Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кривошей, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Назва журналу :Журнал органічної та фармацевтичної хімії -2012р. т.10,N 1
Цікаві статті :
Воскобойнік О. Ю. Методи синтезу триазинохіназолінів/ О. Ю. Воскобойнік [и др.] (стр.3-18)
Бальон Я. Г. Фармакотерапія патологічних станів надниркових залоз/ Я. Г. Бальон (стр.19-30)
Канищев А. С. Синтез 2-N-замещенных-4-тозил-5-полифторалкил-1,2,3-триазолов и изучение их антивирусной активности по отношению к вирусу Эпштейна-Барра/ А. С. Канищев [и др.] (стр.30-37)
Гордієнко О. В. Синтез 6-ариліміно[1,3,5]триазино[2,1-α]ізоіндол-2,4(3h?6h)-діонів/ О. В. Гордієнко [и др.] (стр.38-40)
Северіна Г. І. Cинтез i прогноз біологічної активності нових N-арил-4-(2,6-R-пірімідин-4-ТIO)ацетамiдiв/ Г. І. Северіна, О. О. Скупа, В. А. Георгіянц (стр.41-45)
Туриця В. В. Про взаємодію α-бромометилакрилату та α-бромостирену з 2-метоксикарбонілбензендіазонію бромідом/ В. В. Туриця, В. С. Матійчук, М. Д. Обушак (стр.46-48)
Симуров А. В. Синтез и адренокортиколитическая активность энантиомеров 1-(2’-хлорфенил)-1-(4’-хлорфенил)-2,2-дихлорэтана/ А. В. Симуров (стр.49-52)
Прокопенко В. М. Синтез 2,5-бис-[2-арил-5-(3,5-диметил-1h-пиразол-1-ил)-1,3-оксазол-4-ил]замещенных 1,3,4-оксадиазолов и 1,3,4-тиадиазолов/ В. М. Прокопенко [и др.] (стр.53-56)
Веселовська М. В. Синтез O-амінокарбонілоксимів, N-семікарбазонів та N-тіосемікарбазонів спіродипдропіранохромен-2-онів/ М. В. Веселовська, С. В. Шилін, В. П. Хиля (стр.57-59)
Карпенко Ю. А. Числові індекси структурної гнучкості - жорсткості та інформаційної доступності - обмеженості органічних молекул. II частина/ Ю. А. Карпенко, В. Г. Пивоваренко (стр.60-65)
Украинец И. В. Кристаллическое строение 2-оксо-4-[1-фенилэтиламино)-1,2-дигидрохинолин-3-карбоновых кислот как фактор, определяющий их анальгетическую активность/ И. В. Украинец, Е. В. Моспанова, В. Н. Баумер (стр.66-71)
Свєчнікова О. М. Реакційна здатність похідних N-фенілантранілової кислоти. XVIII. Кінетика реакції лужного гідролізу метилових естерів 3- оксамоїлзаміщених N-фенілантранілових кислот у бінарному розчиннику діоксан-вода/ О. М. Свєчнікова [и др.] (стр.72-77)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воскобойнік О. Ю., Коваленко С. І., Карпенко О. В., Скорина Д. Ю. , Берест Г. Г. , Носуленко І. С. , Кривошей О. В.
Назва : Методи синтезу триазинохіназолінів
Місце публікування : Журнал органічної та фармацевтичної хімії. - 2012. - Т.10, № 1. - С. 3-18 (Шифр ЖУ11/2012/10/1)
Предметні рубрики: Триазины-- хим синт
Хиназолины-- хим синт
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривошей О. В.
Назва : Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії
Паралельн. назви :Modern methods of pharmaceutical chemistry teaching
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 67-70 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХИМИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHARMACEUTICAL
Анотація: Прагнення наблизити національний стандарт освіти до рівня загальноєвропейського стандарту вищої освіти шляхом впровадження Болонського процесу мотивує професорсько-викладацький склад кафедри фармацевтичної хімії Запорізького державного медичного університету впроваджувати інтерактивні методи навчання. Одними з методів, які добре зарекомендували себе і використовуються на наших заняттях, є методи “мозкового штурму”, “дискусії”, ролеві ігри тощо
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)