Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Бібліотечні видання (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.
Шифр: ФУ17/2017/12
   Журнал

Фармацевт практик . - періодичність невідома
2017р. № 12
Зміст:
Скупий платить двічі. - С.1
Савич, П. Що таке маркетинг? / П. Савич, О. Курбан. - С.5-7
Косяченко, К. НТА: українські реалії / К. Косяченко, О. Стецюк, М. Арістов. - С.8-9
Non nocere: антибіотикотерапія при циститі. - С.10-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демецкая, А. История с демографией: “бомба замедленного действия” / А. Демецкая. - С.12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кривомаз, Т. Стресс как универсальная реакция адаптации / Т. Кривомаз. - С.14-16
Біль у горлі — на вихід! Кашлю приготуватися. - С.17
Примак, Р. Весьма эффективный инструмент / Р. Примак. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст.
Заліська, О. Фармакоекономіка — наука і дисципліна / О. Заліська. - С.22-23
Ткаченко, Т. Метаболомика: что нам дает анализ метаболитов? / Т. Ткаченко. - С.24-26
Кривомаз, Т. Транквилизаторы и нормотимики: успокоительные с побочными эффектами / Т. Кривомаз. - С.27-29
Піцик, Г. Ендометріоз: захворювання теорій / Г. Піцик. - С.30-31
Кривомаз, Т. Опасные флавивирусы / Т. Кривомаз. - С.32-33
Тищенко, О. Агата Крісті: королева з червоним хрестом / О. Тищенко. - С.34-35
Кеторол гель: надійний помічник при болю в суглобах і м’язах. - С.36
Примак, Р. Конец загадки, просуществовавшей более века / Р. Примак. - С.38-39
Редькин, Р. Пять серьезных взаимодействий пищи и лекарств / Р. Редькин, Н. Орловецкая, О. Данькевич. - С.40-41
Рекомендації хворим на артеріальну гіпертензію щодо способу життя та харчування. - С.42-43
Ти де? А я на морі!. - С.44
Примак, Р. Бром: многоликий химический элемент / Р. Примак. - С.46-47
Клименюк, Ю. О лояльности, маркетинговой активности и о том, что думает потребитель… / Ю. Клименюк. - С.48
Ученые добавили в генетический алфавит новые "буквы и научили бактерии их читать". - С.49
Клименюк, Ю. Каким законам подчиняются, как изменяются и куда движутся “небесные тела” в системе фармацевтического канала? / Ю. Клименюк, М. Перепелица. - С.50-51
Приготовление жидких лекарственных форм: микстура Бехтерева. - С.52-53
Костреба, Н. Професія — фармацевт / Н. Костреба. - С.54
Кириленко, М. Шкільне цькування: поради батькам / М. Кириленко. - С.55-57
Грицик, А. Прянощі як ліки / А. Грицик. - С.58-59
Демецкая, А. Без тату / А. Демецкая. - С.62-63
В преддверии праздников: “философия” застолья. - С.64
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Савич, П.
    Що таке маркетинг? [Текст] / П. Савич, О. Курбан // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 5-7


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Чому кожен розуміє це поняття по-своєму? Більшість читачів під словом «маркетинг» уявляють собі рекламні засоби та технології. Це пов’язано з тим, що відділи маркетингу локальних представництв іноземних фірм, роботу яких наслідують вітчизняні компанії, здебільшого займаються саме плануванням та підготовкою рекламних кампаній. Проте за зовнішніми ознаками не завжди можна зрозуміти внутрішню схему роботи та процес стратегічного планування. У міжнародних компаніях питаннями глобальних стратегій займаються на рівні С-level management (Правління). Локальні представництва опікуються їхньою адаптацією та втіленням, а також відповідають за якість її реалізації. Відповідно бізнесова культура розробки та прийняття стратегічних рішень в середовищі українських компаній розвинена недостатньо
Дод.точки доступу:
Курбан, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ФУ17/2018/2
   Журнал

Фармацевт практик . - періодичність невідома
2018р. № 2
Зміст:
Маример®: захист для всієї сім’ї. - С.1
Курбан, О. Маркетинг web 4.0. Як штучний інтелект допомагає працювати зі споживачами? / О. Курбан. - С.4-5
Мігрень — підступна подружка обдарованості. - С.6. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименюк, Ю. Интернет-аптека: что это такое? / Ю. Клименюк. - С.8-9
В Японии регистрируют препарат, который за сутки избавляет от вируса гриппа. - С.9
Кривомаз, Т. Революция в редактировании генома (часть 2) / Т. Кривомаз. - С.10-11
Примак, Р. Опасные конгенеры / Р. Примак. - С.12-13. - Библиогр. в конце ст.
Секрети ескімосів для здоров’я українців. - С.14
Примак, Р. «Секреты» конских бобов / Р. Примак. - С.16-17
Генномодифицированные растения полезны для людей и сельского хозяйства. - С.17
Частая уборка может навредить не меньше, чем курение. - С.17
Кривомаз, Т. Синтетические моноклональные антитела — будущее ревматологии / Т. Кривомаз. - С.18-20
Застуда підніме білий прапор. - С.21
Ткаченко, Т. Как «работают» Т-лимфоциты и что делать, если они не справляются? / Т. Ткаченко. - С.22-24
Экстренная контрацепция: обоснованный выбор. - С.25. - Библиогр. в конце ст.
Примак, Р. Нераскрытые «секреты» алкалоидов / Р. Примак. - С.26-27
Демецкая, А. Системы групп крови: «АВ0» и «резус» / А. Демецкая. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Седаристон®: тримай баланс. - С.31
Рокита, В. Травми колінного суглоба: запитання і відповіді / В. Рокита, Д. Дмитрієв. - С.32-34
Турбуються, наче мама. - С.35
Кривомаз, Т. Психофармакология. Внимание, побочные эффекты! / Т. Кривомаз. - С.36-37
Кривомаз, Т. Рапамицин — продление жизни или побочные эффекты? / Т. Кривомаз. - С.38-39
Шостак, Л. Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию / Л. Шостак. - С.40-41
Рекомендації пацієнтам з ішемічною хворобою серця щодо способу життя та харчування. - С.42-43
Фармацевтична опіка: біль у горлі. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименюк, Ю. Экспресс-курс: все о полочном пространстве / Ю. Клименюк. - С.48
Клименюк, Ю. Социальные сети и подбор персонала / Ю. Клименюк. - С.50-51
Приготовление линиментов: линимент Бильрота. - С.52-53
Костарєва, Л. Хто не розвивається — той деградує, хто зупиняється — той відкочується назад / Л. Костарєва. - С.54-55
Редькін, Р. Нотатки мандрівника: перші празькі аптеки. Нотатка друга: "У чорного орла" / Р. Редькін. - С.56-57
Кириленко, М. Отцы и дети: современный контекст / М. Кириленко. - С.58-59
Кривомаз, Т. Как биохакеры «одомашнивают» биотехнологии / Т. Кривомаз. - С.60-61
Демецкая, А. Экспресс-подготовка: красивая к празднику / А. Демецкая. - С.62
Порядна, Х. Як доглядати за шкірою рук та ніг взимку / Х. Порядна. - С.64
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Курбан, О.
    Маркетинг web 4.0. Як штучний інтелект допомагає працювати зі споживачами? [Текст] / О. Курбан // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 4-5


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ МЕНЕДЖМЕНТ -- INFORMATION MANAGEMENT (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
Анотація: Маркетингові комунікації з кожним роком все більше й більше йдуть у віртуальний простір, стають інтегрованими та мультифункціональними. Починаючи з 60-х років минулого століття, комп’ютерно-технологічні засоби комунікації пройшли в цілому три етапи — web 1.0, web 2.0, web 3.0. Сьогодні ми стоїмо на порозі web 4.0, ключовими поняттями якого є «інтернет речей», «системи Вig Data», «штучні нейронні мережі», «блокчейн». Поки що ключові технології наступного етапу розвиваються переважно у форматі прототипів, але подекуди нові технології дозволяють здійснювати серйозні прориви в конкурентній боротьбі на ринку. У контексті мети та завдань, що стоять перед маркетологами, які працюють на фармацевтичному ринку, найважливішими є такі, як клієнтські системи Big Data
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)