Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Бібліотечні видання (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Маркетинг web 4.0. Як штучний інтелект допомагає працювати зі споживачами?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 4-5 (Шифр ФУ17/2018/2)
MeSH-головна: ИНФОРМАЦИИ МЕНЕДЖМЕНТ -- INFORMATION MANAGEMENT
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
Анотація: Маркетингові комунікації з кожним роком все більше й більше йдуть у віртуальний простір, стають інтегрованими та мультифункціональними. Починаючи з 60-х років минулого століття, комп’ютерно-технологічні засоби комунікації пройшли в цілому три етапи — web 1.0, web 2.0, web 3.0. Сьогодні ми стоїмо на порозі web 4.0, ключовими поняттями якого є «інтернет речей», «системи Вig Data», «штучні нейронні мережі», «блокчейн». Поки що ключові технології наступного етапу розвиваються переважно у форматі прототипів, але подекуди нові технології дозволяють здійснювати серйозні прориви в конкурентній боротьбі на ринку. У контексті мети та завдань, що стоять перед маркетологами, які працюють на фармацевтичному ринку, найважливішими є такі, як клієнтські системи Big Data
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Фармацевт практик -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Маример®: захист для всієї сім’ї (стр.1)
Курбан О. Маркетинг web 4.0. Як штучний інтелект допомагає працювати зі споживачами?/ О. Курбан (стр.4-5)
Мігрень — підступна подружка обдарованості (стр.6)
Клименюк Ю. Интернет-аптека: что это такое?/ Ю. Клименюк (стр.8-9)
В Японии регистрируют препарат, который за сутки избавляет от вируса гриппа (стр.9)
Кривомаз Т. Революция в редактировании генома (часть 2)/ Т. Кривомаз (стр.10-11)
Примак Р. Опасные конгенеры/ Р. Примак (стр.12-13)
Секрети ескімосів для здоров’я українців (стр.14)
Примак Р. «Секреты» конских бобов/ Р. Примак (стр.16-17)
Генномодифицированные растения полезны для людей и сельского хозяйства (стр.17)
Частая уборка может навредить не меньше, чем курение (стр.17)
Кривомаз Т. Синтетические моноклональные антитела — будущее ревматологии/ Т. Кривомаз (стр.18-20)
Застуда підніме білий прапор (стр.21)
Ткаченко Т. Как «работают» Т-лимфоциты и что делать, если они не справляются?/ Т. Ткаченко (стр.22-24)
Экстренная контрацепция: обоснованный выбор (стр.25)
Примак Р. Нераскрытые «секреты» алкалоидов/ Р. Примак (стр.26-27)
Демецкая А. Системы групп крови: «АВ0» и «резус»/ А. Демецкая (стр.28-30)
Седаристон®: тримай баланс (стр.31)
Рокита В. Травми колінного суглоба: запитання і відповіді/ В. Рокита, Д. Дмитрієв (стр.32-34)
Турбуються, наче мама (стр.35)
Кривомаз Т. Психофармакология. Внимание, побочные эффекты!/ Т. Кривомаз (стр.36-37)
Кривомаз Т. Рапамицин — продление жизни или побочные эффекты?/ Т. Кривомаз (стр.38-39)
Шостак Л. Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию/ Л. Шостак (стр.40-41)
Рекомендації пацієнтам з ішемічною хворобою серця щодо способу життя та харчування (стр.42-43)
Фармацевтична опіка: біль у горлі (стр.45-46)
Клименюк Ю. Экспресс-курс: все о полочном пространстве/ Ю. Клименюк (стр.48)
Клименюк Ю. Социальные сети и подбор персонала/ Ю. Клименюк (стр.50-51)
Приготовление линиментов: линимент Бильрота (стр.52-53)
Костарєва Л. Хто не розвивається — той деградує, хто зупиняється — той відкочується назад/ Л. Костарєва (стр.54-55)
Редькін Р. Нотатки мандрівника: перші празькі аптеки. Нотатка друга: "У чорного орла"/ Р. Редькін (стр.56-57)
Кириленко М. Отцы и дети: современный контекст/ М. Кириленко (стр.58-59)
Кривомаз Т. Как биохакеры «одомашнивают» биотехнологии/ Т. Кривомаз (стр.60-61)
Демецкая А. Экспресс-подготовка: красивая к празднику/ А. Демецкая (стр.62)
Порядна Х. Як доглядати за шкірою рук та ніг взимку/ Х. Порядна (стр.64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Фармацевт практик -2017р.,N 12
Цікаві статті :
Скупий платить двічі (стр.1)
Савич П. Що таке маркетинг?/ П. Савич, О. Курбан (стр.5-7)
Косяченко К. НТА: українські реалії/ К. Косяченко, О. Стецюк, М. Арістов (стр.8-9)
Non nocere: антибіотикотерапія при циститі (стр.10-11)
Демецкая А. История с демографией: “бомба замедленного действия”/ А. Демецкая (стр.12-13)
Кривомаз Т. Стресс как универсальная реакция адаптации/ Т. Кривомаз (стр.14-16)
Біль у горлі — на вихід! Кашлю приготуватися (стр.17)
Примак Р. Весьма эффективный инструмент/ Р. Примак (стр.18-20)
Заліська О. Фармакоекономіка — наука і дисципліна/ О. Заліська (стр.22-23)
Ткаченко Т. Метаболомика: что нам дает анализ метаболитов?/ Т. Ткаченко (стр.24-26)
Кривомаз Т. Транквилизаторы и нормотимики: успокоительные с побочными эффектами/ Т. Кривомаз (стр.27-29)
Піцик Г. Ендометріоз: захворювання теорій/ Г. Піцик (стр.30-31)
Кривомаз Т. Опасные флавивирусы/ Т. Кривомаз (стр.32-33)
Тищенко О. Агата Крісті: королева з червоним хрестом/ О. Тищенко (стр.34-35)
Кеторол гель: надійний помічник при болю в суглобах і м’язах (стр.36)
Примак Р. Конец загадки, просуществовавшей более века/ Р. Примак (стр.38-39)
Редькин Р. Пять серьезных взаимодействий пищи и лекарств/ Р. Редькин, Н. Орловецкая, О. Данькевич (стр.40-41)
Рекомендації хворим на артеріальну гіпертензію щодо способу життя та харчування (стр.42-43)
Ти де? А я на морі! (стр.44)
Примак Р. Бром: многоликий химический элемент/ Р. Примак (стр.46-47)
Клименюк Ю. О лояльности, маркетинговой активности и о том, что думает потребитель…/ Ю. Клименюк (стр.48)
Ученые добавили в генетический алфавит новые "буквы и научили бактерии их читать" (стр.49)
Клименюк Ю. Каким законам подчиняются, как изменяются и куда движутся “небесные тела” в системе фармацевтического канала?/ Ю. Клименюк, М. Перепелица (стр.50-51)
Приготовление жидких лекарственных форм: микстура Бехтерева (стр.52-53)
Костреба Н. Професія — фармацевт/ Н. Костреба (стр.54)
Кириленко М. Шкільне цькування: поради батькам/ М. Кириленко (стр.55-57)
Грицик А. Прянощі як ліки/ А. Грицик (стр.58-59)
Демецкая А. Без тату/ А. Демецкая (стр.62-63)
В преддверии праздников: “философия” застолья (стр.64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савич П., Курбан О.
Назва : Що таке маркетинг?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 5-7 (Шифр ФУ17/2017/12)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: Чому кожен розуміє це поняття по-своєму? Більшість читачів під словом «маркетинг» уявляють собі рекламні засоби та технології. Це пов’язано з тим, що відділи маркетингу локальних представництв іноземних фірм, роботу яких наслідують вітчизняні компанії, здебільшого займаються саме плануванням та підготовкою рекламних кампаній. Проте за зовнішніми ознаками не завжди можна зрозуміти внутрішню схему роботи та процес стратегічного планування. У міжнародних компаніях питаннями глобальних стратегій займаються на рівні С-level management (Правління). Локальні представництва опікуються їхньою адаптацією та втіленням, а також відповідають за якість її реалізації. Відповідно бізнесова культура розробки та прийняття стратегічних рішень в середовищі українських компаній розвинена недостатньо
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)