Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кушик, М. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушик М. Л.
Назва : До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів
Місце публікування : Медична освіта. - 2011. - № 3. - С. 31-34 (Шифр МУ7/2011/3)
Предметні рубрики: Международный обмен в области образования-- ист-- тенденции
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобак М. І., Кушик М. Л., Прокоп І. А.
Назва : Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови
Місце публікування : Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 84-86 (Шифр МУ7/2011/4)
MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушик М.Л.
Назва : Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст.
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 43-48 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- ист
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець О. П. Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомоги населенню України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.5-6)
Москаленко В. Ф. Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.7-9)
Вітенко І. С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник (стр.10-12)
Ахтемійчук Ю. Т. Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання/ Ю. Т. Ахтемійчук [и др.] (стр.13-15)
Білик С. М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І. Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах/ С. М. Білик (стр.16-19)
Вісьтак М. В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів/ М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула (стр.20-22)
Волощук Н. І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв (стр.23-26)
Грищук М. І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам/ М. І. Грищук (стр.27-29)
Жмудська Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ Г. В. Жмудська (стр.30-32)
Запорожан С. Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія"/ С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук (стр.33-34)
Кравець Н. О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою/ Н. О. Кравець (стр.35-37)
Криськів О. І. Формування деонтологічних аспектів професійного спілкування у лікарів-інтернів і субординаторів/ О. І. Криськів [и др.] (стр.38-39)
Кукурудз Н. І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога/ Н. І. Кукурудз (стр.40-42)
Кушик М. Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст./ М. Л. Кушик (стр.43-48)
Левицький П. Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій / П. Р. Левицький (стр.49-51)
Марценюк В. П. Педагогічно-психологічні аспекти комп’ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов/ В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба (стр.52-54)
Мельничук І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціоекономічних професій/ І. М. Мельничук (стр.55-60)
Мосула Л. М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії/ Л. М. Мосула (стр.61-63)
Ничик Н. А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти?/ Н. А. Ничик (стр.64-65)
Ніженковська І. В. Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. В. Ніженковська [и др.] (стр.66-68)
Одинцова В. М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання/ В. М. Одинцова, О. М. Денисенко (стр.69-71)
Олійник І. Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ І. Ю. Олійник (стр.72-75)
Перцева Т. О. Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.76-79)
Рега Н. І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Н. І. Рега (стр.80-83)
Роговий Ю. Є. Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращенні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий [и др.] (стр.84-85)
Сон А. С. Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.86-88)
Федчишин Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки/ Н. О. Федчишин (стр.89-92)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Мисула І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук (стр.5-10.)
Чулак Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.11-14)
Гривенко С. Г. Перспективи використання сучасних комп’ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/ С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський (стр.15-17)
Юкало В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/ В. Я. Юкало (стр.17-19)
Шальнова-Козаченко О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.20-28)
Ковальчук О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.29-31)
Сон А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.32-34)
Вовк К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/ К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко (стр.35-36)
Шевчук Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі/ Т. І. Шевчук [и др.] (стр.37-39)
Бобак М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/ М. І. Бобак [и др.] (стр.40-43)
Шостакович-Корецька Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.43-46)
Дикий Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.46-49)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.50-51)
Білай І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.52-54)
Бойків А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/ А. Б. Бойків (стр.55-57)
Кліщ Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/ Г. І. Кліщ (стр.58-66)
Ляховський В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/ В. І. Ляховський [и др.] (стр.66-68)
Олійник О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/ О. В. Олійник [и др.] (стр.69-70)
Сон А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.71-74)
Тюріна В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/ В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків (стр.74-77)
Ткачук О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/ О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як (стр.77-79)
Степанов Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.80-81)
Степанов Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова (стр.82-83)
Клішевич Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/ Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум’янцев, І. Ф. Гончаренко (стр.84-90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.6-11)
Ковальчук Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід’ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні/ Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький (стр.12-14)
Гребеник М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.15-19)
Унгурян Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі/ Л. М. Унгурян, М. С. Образенко (стр.20-22)
Кліщ Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.23-30)
Кушик М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів/ М. Л. Кушик (стр.31-34)
Паласюк Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.35-39)
Скрипко В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю/ В. Д. Скрипко [и др.] (стр.40-41)
Абдуллаєв Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики/ Р. Я. Абдуллаєв [и др.] (стр.42-43)
Акуліна О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти/ О. О. Акуліна (стр.44-46)
Бабов Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/ Є. Д. Бабов [и др.] (стр.47-48)
Бесполудіна Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров’я/ Г. В. Бесполудіна [и др.] (стр.49-52)
Бородаєв І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ І. Є. Бородаєв [и др.] (стр.53-54)
Воробйов Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/ Є. О. Воробйов [и др.] (стр.55-58)
Григор’єва Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії/ Т. Г. Григор’єва [та ін.] ; Т. Г. Григор’єва [и др.] (стр.59-61)
Грищенко О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти/ О. В. Грищенко [и др.] (стр.63-64)
Громов О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/ О. В. Громов [и др.] (стр.65-66)
Грона Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. В. Грона [и др.] (стр.67-69)
Гудз І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. М. Гудз [и др.] (стр.70-72)
Даценко І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія"/ І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко (стр.73-75)
Дубініна В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова (стр.76-78)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.79-81)
Каськова Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.82-84)
Клименко Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених"/ Т. М. Клименко [и др.] (стр.85-87)
Клименко Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/ Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк (стр.88-91)
Климнюк С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.92-94)
Коломієць В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/ В. В. Коломієць [и др.] (стр.95-98)
Лобас В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі/ В. М. Лобас [и др.] (стр.99-101)
Лосєв О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті/ О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко (стр.102-104)
Машталір М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету/ М. А. Машталір [и др.] (стр.105-106)
Мітін Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.107-109)
Мітін Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.110-112)
Ніженковська І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. В. Ніженковська [и др.] (стр.113-116)
Нікітіна О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець (стр.117-119)
Перцева Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.120-122)
Рибіцька Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/ Л. Н. Рибіцька [и др.] (стр.123-124)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський [и др.] (стр.125-128)
Хоменко Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.129-131)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Ковальчук Л. Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.7-11)
Огарь С. В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти/ С. В. Огарь, В. П. Черних (стр.12-16)
Князевич-Чорна Т. В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах/ Т. В. Князевич-Чорна [и др.] (стр.17-19)
Омельчук С. Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Курята О. В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/ О. В. Курята [и др.] (стр.24-27)
Півторак К. В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага (стр.28-31)
Кліщ Г. І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.32-38)
Заволович А. Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах/ А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк (стр.39-40)
Унгурян Л. М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/ Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко (стр.41-43)
Швед М. І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/ М. І. Швед [и др.] (стр.44-46)
Глушко Л. В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.47-49)
Смірнов С. М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.50-52)
Ніженковська І. В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/ І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко (стр.53-57)
Лисенко В. Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.58-59)
Лучко І. М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. М. Лучко [и др.] (стр.60-62)
Голуб І. І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування/ І. І. Голуб (стр.63-69)
Хрипаченко І. А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф/ І. А. Хрипаченко [и др.] (стр.70-73)
Бурда К. Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря/ К. Л. Бурда [и др.] (стр.74-76)
Гулюк А. Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ/ А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна (стр.77-78)
Гулюк А. Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології"/ А. Г. Гулюк [и др.] (стр.79-80)
Унгурян Л. М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/ Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина (стр.81-83)
Бобак М. І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови/ М. І. Бобак [и др.] (стр.84-86)
Славута О. П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.87-89)
Шатило В. Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.90-93)
Кукуруз Я. С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок/ Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко (стр.94-96)
Вієвська А. М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках/ А. М. Вієвська (стр.97-102)
Гасюк П. А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики/ П. А. Гасюк [и др.] (стр.103-105)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)