Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кіндратів, О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Назва журналу :Art of Medicine -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Ардикуце В. П. Ефективність капнометрії у пацієнтів з дихальною дисфункцією/ В. П. Ардикуце, К. М. Лихота (стр.6-10)
Гарапко Т. В. Зміни структурної організації селезінки за умов впливу глутамату натрію та після його відміни/ Т. В. Гарапко [та ін.] (стр.11-17)
Homola A. V. Physical therapy for patients after stroke/ A. V. Homola, Ye. V. Prokopovych, Y. V. Antonova-Rafi (стр.18-26)
Korzh N. V. The implication of soluble molecules of cellular adhesion in the progression of copd in overweight patients/ N. V. Korzh, M. M. Ostrovskyy (стр.27-32)
Kostyshyn A. B. Features of manufacture of advanced provisional bridge-based prostheses/ A. B. Kostyshyn (стр.33-37)
Koteliukh M.Yu. Assessment of re-hospitalization probability in patients with post-infarction cardiosclerosis and comorbid pathology/ M. Yu. Koteliukh (стр.38-45)
Коваль Н. П. Визначення ефективності програми фізичної терапії для пацієнтів похилого віку з метаболічним синдромом та старечою астенією за динамікою соматометричних показників/ Н. П. Коваль (стр.45-51)
Куравська Ю. С. Аналіз динаміки якості життя жінок після абдомінального родорозрішення у післяпологовому періоді під впливом програми фізичної терапії/ Ю. С. Куравська (стр.52-60)
Орфін А. Я. Втома та фізична побутова активнісь у людей, що живуть з ВІЛ/ А. Я. Орфін, М. А. Мазепа (стр.61-68)
Filip S. S. Venous hemodynamics in acute varicothrombophlebitis in the great saphenous vein basin/ S. S. Filip, V. V. Rusyn, І. І. Hadzheha (стр.69-74)
Філіп С. С. Поширеність та прогноз абдомінального компартмент- синдрому у хворих із гострим панкреатитом/ С. С. Філіп, А. І. Шітев, В. Ю. Куртинець (стр.75-79)
Churpiy I. K. Use of erythrocytic containers for delivery of medicines to the inflammation site/ I. K. Churpiy [та ін.] (стр.80-83)
Yurchyshyn O. I. Search for biologically actuve substances with antimicrobial and antibiotic potentiating properties amoung members of the genus artemisia againts the main pathogens of infectious skin lesions/ O. I. Yurchyshyn (стр.84-89)
Юрченко І. О. Лікування гіперпролактинемії у дівчат з порушеннями менструального циклу/ І. О. Юрченко (стр.90-95)
Яковцова І. І. Прогностичні критерії рецидивування та летального наслідку пацієнтів з колоректальним раком/ І. І. Яковцова [та ін.] (стр.96-102)
Беспалова О. О. Принципи формування деонтологічної готовності фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності/ О. О. Беспалова [та ін.] (стр.103-109)
Волошинович М. С. Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять/ М. С. Волошинович [та ін.] (стр.110-115)
Грицик Л. М. Інноваційний підхід у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами іфнму в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Грицик [та ін.] (стр.116-120)
Кіндратів О. І. Базові принципи і система оцінювання навчальних досягнень студента при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі/ О. І. Кіндратів (стр.121-126)
Попович В. І. Можливості платформи «Школа доказової медицини» для підвищення професійної компетентності лікарів отоларингологів/ В. І. Попович [та ін.] (стр.127-131)
Середюк Н. М. Роль дисципліни «Клінічна практика» у підготовці майбутніх фахівців медичних закладів вищої освіти/ Н. М. Середюк [та ін.] (стр.132-136)
Юрчишин О. І. Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології/ О. І. Юрчишин (стр.137-141)
Якубовська І. О. Психолого-педагогічні аспекти навчання у студентів медичного закладу вищої освіти з англійською мовою викладання/ І. О. Якубовська [та ін.] (стр.142-149)
Гулій Д. Я. Сучасний стан проблеми доброякісних пухлин яєчників при вагітності (огляд літератури)/ Д. Я. Гулій, О. Г. Бойчук (стр.150-156)
Цікаві статті :
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : текст или завантажити  - 5.819 Mb
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндратів О. І.
Назва : Базові принципи і система оцінювання навчальних досягнень студента при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Basic principles and evaluation system of student achievements in the implementation of the competency-based approach in the educational process
Місце публікування : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 121-126 (Шифр АУ50/2021/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті викладено аналіз базових принципів і системи оцінювання знань студентів при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Системі оцінювання знань належить важлива роль у забезпеченні високої якості освіти та формуванні конкурентоспроможних фахівців. Сучасна методика викладання залучає досвід інших країн і вимагає від викладача обізнаності з формами й методиками оцінювання, які не лише надають викладачеві інформацію про формальну відповідність певним вимогам до оволодіння дисципліною, але й діють як засоби навчання й розвитку студентаВпровадження адекватних методів оцінювання дозволить реалізовувати різноманітні інноваційні форми і методи навчання в освітній діяльності та сприятиме підвищенню якості навчання студентів. Якісний контроль рівня знань, умінь та навичок студентів повинен забезпечуватися дотриманням вимог, принципів та алгоритмів нових форм оцінювання навчальних досягнень студента, що сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу. Застосування комплексного оцінювання навчальних досягнень у компетентнісному руслі сприятиме заохоченню студента до навчально-пізнавальної діяльності, підвищуватиме відповідальність студента за результати навчання, сприятиме реалізації принципу індивідуалізації навчання. Оцінювання навчальних досягнень студентів є актуальною проблемою і потребує не тільки подальших досліджень, удосконалення, осмислення, але йThe article represents an analysis of the basic principles and systems of assessment of student knowledge in the implementation of the competency-based approach in the educational process. The knowledge assessment system has an important role in providing a high quality of education and the formation of competitive professionalsThe main functions of assessing student achievement are educational (provision of education), diagnostic, differentiating, stimulative, educative, developmental, prognostic, methodological, operating, corrective and ascertaining. When assessing students’ academic achievements, the characteristics of the answer, the quality of knowledge, the formation of general and subject skills, the level of mastery of mental operations, creative experience and self-esteem should be taken into account. Assessment of student achievement should be objective, substantial, systematic, individual, comprehensive and professional. Modern teaching methods involve the experience of other countries and require the teacher to be familiar with the forms and methods of assessment, which not only provide the teacher with information about formal compliance with certain requirements for mastering the discipline but also act as a means of teaching and student development. Nowadays, the educational process requires learning to work with summative and formative assessment, to determine their features, principles, role and place in the educational process and to use the proposed or create their own algorithms for their organization and implementation. Sociological surveys of students and graduates should be conducted to take into account the views of students on the quality and objectivity of the assessment system
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)