Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лазарчук, Т. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-45 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стародуб Є. М., Лазарчук Т. Б., Складанюк Л. І.
Назва : Ферментозамісна терапія солізимом у комплексному лікуванні виразкової хвороби
Місце публікування : Нова медицина. - 2004. - № 5. - С. 72-74 (Шифр 23697/2004/5)
Предметні рубрики: Желудка язва-- лек тер
Солизим
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Сучасна гастроентерологія -2005р.,N 3
Цікаві статті :
Губергриц Н. Б. Карциноидная опухоль поджелудочной железы/ Н. Б. Губергриц [и др.] (стр.4-7)
Иоффе А. Ю. Дисплазия как показание к оперативному лечению неспецифического язвенного колита и болезни крона/ А. Ю. Иоффе (стр.8-10)
Степанов Ю. М. Вплив антиоксидантної терапії на рівень маркера проліферації Кі-67 та глибину залягання helicobacter pylori у слизовій оболонці шлунка при хронічному гастриті/ Ю. М. Степанов, А. В. Латфуліна (стр.11-14)
Чорнобровий В. М. Особливості кислотопригнічувального впливу пантопразолу на показники експрес-гастро-pH-моніторингу в динаміці лікування у хворих на пептичні пілородуоденальні ерозивно-виразкові захворювання/ В. М. Чорнобровий, І. В. Чернова, О. І. Морозова (стр.15-18)
Стародуб Є. М. Особливості медикаментозної терапії хронічних дифузних хвороб печінки, що супроводжуються синдромом холестазу та змінами мінеральної щільності кісткової тканини/ Є. М. Стародуб [и др.] (стр.19-22)
Тутберидзе Н. Т. Оценка антихеликобактерной эффективности оригинальной схемы квадротерапии при рецидивирующей пептической язве желудка и двенадцатиперстной кишки/ Н. Т. Тутберидзе (стр.23-25)
Хухліна О. С. Інтенсивність процесів апоптозу та проліферації гепатоцитів при неалкогольному стеатозі печінки і стеатогепатиті у хворих на цукровий діабет 2 типу/ О. С. Хухліна, І. С. Давиденко (стр.26-30)
Моргулис М. В. Особенности окислительно-антиоксидантного статуса при различных этиологических вариантах хронического панкреатита/ М. В. Моргулис (стр.31-34)
Доан С. І. Епідеміологічні особливості гострих кишкових хвороб ентеровірусної етіології/ С. І. Доан, В. І. Задорожна, В. І. Бондаренко (стр.35-39)
Маричев І. Л. Герпес-віруси у патології травного каналу/ І. Л. Маричев (стр.40-43)
Эккер К. В. Использование будесонида при продолжительном лечении постколэктомического синдрома при болезни крона после илеостомии/ К. В. Эккер [и др.] (стр.44-49)
Головченко О. І. Ефективність ерадикації helicobacter pylori при функціональній диспепсії/ О. І. Головченко, О. І. Самойлов (стр.50-55)
Губергриц Н. Б. Сосудистые поражения поджелудочной железы и сосудистые осложнения ее заболеваний/ Н. Б. Губергриц [и др.] (стр.56-65)
Ткач С. М. Современные подходы к профилактике и лечению нпвп-гастропатий/ С. М. Ткач, М. П. Середа (стр.66-71)
Скрыпник И. Н. Современные подходы к антисекреторной терапии язвенной болезни, неассоциированной с helicobacter pylori, в сочетании с хроническим рецидивирующим панкреатитом/ И. Н. Скрыпник, Т. В. Мельник, В. М. Потяженко (стр.72-75)
Березов В. М. Возможности дифференцированного подхода к лечению больных с метеоризмом/ В. М. Березов [и др.] (стр.76-77)
Хворостінка В. М. Ефективність застосування езомепразолу при хронічних хворобах печінки в поєднанні з кислотозалежними хворобами/ В. М. Хворостінка, О. І. Цівенко, О. В. Колесникова (стр.78-80)
Харченко Н. В. Фізіологічні основи дієтичної корекції порушень травлення при хворобах кишечнику/ Н. В. Харченко, Г. А. Анохіна (стр.81-87)
Фадеенко Г. Д. Патофизиологические и молекулярные механизмы развития стеатоза и стеатогепатита/ Г. Д. Фадеенко, Н. А. Кравченко, С. В. Виноградова (стр.88-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Сучасна гастроентерологія -2008р.,N 6
Цікаві статті :
Пасієшвілі Л. М. Ожиріння як соціальна проблема. Етапи формування в осіб із захворюваннями біліарного каналу/ Л. М. Пасіешвілі, Н. М. Железнякова, Т. М. Пасієшвілі (стр.6-9)
Губська О. Ю. Нові перспективи серологічної діагностики целіакії в Україні/ О. Ю. Губська (стр.10-13)
Глушко Л. В. Використання ультразвукового методу дослідження для діагностики та оцінення ефективності лікування гастроезофагеальної рефлюксної хвороби/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.14-16)
Хворостінка В. М. Ефективність коригувальної терапії при неалкогольному стеатогепатиті у хворих на цукровий діабет 2 типу/ В. М. Хворостінка, А. В. Власенко (стр.17-22)
Велигоцкий Н. Н. Цитотоксические штаммы H. pylori у больных с рецидивными язвами после органосохраняющих операций, осложненных кровотечением/ Н. Н. Велигоцкий, Г. Ю. Бука, Д. А. Кононенко (стр.23-26)
Стародуб Є. М. Клініко-імунологічні аспекти алкогольного та вірусно-алкогольного цирозу печінки/ Є. М. Стародуб, О. Є. Самогальська, Т. Б. Лазарчук (стр.27-31)
Тверетинов А. Б. Синдром взаимного отягощения: гастроэзофагеальная рефлюксная болезнь в сочетании с ишемической болезнью сердца/ А. Б. Тверетинов, Э. Ю. Фролова-Романюк, И. Э. Кушнир (стр.32-36)
Іванова Л. М. Клініко-біохімічна характеристика неалкогольного стеатогепатиту в пацієнтів із хронічним обструктивним захворюванням легень у поєднанні з туберкульозом органів дихання/ Л. М. Іванова, Ю. В. Сидоренко (стр.37-41)
Дудник В. М. Порушення ліпідного обміну в дітей при хронічному вірусному гепатиті С: зв’язок з генотипом вірусу та величиною вірусного навантаження/ В. М. Дудник, Л. В. Мороз, Я. А. Медражевська (стр.42-46)
Олійник Н. М. Оптимізація лікування цирозу печінки/ Н. М. Олійник (стр.47-50)
Горобець А. О. Стан зовнішньосекреторної функції підшлункової залози та деякі показники гуморального імунітету в дітей із хронічною гастродуоденальною патологією алергійного генезу/ А. О. Горобець (стр.51-55)
Лапина Т. Л. Эзомепразол - первый блокатор протонной помпы - моноизомер: новые перспективы в лечении кислотозависимых заболеваний/ Т. Л. Лапина (стр.56-60)
Степанов Ю. М. Сравнительная оценка клинической эффективности препаратов «Риабал» и «Дротаверин» в комплексном лечении болевого абдоминального синдрома при хроническом рецидивирующем панкреатите/ Ю. М. Степанов, Л. М. Шендрик, И. А. Васильева (стр.61-65)
Рябоконь О. В. Досвід застосування препарату «Урсолізин» для патогенетичної терапії вірусних гепатитів/ О. В. Рябоконь (стр.66-71)
Ситкин С. И. Топические кортикостероиды в терапии воспалительных заболеваний кишечника/ С. И. Ситкин (стр.72-77)
Бабак М. О. Факторы адипоцитарного происхождения в развитии ГЭРБ и осложнений при ожирении, персонифицированная тактика лечения в зависимости от фармакогенома/ М. О. Бабак (стр.78-84)
XVI Объединенная европейская гастроэнтерологическая неделя (18-22 октября 2008 г.) (стр.85-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Сучасна гастроентерологія -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Бабак О. Я. Фиброз печени: современные представления о механизмах, способах диагностики и лечения/ О. Я. Бабак, Е. В. Колесникова, Н. А. Кравченко (стр.5-17)
Стародуб Є. М. Клініко-біохімічні аспекти субкомпенсованого цирозу печінки алкогольного походження/ Є. М. Стародуб, О. Є. Самогальська, Т. Б. Лазарчук (стр.18-21)
Гаврилюк О. М. Етіологічні чинники цирозу печінки/ О. М. Гаврилюк (стр.22-25)
Мороз Л. В. Поліморфізм гена гемохроматозу у хворих на хронічний гепатит С/ Л. В. Мороз [и др.] (стр.26-28)
Харченко В. В. Структурно-функціональний стан еритроцита і корекція порушень при неалкогольній жировій хворобі печінки в поєднанні із гіпертонічною хворобою/ В. В. Харченко (стр.29-33)
Соломенцева Т. А. Клініко-ендоскопічні особливості гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із супутнім дуоденогастральним рефлюксом/ Т. А. Соломенцева, І. Е. Кушнір, В. Б. Жукова (стр.34-37)
Височин М. В. Стан систем перекисного окиснення ліпідів та антиоксидантного захисту у хворих з пептичною виразкою дванадцятипалої кишки у поєднанні з хронічним обструктивним захворюванням легень/ М. В. Височин, Л. М. Іванова (стр.38-41)
Копчак В. М. Применение препарата «Креон 25 000» в комплексе лечения пациентов с осложненными формами хронического панкреатита/ В. М. Копчак [и др.] (стр.42-45)
Щербиніна М. Б. Завершення процесу загострення хронічного холециститу з дуоденітом на тлі лікування «Пентасок»/ М. Б. Щербиніна, В. М. Гладун (стр.46-49)
Калиаскарова К. С. Эффективность препарата «Урсофальк» в высоких дозах при вирусных гепатитах/ К. С. Калиаскарова, С. К. Туганбекова, А. В. Нерсесов (стр.50-52)
Губергріц Н. Б. Ефективність препарату «Мукоген» при ерозивно-виразкових ураженнях гастродуоденальної зони, асоційованих з helicobacter pylori. Частина II/ Н. Б. Губергріц [и др.] (стр.53-58)
Чернобровий В. М. Сучасний підхід до антирефлюксної фармакотерапії гастроезофагеальної рефлюксної хвороби/ В. М. Чернобровий, С. В. Заїка, Л. О. Нікітіна (стр.59-65)
Sung J.J.Y. Эффективность эзомепразола в профилактике повторных язвенных кровотечений: рандомизированное исследование/ J. J.Y. Sung, A. Barkun, Ε. J. Kuipers (стр.66-71)
Губергріц Н. Б. Место фамотидина в лечении хронического панкреатита/ Н. Б. Губергріц, К. Н. Слесарева (стр.72-80)
Щербинина М. Б. Клинические аспекты использования ингибиторов протонной помпы при лечении кислотозависимых заболеваний/ М. Б. Щербинина, Е. В. Закревская (стр.81-87)
Соловьева Г. А. Гастроэзофагеальная рефлюксная болезнь и пищевод Барретта в клинической практике/ Г. А. Соловьева, В. А. Яковенко, Е. Г. Курик (стр.88-95)
Ситкин С. И. Воспалительные заболевания кишечника: пути повышения эффективности терапии и послеоперационное ведение больных/ С. И. Ситкин, В. Ю. Голофеевский, Т. В. Габрусская (стр.96-100)
Шульпекова Ю. О. Алгоритм обследования и лечения пациентов с гепатитами и гепатозами/ Ю. О. Шульпекова (стр.101-107)
Зайцева Н. Е. Ацетонемический синдром - состояние, которое необходимо диагностировать быстро/ Н. Е. Зайцева (стр.108-110)
Фадеенко Г. Д. Многообразие проявлений глютеновой энтеропатии/ Г. Д. Фадеенко, О. Г. Гапонова (стр.111-118)
Хворостинка В. Н. Патогенетическая роль микро- и макроэлементов сыворотки крови у больных хроническими гепатитами и циррозами печени/ В. Н. Хворостинка [и др.] (стр.119-124)
Каменир В. М. Роль азота оксида и мелатонина в патогенезе гастроэзофагеальной рефлюксной болезни/ В. М. Каменир (стр.125-129)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б.
Назва : Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 68-71. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Врачи семейные
Терапия (дисциплина)-- обуч
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Назва : Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби”
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 36-38 (Шифр МУ7/2015/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зоря Л. В., Лазарчук Т. Б., Михайлів Л. М.
Назва : Роль хронічного холециститу у прогресуванні остеоартрозу колінних суглобів
Місце публікування : Вісник наукових досліджень: Наук.- практ. журн./ Тернопільська держ. мед. акад. ім. І.Я. Горбачевського. - 2006. - № 4. - С. 14-15. (Шифр ВУ9/2006/4)
Предметні рубрики: Остеоартрит коленного сустава
Холецистит-- осл
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лазарчук Т. Б., Самогальська О. Є., Мерецька І. В.
Назва : Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки
Паралельн. назви :The role of postgradute training in the prevention of burnout syndrome in primary care physicians
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 148-151 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Анонімне анкетування 223 слухачів передатестаційних циклів (ПАЦ) у 2018 р. виявило високу частоту формування СЕВ у лікарів ПМД із найвищим показником серед лікарів медицини невідкладних станів (МНС). У рейтинговій структурі стресорів для лікарів МНС на першому місці була низька зарплатня – (5,42±1,2) бала; у сімейних лікарів і терапевтів – надлишок бюрократичних завдань – (6,78±2,2) та (6,22±3,2) бала відповідно. Перевагу у подоланні СЕВ 67,6 % лікарів ПМД надають обговоренню проблеми в сімейному або дружньому колі; фізичні навантаження, як засіб подолання стресу, обирали 41,9 %. Опитування за методикою В. Бойка виявило формування фази резистенції у 87,2 % респондентів із домінуючим симптомом «розширення сфери «економії» емоцій» – (30,2±10,4) бала. Відповіді на блок запитань, щодо мотиваційних факторів навчання на ПАЦ, а також його ролі у подоланні СЕВ, продемонстрували схильність більшості слухачів вважати зростання професійного рівня профілактичним чинником подолання СЕВ у сучасних умовах. Отже, післядипломну освіту можна розглядати як чинник підвищення ефективності комплексу превентивних заходів для подолання СЕВ у лікарів ПМДAn anonymous questionnaire for 223 listeners of pre-certification cycles in 2018 revealed a high incidence rate of burnout syndrome among primary health care physicians with the highest rates among emergency medicine doctors. In the rating structure of stressors for emergency medicine doctors in the first place was a low salary – (5.42±1.2) points; in family doctors and physicians – excess of bureaucratic tasks – (6.78±2.2) and (6.22±3.2) points, respectively. Advantage in overcoming the burnout syndrome 67.6 % of primary health care physicians provide a discussion in the family or circle of friends; exercise, as a means of overcoming stress, was selected by 41.9 %. The survey by the technique of Boyko V. revealed the formation of a resistence phase in 87.2 % of respondents with a dominant symptom “expanding the scope of “saving”emotions” – (30.2 ± 10.4) points. Answers to the block of questions, about the motivational factors of training in pre-certification courses, as well as its role in overcoming the burnout syndrome, demonstrated the tendency of most listeners to consider the growth of professional level as a preventative factor in overcoming the syndrome in modern conditions. Therefore, postgraduate training can be considered as a factor in increasing the effectiveness of a complex of preventive measures to overcome the burnout syndrome in primary care doctors
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Назва : Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки
Паралельн. назви :Retrospective analysis of “Internal disease” specialty interns’ study and ways of practical training optimization
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 105-109 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби». Якісна підготовка майбутнього лікаря – пріоритетний напрямок розвитку медичної освіти. Першочергове завдання кафедр післядипломної освіти – поліпшити якість освіти лікаря. Інтернатура укріплює професійну придатність лікаря і визначає її рівень. Особливий акцент робимо на набутих знаннях, навичках та вміннях, а також психологічних якостях молодого спеціаліста, що повинні забезпечити ефективне виконання професійних завдань. Щоби намітити план якісних перемін у навчанні, ми провели анонімне опитування лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» наприкінці І року навчання. Анкету розробили викладачі кафедри. Вона включала 11 питань. Нас цікавили: 1) самооцінка лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» щодо володіння ними практичними навичками на початку і наприкінці очного циклу І року навчання; 2) їхнє бачення шляхів удосконалення (чи набуття) необхідних практичних навичок. Проаналізовано ефективність практичних занять з точки зору розвитку й удосконалення комунікативної компетентності. Розглянуто питання стандартизації медичної практики, що дозволяє систематизувати та впорядкувати знання лікарів-інтернів, що здобуті під час навчання на додипломному рівні. Для оптимізації первинної спеціалізації в інтернатурі процес навчання має носити характер спільної діяльності інтерна з викладачем на всіх етапах навчання. Цьому сприяє невелика кількість інтернів у групі та активне вдосконалення їхніх практичних навичок з опитування, огляду і лікування пацієнтів. Найефективнішими і сучасними формами навчання є соціально-психологічний тренінг та впровадження стандартів медичної практики у професійну діяльність молодих спеціалістів. Постійне використання стандартів медичної допомоги обумовлює теоретичні засади належної клінічної практики європейського зразка. Вважаємо корисною практику вивчення самооцінки лікарів-інтернів їхньої компетентності з метою підготовки в інтернатурі фахівців високого професійного рівня
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Назва : Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки
Паралельн. назви :Retrospective analysis of “Internal disease” specialty interns’ study and ways of practical training optimization
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 105-109 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самогальська О. Є., Кліщ І. М., Хлібовська О. І., Лазарчук Т. Б., Дзига С. В.
Назва : Оцінка психосоматичного стану в пацієнтів, які перенесли гострий панкреатит
Паралельн. назви :Assessment of psychosomatic state in patients with acute pancreatitis
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 46-49 (Шифр БУ5/2023/27/3)
MeSH-головна: ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
ПАНКРЕАТИТ ОСТРЫЙ НЕКРОТИЗИРУЮЩИЙ -- PANCREATITIS, ACUTE NECROTIZING
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
УСТОЙЧИВОСТЬ К БОЛЕЗНЯМ -- DISEASE RESISTANCE
Анотація: Оцінка психосоматичного стану пацієнтів після гострого панкреатиту допомагає в розумінні впливу емоційного стану на хронічність захворювання та може вести до покращення планування лікування та реабілітації цих пацієнтів. Мета дослідження – оцінити психосоматичний стан пацієнтів після перенесеного первинного епізоду гострого панкреатиту. Матеріал і методи. Проведено обстеження 80 пацієнтів, що перебували на стаціонарному лікуванні з приводу гострого панкреатиту. Для визначення особливостей психосоматичного стану в обстеженні використані психологічні опитувальники. Для оцінки самопочуття, активності та настрою використовувалася методика САН. Для виявлення та оцінки ознак невротичних станів використовували відповідний клінічний опитувальник. Для визначення ступеня опірності до стресу застосовувалася методика Холмса і Раге. Результати дослідження. Згідно зі шкалою "самопочуття" виявлено, що середні значення в пацієнтів відповідали межам низького рівня. Аналізуючи показники за шкалами "активність" та «настрій» дані свідчили про середній рівень. За даними клінічного опитувальника, для виявлення та оцінки невротичних станів визначено, що психосоматичний стан осіб, які перенесли гострий панкреатит, характеризується наявністю дезадаптивних станів незалежно від статі, середні значення серед груп відповідають рівню хворобливого стану. За допомогою методики оцінки стресостійкості встановлено, що пацієнти після перенесеного захворювання визначили низький рівень опірності стресу без суттєвої різниці між статтю обстежуваних. Висновки. Показники самопочуття низького рівня, активності та настрою середнього рівня за методикою САН свідчать про низький рівень психоемоційного та фізичного благополуччя пацієнтів, які перенесли гострий панкретит. Психосоматичний стан осіб, які перенесли гострий панкреатит, характеризується низьким рівнем опірності до стресу та наявністю таких дезадаптивних станів, як тривога та астенія незалежно від статіAssessment of the psychosomatic state of patients after acute pancreatitis helps to understand the impact of the emotional state on the chronicity of the disease and can lead to improved treatment planning and rehabilitation of these patients. The aim of the study is to assess the psychosomatic state of patients after the primary episode of acute pancreatitis. Materials and methods. An examination of 80 patients undergoing inpatient treatment for acute pancreatitis was carried out. Psychological questionnaires were used to determine the peculiarities of the psychosomatic state in the examination. The WAM technique was used to assess the state of health, activity and mood. An appropriate clinical questionnaire was used to identify and evaluate the signs of neurotic conditions. The Holmes and Rahe method was used to determine the degree of resistance to stress. Results. According to the scale of "well-being", it was found that the average values of patients corresponded to the low level. The data showed a moderate level when analyzing the scores on the "activity" and "mood" scales. Due to the clinical questionnaire for the detection and assessment of neurotic states, it was determined that the presence of maladaptive states characterizes the psychosomatic state of patients with acute pancreatitis; regardless of gender, the average values among the groups correspond to the level of the disease state. Using the methodology for assessing stress resistance, it was found that patients after the disease identified a low level of stress resistance, without a significant difference between the sexes of the subjects. Conclusions. With the WAM method, indicators of low well-being, activity, and mood indicate a low level of psycho-emotional and physical well-being in patients who have suffered acute pancreatitis. The psychosomatic state of patients with acute pancreatitis is characterized by a low level of resistance to stress and the presence of such maladaptive conditions as anxiety and asthenia, regardless of gender
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стародуб Є. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б.
Назва : Особливості цитокінового профілю при цирозі печінки
Місце публікування : Вісник наукових досліджень: Наук.- практ. журн./ Тернопільська держ. мед. акад. ім. І.Я. Горбачевського. - 2006. - № 4. - С. 29-31. (Шифр ВУ9/2006/4)
Предметні рубрики: Циррозы печени
Цитокины
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стародуб Є. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є.
Назва : Особливості медикаментозної терапії хронічних дифузних хвороб печінки, що супроводжуються синдромом холестазу та змінами мінеральної щільності кісткової тканини
Місце публікування : Сучасна гастроентерологія. - 2005. - № 3. - С. 19-22 (Шифр СУ10/2005/3)
Предметні рубрики: Печени болезни-- лек тер-- осл
Урсодезоксихолевая кислота-- тер прим
Холестаз-- лек тер
Кости плотность-- действ преп
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Нова медицина -2004р.,N 5
Цікаві статті :
Ненашева О. Медицина - це індустрія для заробляння грошей?!/ О. Ненашева (стр.4-7)
Насінник О. Інформована (усвідомлена) згода в медичному законодавстві України/ О. Насінник (стр.12-14)
Ткачов М. Ф. Здоров’я - це багатство, яке людина починає цінувати лише тоді, як втрачає його/ М. Ф. Ткачов (стр.16-18)
Кузнєцов В. М. Неврози: етіологія, діагностика, систематика, клініка, принципи терапії/ В. М. Кузнєцов (стр.20-23)
Чабан О. С. Психосоматичні розлади: нові аспекти розуміння, діагностики та лікування/ О. С. Чабан, О. О. Хаустова (стр.26-30)
Мішиєв В. Д. Клініко-психопатологічна характеристика панічних станів, критерії розпізнавання, терапія/ В. Д. Мішиєв, І. С. Вітенко (стр.31-35)
Дзеружинська Н. О. Невротичні розлади в осіб похилого віку/ Н. О. Дзеружинська (стр.36-39)
Сироп’ятов О. Г. Психічні розлади у жінок у клімактеричному періоді/ О. Г. Сироп’ятов, Н. О. Дзеружинська (стр.40-42)
Покеза Т. О. Невротичні стани у родичів наркологічних пацієнтів/ Т. О. Покеза (стр.43)
Кузнєцов В. М. Неврози дитячого віку/ В. М. Кузнєцов (стр.44-47)
Литвин Л. Б. Дитячий аутизм/ Л. Б. Литвин (стр.48-50)
Собчік Л. Мальований апперцептивний тест/ Л. Собчік (стр.52-53)
Хайтович М. В. Психодинамічні підходи при лікуванні дітей та підлітків із психосоматичними захворюваннями/ М. В. Хайтович (стр.54-56)
Соціально-медичні аспекти паркінсонізму (стр.58-60)
Палій І. Г. Застосування ентеросорбенту ентеросгель у комплексному лікуванні захворювань, що супроводжуються шкірними алергічними проявами/ І. Г. Палій, І. Г. Резніченко (стр.62-63)
Кузнєцов В. М. Терапія пацієнтів з афективними розладами препаратом солі літію Глюталіт/ В. М. Кузнєцов (стр.64-66)
Глухенький Б. Т. Лікування поверхневих мікозів гладкої шкіри кремом Кетодін/ Б. Т. Глухенький [и др.] (стр.68-69)
Дослідження SENIORS - доказова база використання Небеліту в лікуванні серцевої недостатності (стр.70)
Стародуб Є. М. Ферментозамісна терапія солізимом у комплексному лікуванні виразкової хвороби/ Є. М. Стародуб, Т. Б. Лазарчук, Л. І. Складанюк (стр.72-74)
Яковенко В. І. Досвід клінічного застосування препарату Седасен форте в комплексному лікуванні дерматологічних хворих/ В. І. Яковенко, Є. А. Верба (стр.76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.6-11)
Ковальчук Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід’ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні/ Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький (стр.12-14)
Гребеник М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.15-19)
Унгурян Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі/ Л. М. Унгурян, М. С. Образенко (стр.20-22)
Кліщ Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.23-30)
Кушик М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів/ М. Л. Кушик (стр.31-34)
Паласюк Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.35-39)
Скрипко В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю/ В. Д. Скрипко [и др.] (стр.40-41)
Абдуллаєв Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики/ Р. Я. Абдуллаєв [и др.] (стр.42-43)
Акуліна О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти/ О. О. Акуліна (стр.44-46)
Бабов Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/ Є. Д. Бабов [и др.] (стр.47-48)
Бесполудіна Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров’я/ Г. В. Бесполудіна [и др.] (стр.49-52)
Бородаєв І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ І. Є. Бородаєв [и др.] (стр.53-54)
Воробйов Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/ Є. О. Воробйов [и др.] (стр.55-58)
Григор’єва Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії/ Т. Г. Григор’єва [та ін.] ; Т. Г. Григор’єва [и др.] (стр.59-61)
Грищенко О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти/ О. В. Грищенко [и др.] (стр.63-64)
Громов О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/ О. В. Громов [и др.] (стр.65-66)
Грона Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. В. Грона [и др.] (стр.67-69)
Гудз І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. М. Гудз [и др.] (стр.70-72)
Даценко І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія"/ І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко (стр.73-75)
Дубініна В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова (стр.76-78)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.79-81)
Каськова Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.82-84)
Клименко Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених"/ Т. М. Клименко [и др.] (стр.85-87)
Клименко Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/ Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк (стр.88-91)
Климнюк С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.92-94)
Коломієць В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/ В. В. Коломієць [и др.] (стр.95-98)
Лобас В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі/ В. М. Лобас [и др.] (стр.99-101)
Лосєв О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті/ О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко (стр.102-104)
Машталір М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету/ М. А. Машталір [и др.] (стр.105-106)
Мітін Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.107-109)
Мітін Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.110-112)
Ніженковська І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. В. Ніженковська [и др.] (стр.113-116)
Нікітіна О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець (стр.117-119)
Перцева Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.120-122)
Рибіцька Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/ Л. Н. Рибіцька [и др.] (стр.123-124)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський [и др.] (стр.125-128)
Хоменко Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.129-131)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Медична освіта -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Афанасенко О. В. Історико-культурні хронотопи як аспект теоретико-пізнавальної діяльності при підготовці студентів фармацевтичного профілю/ О. В. Афанасенко (стр.7-11)
Боднарчук В. О. Оновлення навчально-методичних видань - важлива складова організації навчального процесу на кафедрі педіатрії/ В. О. Боднарчук (стр.12-18)
Ваколюк Л. М. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога/ Л. М. Ваколюк (стр.19-21)
Господарський І. Я. Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.22-25)
Дерезюк А. В. Деякі аспекти сучасної педагогіки медичної освіти/ А. В. Дерезюк (стр.26-28)
Козак Д. В. Викладання дисциплін на кафедрі фізичної реабілітації, здоров’я людини та фізичного виховання за напрямом підготовки “Здоров’я людини” / Д. В. Козак, Н. О. Давибіда (стр.29-32)
Кривов’яз О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник (стр.33-35)
Криськів О. І. Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби”/ О. І. Криськів [и др.] (стр.36-38)
Курінний А. В. Проблематика медичного та гомеопатичного дискурсів у викладанні курсу за вибором “Гомеопатичні лікарські засоби”/ А. В. Курінний (стр.39-41)
Малахова С. М. Європейські стандарти підготовки сучасних фахівців-медиків відповідно до вимог Болонської декларації/ С. М. Малахова (стр.42-44)
Марценюк В. П. Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.)/ В. П. Марценюк [и др.] (стр.45-54)
Мороз В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті/ В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна (стр.55-58)
Одинцова В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії/ В. М. Одинцова, О. М. Денисенко (стр.59-62)
Олещук О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю “Медико-профілактична справа”/ О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець (стр.63-66)
Павлишин Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті/ Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин (стр.67-69)
Поканевич О. В. Проблемно-орієнтована освіта/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.70-72)
Сван О. Б. Особливості викладання дисципліни “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” іноземним студентам/ О. Б. Сван (стр.73-78)
Сельський П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту/ П. Р. Сельський (стр.79-82)
Цицюра Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу/ Р. І. Цицюра (стр.83-85)
Черкасов В. Г. Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах/ В. Г. Черкасов [и др.] (стр.86-89)
Черкасов В. Г. Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури/ В. Г. Черкасов [и др.] (стр.90-93)
Швець В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету/ В. М. Швець (стр.94-96)
Yaremchuk O. Z. Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities/ О. Z. Yaremchuk [и др.] (стр.97-99)
Бабенко А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів/ А. Д. Бабенко (стр.100-102)
Бразалук О. З. Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання/ О. З. Бразалук [и др.] (стр.103-106)
Гаїна Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії/ Ж. М. Гаїна (стр.107-110)
Корда І. В. Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології / І. В. Корда [и др.] (стр.110-112)
Мерецький В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу/ В. М. Мерецький (стр.113-115)
Муратова Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.116-118)
Напрєєнко О. К. Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ О. К. Напрєєнко [и др.] (стр.119-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Митник З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришинець В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)