Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лебединець, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Резніченко Ю. Г., Лебединець О. М.
Назва : Особливості стану серцево-судинної системи у дітей раннього віку з внутрішньоутробними інфекціями за даними добового холтерівського моніторування ЕКГ
Місце публікування : Современная педиатрия. - 2012. - № 2. - С. 88-91 (Шифр СУ26/2012/2)
Предметні рубрики: Миокарда болезни-- дети-- диагн
Беременности осложнения инфекционные
Электрокардиография амбулаторная-- дети
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Резніченко Ю. Г., Лебединець О. М., Волошин М. А.
Назва : Вплив патології антенатального періоду на морфогенез та функціонування серцево-судинної системи
Місце публікування : Перинатологія та педіатрія. - 2013. - № 1. - С. 82-86 (Шифр ПУ3/2013/1)
MeSH-головна: ПЛОДА БОЛЕЗНИ -- FETAL DISEASES
ПРЕЭКЛАМПСИЯ -- PRE-ECLAMPSIA
АНТИГЕНЫ -- ANTIGENS
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТАЯ СИСТЕМА -- CARDIOVASCULAR SYSTEM
НОВОРОЖДЕННЫЙ -- INFANT, NEWBORN
ЖИВОТНЫЕ -- ANIMALS
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Резніченко Ю. Г., Волошин М. А., Лебединець О. М.
Назва : Патологія антенатального періоду як фактор ризику формування патології серцево-судинної системи у дітей
Місце публікування : Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 69 (Шифр МУ90/2014/6/1)
MeSH-головна: ДЕТИ -- CHILD
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТАЯ СИСТЕМА -- CARDIOVASCULAR SYSTEM
ПЛОД -- FETUS
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Резніченко Ю. Г., Лебединець О. М.
Назва : Стан серцево-судинної системи у дітей раннього віку з кардитами на тлі природженого токсоплазмозу
Місце публікування : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2013. - Т. 75, № 1. - С. 24-27 (Шифр ПУ2/2013/75/1)
MeSH-головна: ТОКСОПЛАЗМОЗ ВРОЖДЕННЫЙ -- TOXOPLASMOSIS, CONGENITAL
МИОКАРДИТ -- MYOCARDITIS
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- CARDIOVASCULAR PHYSIOLOGICAL PROCESSES
СЕРДЦА ЖЕЛУДОЧКА РЕМОДЕЛИРОВАНИЕ -- VENTRICULAR REMODELING
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леженко Г. О., Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Назва : Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії
Паралельн. назви :The initiative of online training as the way of improvement of the individual work of students at the pediatrics department
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 48-54 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Таким чином, порівняльні дані оволодіння студентами матеріалів свідчать про підвищення якості підготовки при змішаному навчанні, за рахунок кращого збереження отриманих знань. Це дозволяє говорити про перевагу змішаної форми навчання з використанням технології “перевернутого класу”, при якій учні мають можливість опрацьовувати онлайн-матеріали різної спрямованості при підготовці до лекцій і практичних занять
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лебединець О. М.
Назва : Динаміка морфометричних показників і вмісту глікогену в серці щурів після антенатального впливу антигенів
Місце публікування : Патологія. - 2013. - № 1. - С. 35-39 (Шифр ПУ40/2013/1)
MeSH-головна: ЖИВОТНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ -- ANIMALS, LABORATORY
ГЛИКОГЕН -- GLYCOGEN
МОРФОГЕНЕЗ -- MORPHOGENESIS
CRISS-CROSS СЕРДЦЕ -- CRISSCROSS HEART
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко О. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ О. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва ; Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-102)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Современная педиатрия -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Нагорная Н. В. Оптимизация форм обучения врачей-интернов педиатров в условиях реформирования высшего медицинского образования/ Н. В. Нагорная, М. П. Лимаренко (стр.12-14)
Живило Л. М. Минимальная дисфункция мозга : актуальность проблемы, оптимизация лечения/ Л. М. Живило (стр.15-17)
Тарасова И. С. Новые направления в диагностике, лечении и профилактике железодефицитных состояний/ И. С. Тарасова, В. М. Чернов (стр.18-24)
Овчаренко Л. С. Диагностика нарушений костного метаболизма у детей раннего возраста с проявлениями пищевой аллергии/ Л. С. Овчаренко, А. В. Кряжев (стр.25-26)
Ващенко Л. В. Йодо-фолиевый дефицит - актуальная мультидисциплинарная проблема современной медицины/ Л. В. Ващенко [и др.] (стр.27-31)
Фесенко М. Є. Оцінка ефективності реабілітаційно-профілактичних заходів у дітей з вродженим неонатальним герпесом з урахуванням катамнезу протягом двох років/ М. Є. Фесенко, О. І. Мелащенко (стр.32-34)
Шадрін О. Г. Деякі аспекти оптимізації грудного вигодування немовлят/ О. Г. Шадрін [и др.] (стр.35-40)
Крючко Т. А. Проблема тонзиллита в педиатрической практике/ Т. А. Крючко, О. Я. Ткаченко, Т. В. Шпехт (стр.41-44)
Овчаренко Л. С. Терапия заболеваний полости носа у детей : поиск эффективных и безопасных решений/ Л. С. Овчаренко [и др.] (стр.47-50)
Римаренко Н. В. Експресія ендотоксин-зв’язуючих рецепторів на моноцитах і гранулоцитах периферичної крові при бактеріальних ангінах і скарлатині у дітей/ Н. В. Римаренко, А. І. Гордієнко, Н. В. Хіміч (стр.51-53)
Косаковський А. Л. Досвід застосування препарату цефодокс у дітей із захворюваннями ЛОР-органів у післяопераційний період/ А. Л. Косаковський, І. А. Косаківська (стр.54-58)
Дудник В. М. Нові можливості застосування секретолітиків у комплексній терапії гострого обструктивного бронхіту у дітей раннього віку/ В. М. Дудник (стр.59-62)
Няньковський С. Л. Профілактика гострих респіраторних інфекцій у школярів початкових класів/ С. Л. Няньковський [и др.] (стр.65-68)
Таточенко В. К. Антибиотики в лекарственной форме Солютаб/ В. К. Таточенко (стр.69-72)
Вертегел А. А. Половые особенности минеральной плотности костной ткани у детей с рекуррентными формами бронхитов и бронхиальной астмой/ А. А. Вертегел (стр.73-75)
Охотникова Е. Н. Бронхообструктивный синдром инфекционного и аллергического генеза у детей : сложности дифференциальной диагностики и выбора муколитической терапии/ Е. Н. Охотникова (стр.76-80)
Леженко Г. О. Роль адипоцитокінів у формуванні артеріальної гіпертензії у підлітків з ожирінням/ Г. О. Леженко, К. В. Гладун (стр.81-84)
Бойко Е. П. Атрезия легочной артерии с интактной межжелудочковой перегородкой : клинические проявления и дооперационное ведение новорожденных/ Е. П. Бойко (стр.85-87)
Резніченко Ю. Г. Особливості стану серцево-судинної системи у дітей раннього віку з внутрішньоутробними інфекціями за даними добового холтерівського моніторування ЕКГ/ Ю. Г. Резніченко, О. М. Лебединець (стр.88-91)
Аряев Н. Л. Пробиотик-биоэнтеросептик "Энтерожермина" в терапии идиопатической антибиотикассоциированной диареи у детей/ Н. Л. Аряев, А. А. Старикова, В. В. Трухальская (стр.92-95)
Бережной В. В. Ацетонемический синдром детей - тактические шаги доктора-практика/ В. В. Бережной [и др.] (стр.96-101)
Березенко В. С. Роль порушень обміну заліза в прогресуванні хронічних вірусних гепатитів/ В. С. Березенко, Р. В. Мостовенко, М. Б. Диба (стр.102-105)
Котенко О. Г. Клінічний випадок хвороби Каролі у дитини/ О. Г. Котенко, І. Б. Єршова, Т. Ф. Осипова (стр.106-107)
Крамарьов С. О. Ефективність різних схем терапії ротавірусного гастроентериту у дітей/ С. О. Крамарьов [и др.] (стр.108-112)
Марушко Ю. В. Проблема кишкових кольок та лактазна недостатність у дітей/ Ю. В. Марушко, Т. В. Іовіца, М. А. Аль-Наджар (стр.114-119)
Белоусов Ю. В. Диагностические критерии функциональной диспепсии у детей по материалам Римского Консенсуса 3/ Ю. В. Белоусов, К. В. Волошин (стр.120-123)
Каладзе Н. Н. Патогенетически ориентированный метод оптимизации восстановительного лечения детей, больных хроническим пиелонефритом/ Н. Н. Каладзе, Е. И. Слободян (стр.124-129)
Фролова Т. В. Медико-біологічні предиктори формування хронічного захворювання нирок у дітей та підлітків/ Т. В. Фролова [и др.] (стр.130-132)
Костюченко Л. В. Досвід лікування дітей, хворих на первинні комбіновані імунодефіцити, та їх виживання в умовах України/ Л. В. Костюченко [и др.] (стр.133-137)
Крамарев С. А. Влияние отечественного мультипробиотика на заболеваемость острыми респираторными заболеваниями и показатели психомоторного развития у воспитанников детского дома/ С. А. Крамарев [и др.] (стр.138-143)
Коренев Н. М. Морфофункциональная характеристика кардиогемодинамики у девушек-подростков с вторичной аменореей/ Н. М. Коренев, Т. С. Введенская (стр.144-146)
Поберська В. О. Особливості реабілітації дітей у періоді ремісії злоякісних новоутворень в санаторіях України/ В. О. Поберська [и др.] (стр.147-150)
Вієвський А. М. Дослідження впливу психосоціальних передумов на формування феномену вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків в аспекті розробки системи його профілактики/ А. М. Вієвський (стр.151-156)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 3 (дод.)
Цікаві статті :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Педіатрія, акушерство та гінекологія -2013р. т.75,N 1
Цікаві статті :
Богатирьова Р. В. Адреногенітальний синдром/ Р. В. Богатирьова, О. В. Бугайова (стр.7-19)
Макєєва Н. І. Ренокардіальний континуум у дітей із хронічним захворюванням нирок: "традиційні" та "нетрадиційні" чинники ризику формування кардіоваскулярних ускладнень/ Н. І. Макєєва (стр.20-24)
Резніченко Ю. Г. Стан серцево-судинної системи у дітей раннього віку з кардитами на тлі природженого токсоплазмозу/ Ю. Г. Резніченко, О. М. Лебединець (стр.24-27)
Павлишин Г. А. Клінічні особливості негоспітальної пневмонії залежно від тяжкості перебігу у дітей раннього віку/ Г. А. Павлишин, І. М. Сарапук (стр.28-31)
Андрікевич І. І. Симптоматична терапія ротавірусної інфекції у дітей раннього віку/ І. І. Андрікевич (стр.31-33)
Борзенко Ю. В. Запорізька обласна програма "дитяча онкогематологія та гемофілія"/ Ю. В. Борзенко [и др.] (стр.34-36)
Тяжка О. В. Значення вітаміну Д для здоров’я дітей та профілактики різних захворювань у них/ О. В. Тяжка, З. В. Сельська (стр.37-45)
Кирилова Л. Г. Раритетне захворювання у нейропедіатрії - синдром Лея/ Л. Г. Кирилова [и др.] (стр.46-51)
Шевченко О. А. Синдром Денді-Уокера в клінічній практиці/ О. А. Шевченко, О. М. Тарапурова, Л. А. Міроняк (стр.51-57)
Маркін Л. Б. Вибір акушерської тактики з урахуванням особливостей гемодинаміки плода/ Л. Б. Маркін, К. Л. Шатилович (стр.59-67)
Вдовиченко Ю. П. Роль сироваткового феритину в патогенезі анемічного синдрому у вагітних жінок/ Ю. П. Вдовиченко, Н. М. Романенко (стр.67-69)
Грищенко М. Г. Синдром гіперстимуляції яєчників. Сучасний стан проблеми і перспективи/ М. Г. Грищенко (стр.70-76)
Вовк І. Б. Стан активації лімфоцитів крові та сироваткові рівні медіаторів запалення та різних форм ендометріозу/ І. Б. Вовк, Н. Ф. Захаренко, Т. В. Радаш (стр.77-81)
Страховецький В. С. Мікробіологічні особливості гнійно-запальних захворювань придатків матки/ В. С. Страховецький (стр.82-84)
Вовк І. Б. Особливості імунологічного статусу жінок з ретенційними кістами яєчників на тлі вірусно-бактеріального інфікування геніталій/ І. Б. Вовк, Н. Є. Горбань, Л. В. Стамболі (стр.84-87)
Вдовиченко Ю. П. Частота і структура порушень у жінок з безплідністю/ Ю. П. Вдовиченко, Д. Ю. Берая (стр.88-89)
Гурський О. С. Перебіг пологів та пуерперію у жінок, хворих на туберкульоз легень/ О. С. Гурський, С. П. Польова (стр.90-91)
Кишакевич І. Т. Роль психосоматичних порушень в генезі клімактеричного синдрому/ І. Т. Кишакевич (стр.92-94)
Веропотвелян П. М. Гіперактивний сечовий міхур. Сучасний стан проблем термінології, патогенезу та лікування/ П. М. Веропотвелян [и др.] (стр.95-99)
Покровенко О. Б. Досвід лікування гіперпластичних захворювань ендо- і міометрія/ О. Б. Покровенко (стр.100-103)
До 90-річчя від дня народження Юлії Олександрівни Крупко-Большової (1922-1998) (стр.104)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)