Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Левицька, Л. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-46 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швед М. І., Цуглевич Л. В., Левицька Л. В.
Назва : Сучасні принципи кардіореабілітації пацієнтів після гострого коронарного синдрому (огляд літератури та власні дослідження)
Паралельн. назви :Modern principles of cardio-rehabilitation of patients after acute coronary syndrome (review of literature and own data)
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2018. - N 4. - С. 6-12 (Шифр ВУ9/2018/4)
MeSH-головна: ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION
КОРОНАРНЫЙ СИНДРОМ ОСТРЫЙ -- ACUTE CORONARY SYNDROME
Анотація: Гострий інфаркт міокарда (ІМ) на сьогодні залишається однією з головних причин смертності та інвалідизації. Упровадження ефективних кардіореабілітаційних програм для пацієнтів, які перенесли гострі форми ішемічної хвороби серця (ІХС), є важливим засобом поліпшення якості та тривалості життя. У більшості рекомендацій кардіореабілітація має І клас А рівень доказовості. План реабілітації повинен бути індивідуальним і базуватися на попередньо проведеній стратифікації ризику, визначенні рівня функціональної здатності й конкретних потребах хворого. На сьогодні, крім традиційної моделі кардіореабілітації, що включає 4 етапи, запропоновано альтернативні моделі з використанням персоніфікованої телемедицини, сфокусованої на індивідуальному профілі факторів ризику, а також спільнотних та домашніх програмах, які враховують можливість вибору для пацієнтів відповідно до їхніх потреб
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швед М. І., Левицька Л. В., Липовецька С. Й.
Назва : Базові принципи кардіореабілітації пацієнтів після інфаркту міокарду
Місце публікування : Практикуючий лікар. - К., 2018. - N 3. - С. 49-53 (Шифр ПУ59/2018/3)
MeSH-головна: ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Анотація: Гострий інфаркт міокарда (ІМ) на сьогодні залишається однією з головних причин смертності. Впровадження ефективних кардіореабілітаційних програм для пацієнтів, які перенесли гострі форми ІХС, є важливим засобом покращення якості та тривалості життя. У більшості рекомендацій кардіореабілітація має І клас А рівень доказовості. План реабілітації повинен бути індивідуальним і базуватися на попередньо проведеній стратифікації ризику, визначенні рівня функціональної здатності й конкретних потребах хворого. На сьогодні, крім традиційної моделі кардіореабілітації, що включає 4 етапи, запропоновані альтернативні моделі з використанням персоніфікованої телемедицини, сфокусованої на індивідуальному профілю чинників ризику, а також спільнотних та домашніх програмах, які враховують можливість вибору для пацієнтів відповідно до їхніх потреб
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шахбун І. В., Левицька Л. В., Радіонова І. В.
Назва : Медико-соціальні аспекти кардіологічної патології у пацієнтів офтальмологічного профілю
Паралельн. назви :Medical-social aspects of cardiological pathology in patients of the ophthalmological profile
Місце публікування : Медсестринство. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 35-37 (Шифр МУ68/2017/4)
MeSH-головна: МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
ГЛАЗНЫЕ БОЛЕЗНИ -- EYE DISEASES
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність досліджуваної проблеми, передбачено вивчення медико-соціальних аспектів здоров’я населення, підвищення медичної культури та популяризації здорового способу життя, чітких навичок профілактичної роботи медичної сестри у цьому аспекті
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швед М. І., Ковбаса Н. М., Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Прокопович О. А., Сидоренко О. Л.
Назва : Тромбофілія, ускладнена рецидивуючою тромбоємболією легеневої артерії - клінічний випадок із аналізом сучасних діагностично-лікувальних алгоритмів ведення хворих
Паралельн. назви :Thrombophilia, complicated by recurrent pulmonary thromboembolism - clinical case with analysis of modern diagnostic and treatment algorithms
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2018. - N 4. - С. 154-160 (Шифр ЗУ17/2018/4)
MeSH-головна: ТРОМБОФИЛИЯ -- THROMBOPHILIA
ТРОМБОЭМБОЛИЯ -- THROMBOEMBOLISM
ЛЕГОЧНАЯ АРТЕРИЯ -- PULMONARY ARTERY
Анотація: Венозний тромбоз і емболія (ВТЕ) – одне з найтяжчих за перебігом і загрозливих для життя ускладнень. Мета дослідження – проаналізувати сучасні підходи до діаґностики і лікування хворих із тромбофілією, ускладненою рецидивуючою тромбоемболією легеневої артерії, на основі власного клінічного випадку. Результати. Для оцінки ризику ВТЕ у госпіталізованих пацієнтів терапевтичного профілю доцільно вико­ристо­вувати шкалу Падуа, а при повторних ВТЕ/ТЕЛА, особливо у пацієнтів молодого віку, показане обов’язкове обстеження з метою підтвердження/виключення вродженої або набутої тромбофілії, що визначає програму профілактики повторних ВТЕ. У хворих з діагностованою тромбофілією необхідно використовувати персоніфікований підхід до вибору антикоагулянтних засобів профілактики. Показання для застосування прямих чи непрямих анти­коагулянтних засобів визначаються наявністю у пацієнта певної форми тромбофілії. Лише використання такого діагностичного алгоритму дозволяє своєчасно призначити таким пацієнтам адекватну профілактичну антикоагулянтну терапію, що підтверджує описаний нами клінічний випадок. Висновок. Велика частота захворюваності на ВТЕ, недостатні знання практикуючих лікарів щодо діагностики самої хвороби, визначення її причин і клінічних форм, а також неоднозначність отриманих результатів різних програм лікування і профілактики ВТЕ/ТЕЛА обґрунтовують необхідність проведення додаткових багатоцентрових клінічних досліджень та більш широкого обговорення даної проблеми в лікарському середовищіVenous thrombosis or embolism (VTE) is one of the most severe life-threatening complications. The aim of the study – to analyze modern approaches to diagnosis and treatment of patients with thrombophilia complicated by recurrent pulmonary thromboembolism on the basis of own clinical case. Results. For evaluation of VTE risk the Padua scale is recommended, especially in young patients. A compulsory screening to confirm or rule out the congenital or acquired thrombophilia that determines the program for the prevention of recurrent VTE should be performed. In patients with diagnosed thrombophilia it is necessary to use a personified choice of anticoagulants. Indications for the use of direct or indirect anticoagulants are determined by specific forms of thrombophilia. This diagnostic algorithm allows prescribing adequate preventive anticoagulant therapy in such patients, which was confirmed in our clinical case. Conclusions. The high incidence of VTE, lack of knowledge among practitioners regarding the diagnosis of the disease, identification of its causes and clinical forms, and the ambiguity of results of various programs of treatment and prevention of VTE, substantiate the need for additional multicenter clinical trials and a broader discussion of this problem among medical society
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Коваль В. Б., Голяченко А. О., Вакуленко Л. О., Бакалюк Т. Г., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Назва : Рухова активність-невід’ємний важливий компонент здоров’я під час навчання у вищому навчальному закладі
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 13-15 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: Студентов охрана здоровья
Физическое воспитание и тренинг
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Практикуючий лікар -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Радченко О. М. Особливості перебігу артеріальної гіпертензії в пацієнтів із гіпотиреозом (огляд літератури та власні дослідження)/ О. М. Радченко, Л. В. Оленич (стр.5-8)
Спринчук Н. А. Стан тиреоїдної та адренокортикоїдної функцій у дітей із синдромом біологічно неактивного гормону росту/ Н. А. Спринчук (стр.9-12)
Булат О. В. Аналіз структури та функції капілярів у хворих на рак щитоподібної залози в післяопераційному періоді/ О. В. Булат (стр.13-16)
Головач И. Ю. Склеродермоподобный паранеопластический синдром: ревматология "Overlap" онкология/ И. Ю. Головач, Е. Д. Егудина (стр.17-24)
Катеренчук І. П. Синдром Гудпасчера: клінічні спостереження/ І. П. Катеренчук [та ін.] (стр.25-34)
Анохіна Г. А. Неалкогольна жирова хвороба печінки як мультисистемне метаболічне захворювання: особливості профілактики та лікування/ Г. А. Анохіна (стр.35-40)
Похилько С. Ю. Застосування L-орнітин-L-аспартату (гепатокс) у клінічній практиці/ С. Ю. Похилько (стр.41-43)
Образцов В. П. Про дослідження шлунка і кишок/ В. П. Образцов (стр.44-48)
Швед М. І. Базові принципи кардіореабілітації пацієнтів після інфаркту міокарду/ М. І. Швед, Л. В. Левицька, С. Й. Липовецька (стр.49-53)
Дземан М. І. До 100-річчя заснування Національної академії наук України: акцентовані питання в дискурсі еволюції медичних пізнань українців (1-ше подання)/ М. І. Дземан (стр.54-73)
Заремба Є. Х. Лікар і вчений від бога: до 100-річчя від дня народження професора Степана Федоровича Олійника/ Є. X. Заремба (стр.74-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Лавріненко О. М., Мартинюк В. І., Вакуленко Л. О., Коваль В. К., Левицька Л. В.
Назва : Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 23-24 (Шифр МУ7/2008/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Реабилитация-- обуч
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Левицька Л. В., Садлій О. Л., Наконечна Л. С., Шаст Л. В., Дейкало Г. П.
Назва : Особливості механо-електричних характеристик біологічноактивних точок у хворих на гострий інфаркт міокарда в поєднанні із остеоартрозом
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 4. - С. 72 (Шифр ВУ9/2009/4)
Предметні рубрики: Рефлексотерапия-- методы
Инфаркт миокарда-- патолог
Остеоартрит-- патолог
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коцюба О. І., Рудик Б. І., Ярема Н. І., Левицька Л. В.
Назва : Особливості впливу вальсартану на варіабельність ритму серця і добовий профіль артеріального тиску у хворих на гіпертонічну хворобу з діастолічною дисфункцією лівого шлуночка
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2011. - Т. 10, № 2 (ч.2). - С. 52-55 (Шифр КУ27/2011/10/2 (ч.2))
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Назва : Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах
Паралельн. назви :Peculiarities of teaching of medical rehabilitation in modern conditions
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 96-98 (Шифр МУ7/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швед М. І., Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Назва : Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги
Паралельн. назви :Main ways of training of foreign students at the department of urgency and emergency medical care
Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 102-107 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи – аналіз ефективності навчально-виховної роботи серед іноземних студентів на опорній кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги щодо засвоєння ними клінічних знань та практичних навичок із невідкладної медицини, а також оцінка перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм. Основна частина. Апробовані на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги сучасні навчально-виховні методики роботи з іноземними студентами (єдиного навчального дня, проведення занять у навчальному симуляційно-тренінговому центрі, використання сучасних європейських віртуальних навчальних програм, групові та індивідуальні заняття з іноземними студентами з урахуванням їх етнічно-релігійних особливостей) є досить перспективними напрямками в педагогічному процесі. Так, використання в навчальному процесі на кафедрі системи єдиного навчального дня протягом 6 годин дає змогу не лише глибоко проаналізувати зі студентами теоретичні питання за темою заняття, але й впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами та широке залучення студентів-гуртківців у науковий, навчальний та тренінговий процес дозволяють забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок. Висновок. Навчання за системою єдиного навчального дня дає змогу враховувати етнокультурні та релігійні особливості іноземних студентів та впровадити елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медсестринство -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Антецька В. А. Ефективність мотиваційного навчання пацієнтів із фібриляцією передсердь та артеріальною гіпертензією/ В. А. Антецька [и др.] (стр.5-8)
Шомоді Ж. С. Роль медичної сестри у сфері охорони психічного здоров’я/ Ж. С. Шомоді, І. Я. Криницька (стр.9-11)
Іванчук О. В. Вплив медсестринського догляду у подоланні депресивних станів пацієнтів хоспісу/ О. В. Іванчук, К. Н. Слободенюк, А. О. Боб (стр.12-15)
Литвинова А. Е. Формування компетентності медичних сестер/ А. Е. Литвинова (стр.16-18)
Попович Н. В. Упровадження алгоритмізації в медсестринську освіту/ Н. В. Попович (стр.19-21)
Кожушко Г. М. Глухота та туговухість у дітей: причини, діагностика, лікування та профілактика/ Г. М. Кожушко, О. А. Прокопович (стр.22-24)
Андрієвська О. В. Роль старшої медсестри в організації діяльності сестринського персоналу/ О. В. Андрієвська, І. Я. Криницька (стр.25-26)
Морванюк В. Ю. Наукові підходи до проблеми здоров’язбереження/ В. Ю. Морванюк (стр.27-29)
Маланчук Л. М. Діагностична значимість показників операційно-анестезіологічного ризику в роботі медичної сестри/ Л. М. Маланчук, І. С. Павляк (стр.30-34)
Шахбун І. В. Медико-соціальні аспекти кардіологічної патології у пацієнтів офтальмологічного профілю/ І. В. Шахбун, Л. В. Левицька, І. В. Радіонова (стр.35-37)
Іванова С. В. Методи оцінювання болю в дитячому віці/ С. В. Іванова, Н. Б. Галіяш (стр.38-41)
Пінчук О. І. Фантомний біль - одна з основних проблем перенесеної ампутації/ О. І. Пінчук, С. О. Коноваленко (стр.42-44)
Іванович Ю. В. Післяопераційний біль в дітей у відділенні інтенсивної терапії/ Ю. В. Іванович (стр.45-47)
Петрущак О. М. Роль медичної сестри на сучасному етапі розвитку охорони здоров’я/ О. М. Петрущак, І. Я. Криницька (стр.48-50)
Головенко Х. В. Поширеність синдрому емоційного вигорання у медичного персоналу і фактори, які спричиняють його розвиток/ Х. В. Головенко, О. М. Сопель (стр.51-53)
Давидчук М. А. Інсценування клінічних ситуацій у контексті активізації самостійної роботи студентів медичного коледжу/ М. А. Давидчук (стр.54-56)
Литвинова О. Н. До теми про роль медсестри за умов створення територіальних та госпітальних округів через призму реформи охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова, Р. А. Демус (стр.57-58)
Брик О. І. Модель комунікаційного консультування сім’ї в роботі медичної сестри/ О. І. Брик (стр.59-61)
Волобуєва А. В. Особливості змін кардіогемодинаміки у пацієнтів із стабільною стенокардією та гіпофункцією щитоподібної залози/ А. В. Волобуєва, І. Б. Киричок, М. Я. Василенко (стр.62-64)
Шевченко А. О. Підготовка фахівців у системі хоспісної та паліативної допомоги на прикладі комунального закладу "Бериславський медичний коледж" Херсонської обласної ради/ А. О. Шевченко (стр.65-67)
Романенко І. І. Профілактика внутрішньолікарняних інфекцій у відділеннях хірургічного профілю/ І. І. Романенко (стр.68-70)
Кругла Т. О. Сімейний конфлікт: причини виникнення, попередження, врегулювання/ Т. О. Кругла (стр.71-74)
Попович Я. М. Синкретичний етап взаємозв’язку філософії та медицини/ Я. М. Попович (стр.75-78)
Устянцева О. В. Особливості сестринського діагнозу при лікуванні недоношених новонароджених/ О. В. Устянцева, Н. Ю. Лучишин (стр.79-82)
Герасимів О. І. До питання про інноваційні методи обліку в роботі медсестер за умов реформування галузі/ О. І. Герасимів (стр.83-84)
Шило К. А. Сестринська діяльність при виходжуванні недоношених дітей: сучасні підходи/ К. А. Шило (стр.85-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2019р. т.21,N 1
Цікаві статті :
Ferenchuk Ye. O. Effect of 7-day introduction of glutathione on activities of H2S-producing enzymes in the liver of rats under experimental nephropathy conditions/ Ye. O. Ferenchuk, I. V. Gerush (стр.5-9)
Андрусишина І. М. Аналітичні аспекти міжлабораторного контролю якості результатів елементного аналізу в біологічних середовищах людини/ І. М. Андрусишина, І. О. Голуб, О. Г. Лампека (стр.10-16)
Рицик О. Б. Динаміка активності вільнорадикальних процесів за умов канцерогенезу, індукованого диметилгідразин гідрохлоридом, і при застосуванні ресвератролу/ О. Б. Рицик, Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький (стр.17-24)
Курас Л. Д. Показники енергетичного обміну в серцевій тканині експериментальних тварин за умов впливу кадмій хлориду/ Л. Д. Курас, Г. М. Ерстенюк (стр.25-31)
Basaraba R. Yu. Analysis of lipophilic fraction of the common pussytoes herb/ R. Yu. Basaraba [et al.] (стр.32-37)
Регеда М. С. Роль процесів пероксидного окиснення ліпідів і антиоксидантної системи в міокарді в патогенезі формування адреналінового ушкодження міокарда/ М. С. Регеда, О. Т. Городецький (стр.38-42)
Dzyubanovsky I. Ya. Status of the humoral link of immunity at experimental peritonitis on the background of diabetes mellitus/ I. Ya. Dzyubanovsky [et al.] (стр.43-48)
Фафула Р. В. Кінетичні властивості NO-синтази сперматозоїдів інфертильних чоловіків/ Р. В. Фафула [та ін.] (стр.49-54)
Вонс Б. В. Фармакологічне обгрунтування вибору активних фармацевтичних інгредієнтів для місцевого лікування опіків на моделі асептичної опікової рани в щурів/ Б. В. Вонс, Т. А. Грошовий (стр.55-62)
Коноваленко О. В. Кореляційні зв’язки біохімічних показників, цитокінового та імунного статусу у вагітних, які проживають на радіаційно забруднених і радіоактивно "чистих" територіях Волинської області/ О. В. Коноваленко, Л. Є. Лаповець (стр.63-67)
Дмухальська Є. Б. Морфологічні зміни в органах щурів за комбінованої дії солей важких металів та фосфорорганічних пестицидів/ Є. Б. Дмухальська (стр.68-79)
Ніколаєва О. В. Загальна оксидантна та антиоксидантна активність при алотрансплантації ембріональної черевної м’язової тканини в щурів/ О. В. Ніколаєва, С. А. Петров (стр.80-86)
Драпак І. В. Вивчення валідаційного параметра "лінійність/калібрувальна модель" аналітичної методики кількісного визначення кардіазолу в біологічних рідинах для проведення фармакокінетичних досліджень/ І. В. Драпак (стр.87-91)
Левицька Л. В. Констеляція біохімічних та фізичних маркерів функціонального стану організму хворих на інфаркт міокарда з рівнями систолічного і діастолічного артеріального тиску та можливість їх використання у процесі реабілітації/ Л. В. Левицька (стр.92-102)
Нечипорук В. М. Особливості впливу гіпергомоцистеїнемії на метаболізм сірковмісних амінокислот у печінці щурів з різною функцією щитоподібної залози/ В. М. Нечипорук [та ін.] (стр.103-112)
Гаврилов І. О. Перспективи фармакологічного застосування нейропептиду Y та його фрагментів/ І. О. Гаврилов, А. Л. Загайко (стр.113-119)
Максів Х. Я. Роль оксидативного стресу в розвитку хронічного обструктивного захворювання легень/ Х. Я. Максів, М. І. Марущак (стр.120-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мєсоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мєсоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-118)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University/ O. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Смольська Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с./ Л. Ю. Смольська (стр.134-135)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema (стр.141-145)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Медична освіта -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Волкова Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці/ Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька (стр.5-8)
Господарський І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.9-14)
Деніна Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини/ Р. В. Деніна (стр.15-18)
Зарічна Т. П. . Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті/ Т. П. Зарічна (стр.19-21)
Зозуляк Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Зозуляк (стр.22-23)
Івануса І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид (стр.24-26)
Калинюк Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету/ Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький (стр.27-29)
Карпінець І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу/ І. М. Карпінець (стр.30-33)
Кишкан І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти/ І. Г. Кишкан, І. І. Заморський (стр.34-36)
Кіт З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення/ З. М. Кіт, А. Р. Вергун (стр.37-40)
Мельничук Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування/ Г. М. Мельничук [и др.] (стр.41-43)
Мергель Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель (стр.44-47)
Муратова Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.48-50)
Сирцов В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.51-53)
Степанов Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.54-57)
Тертишний С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами/ С. І. Тертишний (стр.58-59)
Фальфушинська Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.60-63)
Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”/ Н. В. Шолойко (стр.64-67)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам/ В. В. Шухтін, В. І. Хрущ (стр.68-69)
Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві/ С. О. Ястремська (стр.70-73)
Ящук О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації/ О. В. Ящук (стр.74-76)
Vorona I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors/ I. I. Vorona (стр.77-79)
Боярська Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів/ Л. М. Боярська [и др.] (стр.80-82)
Вакалюк І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина”/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.83-86)
Грицай Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою/ Г. В. Грицай (стр.87-89)
Залізняк М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. С. Залізняк (стр.90-92)
Кузняк Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія”/ Н. Б. Кузняк [и др.] (стр.93-95)
Мисула І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.96-98)
Мищенко І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів/ І. А. Мищенко (стр.99-101)
Ніженковська І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова (стр.102-105)
Олещук О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією/ О. М. Олещук [и др.] (стр.106-108)
Перцева Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.109-111)
Чолак І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів/ І. С. Чолак (стр.112-114)
Кравчук Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР./ Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка (стр.115-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 3 (дод.)
Цікаві статті :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарю: перспективи і проблеми в анестезіології/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-7)
Дзяк Г. В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/ Г. В. Дзяк, Т. В. Святенко (стр.8-13)
Мисула І. Р. Рухова активність-невід’ємний важливий компонент здоров’я під час навчання у вищому навчальному закладі/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.13-15)
Неруш П. О. Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання/ П. О. Неруш [и др.] (стр.16-17)
Крижановський Я. Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.18-19)
Філімонов В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології/ В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб (стр.20-22)
Білай І. М. Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.23-25)
Сіліна Т. М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах болонського процесу/ Т. М. Сіліна [и др.] (стр.25-26)
Токарчук Н. І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.27-28)
Ткачук С. С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою/ С. С. Ткачук [и др.] (стр.29-31)
Міщенко І. В. Практично орієнтоване викладання фізіології в українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи/ І. В. Міщенко [и др.] (стр.32-33)
Мерецький В. М. Особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня"/ В. М. Мерецький (стр.33-35)
Вадзюк С. Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.36-37)
Бугай Б. Г. Кардіоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.38-40)
Хурані І. Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки/ І. Ф. Хурані (стр.41-43)
Фіра Л. С. Вивчення фітотерапії-необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця/ Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький, М. І. Шанайда (стр.43-44)
Слабий М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки/ М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський (стр.45-48)
Костенко І. Ф. Система медсестринської освіти в країнах Європи та в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.49-53)
Федорців О. Є. Досвід підготовки медичних сестер-бакалаврів на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців, О. М. Шульгай (стр.54-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Досвід застосування ресурсів web-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Мисула І. Р. Результати впровадження засад болонської декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я.Горбачевского/ І. Р. Мисула, А. Г. Шульгай, Н. Я. Панчишин (стр.7-10)
Лісовий В. М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.10-15)
Бойків А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти/ А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв (стр.15-17)
Бітенський В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам/ В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов (стр.17-19)
Соколова Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра (стр.20-22)
Мисула І. Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.23-24)
Самогальська О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти/ О. Є. Самогальська [и др.] (стр.24-26)
Бойчук А. В. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.26-28)
Кліщ І. М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна (стр.28-31)
Пришляк О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб/ О. Я. Пришляк [и др.] (стр.31-33)
Грошовий Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.34-37)
Вронська Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії/ Л. В. Вронська [и др.] (стр.37-40)
Гощинський В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.41-43)
Кашуба М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І. Я.Горбачевского/ М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега (стр.43-45)
Герасимюк І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.45-47)
Криськів О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі/ О. І. Криськів, Л. С. Бабінець (стр.47-49)
Лелека М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками/ М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир (стр.50-51)
Фіра Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.52-53)
Завальнюк А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації/ А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук (стр.54-57)
Гребеник М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології/ М. В. Гребеник (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Медична освіта -2005р.,N 4
Цікаві статті :
Яковлєв Л. В. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації/ Л. В. Яковлєв, Н. В. Бездітко (стр.4-7)
Скакун М. П. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні/ М. П. Скакун (стр.8-11)
Швед М. І. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення/ М. І. Швед [и др.] (стр.12-14)
Мисула І. Р. Впровадження методів доказової фізіотерапії в клінічну практику лікарів-фізіотерапевтів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.17-18)
Банадига Н. В. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО/ Н. В. Банадига [и др.] (стр.19-22)
Гощинський В. Б. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні-вимога часу/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.23-26)
Дзюбановський І. Я. Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.27-29)
Галникіна С. О. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології/ С. О. Галникіна, О. І. Хара (стр.29-30)
Федорців О. Є. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.31-33)
Жмурський С. І. Математичне моделювання дидактичних модулів 3 курсу медичної біофІзики згідно 3 вимогами болонського процесу/ С. І. Жмурський [и др.] (стр.37-44)
Турчин М. В. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології/ М. В. Турчин, Т. А. Табалюк, К. В. Гнатко (стр.46-48)
Квасніцький М. В. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ М. В. Квасніцький, А. А. Скляр (стр.49-51)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)