Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лихацька, Г. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.


   
    Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини [Текст] / М. І. Швед [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 21-24

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

   Терапия (дисциплина)--методы--обуч


Дод.точки доступу:
Швед, М. І.
Пасєчко, Н. В.
Лихацька, Г. В.
Лихацька, Т. В.
Смачило, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта
2018р. № 1
Зміст:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7
Інші автори: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15
Інші автори: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбела Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38
Інші автори: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42
Інші автори: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54
Інші автори: Шаповал О. А., Петрина В. О., Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57
Інші автори: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova. - С.62-67
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [et al.]. - С.68-71
Інші автори: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko M. V., Volchenko H. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74
Інші автори: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78
Інші автори: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90
Мєсоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мєсоєдова. - С.91-94
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-118
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University / O. G. Dudko. - С.125-128
Logoyda, L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133
Смольська, Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с. / Л. Ю. Смольська. - С.134-135
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140
Інші автори: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema. - С.141-145
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 3
Зміст:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Інші автори: Сельський П. Р., Волошин В. Д., Дацко Т. В., Франчук В. В., Головата Т. К., Фурдела М. Я., Орел Ю. М., Андрійчук О. В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Голота Л. Г., Небесна Т. Ю., Різниченко А. О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Інші автори: Куцебо О. М., Медянова О. В., Чуєва І. О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Інші автори: Максимлюк В. І., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Твердохліб В. В., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Мисак А. І., Футуйма Ю. М., Смачило І. В., Нестерук С. О., Доброродній А. В., Крицький І. О.
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Інші автори: Бліхар В. Є., Гощинський П. В., Воронцова Т. О., Кінаш M. I., Кубей І. В., Шульгай Л. М., Крицька Г. А., Доброродній В. Б., Смачило І. І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Інші автори: Капустник В. А., В’юн В. В., Марущенко О. А., Перцев Д. П., Сіда Ю. С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Ворощук Р. С., Ягнюк А. І., Сокол К. М., Дехтярук І. А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Никула Т. Д., Шевчук С. Г., Осташевська Т. Г., Хамазюк В. А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Інші автори: Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Крицька Г. А., Козак Д. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Флекей Н. В., Вахтарчук В. І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Інші автори: Іванчук П. Р., Поліщук О. Ю., Ілащук Т. О., Гречко С. І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Шепетько Є. М., Повч О. А., Бельський О. Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Інші автори: Файфура В. В., Бондаренко Ю. І., Сатурська Г. С., Дзига С. В., Сас Л. М., Бакалець О. В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Горчакова Н. О., Казак Л. І., Небесна Т. Ю., Борзенко І. О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Інші автори: Лігоненко О. В., Зубаха А. Б., Шумейко І. А., Стороженко О. В., Діхтяр І. І., Кравців М. І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Інші автори: Пасєчко Н. В., Мартинюк Л. П., Гаврилюк М. І., Паламар Т. О., Лихацька Т. В., Грималюк Н. В., Лихацька Г. В., Якубишина І. Г., Савченко І. П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Інші автори: Воронич-Семченко Н. М., Попадинець О. Г., Грибінчак Н. М., Дмитренко А. С., Ковальчук Р. Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Інші автори: Кліщ І. М., Господарський І. Я., Вронська Л. В., Привроцька І. Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є., Зарудна О. І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: МУ7/2008/2
   Журнал

Медична освіта
2008р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-11
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Чернишенко Т. І.
Громов, О. В. Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах / О. В. Громов [и др.] . - С.11-13
Інші автори: Герасимчук П. Г., Коваленко М. О., Василишина М. В.
Жмурський, С. І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці / С. І. Жмурський, В. Є. Дмитрах. - С.13-16
Святенко, Т. В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста / Т. В. Святенко. - С.16-20
Швед, М. І. Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини / М. І. Швед [и др.] . - С.21-24
Інші автори: Пасєчко Н. В., Лихацька Г. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В.
Климнюк, С. І. Особливості викладання мікробіології у сучасних умовах / С. І. Климнюк [и др.] . - С.24-28
Інші автори: Романюк Л. Б., Ткачук Н. І., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Покришко О. В.
Кравченко, Н. С. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Н. С. Кравченко [и др.] . - С.28-30
Інші автори: Грищук Л. А., Корнага С. І., Савула М. М., П’ятночка І. Т.
Кашуба, М. О. Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців / М. О. Кашуба [и др.] . - С.30-31
Інші автори: Лотоцька О. В., Сопель О. М., Козак Д. В., Рега Н. І.
Прокоп, І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови / І. А. Прокоп, М. І. Бобак. - С.32-34
Святенко, Т. В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив-важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії) / Т. В. Святенко. - С.35-38
Бугай, Б. Г. Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [и др.] . - С.39-41
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Хабарова Н. А.
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВМ(Ф)НЗ України"15-16 ТРАВНЯ 2008 Р. - С.42-75
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Мінеральна щільність кісткової тканини у хворих на гелікобактерзалежні хронічний гастродуоденіт та виразкову хворобу [Текст] / М. І. Швед [та ін.] // Вісник наукових досліджень : Наук.- практ. журн. - 2006. - № 4. - С. 13-14.

Рубрики: Кости плотность

   Костей болезни метаболические


   Гастрит--микроб--осл


   Дуоденит--микроб--осл


   Двенадцатиперстной кишки язва--осл


   Остеопороз


Дод.точки доступу:
Швед, М. І.
Лихацька, Г. В.
Лихацька, Т. В.
Нецюк, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Лихацька, Г. В.
    Порівняльна характеристика клініко-біохімічних показників у хворих на хронічний гастродуоденіт, виразкову хворобу і неспецифічний реакгавний гепатит із остеодефіцитом / Г. В. Лихацька // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, № 3. - С. 37-40

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Лихацька, Г. В.
    Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 [Текст] = Methodological of teaching gastroenterology for english speaking students at the department of internal medicine / Г. В. Лихацька // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 87-90


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи − вивчити методологію викладання гастроентерології англомовним студентам на кафедрі внутрішньої медицини № 2. Основна частина. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 проходять навчання іноземні студенти. Під час проведення практичного заняття викладач використовує індивідуальний підхід до кожного студента. Вивчення нового матеріалу відбувається у формі дискусії. Для цього використовуються навчальні фільми, мультимедійні презентації тощо. Одним з основних методів контролю знань студентів є тестування. Крім оволодіння теоретичними знаннями, студент аналізує клінічну картину захворювання безпосередньо біля ліжка хворого. На циклі гастроентерології студенти розпізнають основні симптоми і синдроми при захворюваннях органів травлення, ознайомлюються з методами дослідження в гастроентерології, а також самостійно трактують результати проведених досліджень. На лекціях студенти фіксують лекційний матеріал. Ми дійшли висновку, що при поясненні матеріалу потрібно використовувати англійську термінологію, дублюючи її латинською та українською. Основний лекційний матеріал краще подавати у вигляді логічних схем та таблиць з мінімальним текстовим навантаженням. Викладачі кафедри активно залучають англомовних студентів до участі у всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт. У цьому році наші студенти зайняли два призові місця у галузі “Гастроентерологія” на міжнародних медичних конгресах студентів та молодих учених. Колективом кафедри видано два англомовних підручники з основ внутрішньої медицини, що включають розділ з гастроентерології. Висновки. 1. Динамічне забезпечення педагогічного процесу новітніми інформаційними технологіями, систематичне оновлення навчальних матеріалів, включаючи стендові і тестові завдання, сприяють постійному підвищенню компетенції майбутніх професіоналів. 2. Якісна підготовка англомовних студентів з гастроентерології вимагає заходів з узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних навичок
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Лихацька, Г. В.
    Зміни імунної резистентності організму у хворих на виразкову хворобу з морфофункціональними порушеннями печінки та їх корекція [Текст] / Г. В. Лихацька // Вісник наукових досліджень : Наук.- практ. журн. - 2006. - № 1. - С. 57-59.

Рубрики: Иммунная система

   Двенадцатиперстной кишки язва--иммунол--лек тер


   Гепатит--лек тер


   Триовит--тер прим


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Лихацька, Г. В.
    Ефективність комплексної терапії із застосуванням урсосану в пацієнтів з виразковою хворобою і морфофункціональними змінами печінки [Текст] / Г. В. Лихацька // Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 3. - С. 41-42


Рубрики: Урсосан--тер прим

MeSH-головна:
ДВЕНАДЦАТИПЕРСТНОЙ КИШКИ ЯЗВА -- DUODENAL ULCER (лекарственная терапия)
ГЕПАТИТ -- HEPATITIS (лекарственная терапия)
ЭНДОТОКСЕМИЯ -- ENDOTOXEMIA (лекарственная терапия)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Лихацька, Г. В.
    Ефективність антигелікобактерної терапії виразкової хвороби дванадцятипалої кишки з використанням пемозару та лаціуму [Текст] / Г. В. Лихацька, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2018. - N 2. - С. 268


MeSH-головна:
ДВЕНАДЦАТИПЕРСТНОЙ КИШКИ ЯЗВА -- DUODENAL ULCER (лекарственная терапия)
Анотація: Виразкова хвороба – надзвичайно поширене захворювання. Ефективність ерадикації H. pylori при виразковій хворобі в останні роки зменши­лась до 70 %, що вимагає корекції та удосконален­ня лікувальної тактики
Включення до складу антигеліко­бактерної терапії пемозару і лаціуму підвищує ефективність ерадикації гелікобактерної інфекції та покращує клінічну картину захворювання. Перспективи подальших досліджень поля­гають у вивченні нових схем антигелікобактерної терапії виразкової хвороби
Дод.точки доступу:
Бойко, Т. В.
Лихацька, В. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)