Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Логойда, Л. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зарівна Н. О., Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Назва : Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам
Паралельн. назви :Methodological aspects of teaching of physical methods of analysis for ukrainian students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 71-73 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Мета роботи – вивчення методичних аспектів викладання дисципліни “Фізичні методи аналізу” для студентів 1 курсу фармацевтичного факультету ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (денної форми навчання). Основна частина. Навчальна дисципліна “Фізичні методи аналізу” забезпечить студентів знаннями і вміннями щодо якісного та кількісного аналізу речовин, які в майбутньому дозволять компетентно виконувати свої професійні обов’язки у сфері контро­лю якості як субстанцій лікарських речовин (ЛР), так і готових лікарських засобів (ГЛЗ). Також студенти вивчають теоретичні основи вищевказаних методів та їх застосування у фармацевтичній галузі. На практичних заняттях вони знайомляться з Державною Фармакопеєю України [1] – конституцією лікарських засобів, у якій наведені монографії на конкретні субстанції ЛР, на ГЛЗ та описані відповідні методи аналізу, в результаті проведення яких оцінюють якість відповідного АФІ (активного фармацевтичного інгредієнта) тощо. При проведенні випробування “Тотожність” і “Кількісне визначення” субстанцій ЛР студенти визначають їх якісний склад та кількісний вміст, застосовують при цьому підхожі фармакопейні методи. Детальне і ґрунтовне вивчення теоретичних основ фізичних методів аналізу дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, а також реалізувати науково-творчий потенціал студентів, який збагачує їх знаннями і практичними навичками, що безпосередньо будуть використані у майбутній фармацевтичній практиці. Висновки. Таким чином, для підготовки майбутніх магістрів фармації важливе місце займає вивчення фізичних методів аналізу. Інтегруючи закони і методи багатьох наук, ця дисципліна стоїть на сторожі якості лікарських засобів, а значить, і здоров’я людини. Аналіз і введення у педагогічну діяльність сучасних положень, інноваційних прийомів та методів дозволить студентам систематизувати отримані знання та вміння їх використання у професійній діяльності, а також забезпечить їх конкурентоспроможність на міжнародному ринку праці
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2020р. т.22,N 1
Цікаві статті :
Kravchenko G. B. Hypoglycemic and hypolipidemic activity of arginine containing bearberry leaves extract in insulin resistant rats/ G. B. Kravchenko, O. A. Krasilnikova, M. Mazen (стр.5-10)
Сегеда Ю. С. Вплив чинників серцево-судинного ризику на рівні тол-подібних рецепторів 2 та васкулоендотеліального фактора росту у хворих на ревматоїдний артрит/ Ю. С. Сегеда [та ін.] (стр.11-16)
Шкільна М. І. Динаміка інтерлейкінів у хворих на лайм-бореліоз/ М. І. Шкільна [та ін.] (стр.17-22)
Долгіх Г. В. Активність катепсинів B, L, H у плазмі крові пацієнтів із хронічними дифузними захворюваннями печінки/ Г. В. Долгіх [та ін.] (стр.23-35)
Гнатюк М. С. Процеси ліпопероксидації в сім’яниках за умов пострезекційної артеріальної легеневої гіпертензії/ М. С. Гнатюк, С. О. Коноваленко, Л. В. Татарчук (стр.36-41)
Гаріян С. В. Зміни в системі пероксидного окиснення ліпідів у піддослідних тварин внаслідок модельованої поєднаної абдоміно-скелетної травми та ішемії-реперфузії нижніх кінцівок/ С. В. Гаріян (стр.42-48)
Федосєєва О. В. Зміни показників антиоксидантно-прооксидантної системи в тканині легень за умов травми органів черевної порожнини, гіповолемічного шоку та реперфузії нижніх кінцівок в експерименті/ О. В. Федосєєва (стр.49-56)
Безкоровайна Г. О. Гендерні аспекти кардіопротекторної ефективності мелатоніну при розвитку адреналініндукованого некрозу міокарда на тлі перманентного освітлення/ Г. О. Безкоровайна, І. М. Кліщ, М. Р. Хара (стр.57-63)
Вастьянов Р. С. Непряма реваскуляризація при діабетичній мікроангіопатії – від експериментальних моделей до клінічного застосування/ Р. C. Вастьянов, О. В. Чехлова, М. В. Чехлов (стр.64-72)
Жулай Т. С. Ефективність і переносимість енісаміуму йодиду назального спрею: результати доклінічних та клінічних досліджень/ Т. С. Жулай [та ін.] (стр.73-82)
Гецько Н. В. Зміни показників протеолітичної активності сироватки крові у щурів за умови пасивного тютюнокуріння на тлі тривалого введення натрій глутамату у віковому аспекті/ Н. В. Гецько, I. Я. Криницька (стр.83-90)
Рябуха О. І. Вміст йоду в щитоподібних залозах білих щурів при прийманні йоду органічного і неорганічного за умов субклінічного гіпертиреозу/ О. І. Рябуха (стр.91-98)
Яремчук О. З. Вплив модуляторів синтезу оксиду азоту на показники гемостазу при експериментальному антифосфоліпідному синдромі/ О. З. Яремчук (стр.99-106)
Зарівна Н. О. Розробка методики ідентифікації флавоноїдів та гідроксикоричних кислот в екстрактах чебрецю повзучого/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда (стр.107-111)
Манзій Т. П. Дослідження макро- та мікроелементного складу листків pinus sylvestris l. та pinus mugo turra/ Т. П. Манзій (стр.112-117)
Новосел О. М. Визначення арбутину в груші звичайної листі сортів Лимонка, Лісова красуня та Ноябрська/ О. М. Новосел [та ін.] (стр.118-122)
Був світочем науки, патріотом і неординарною людиною (стр.123-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2019р. т.21,N 2
Цікаві статті :
Denysenko N. V. The action of cox/lox inhibitors on antioxidant system and morphological state of rat’s colon mucosa under the conditions of stress/ N. V. Denysenko, O. Ya. Sklyarov (стр.5-11)
Гнатюк М. С. Вікові зміни прооксидантно-оксидантного балансу в слизовій оболонці язика при десквамативному глоситі/ М. С. Гнатюк, І. В. Боднарчук, Л. В. Татарчук (стр.12-17)
Ushakova H. O. Thiamine deficiency in extremely premature newborns/ H. O. Ushakova, O. Z. Brazaluk, O. Yu. Yevstafieva (стр.18-23)
Качур О. І. Оцінка рівня запальних процесів у щурів при експериментальному канцерогенезі та вплив на них ентеросорбції/ О. І. Качур, Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький (стр.24-29)
Лугініч Н. М. Стан прооксидантно-антиоксидантної системи печінки алоксандіабетичних щурів за умов введення мелатоніну/ Н. М. Лугініч, І. В. Геруш, Н. П. Григор’єва (стр.30-35)
Щерба В. В. Зміни цитокінового профілю в щурів з пародонтитом на тлі гіпер- та гіпотиреозу/ В. В. Щерба, І. Я. Криницька, М. М. Корда (стр.36-43)
Городецький О. Т. Вміст продуктів ліпопероксидації та активність ензимів антиоксидантної системи в міокарді у динаміці формування експериментального пародонтиту/ О. Т. Городецький, М. С. Регеда (стр.44-48)
Дзюбановський І. Я. Динаміка показників окиснювальної модифікації білків за умов експериментального перитоніту на тлі цукрового діабету/ І. Я. Дзюбановський [та ін.] (стр.49-54)
Яцюк К. М. Одержання та стандартизація згущеного соку з журавлини болотної плодів/ К. М. Яцюк [та ін.] (стр.55-60)
Івчук В. В. Оксидантно-антиоксидантна система при хронічному обструктивному захворюванні легень професійної етіології/ В. В. Івчук, Т. А. Ковальчук (стр.61-67)
Логойда Л. С. Процедура вивчення валідаційного параметра "стабільність при розведенні" аналітичної методики кількісного визначення деяких антигіпертензивних аналітів у біологічних рідинах для проведення фармакокінетичних досліджень/ Л. С. Логойда (стр.68-72)
Малюванчук С. В. Дослідження стероїдних сполук горлянки повзучої (Аjuga reptans l.) трави/ С. В. Малюванчук, А. Р. Грицик (стр.73-78)
Скринчук О. Я. Порівняльний аналіз летких сполук катрану серцелистого і катрану коктебельського листків/ О. Я. Скринчук, С. М. Марчишин, Л. І. Будняк (стр.79-84)
Драпак І. В. Вивчення валідаційного параметра "лінійність/калібрувальна модель" аналітичної методики кількісного визначення урокарбу в плазмі крові для проведення фармакокінетичних досліджень/ І. В. Драпак (стр.85-90)
Кулянда О. О. Зміни активності прооксидантно-антиоксидантної системи в ранній період розвитку політравми та корекція пентоксифіліном/ О. О. Кулянда (стр.91-96)
Дмухальська Є. Б. Окиснювальні процеси в щурів різного віку за комбінованої дії солей важких металів та фосфорорганічних пестицидів/ Є. Б. Дмухальська, Т. Я. Ярошенко (стр.97-102)
Ординський Ю. М. Зміни пероксидного окиснення ліпідів та антиоксидантного захисту у високо- і низькостійких до гострої гіпоксичної гіпоксії щурів різної статі при іммобілізаційному стресі/ Ю. М. Ординський, О. В. Денефіль (стр.103-109)
Світлій пам’яті видатного вченого Юрія Івановича Губського (стр.110-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2016р. т.18,N 4
Цікаві статті :
Онуфрович О. К. Активність глутатіонзалежних ензимів сперматозоїдів за умов патоспермії/ О. К. Онуфрович [и др.] (стр.5-10)
Джигалюк О. В. Характеристика впливу 4-[4-оксо-4Н-хіназолін-3-іл] бензойної кислоти (ПК-66) на перебіг адреналінової міокардіодистрофії в щурів за даними біохімічних досліджень/ О. В. Джигалюк [и др.] (стр.16-22)
Верба Р. В. Стан вільнорадикального окиснення та антиоксидантної системи за умов експериментального гострого перитоніту на тлі гіпотиреозу/ Р. В. Верба, І. М. Кліщ (стр.23-28)
Ткачук С. О. Зміни показників вуглеводного і ліпідного обміну та С-реактивного протеїну в пацієнтів з ішемічною хворобою серця і жировим гепатозом/ С. О. Ткачук [и др.] (стр.29-33)
Лихацький П. Г. Показники енергозабезпечення в щурів за умов хронічного ураження тютюновим димом/ П. Г. Лихацький, Л. С. Фіра, О. І. Качур (стр.34-38)
Бурлака А. П. Маркери редокс-стану пухлин хворих на рак прямої кишки/ А. П. Бурлака [и др.] (стр.39-44)
Криницька І. Я. Кореляційний аналіз показників газового та кислотно-основного складу артеріальної крові в патогенезі експериментального гепатопульмонального синдрому/ І. Я. Криницька (стр.45-49)
Олещук О. М. Дослідження гепатопротекторних властивостей мелатоніну та ролі поліморфізму гена MTNR1B у пацієнтів із цукровим діабетом 2 типу/ О. М. Олещук, Я. І. Іванків, О. А. Шумська (стр.50-54)
Земсков С. В. Селективний підхід до тромбопрофілактики у хворих на нерезектабельний рак підшлункової залози, які отримують хіміотерапію/ С. В. Земсков (стр.55-58)
Линда О. С. Вивчення гострої токсичності настойки з листя хости ланцетолистої/ О. С. Линда [и др.] (стр.59-62)
Мусієнко А. М. Механізми пошкодження серця щурів та його корекція кверцетином/ А. М. Мусієнко, О. В. Денефіль (стр.63-68)
Марущак М. І. Апоптична загибель клітин та шляхи її ініціації за умови експериментального ожиріння/ М. І. Марущак (стр.69-72)
Чугай О. О. Особливості змін показників ліпопероксидації та активності ферментів антиоксидантного захисту в легенях у різні періоди формування експериментальної пневмонії/ О. О. Чугай, Л. А. Любінець (стр.73-76)
Логойда Л. С. Валідація методики кількісного визначення ніфедипіну в таблетках методом рідинної хроматографії/ Л. С. Логойда (стр.77-81)
Ярошенко Т. Я. Дослідження впливу інгібіторів синтази оксиду азоту на його синтез у тканинах щурів з токсичним ураженням печінки/ Т. Я. Ярошенко (стр.82-85)
Щербакова Ю. В. Попередження негативного метаболічного впливу мегестрол ацетату на організм кішок/ Ю. В. Щербакова, Б. В. Смолянінов (стр.86-90)
Криницька І. Я. Ліпідний профіль крові в щурів різної статі за умови токсичної кардіоміопатії, зумовленої введенням натрію нітриту/ І. Я. Криницька [и др.] (стр.91-94)
Зарічна О. Й. Особливості ендогенної інтоксикації в щурів з галактозаміновим гепатитом на тлі мерказоліліндукованого гіпотиреозу/ О. Й. Зарічна (стр.95-99)
Honskyi Ya. I. The role of hypoxia and proton mechanism of parietal cells in the occurence of stress-induced and peptic ulcers/ Ya. I. Honskyi [и др.] (стр.100-104)
Загайко А. Л. Загальна характеристика шляхів активації кіназ JNK/ А. Л. Загайко, О. А. Красільнікова, Г. Б. Кравченко (стр.105-113)
Геруш І. В. Сучасні підходи до викладання біоорганічної і біологічної хімії в медичних ВНЗ/ І. В. Геруш, Н. П. Григор’єва, Н. В. Давидова (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. О. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Логойда Л. С., Зарівна Н. О., Івануса І. Б.
Назва : Розробка методик ідентифікації фенібуту в лікарських засобах
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2014. - № 1. - С. 63-66 (Шифр З031814/2014/1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Логойда Л. С.
Назва : Розробка методик ідентифікації дезлоратадину в лікарських засобах
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2015. - № 1. - С. 83-86 (Шифр ЗУ17/2015/1)
MeSH-головна: СПЕКТРОФОТОМЕТРИЯ -- SPECTROPHOTOMETRY
ХРОМАТОГРАФИЯ ТОНКОСЛОЙНАЯ -- CHROMATOGRAPHY, THIN LAYER
ЛЕКАРСТВ ОЦЕНКА ДОКЛИНИЧЕСКАЯ -- DRUG EVALUATION, PRECLINICAL
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)