Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Луцук, О. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луцук О. С.
Назва : Сучасне лікування шигельозів
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - Т., 1999. - № 2. - С. 59-62 (Шифр ІУ5/1999/2)
MeSH-головна: ШИГЕЛЛА ДИЗЕНТЕРИЙНАЯ -- SHIGELLA DYSENTERIAE
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луцук О. С.
Назва : Ентеросорбційна терапія шигельозу
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - Київ, 1998. - № 4. - С. 25-29 (Шифр ІУ5/1998/4)
MeSH-головна: ШИГЕЛЛА ДИЗЕНТЕРИЙНАЯ -- SHIGELLA DYSENTERIAE
ЭНТЕРОСОРБЦИЯ -- ENTEROSORPTION
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луцук О. С.
Назва : Синдром анального сфінктериту у хворих на гостру дизентерію
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - Т., 1998. - № 3. - С. 56-57 (Шифр ІУ5/1998/3)
MeSH-головна: АНУС -- ANAL CANAL
ДИЗЕНТЕРИЯ -- DYSENTERY
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Митник З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришинець В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти/ Л. Я. Ковальчук (стр.5-7)
Чернишенко Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства/ Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США)/ В. П. Марценюк (стр.14-15)
Шегедин М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу/ М. Б. Шегедин (стр.16-17)
Шкробот С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні/ С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. В. Шевчук (стр.22-24)
Кулл Д. С. До питання нестачі медичних сестер/ Д. С. Кулл (стр.24-28)
Ревчук Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки/ Н. В. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. С. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. В. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. І. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД/ М. В. Тарчинець [и др.] (стр.41-42)
Мілевська Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. С. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. І. Прокопчук (стр.44-46)
Олещук О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О. В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук (стр.49-52)
Качор В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. О. Качор [и др.] (стр.53-54)
Фаркашова Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року/ Д. Фаркашова (стр.55-56)
Сескевічюс А. Розвиток медсестринської освіти в Литві/ А. Сескевічюс (стр.57)
Банадига Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський (стр.58-60)
Гайдуков В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами/ В. А. Гайдуков [и др.] (стр.60-61)
Дука К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії/ К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун (стр.62-63)
Костенко І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. І. Кривенко [и др.] (стр.66-68)
Кузнєцов В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки/ В. Г. Кузнєцов (стр.68-69)
Локай Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/ Б. А. Локай, Д. В. Козак (стр.72-74)
Локай Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Б. А. Локай (стр.74-75)
Панченко М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1/ М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська (стр.76-78)
Сук Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України/ Т. І. Сук [и др.] (стр.82-83)
Шкільна І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя/ І. М. Шкільна (стр.88-90)
Кайдашев І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. П. Кайдашев [и др.] (стр.90-92)
Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.92-95)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський (стр.99-100)
Бугай Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.101-103)
Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови/ Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)