Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ліщенко, Н. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 18
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сміян Є. С., Ліщенко Н. О., Філюк А. П.
Назва : Синдром ендогенної інтоксикації та його корекція при хронічних захворюваннях нирок у дітей
Місце публікування : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - Київ, 1998. - № 5. - С. 38-40 (Шифр ПУ2/1998/5)
MeSH-головна: ДЕТИ -- CHILD
ПОЧЕК БОЛЕЗНИ -- KIDNEY DISEASES
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педіатрія, акушерство та гінекологія -2002р.,N 1
Цікаві статті :
Сміян І. С. Основні критерії оцінки досягнень суспільства-здоров’я дитини/ І. С. Сміян, О. І. Сміян (стр.5-8)
Майданник В. Г. Перспективи розвитку клінічної педіатрії в ХХІ столітті/ В. Г. Майданник (стр.8-12)
Гойда Н. Г. Соціально-гігієнічна характеристика дітей в соціально-неблагополучних сім’ях та деякі особливості їх захворюваності та фізичного розвитку/ Н. Г. Гойда, П. М. Веропотвелян, І. А. Чугай (стр.13-15)
Шунько Є. Є. Роль TNF?, IL-1? та IL-6 у гіпоксично-ішемічному ураженні центральної нервової системи новонароджених/ Є. Є. Шунько, Т. В. Кончаковська (стр.15-19)
Нечитайло Ю. М. Скринінгова програма оцінки ступеня біологічної зрілості дітей раннього віку/ Ю. М. Нечитайло, С. Є. Фокіна (стр.19-22)
Майданник В. Г. Оцінка рекомендацій щодо вигодовування дітей першого року життя з позицій доказової медицини/ В. Г. Майданник, І. С. Сміян (стр.23-27)
Кучер О. В. Особливості дерматогліфіки у дітей з гострою мієлобластною лейкемією/ О. В. Кучер (стр.27-30)
Богадельников І. В. Корекція рівня плазмового фібронектину у хворих на гострі кишкові захворювання, що протікають з токсикозом / І. В. Богадельников, Н. В. Римаренко (стр.30-33)
Рудень В. В. Аналіз показників інвалідності у віковій групі 0-14 років з причини природженої патології. (За епідеміологічними даними 1994-2000 років) / В. В. Рудень (стр.34-36)
Суліма О. Г. Асфіксія новонароджених-сучасний погляд на проблему/ О. Г. Суліма, Т. В. Терещенко (стр.37-39)
Сміян І. С. Особливості поширеності тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків серед підлітків / І. С. Сміян, Н. О. Ліщенко, С. С. Левенець (стр.40-42)
Каблукова О. К. Досвід спільної роботи кафедри педіатрії факультету післядипломної освіти Вінницького державного медичного університету ім. М. І.Пирогова з місцевими органами охорони здоров’я/ О. К. Каблукова, М. С. Грешило, В. І. Руда (стр.42-44)
Мінков І. П. Актуальні питання інфекційних захворювань у дітей/ І. П. Мінков, В. Р. Гайдей (стр.45)
Василь Дмитрович Братусь (До 85-річчя від дня народження) (стр.46-47)
Шадлун Д. Р. Прогнозування та профілактика перинатальних втрат на сучасному етапі/ Д. Р. Шадлун (стр.48-51)
Мартинова Л. І. Клініко-діагностичні аспекти позаматкової вагітності/ Л. І. Мартинова (стр.52-54)
Луценко Н. С. Використання магнітно-резонансної томографії при виборі методу розродження/ Н. С. Луценко, О. П. Мягков, Белькасем Шауш (стр.55-57)
Пуга Н. П. Особливості змін вмісту хлору, брому та йоду у плацентах породілей з фетоплацентарною недостатністю/ Н. П. Пуга (стр.58-61)
Паращук Ю. С. Порушення у фетоплацентарному комплексі при хронічному токсоплазмозі та їх корекція/ Ю. С. Паращук, Р. С.Ель Дахдух Фатхі (стр.62-66)
Баскаков П. М. Релапаротомії при акушерських кровотечах: причини, прогнозування, профілактика та реабілітація / П. М. Баскаков (стр.66-69)
Ситникова В. О. Особливості морфофункціональних реакцій плаценти на фоні метаболічної терапії вагітних, які перенесли вірусний гепатит/ В. О. Ситникова, Ю. Г. Савіних (стр.70-72)
Каченюк Ю. А. Склад вільних амінокислот у сироватці крові вагітних жінок групи ризику щодо народження дітей з природженими вадами розвитку та спадковими захворюваннями/ Ю. А. Каченюк (стр.72-74)
Антонова О. Л. Взаємозв’язок показників pH піхвового середовища у вагітних зі змінами мікробіоценозу піхви, перебігом та наслідками вагітності/ О. Л. Антонова (стр.74-75)
Запорожан В. М. Особливості психосоматичних реакцій у жінок після гістеректомії/ В. М. Запорожан, В. С. Бітенський, Н. М. Рожковська (стр.76-78)
Ромащенко О. В. Показники імунітету у дівчат-підлітків та юних жінок із запальними захворюваннями органів малого таза/ О. В. Ромащенко, Л. Ф. Яковенко, А. В. Руденко (стр.78-84)
Романенко А. М. Мікробіологічно-морфологічна характеристика тканин маткових труб, уражених запаленням, у дівчат-підлітків та юних жінок/ А. М. Романенко, А. В. Руденко, О. В. Ромащенко (стр.84-89)
Литвак О. О. Патогенетичне значення гіпоксії в розвитку морфофункціональних порушень при синдромі полікістозних яєчників/ О. О. Литвак, Н. А. Колесова, В. С. Артамонов (стр.90-93)
Косей Н. В. Особливості трофічних змін слизової оболонки вагіни у жінок з природною та хірургічною менопаузою/ Н. В. Косей, О. М. Борис, Т. І. Кваша (стр.93-98)
Татарчук Т. Ф. Лікування клімактеричних розладів у жінок, які перебувають під впливом несприятливих чинників навколишнього середовища/ Т. Ф. Татарчук, С. І. Регеда, Н. В. Косей (стр.98-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сміян І. С., Ліщенко Н. О., Левенець С. С.
Назва : Особливості поширеності тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків серед підлітків
Місце публікування : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2002. - № 1. - С. 40-42 (Шифр ПУ2/2002/1)
MeSH-головна:
АЛКОГОЛЯ УПОТРЕБЛЕНИЕ -- ALCOHOL DRINKING
НАРКОТИКИ -- NARCOTICS
ПОПЕРЕЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- CROSS-SECTIONAL STUDIES
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-7)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США)/ В. П. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Я. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Б. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. В. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. В. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи/ О. М. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Я. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. О. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. І. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. О. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. О. Ліщенко [и др.] (стр.40-43)
Прокопчук А. І. Особливості медсестринської освіти у США/ А. І. Прокопчук [и др.] (стр.44-46)
Усинська О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни)/ О. С. Усинська [и др.] (стр.47-49)
Мілевська Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. С. Мілевська [и др.] (стр.50-51)
Андрейчин С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С. М. Андрейчин, В. О. Качор (стр.52-54)
Фіра Л. С. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.55-56)
Бухтіярова Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.57-59)
Гощинський В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.60-61)
Бойчук А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.62-64)
Стародуб Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти/ Є. М. Стародуб [и др.] (стр.64-66)
Білай І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.67-70)
Дзюбановський І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72)
Мурашко О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології/ О. О. Мурашко (стр.73-79)
Бугай Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана?/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна (стр.80-81)
Цимбалюк В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Назва : Особливості системи вищої освіти у США
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 40-43 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: Образование-- организ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прокопчук А. І., Ліщенко Н. О., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Назва : Особливості медсестринської освіти у США
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 44-46 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: Образование медсестринское
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Усинська О. С., Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Мілевська Л. С., Лепявко А. А., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Назва : Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни)
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 47-49 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: Образование медсестринское
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мілевська Л. С., Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Усинська О. С., Лепявко А. А., Усинська О. С., Лепявко А. А.
Назва : Фактор викладача в системі американської медичної освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 50-51 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ліщенко Н. О.
Назва : Кредит-година в американській системі вищої освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 52-54 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образования технология
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лепявко А. А., Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С.
Назва : До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 105-107 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образование медсестринское
Образования технология
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти/ Л. Я. Ковальчук (стр.5-7)
Чернишенко Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства/ Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США)/ В. П. Марценюк (стр.14-15)
Шегедин М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу/ М. Б. Шегедин (стр.16-17)
Шкробот С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні/ С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. В. Шевчук (стр.22-24)
Кулл Д. С. До питання нестачі медичних сестер/ Д. С. Кулл (стр.24-28)
Ревчук Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки/ Н. В. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. С. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. В. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. І. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД/ М. В. Тарчинець [и др.] (стр.41-42)
Мілевська Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. С. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. І. Прокопчук (стр.44-46)
Олещук О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О. В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук (стр.49-52)
Качор В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. О. Качор [и др.] (стр.53-54)
Фаркашова Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року/ Д. Фаркашова (стр.55-56)
Сескевічюс А. Розвиток медсестринської освіти в Литві/ А. Сескевічюс (стр.57)
Банадига Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський (стр.58-60)
Гайдуков В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами/ В. А. Гайдуков [и др.] (стр.60-61)
Дука К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії/ К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун (стр.62-63)
Костенко І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. І. Кривенко [и др.] (стр.66-68)
Кузнєцов В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки/ В. Г. Кузнєцов (стр.68-69)
Локай Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/ Б. А. Локай, Д. В. Козак (стр.72-74)
Локай Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Б. А. Локай (стр.74-75)
Панченко М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1/ М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська (стр.76-78)
Сук Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України/ Т. І. Сук [и др.] (стр.82-83)
Шкільна І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя/ І. М. Шкільна (стр.88-90)
Кайдашев І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. П. Кайдашев [и др.] (стр.90-92)
Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.92-95)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський (стр.99-100)
Бугай Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.101-103)
Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови/ Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернишенко Т. І., Ліщенко Н. О.
Назва : Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 7-11 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: Образование медсестринское, степень бакалавра
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук Л. Я., Ліщенко Н. О., Усинська О. С.
Назва : Сучасна концепція підручника для медсестер
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 11-13 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Образования технология
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28)
Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46)
Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63)
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84)
Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68)
Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71)
Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74)
Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76)
Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78)
Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80)
Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81)
Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ліщенко Н. О., Усинська О. С.
Назва : Вимоги до сучасного підручника з медсестринства
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 82-84 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметні рубрики: Конференции
Учебники-- тенденции
Образование медсестринское-- тенденции
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.56-57)
Коломоєць М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір/ М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш (стр.58-61)
Васюк В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-63)
Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. О. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Стродумова Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. П. Стродумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-91)
Годлевський Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Олійник О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії/ О. В. Олійник [и др.] (стр.99-100)
Хомік Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти/ Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук (стр.101-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олійник О. В., Мисула І. Р., Ліщенко Н. О.
Назва : Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 99-100 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Медсестры
Австрия
Соединенные Штаты Америки
Украина
Конференции
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)