Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мандзій, З. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова Л. В., Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мандзій З. П.
Назва : Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 31-33. (Шифр МУ7/2009/1)
Предметні рубрики: Клиническая практика студентов
Информационные системы в клинической фармакологии-- исп
Фармакология клиническая-- обуч
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.5-13.)
Мисула І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.14-16.)
Ващенко Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України/ Н. М. Ващенко (стр.17-18.)
Хурані І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці/ І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін (стр.19-23.)
Ковальчук О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.24-26.)
Гіленко І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.27-30.)
Соколова Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.31-33.)
Поляков А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] (стр.34-35.)
Гжегоцький М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.36-38.)
Ремінецький Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду/ Б. Я. Ремінецький [и др.] (стр.38-39.)
Ємельяненко І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті/ І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко (стр.40-42.)
Воронцова Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО/ Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.43-44.)
Паласюк Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів/ Г. Б. Паласюк [и др.] (стр.44-46.)
Попадинець Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін/ Г. О. Попадинець (стр.47-51.)
Шульгіна В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/ В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.52-54.)
Шейко В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу/ В. Д. Шейко [и др.] (стр.54-56.)
Панченко М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1/ М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник (стр.57-60.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василюк В. В., Юровська Л. Б., Василюк В. М., Гаврилюк М. Є., Капчак В. О., Бондар Л. П., Левчук Н. Г., Мандзій З. П.
Назва : Особливості перебігу пептичної виразки шлунка та дванадцятипалої кишки у ліквідаторів аварії на ЧАЕС
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2010. - № 2. - С. 12-14 (Шифр ВУ9/2010/2)
Предметні рубрики: Пептическая язва
Двенадцатиперстной кишки язва
Чернобыль
Ионизирующее излучение
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мандзій З. П., Кліщ І. М., Тюріна В. Ф.
Назва : Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 80-82. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметні рубрики: Фармация-- обуч
Фармакология клиническая-- обуч
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/ Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук (стр.5-16.)
Мисула І. Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.16-37.)
Вітенко І. С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики/ І. С. Вітенко (стр.38-40.)
Вітенко І. С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44.)
Громовик Б. П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.45-48.)
Барінов Е. Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.48-51.)
Крижановський Я. Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.52-55.)
Кліщ І. М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.56-57.)
Костіцька І. О. Досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету/ І. О. Костіцька [и др.] (стр.58-60.)
Бойчук А. В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.60-65.)
Господарський А. Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Я. Господарський [и др.] (стр.66-68.)
Гребеник М. В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.68-71.)
Геряк С. М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації/ С. М. Геряк [и др.] (стр.71-73.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.74-76.)
Геряк С. М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю/ С. М. Геряк [и др.] (стр.77-79.)
Притуло О. О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.79-81.)
Банадига Н. В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.81-83.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.84-86.)
Соловйова Н. М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи/ Н. М. Соловйова [и др.] (стр.86-88.)
Дроненко В. Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу/ В. Г. Дроненко (стр.89-92.)
Чулак Л. Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський (стр.93-96.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мандзій З. П., Кліщ І. М., Тюріна В. Ф.
Назва : Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 74-76. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметні рубрики: Фармакология клиническая
Фармация-- обуч
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вісник наукових досліджень -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Корнацький В. М. Десятирічний досвід виконання державної програми боротьби з гіпертензіями в Україні/ В. М. Корнацький, В. А. Гандзюк, Т. С. Манойленко (стр.4-11)
Василюк В. В. Особливості перебігу пептичної виразки шлунка та дванадцятипалої кишки у ліквідаторів аварії на ЧАЕС/ В. В. Василюк [и др.] (стр.12-14)
Корнага С. І. Туберкульоз легень у хворого із синдромом Ейзенменгера/ С. І. Корнага, І. Т. П’ятночка, Н. В. Корнага (стр.15-16)
Сироїд О. М. Особливості клінічного перебігу жовчнокам’яної хвороби у пацієнтів із ендокринною патологією/ О. М. Сироїд (стр.17-20)
Швед М. І. Особливості імунної відповіді та зміна перекисного окиснення ліпідів у гострій стадії інфаркту міокарда в хворих із функціональними порушеннями печінки / М. І. Швед, З. Ю. Ткачук, О. А. Прокопович (стр.21-24)
Ковальчук О. Л. Дослідження ендотеліальної дисфункції у хворих на холецистит з патологією вен нижніх кінцівок за умов лапароскопічних втручань/ О. Л. Ковальчук, Д. Б. Фіра (стр.25-27)
Острянко В. І. Вивчення впливу очищення кюретою Грейсі на емаль постійних зубів у дітей/ В. І. Острянко [и др.] (стр.28-31)
Машаріпов А. С. Визначення давності черепно-мозкової травми за тканинним розподільним лейкоцитозом у внутрішніх органах/ А. С. Машаріпов, А. І. Іскандаров (стр.32-33)
Ірза О. Л. Вплив металокерамічних і безметалевих керамічних протезів з опорою на імплантати на показники біопотенціалів ротової порожнини/ О. Л. Ірза, С. І. Жадько, П. М. Колбасін (стр.34-35)
Процайло М. Д. Особливості дитячого травматизму при синдромі різкої зміни поведінки/ М. Д. Процайло [и др.] (стр.36-37)
Кім Ен Дін. Порівняльна оцінка різних варіантів аналгезії при корекції аномалії пологової діяльності/ Кім Ен Дін, Б. К. Ібадов (стр.38-40)
Лісничук Н. Є. Корекція структурно-функціональних змін тонкої кишки при поєднаних патологіях органів панкреатогепатобіліарної зони із застосуванням ентеросорбенту ГСГД та магнітолазерного випромінювання/ Н. Є. Лісничук, І. Я. Демків, М. І. Кулицька (стр.41-43)
Цимбалюк В. І. Динаміка зорових викликаних потенціалів при лікуванні трофіном оптичної токсичної нейропатії/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.44-45)
Ковальчук А. О. Динаміка змін мікробіологічних показників експериментальних опікових ран при проведенні ранньої некректомії з використанням ліофілізованих ксенодермотрансплантатів вторинного зрізу/ А. О. Ковальчук, Т. І. Пятковський (стр.46-49)
Грекова Т. А. Порівняльна характеристика острівців Лангерганса у статевозрілих та старих щурів-самців лінії SHR і WISTAR/ Т. А. Грекова (стр.50-52)
Зупанець І. А. Вивчення фармакологічної дії нових хімічних сполук - потенційних коректорів запальних захворювань міокарда в умовах експериментального ізадринового міокардиту/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов, О. С. Рускін (стр.53-56)
Пентюк Н. О. Дослідження антифіброзної активності піоглітазону, бетаїну та S- аденозилметіоніну та моделі цирозу печінки у щурів, індукованого CCL4 та високожировою дієтою/ Н. О. Пентюк (стр.57-60)
Заічко Н. В. Вплив хронічного навантаження тіолактоном гомоцистеїну та його комбінації з L-NAME на ензими метаболізму сірковмісних амінокислот у печінці щурів. Корекція вітамінно-мікроелементним комплексом/ Н. В. Заічко (стр.61-65)
Нуралієв Η.Α. Особливості імунологічних порушень при експериментальному гострому остеомієліті/ Η. Α. Нуралієв, А. Ш. Маткурбанов, Е. А. Ісмоїлов (стр.66-69)
Гудима А. А. Динаміка перекисного окиснення ліпідів і антиоксидантного захисту на тлі ішемічно-реперфузійного пошкодження шлунка та гострої кровотечі в експерименті/ А. А. Гудима [и др.] (стр.70-72)
Загородна П. С. Зміни ліпідного, вуглеводного обмінів та функції серцево-судинної системи у жінок, хворих на дисметаболічну кардіоміопатію, з надмірною масою тіла та ожирінням під впливом замісної гормональної терапії та фітоестрогенів/ П. С. Загородна (стр.73-75)
Сміян С. І. Клінічні особливості перебігу первинного остеоартрозу на тлі остеопенічного синдрому/ С. І. Сміян, С. Р. Гусак, О. К. Хайко (стр.76-79)
Бабінець Л. С. Вплив комплексного лікування з включенням класичної акупунктури на параметри ендотоксикозу при поперековому остеохондрозі залежно від стану кісткової тканини/ Л. С. Бабінець, А. Л. Надкевич (стр.80-82)
Шкробот С. І. Вікові особливості перебігу вертеброгенних больових синдромів/ С. І. Шкробот, Л. О. Сагайдак, Л. В. Шкробот (стр.83-86)
Луговий О. Б. Оцінка та прогнозування результатів хірургічного лікування хворих на варикозну хворобу нижніх кінцівок/ О. Б. Луговий [и др.] (стр.87-90)
Швед М. І. Динаміка клініко-імунологічних показників у хворих на хронічний гастродуоденіт і виразкову хворобу в поєднанні з неспецифічним реактивним гепатитом залежно від ступеня тяжкості під впливом комплексного лікування із застосуванням триовіту/ М. І. Швед [и др.] (стр.91-92)
Пасієшвілі Л. М. Вторинний остеопенічний синдром при окремих захворюваннях шлунково-кишкового тракту/ Л. М. Пасієшвілі [и др.] (стр.93-95)
Радченко О. О. Перспективи використання фармакотерапевтичних препаратів на основі фенольної гідрофільної субстанції прополісу у терапії інфекційних захворювань/ О. О. Радченко, І. В. Поволокіна, Н. О. Волянська (стр.96-97)
Євсюкова В. Ю. Вплив похідних 2H-пірано[2,3-C]піридинів на адгезивні властивості грибів роду CANDIDA/ В. Ю. Євсюкова (стр.98-100)
Венгер І. К. Глибока артерія у хірургічному лікуванні атеросклеротичної оклюзії стегно-підколінно-гомілкового сегмента/ І. К. Венгер, П. Я. Боднар, А. Р. Войда (стр.101-102)
Ганьбергер І. І. Імунологічні зміни у хворих на остеоартроз у поєднанні з хронічними гепатитами В 1/або С 1 їх корекція аміксином IC та антралем/ І. І. Ганьбергер (стр.103-105)
Мігенько Л. М. Застосування статинів для корекції дисліпідних та інших трофологічних порушень при хронічному панкреатиті/ Л. М. Мігенько (стр.106-108)
Лобанець Н. В. Розробка клініко-лабораторного комплексу для підтвердження алкогольної етіології у хворих на цироз печінки/ Н. В. Лобанець (стр.109-112)
Красніцька О. С. Ефективність кардонату в комплексному лікуванні хворих на хронічний панкреатит у поєднанні із хронічним обструктивним захворюванням легень/ О. С. Красніцька (стр.113-115)
Заздравнов А. А. Вплив гастроезофагеальної рефлюксної хвороби на якість життя хворих з анкілозивним спондилоартритом/ А. А. Заздравнов, Л. М. Пасієшвілі (стр.116-117)
Андреєва І. Д. Дослідження протимікробної активності перспективних похідних 7-азакумаринів/ І. Д. Андреєва (стр.118-119)
Боровик І. О. Особливості клінічного перебігу ішемічної хвороби серця у поєднанні з жовчокам’яною хворобою/ І. О. Боровик [и др.] (стр.120-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мандзій З. П.
Назва : Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 55-58 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Андрієвський І. Ю. Сучасні підходи до формування та розвитку знань через впровадження новітніх технологій/ І. Ю. Андрієвський (стр.5-8)
Вельчинська О. В. Схематизація як один з прийомів візуалізації теоретичних постулатів хімічної науки при вивченні "летких” отрут в курсі "Токсикологічна хімія”/ О. В. Вельчинська (стр.9-12)
Воскобойнік О. Ю. Оптимізація навчального процесу з органічної хімії у студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ О. Ю. Воскобойнік (стр.13-15)
Герасимець І. І. Досвід та перспектива викладання дисципліни "Медична хімія” у медсестер-бакалаврів дистанційної форми навчання/ І. І. Герасимець (стр.16-18)
Геряк С. М. Формування компетентності молодих лікарів шляхом створення реальних життєвих ситуацій для студентів/ С. М. Геряк (стр.19-20)
Горпініч Т. І. Методика навчання англомовного читання майбутніх фармацевтів з урахуванням індивідуально-когнітивних стилів/ Т. І. Горпініч (стр.21-26)
Гребеник М. В. Горизонти співпраці нмапо імені П. Л. Шупика та ТДМУ імені і. Я. Горбачевського/ М. В. Гребеник, О. Р. Боярчук (стр.27-29)
Гук О. М. Проблема зміцнення здоров’я шкільної молоді в системі підготовки вчителів фізичної культури в Україні у період 1917–1939 рр/ О. М. Гук (стр.30-33)
Донченко Н. В. Сучасні методи навчання при викладанні технології ліків на сучасному етапі розвитку вищої медичної школи/ Н. В. Донченко (стр.34-36)
Ільченко С. І. Особливості організації сестринської практики англомовних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Ільченко, О. С. Коренюк, Т. В. Ярошевська (стр.37-39)
Кирилів М. В. Організація навчальної діяльності у формі малих груп при вивченні хімічних дисциплін у вищій школі/ М. В. Кирилів, І. Р. Бекус, А. Є. Демид (стр.40-42)
Ковальчук А. П. Актуальні питання викладання онкології для студентів медичних вузів та формування клінічного мислення у майбутніх лікарів/ А. П. Ковальчук (стр.43-47)
Корнага С. І. Етика і деонтологія в навчальному процесі студента-медика/ С. І. Корнага, О. В. Денефіль, З. П. Мандзій (стр.48-50)
Краснов В. В. Проблеми формування соціально-особистісних компетенцій при підготовці лікарів/ В. В. Краснов (стр.51-53)
Кульчицький В. Й. Особистісно-орієнтований підхід до виховання у педагогічних ідеях В. Сухомлинського/ В. Й. Кульчицький (стр.54-57)
Матвійчук Б. О. Шляхи підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Хірургія” на очному циклі інтернатури/ Б. О. Матвійчук [и др.] (стр.58-60)
Михалків М. М. Реалізація міждисциплінарної інтеграції при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету/ М. М. Михалків [и др.] (стр.61-65)
Поляцко К. Г. Методика оцінки оволодіння практичними навичками інтернами-хірургами на кафедрі хірургії післядипломної освіти/ К. Г. Поляцко (стр.66-68)
Сон А. С. Особливості підвищення якості підготовки викладачів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського Національного Медичного Університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Г. В. Перькова (стр.69-71)
Трач-Росоловська С. В. Особливості організації та проведення навчання англомовних іноземних студентів на курсі судової медицини ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ С. В. Трач-Росоловська (стр.72-74)
Унгурян Л. М. Мотивація студентів у процесі навчання, шляхи мотивації до навчання/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, М. С. Образенко (стр.75-77)
Федчишин Н. Є. Методичні аспекти навчального процесу з іноземними студентами на кафедрі соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з медичною статистикою/ Н. Є. Федчишин (стр.78-81)
Федчишин Н. О. Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки/ Н. О. Федчишин (стр.82-85)
Фурдела М. Я. Досвід організації підготовки студентів-іноземців до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "КРОК”/ М. Я. Фурдела (стр.86-88)
Шатило В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до європейських стандартів/ В. Й. Шатило (стр.89-95)
Рецензія на підручник "Хірургія” авторського колективу за редакцією чл.-кор. НАМН України, д-ра мед. наук, проф. Л. Я. Ковальчука (стр.96-99)
Провідному закладу післядипломної освіти НМАПО імені П. Л. Шупика – 95 років (стр.100-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)