Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Михалків, М. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михалків М. М., Івануса І. Б., Загричук Г. Я.
Назва : Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі
Паралельн. назви :Analytical chemistry in pharmaceutical education of Ukraine and Poland
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 47-51 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
УКРАИНА -- UKRAINE
ПОЛЬША -- POLAND
Анотація: Аналітична хімія належить до базових дисциплін у фармацевтичній освіті. Вона є підґрунтям для подальшого вивчення таких дисциплін, як фармацевтична хімія, токсикологічна та судова хімія, стандартизація лікарських засобів тощо, та передбачає формування умінь застосування одержаних знань для вивчення спеціальних дисциплін та у професійній діяльності. Навички виконання якісного та кількісного аналізу хімічними й інструментальними методами вкрай необхідні для подальшого успішного засвоєння фізичної та колоїдної, органічної, біологічної, фармацевтичної, токсикологічної та судової хімії, технології ліків й інших спеціальних дисциплінAnalytical chemistry is one of the basic disciplines in pharmaceutical education. It is the basis for further study of such disciplines as pharmaceutical chemistry, toxicological and forensic chemistry, standardization of drugs, etc. and involves the practical skills formation obtained by applying the acquired knowledges to study special disciplines and in professional activities [1, 2, 3]. Skills of qualitative and quantitative analysis by chemical and instrumental methods performing are necessary for further successful learning of physical and colloidal, organic, biological, pharmaceutical, toxicological and forensic chemistry, drug technology and other special disciplines
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кернична І. З., Івануса І. Б., Михалків М. М.
Назва : Визначення елементного складу шпинату городнього (Spinacia oleracea L.) родини лободових (Chenopodiaceae)
Місце публікування : Медична та клінічна хімія. - 2015. - Т. 17, № 4. - С. 84-86 (Шифр МУ92/2015/17/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ШПИНАТ ОГОРОДНЫЙ -- SPINACIA OLERACEA
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вронська Л. В., Регалова І. А., Михалків М. М., Демид А. Є., Івануса І. Б.
Назва : Дослідження зі стандартизації золототисячника малого трави сухого екстракту
Паралельн. назви :Research on standardization of the centaurium erythraea herb dry extract
Місце публікування : Фармацевтичний часопис. - Тернопіль, 2022. - N 1. - С. 66-73 (Шифр ФУ13/2022/1)
MeSH-головна: СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
ЗОЛОТОТЫСЯЧНИК -- CENTAURIUM
РАСТЕНИЙ ЭКСТРАКТЫ -- PLANT EXTRACTS
ХРОМАТОГРАФИЯ -- CHROMATOGRAPHY
СПЕКТРОФОТОМЕТРИЯ -- SPECTROPHOTOMETRY
ФЛАВОНОИДЫ -- FLAVONOIDS
ИРИДОИДНЫЕ ГЛИКОЗИДЫ -- IRIDOID GLYCOSIDES
Анотація: Матеріал дослідження – сухий екстракт, отриманий методом дробної мацерації з золототисячника малого трави; екстрагент – етанол (70 %, об/об), співвідношення сировина – екстрагент – 1:10, кратність екстрагування – 5, тривалість одного екстрагування – 24 год; концентрування рідкого витягу – з ротаційним випарювачем за температури 50 °С; висушування – за температури 45–50 °С у сушильній шафі; DER – (3,5–4,5) : 1. Дослідження здійснювали методом тонкошарової хроматографії, кількісне визначення флавоноїдів – спектрофотометричноУ проєкт специфікації золототисячника малого трави сухого екстракту запропоновано внести ТШХ-методики ідентифікації глікозидів секоіридоїдів і флавоноїдів та спектрофотометричну методику кількісного визначення флавоноїдівThe dry extract obtained by the fractional maceration method of Centaurium Erythraea herb was like research material; extractant – ethanol (70%, v / v), the ratio of raw materials – extractant was 1:10, the extraction rate – 5, the duration of the one extraction – 24 hours; concentration of liquid extract was performed with a rotary evaporator at 50 ° C temperature; drying – at a temperature of 45-50 ° C in an oven; DER - (3,5-4,5): 1. Qualitative studies were performed by thin layer chromatography, quantitative determination of flavonoids - spectrophotometricallyIt is proposed to include TLC methods for the secoyridoids and flavonoids identification and spectrophotometric methods for the flavonoids quantitative determination in the draft specification for the Centaurium Erythraea herb dry extract
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фурка О. Б., Івануса І. Б., Михалків М. М., Кліщ І. М.
Назва : Зміна деяких показників антиоксидантної системи в щурів з токсичним ураженням ацетамінофеном на тлі цукрового діабету 2 типу
Паралельн. назви :Changes of some indices of antioxidant system in rats with type 2 diabetes mellitus and acetaminophen toxic lesions
Місце публікування : Медична та клінічна хімія. - Тернопіль, 2017. - Том 19, N 1. - С. 25-30 (Шифр МУ92/2017/19/1)
MeSH-головна: ПАРАЦЕТАМОЛ -- ACETAMINOPHEN
ЦЕРУЛОПЛАЗМИН -- CERULOPLASMIN
КАТАЛАЗА -- CATALASE
СУПЕРОКСИДДИСМУТАЗА -- SUPEROXIDE DISMUTASE
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
ИММУНОФЕРМЕНТНЫЕ МЕТОДЫ -- IMMUNOENZYME TECHNIQUES
Анотація: Ацетамінофен чинить дозозалежну дію на печінку, ступінь ураження якої залежить від концентрації цього препарату в плазмі. При прийманні великої його кількості (випадково або із суїцидальними намірами) в печінці виникають масивні центролобулярні некрози. Цукровий діабет є також одним із факторів ризику розвитку цирозу печінки. Мета дослідження – вивчити вплив ацетамінофену на тлі цукрового діабету 2 типу на основні показники антиоксидантної системи в гомогенаті печінки та плазмі крові щурів у часовій динаміці. Методи дослідження. Було проведено 2 серії експерименту. В першій токсичне ураження ацетамінофеном викликали шляхом одноразового внутрішньошлункового введення тваринам суспензії ацетамінофену в 2 % розчині крохмалю у дозі 1250 мг/кг маси тіла (1/2 LD50), у другій – цієї ж суспензії у 2 % розчині крохмалю у дозі 55 мг/кг. Негенетичну форму експериментального цукрового діабету 2 типу моделювали шляхом одноразового внутрішньочеревного введення розчину стрептозотоцину з розрахунку 65 мг/кг, який розводили цитратним буфером (рН 4,5) з попереднім інтраперитонеальним уведенням нікотинаміду в дозі 230 мг/кг. Для контрольної групи використовували щурів з тією ж масою тіла, яким вводили аналогічний об’єм розчинника (цитратний буфер з рН 4,5). Результати й обговорення. Результати експерименту показали, що більшу токсичність в організмі піддослідних тварин викликало введення ацетамінофену на тлі цукрового діабету 2 типу. Висновок. Токсичне ураження ацетамінофеном на тлі цукрового діабету 2 типу супроводжується суттєвими порушеннями ферментних компонентів системи антиоксидантного захисту, що мають компенсаторний характер і спрямовані на знешкодження продуктів вільнорадикального окиснення
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Клінічна та експериментальна патологія -2012р. т.Т.11,N 1
Цікаві статті :
Горбань А. Є. Методологічні аспекти оцінки якості наукового медичного документа/ А. Є. Горбань [и др.] (стр.6-9)
Бербець А. М. Стан систем гемостазу та фібринолізу в жінок із загрозою невиношування в ранні терміни гестації/ А. М. Бербець (стр.10-13)
Бліндер О. В. Вплив віку та статі на результат бактеріологічного аналізу сечі при верифікації діагнозу: "інфекція сечової системи" серед населення м. Чернівці та області/ О. В. Бліндер [и др.] (стр.14-21)
Боюк А. П. Проліферативна активність цитотрофобласта хоріальних ворсинок за умов анемії вагітних, хворих на туберкульоз легень/ А. П. Боюк, С. П. Польова (стр.22-24)
Бурлака Є. А. Гіпоксичні пошкодження в прогресуванні хронічного захворювання нирок у дітей/ Є. А. Бурлака (стр.25-28)
Гаєвська М. Ю. Особливості перебігу сифілітичної інфекції у вагітних жінок Чернівецької області/ М. Ю. Гаєвська, О. І. Денисенко, М. П. Перепічка (стр.29-32)
Гарбузова В. Ю. Аналіз зв’язку Thr83Ala поліморфізму гена матриксного Gla-протеїну з ішемічним атеротромботичним інсультом в осіб різної статі/ В. Ю. Гарбузова [и др.] (стр.33-37)
Горбатюк І. Б. Вплив розувастатину та мосаприду на функціональний стан ендотелію, фібриноліз, протеоліз та гемостаз у хворих на хронічний холецистит та холестероз жовчного міхура із коморбідними ішемічною хворобою серця та ожирінням/ І. Б. Горбатюк [и др.] (стр.38-43)
Гнатюк М. С. Порівняльна характеристика особливостей структурної організації дванадцятипалої кишки у собак та свиней/ М. С. Гнатюк, Т. І. Гаргула (стр.44-46)
Гречко Д. І. Пато-морфологічні зміни печінки мертвонароджених та померлих новонароджених при плацентарній недостатності/ Д. І. Гречко (стр.47-50)
Дирда С. В. Спектри поглинання та флуоресценції препарату «Гіперфлав»/ С. В. Дирда [и др.] (стр.51-54)
Доцюк Л. Г. Динаміка гломеруло-тубулярного балансу в підтриманні ниркою циркадіанного ритму/ Л. Г. Доцюк [и др.] (стр.55-57)
Задорожна Б. В. Травматична хвороба головного мозку (клініка, діагностика, прогнозування)/ Б. В. Задорожна (стр.58-60)
Захаренко О. С. Стан вродженого неспецифічного та набутого специфічного імунітету в жінок із безпліддям, при малих формах ендометріозу/ О. С. Захаренко (стр.61-65)
Івануса І. Б. Окиснювальна модифікація білків і стан ендогенної інтоксикації при гострому токсичному ураженні ацетамінофеном на фоні довготривалого введення естрогенів та прогестинів/ І. Б. Івануса, І. Р. Бекус, М. М. Михалків (стр.66-75)
Івченко А. В. Вплив умов стрептозотоцинового діабету на фазовий склад мінералу регенерату кісткової тканини піддослідних щурів за даними однофакторного дисперсійного аналізу/ А. В. Івченко (стр.76-79)
Ішков М. О. Порівняльна характеристика ефективності лікування різних форм хронічних верхівкових періодонтитів із застосуванням препарату протимікробної дії на поліетиленоксидній основі діоксизоль в умовах експеримент/ М. О. Ішков, О. Б. Бєліков, І. С. Давиденко (стр.80-86)
Кавуля Е. В. Роль порушень ліпідного обміну в розвитку дисциркуляторної енцефалопатії, поєднаної з фібриляцією передсердь/ Е. В. Кавуля (стр.87-90)
Князевич-Чорна Т. В. Морфофункціональні зміни судинного русла та паренхіми надниркових залоз на першу добу після дії холодового фактора/ Т. В. Князевич-Чорна, М. І. Грищук, Н. І. Шовкова (стр.91-95)
Ковтюк Н. І. Якість життя, пов’язана із здоров’ям у дітей з неврологічною патологією, та можливості його покращення/ Н. І. Ковтюк, Ю. М. Нечитайло, І. О. Юхимець (стр.96-98)
Крижна С. І. Рівень маркерів окислювальної модифікації та нітрозилювання білків у головному мозку при порушенні порфіринового обміну та можливості його корекції/ С. І. Крижна, Т. С. Сахарова (стр.99-101)
Левицька С. А. Вміст інтерлейкіну-4 в сироватці крові в хворих на хронічні запальні процеси біляносових пазух/ С. А. Левицька (стр.102-103)
Максим’юк В. В. Динаміка показників фібринолітичноі активності плазми та тканин за умов експериментального панкреатиту/ В. В. Максим’юк (стр.104-109)
Манащук Н. В. Етіологічна структура захворювань пародонту у хворих на неспецифічний виразковий коліт/ Н. В. Манащук, О. В. Покришко, Т. І. Пятковський (стр.110-113)
Москалюк І. І. Ефективність застосування карведилолу та метеоспазмілу у хворих на дифузний токсичний зоб b синдромом подразненого кишечнику/ І. І. Москалюк, О. І. Федів (стр.114-118)
Назар П. С. Особливості змін показників клітинного імунітету у хворих на алкогольне ураження печінки/ П. С. Назар, О. І. Осадча, М. М. Левон (стр.119-121)
Паліброда Н. М. Особливості клінічної картини та деякі ланки патогенезу ерозивно-виразкових уражень шлунка у хворих на цироз печінки на тлі цукрового діабету ІІ типу/ Н. М. Паліброда [и др.] (стр.122-124)
Пересунько А. П. Лазерная дифференциальная диагностика гладкомышечных опухолей матки/ А. П. Пересунько, Камаль Нуман Омар, А. Г. Ушенко (стр.125-128)
Петруняк Р. І. Динаміка поширеності артеріальної гіпертензії та іншої соматичної патології у вагітних/ Р. І. Петруняк (стр.129-134)
Платонова О. М. Гастроентерологічні аспекти ожиріння у дітей/ О. М. Платонова [и др.] (стр.135-137)
Ротар О. В. Патофізіологічні аспекти підвищення внутрішньочеревного тиску при гострому панкреатиті/ О. В. Ротар, В. І. Ротар (стр.138-141)
Середюк В. Н. Оцінка ендотеліальної функції та вазорегуляції у хворих на хронічне легеневе серце залежно від стадії серцевої недостатності/ В. Н. Середюк (стр.142-146)
Слонецький Б. І. Окремі експериментальні аспекти профілактики ентеропатії за умов ішемічно-реперфузійного синдрому/ Б. І. Слонецький [и др.] (стр.147-149)
Стрижаковська Л. О. Зміни структурної організації сечової системи у п’ятимісячного плода людини/ Л. О. Стрижаковська, Т. В. Хмара, Л. Я. Федонюк (стр.150-153)
Філіпець Н. Д. Вплив різних доз активатора калієвих каналів флокаліну на функціональний стан нирок за умов збільшення об’єму позаклітинної рідини/ Н. Д. Філіпець (стр.154-157)
Хухліна О. С. Стан мікробіоценозу порожнини товстої кишки у хворих на неалкогольну жирову хворобу печінки із супутнім ожирінням. Методи фармакологічної корекції/ О. С. Хухліна, І. Ю. Корнійчук, О. В. Білецька (стр.158-162)
Цубер В. Ю. Вплив психоемоційного напруження на вміст кортизолу в ротовій рідині молодих людей залежно від типу реагування/ В. Ю. Цубер, Л. М. Тарасенко (стр.163-166)
Шафран Л. М. Динамика содержания платины в плазме крови и в моче после проведения химиотерапии цисплатином/ Л. М. Шафран [и др.] (стр.167-171)
Школьник В. В. . Антигипертензивное и органопротекторное действие комбинированной терапии у пациентов с гипертонической болезнью и метаболическими нарушениями/ В. В. Школьник (стр.172-180)
Корнійчук О. П. Реактивні артрити та інфекційні чинники/ О. П. Корнійчук, О. В. Мельник, Н. Е. Личковська (стр.181-185)
Кравчук П. Г. Сучасне уявлення про значення поліморфізму генів у патогенезі артеріальної гіпертензії у хворих на хронічну серцеву недостатність: контент - аналіз/ П. Г. Кравчук, Д. В. Ольховський, О. І. Кадикова (стр.186-190)
Ляшук П. М. Первинний гіперпаратиреоз: випадок із клінічної практики/ П. М. Ляшук [и др.] (стр.191-192)
Ляшук П. М. Синдром апное уві сні, асоційований з гіпотиреозом/ П. М. Ляшук [и др.] (стр.193-194)
Кашул М. В. Результати оцінки медичною сестрою бакалавром преморбідного стану та спадкового фактору в дітей, хворих на виразкову хворобу/ М. В. Кашул, Г. Р. Остапчук, Н. А. Онофрейчук (стр.195)
Кашул М. В. Застосування методики зунге в практиці медичної сестри-бакалавра/ М. В. Кашул, Г. Р. Остапчук, Н. А. Онофрейчук (стр.196)
Олентир А. В. Дослідження поширеності виразкової хвороби в дітей Чернівецької області медичною сестрою/ А. В. Олентир, Т. В. Сорокман (стр.197)
Сорокман Т. В. Роль медичної сестри-бакалавра у визначенні типу сімейної обтяженості по виразковій хворобі в дітей/ Т. В. Сорокман, А. В. Олентир, Г. Р. Остапчук (стр.198)
Солодкий В. Д. Здоров’я населення - індикатор екологічного стану буковинських Карпат/ В. Д. Солодкий, Ю. Г. Масікевйч, В. Ф. Мислицький (стр.199-203)
Луканьова С. М. Маловідомі епізоди з біографії Μ. I. Пирогова (до 200-річчя від дня народження - друге повідомлення)/ С. М. Луканьова [и др.] (стр.204-205)
Мороз Василь Максимович (до70-річчя від дня народження) (стр.216-217)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Альчук О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій/ О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська (стр.5-7)
Васильченко Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування/ Л. В. Васильченко [и др.] (стр.8-10)
Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/ Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір (стр.11-14)
Гай Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі/ Л. А. Гай [и др.] (стр.15-18)
Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/ Н. О. Гевкалюк (стр.19-21)
Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців/ А. А. Ільченко (стр.22-24)
Киричок В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти/ В. А. Киричок (стр.25-28)
Костєв Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків/ Ф. І. Костєв [и др.] (стр.29-31)
Малахова С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти/ С. М. Малахова (стр.32-34)
Мєдвєдкова С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету/ С. О. Мєдвєдкова (стр.35-38)
Ніколаєва О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи/ О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова (стр.39-40)
Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті/ Х. В. Подковко (стр.41-43)
Січкоріз О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. Є. Січкоріз (стр.44-46)
Філоненко М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу/ М. М. Філоненко (стр.47-49)
Чоп’як В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду/ В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун (стр.50-52)
Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук (стр.53-56)
Malakhova S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students/ S. M. Malakhova (стр.57-59)
Борис Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря/ Р. М. Борис (стр.60-62)
Дзецюх Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога/ Т. І. Дзецюх (стр.63-65)
Дзига С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології/ С. В. Дзига [и др.] (стр.66-67)
Жураковська Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко (стр.68-69)
Заморський І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника/ І. І. Заморський, Т. В. Хмара (стр.70-73)
Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.74-77)
Іванченко О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко (стр.78-81)
Манащук Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній (стр.82-85)
Мартинюк Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька (стр.85-86)
Михайлюк В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського/ В. М. Михайлюк (стр.87-89)
Нікітіна О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка”/ О. О. Нікітіна (стр.90-93)
Семенець А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”/ А. В. Семенець [и др.] (стр.94-100)
Сопіга М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги/ М. О. Сопіга (стр.101-102)
Спіріна І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками/ І. Д. Спіріна [и др.] (стр.103-105)
Тихолаз В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.106-108)
Тихолаз В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.109-111)
Швець Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології/ Л. С. Швець (стр.112-114)
Кадобний Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка (стр.115-120)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Андрієвський І. Ю. Сучасні підходи до формування та розвитку знань через впровадження новітніх технологій/ І. Ю. Андрієвський (стр.5-8)
Вельчинська О. В. Схематизація як один з прийомів візуалізації теоретичних постулатів хімічної науки при вивченні "летких” отрут в курсі "Токсикологічна хімія”/ О. В. Вельчинська (стр.9-12)
Воскобойнік О. Ю. Оптимізація навчального процесу з органічної хімії у студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ О. Ю. Воскобойнік (стр.13-15)
Герасимець І. І. Досвід та перспектива викладання дисципліни "Медична хімія” у медсестер-бакалаврів дистанційної форми навчання/ І. І. Герасимець (стр.16-18)
Геряк С. М. Формування компетентності молодих лікарів шляхом створення реальних життєвих ситуацій для студентів/ С. М. Геряк (стр.19-20)
Горпініч Т. І. Методика навчання англомовного читання майбутніх фармацевтів з урахуванням індивідуально-когнітивних стилів/ Т. І. Горпініч (стр.21-26)
Гребеник М. В. Горизонти співпраці нмапо імені П. Л. Шупика та ТДМУ імені і. Я. Горбачевського/ М. В. Гребеник, О. Р. Боярчук (стр.27-29)
Гук О. М. Проблема зміцнення здоров’я шкільної молоді в системі підготовки вчителів фізичної культури в Україні у період 1917–1939 рр/ О. М. Гук (стр.30-33)
Донченко Н. В. Сучасні методи навчання при викладанні технології ліків на сучасному етапі розвитку вищої медичної школи/ Н. В. Донченко (стр.34-36)
Ільченко С. І. Особливості організації сестринської практики англомовних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Ільченко, О. С. Коренюк, Т. В. Ярошевська (стр.37-39)
Кирилів М. В. Організація навчальної діяльності у формі малих груп при вивченні хімічних дисциплін у вищій школі/ М. В. Кирилів, І. Р. Бекус, А. Є. Демид (стр.40-42)
Ковальчук А. П. Актуальні питання викладання онкології для студентів медичних вузів та формування клінічного мислення у майбутніх лікарів/ А. П. Ковальчук (стр.43-47)
Корнага С. І. Етика і деонтологія в навчальному процесі студента-медика/ С. І. Корнага, О. В. Денефіль, З. П. Мандзій (стр.48-50)
Краснов В. В. Проблеми формування соціально-особистісних компетенцій при підготовці лікарів/ В. В. Краснов (стр.51-53)
Кульчицький В. Й. Особистісно-орієнтований підхід до виховання у педагогічних ідеях В. Сухомлинського/ В. Й. Кульчицький (стр.54-57)
Матвійчук Б. О. Шляхи підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Хірургія” на очному циклі інтернатури/ Б. О. Матвійчук [и др.] (стр.58-60)
Михалків М. М. Реалізація міждисциплінарної інтеграції при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету/ М. М. Михалків [и др.] (стр.61-65)
Поляцко К. Г. Методика оцінки оволодіння практичними навичками інтернами-хірургами на кафедрі хірургії післядипломної освіти/ К. Г. Поляцко (стр.66-68)
Сон А. С. Особливості підвищення якості підготовки викладачів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського Національного Медичного Університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Г. В. Перькова (стр.69-71)
Трач-Росоловська С. В. Особливості організації та проведення навчання англомовних іноземних студентів на курсі судової медицини ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ С. В. Трач-Росоловська (стр.72-74)
Унгурян Л. М. Мотивація студентів у процесі навчання, шляхи мотивації до навчання/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, М. С. Образенко (стр.75-77)
Федчишин Н. Є. Методичні аспекти навчального процесу з іноземними студентами на кафедрі соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з медичною статистикою/ Н. Є. Федчишин (стр.78-81)
Федчишин Н. О. Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки/ Н. О. Федчишин (стр.82-85)
Фурдела М. Я. Досвід організації підготовки студентів-іноземців до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "КРОК”/ М. Я. Фурдела (стр.86-88)
Шатило В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до європейських стандартів/ В. Й. Шатило (стр.89-95)
Рецензія на підручник "Хірургія” авторського колективу за редакцією чл.-кор. НАМН України, д-ра мед. наук, проф. Л. Я. Ковальчука (стр.96-99)
Провідному закладу післядипломної освіти НМАПО імені П. Л. Шупика – 95 років (стр.100-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Досвід застосування ресурсів web-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Мисула І. Р. Результати впровадження засад болонської декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я.Горбачевского/ І. Р. Мисула, А. Г. Шульгай, Н. Я. Панчишин (стр.7-10)
Лісовий В. М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.10-15)
Бойків А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти/ А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв (стр.15-17)
Бітенський В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам/ В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов (стр.17-19)
Соколова Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра (стр.20-22)
Мисула І. Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.23-24)
Самогальська О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти/ О. Є. Самогальська [и др.] (стр.24-26)
Бойчук А. В. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.26-28)
Кліщ І. М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна (стр.28-31)
Пришляк О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб/ О. Я. Пришляк [и др.] (стр.31-33)
Грошовий Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.34-37)
Вронська Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії/ Л. В. Вронська [и др.] (стр.37-40)
Гощинський В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.41-43)
Кашуба М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І. Я.Горбачевского/ М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега (стр.43-45)
Герасимюк І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.45-47)
Криськів О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі/ О. І. Криськів, Л. С. Бабінець (стр.47-49)
Лелека М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками/ М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир (стр.50-51)
Фіра Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.52-53)
Завальнюк А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації/ А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук (стр.54-57)
Гребеник М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології/ М. В. Гребеник (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)