Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Михалків, М. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вронська Л. В., Михалків М. М., Дмухальська Є. Б., Поляк О. Б., Василишин Н. А., Іванець Л. М.
Назва : Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 37-40 (Шифр МУ7/2008/1)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое
Химия фармацевтическая
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Досвід застосування ресурсів web-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Мисула І. Р. Результати впровадження засад болонської декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я.Горбачевского/ І. Р. Мисула, А. Г. Шульгай, Н. Я. Панчишин (стр.7-10)
Лісовий В. М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.10-15)
Бойків А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти/ А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв (стр.15-17)
Бітенський В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам/ В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов (стр.17-19)
Соколова Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра (стр.20-22)
Мисула І. Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.23-24)
Самогальська О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти/ О. Є. Самогальська [и др.] (стр.24-26)
Бойчук А. В. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.26-28)
Кліщ І. М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна (стр.28-31)
Пришляк О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб/ О. Я. Пришляк [и др.] (стр.31-33)
Грошовий Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.34-37)
Вронська Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії/ Л. В. Вронська [и др.] (стр.37-40)
Гощинський В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.41-43)
Кашуба М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І. Я.Горбачевского/ М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега (стр.43-45)
Герасимюк І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.45-47)
Криськів О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі/ О. І. Криськів, Л. С. Бабінець (стр.47-49)
Лелека М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками/ М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир (стр.50-51)
Фіра Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.52-53)
Завальнюк А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації/ А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук (стр.54-57)
Гребеник М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології/ М. В. Гребеник (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івануса І. Б., Бекус І. Р., Михалків М. М.
Назва : Окиснювальна модифікація білків і стан ендогенної інтоксикації при гострому токсичному ураженні ацетамінофеном на фоні довготривалого введення естрогенів та прогестинів
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2012. - Т. 11, № 1. - С. 66-75 (Шифр КУ27/2012/11/1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Клінічна та експериментальна патологія -2012р. т.Т.11,N 1
Цікаві статті :
Горбань А. Є. Методологічні аспекти оцінки якості наукового медичного документа/ А. Є. Горбань [и др.] (стр.6-9)
Бербець А. М. Стан систем гемостазу та фібринолізу в жінок із загрозою невиношування в ранні терміни гестації/ А. М. Бербець (стр.10-13)
Бліндер О. В. Вплив віку та статі на результат бактеріологічного аналізу сечі при верифікації діагнозу: "інфекція сечової системи" серед населення м. Чернівці та області/ О. В. Бліндер [и др.] (стр.14-21)
Боюк А. П. Проліферативна активність цитотрофобласта хоріальних ворсинок за умов анемії вагітних, хворих на туберкульоз легень/ А. П. Боюк, С. П. Польова (стр.22-24)
Бурлака Є. А. Гіпоксичні пошкодження в прогресуванні хронічного захворювання нирок у дітей/ Є. А. Бурлака (стр.25-28)
Гаєвська М. Ю. Особливості перебігу сифілітичної інфекції у вагітних жінок Чернівецької області/ М. Ю. Гаєвська, О. І. Денисенко, М. П. Перепічка (стр.29-32)
Гарбузова В. Ю. Аналіз зв’язку Thr83Ala поліморфізму гена матриксного Gla-протеїну з ішемічним атеротромботичним інсультом в осіб різної статі/ В. Ю. Гарбузова [и др.] (стр.33-37)
Горбатюк І. Б. Вплив розувастатину та мосаприду на функціональний стан ендотелію, фібриноліз, протеоліз та гемостаз у хворих на хронічний холецистит та холестероз жовчного міхура із коморбідними ішемічною хворобою серця та ожирінням/ І. Б. Горбатюк [и др.] (стр.38-43)
Гнатюк М. С. Порівняльна характеристика особливостей структурної організації дванадцятипалої кишки у собак та свиней/ М. С. Гнатюк, Т. І. Гаргула (стр.44-46)
Гречко Д. І. Пато-морфологічні зміни печінки мертвонароджених та померлих новонароджених при плацентарній недостатності/ Д. І. Гречко (стр.47-50)
Дирда С. В. Спектри поглинання та флуоресценції препарату «Гіперфлав»/ С. В. Дирда [и др.] (стр.51-54)
Доцюк Л. Г. Динаміка гломеруло-тубулярного балансу в підтриманні ниркою циркадіанного ритму/ Л. Г. Доцюк [и др.] (стр.55-57)
Задорожна Б. В. Травматична хвороба головного мозку (клініка, діагностика, прогнозування)/ Б. В. Задорожна (стр.58-60)
Захаренко О. С. Стан вродженого неспецифічного та набутого специфічного імунітету в жінок із безпліддям, при малих формах ендометріозу/ О. С. Захаренко (стр.61-65)
Івануса І. Б. Окиснювальна модифікація білків і стан ендогенної інтоксикації при гострому токсичному ураженні ацетамінофеном на фоні довготривалого введення естрогенів та прогестинів/ І. Б. Івануса, І. Р. Бекус, М. М. Михалків (стр.66-75)
Івченко А. В. Вплив умов стрептозотоцинового діабету на фазовий склад мінералу регенерату кісткової тканини піддослідних щурів за даними однофакторного дисперсійного аналізу/ А. В. Івченко (стр.76-79)
Ішков М. О. Порівняльна характеристика ефективності лікування різних форм хронічних верхівкових періодонтитів із застосуванням препарату протимікробної дії на поліетиленоксидній основі діоксизоль в умовах експеримент/ М. О. Ішков, О. Б. Бєліков, І. С. Давиденко (стр.80-86)
Кавуля Е. В. Роль порушень ліпідного обміну в розвитку дисциркуляторної енцефалопатії, поєднаної з фібриляцією передсердь/ Е. В. Кавуля (стр.87-90)
Князевич-Чорна Т. В. Морфофункціональні зміни судинного русла та паренхіми надниркових залоз на першу добу після дії холодового фактора/ Т. В. Князевич-Чорна, М. І. Грищук, Н. І. Шовкова (стр.91-95)
Ковтюк Н. І. Якість життя, пов’язана із здоров’ям у дітей з неврологічною патологією, та можливості його покращення/ Н. І. Ковтюк, Ю. М. Нечитайло, І. О. Юхимець (стр.96-98)
Крижна С. І. Рівень маркерів окислювальної модифікації та нітрозилювання білків у головному мозку при порушенні порфіринового обміну та можливості його корекції/ С. І. Крижна, Т. С. Сахарова (стр.99-101)
Левицька С. А. Вміст інтерлейкіну-4 в сироватці крові в хворих на хронічні запальні процеси біляносових пазух/ С. А. Левицька (стр.102-103)
Максим’юк В. В. Динаміка показників фібринолітичноі активності плазми та тканин за умов експериментального панкреатиту/ В. В. Максим’юк (стр.104-109)
Манащук Н. В. Етіологічна структура захворювань пародонту у хворих на неспецифічний виразковий коліт/ Н. В. Манащук, О. В. Покришко, Т. І. Пятковський (стр.110-113)
Москалюк І. І. Ефективність застосування карведилолу та метеоспазмілу у хворих на дифузний токсичний зоб b синдромом подразненого кишечнику/ І. І. Москалюк, О. І. Федів (стр.114-118)
Назар П. С. Особливості змін показників клітинного імунітету у хворих на алкогольне ураження печінки/ П. С. Назар, О. І. Осадча, М. М. Левон (стр.119-121)
Паліброда Н. М. Особливості клінічної картини та деякі ланки патогенезу ерозивно-виразкових уражень шлунка у хворих на цироз печінки на тлі цукрового діабету ІІ типу/ Н. М. Паліброда [и др.] (стр.122-124)
Пересунько А. П. Лазерная дифференциальная диагностика гладкомышечных опухолей матки/ А. П. Пересунько, Камаль Нуман Омар, А. Г. Ушенко (стр.125-128)
Петруняк Р. І. Динаміка поширеності артеріальної гіпертензії та іншої соматичної патології у вагітних/ Р. І. Петруняк (стр.129-134)
Платонова О. М. Гастроентерологічні аспекти ожиріння у дітей/ О. М. Платонова [и др.] (стр.135-137)
Ротар О. В. Патофізіологічні аспекти підвищення внутрішньочеревного тиску при гострому панкреатиті/ О. В. Ротар, В. І. Ротар (стр.138-141)
Середюк В. Н. Оцінка ендотеліальної функції та вазорегуляції у хворих на хронічне легеневе серце залежно від стадії серцевої недостатності/ В. Н. Середюк (стр.142-146)
Слонецький Б. І. Окремі експериментальні аспекти профілактики ентеропатії за умов ішемічно-реперфузійного синдрому/ Б. І. Слонецький [и др.] (стр.147-149)
Стрижаковська Л. О. Зміни структурної організації сечової системи у п’ятимісячного плода людини/ Л. О. Стрижаковська, Т. В. Хмара, Л. Я. Федонюк (стр.150-153)
Філіпець Н. Д. Вплив різних доз активатора калієвих каналів флокаліну на функціональний стан нирок за умов збільшення об’єму позаклітинної рідини/ Н. Д. Філіпець (стр.154-157)
Хухліна О. С. Стан мікробіоценозу порожнини товстої кишки у хворих на неалкогольну жирову хворобу печінки із супутнім ожирінням. Методи фармакологічної корекції/ О. С. Хухліна, І. Ю. Корнійчук, О. В. Білецька (стр.158-162)
Цубер В. Ю. Вплив психоемоційного напруження на вміст кортизолу в ротовій рідині молодих людей залежно від типу реагування/ В. Ю. Цубер, Л. М. Тарасенко (стр.163-166)
Шафран Л. М. Динамика содержания платины в плазме крови и в моче после проведения химиотерапии цисплатином/ Л. М. Шафран [и др.] (стр.167-171)
Школьник В. В. . Антигипертензивное и органопротекторное действие комбинированной терапии у пациентов с гипертонической болезнью и метаболическими нарушениями/ В. В. Школьник (стр.172-180)
Корнійчук О. П. Реактивні артрити та інфекційні чинники/ О. П. Корнійчук, О. В. Мельник, Н. Е. Личковська (стр.181-185)
Кравчук П. Г. Сучасне уявлення про значення поліморфізму генів у патогенезі артеріальної гіпертензії у хворих на хронічну серцеву недостатність: контент - аналіз/ П. Г. Кравчук, Д. В. Ольховський, О. І. Кадикова (стр.186-190)
Ляшук П. М. Первинний гіперпаратиреоз: випадок із клінічної практики/ П. М. Ляшук [и др.] (стр.191-192)
Ляшук П. М. Синдром апное уві сні, асоційований з гіпотиреозом/ П. М. Ляшук [и др.] (стр.193-194)
Кашул М. В. Результати оцінки медичною сестрою бакалавром преморбідного стану та спадкового фактору в дітей, хворих на виразкову хворобу/ М. В. Кашул, Г. Р. Остапчук, Н. А. Онофрейчук (стр.195)
Кашул М. В. Застосування методики зунге в практиці медичної сестри-бакалавра/ М. В. Кашул, Г. Р. Остапчук, Н. А. Онофрейчук (стр.196)
Олентир А. В. Дослідження поширеності виразкової хвороби в дітей Чернівецької області медичною сестрою/ А. В. Олентир, Т. В. Сорокман (стр.197)
Сорокман Т. В. Роль медичної сестри-бакалавра у визначенні типу сімейної обтяженості по виразковій хворобі в дітей/ Т. В. Сорокман, А. В. Олентир, Г. Р. Остапчук (стр.198)
Солодкий В. Д. Здоров’я населення - індикатор екологічного стану буковинських Карпат/ В. Д. Солодкий, Ю. Г. Масікевйч, В. Ф. Мислицький (стр.199-203)
Луканьова С. М. Маловідомі епізоди з біографії Μ. I. Пирогова (до 200-річчя від дня народження - друге повідомлення)/ С. М. Луканьова [и др.] (стр.204-205)
Мороз Василь Максимович (до70-річчя від дня народження) (стр.216-217)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Андрієвський І. Ю. Сучасні підходи до формування та розвитку знань через впровадження новітніх технологій/ І. Ю. Андрієвський (стр.5-8)
Вельчинська О. В. Схематизація як один з прийомів візуалізації теоретичних постулатів хімічної науки при вивченні "летких” отрут в курсі "Токсикологічна хімія”/ О. В. Вельчинська (стр.9-12)
Воскобойнік О. Ю. Оптимізація навчального процесу з органічної хімії у студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ О. Ю. Воскобойнік (стр.13-15)
Герасимець І. І. Досвід та перспектива викладання дисципліни "Медична хімія” у медсестер-бакалаврів дистанційної форми навчання/ І. І. Герасимець (стр.16-18)
Геряк С. М. Формування компетентності молодих лікарів шляхом створення реальних життєвих ситуацій для студентів/ С. М. Геряк (стр.19-20)
Горпініч Т. І. Методика навчання англомовного читання майбутніх фармацевтів з урахуванням індивідуально-когнітивних стилів/ Т. І. Горпініч (стр.21-26)
Гребеник М. В. Горизонти співпраці нмапо імені П. Л. Шупика та ТДМУ імені і. Я. Горбачевського/ М. В. Гребеник, О. Р. Боярчук (стр.27-29)
Гук О. М. Проблема зміцнення здоров’я шкільної молоді в системі підготовки вчителів фізичної культури в Україні у період 1917–1939 рр/ О. М. Гук (стр.30-33)
Донченко Н. В. Сучасні методи навчання при викладанні технології ліків на сучасному етапі розвитку вищої медичної школи/ Н. В. Донченко (стр.34-36)
Ільченко С. І. Особливості організації сестринської практики англомовних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Ільченко, О. С. Коренюк, Т. В. Ярошевська (стр.37-39)
Кирилів М. В. Організація навчальної діяльності у формі малих груп при вивченні хімічних дисциплін у вищій школі/ М. В. Кирилів, І. Р. Бекус, А. Є. Демид (стр.40-42)
Ковальчук А. П. Актуальні питання викладання онкології для студентів медичних вузів та формування клінічного мислення у майбутніх лікарів/ А. П. Ковальчук (стр.43-47)
Корнага С. І. Етика і деонтологія в навчальному процесі студента-медика/ С. І. Корнага, О. В. Денефіль, З. П. Мандзій (стр.48-50)
Краснов В. В. Проблеми формування соціально-особистісних компетенцій при підготовці лікарів/ В. В. Краснов (стр.51-53)
Кульчицький В. Й. Особистісно-орієнтований підхід до виховання у педагогічних ідеях В. Сухомлинського/ В. Й. Кульчицький (стр.54-57)
Матвійчук Б. О. Шляхи підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Хірургія” на очному циклі інтернатури/ Б. О. Матвійчук [и др.] (стр.58-60)
Михалків М. М. Реалізація міждисциплінарної інтеграції при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету/ М. М. Михалків [и др.] (стр.61-65)
Поляцко К. Г. Методика оцінки оволодіння практичними навичками інтернами-хірургами на кафедрі хірургії післядипломної освіти/ К. Г. Поляцко (стр.66-68)
Сон А. С. Особливості підвищення якості підготовки викладачів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського Національного Медичного Університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Г. В. Перькова (стр.69-71)
Трач-Росоловська С. В. Особливості організації та проведення навчання англомовних іноземних студентів на курсі судової медицини ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ С. В. Трач-Росоловська (стр.72-74)
Унгурян Л. М. Мотивація студентів у процесі навчання, шляхи мотивації до навчання/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, М. С. Образенко (стр.75-77)
Федчишин Н. Є. Методичні аспекти навчального процесу з іноземними студентами на кафедрі соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з медичною статистикою/ Н. Є. Федчишин (стр.78-81)
Федчишин Н. О. Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки/ Н. О. Федчишин (стр.82-85)
Фурдела М. Я. Досвід організації підготовки студентів-іноземців до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "КРОК”/ М. Я. Фурдела (стр.86-88)
Шатило В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до європейських стандартів/ В. Й. Шатило (стр.89-95)
Рецензія на підручник "Хірургія” авторського колективу за редакцією чл.-кор. НАМН України, д-ра мед. наук, проф. Л. Я. Ковальчука (стр.96-99)
Провідному закладу післядипломної освіти НМАПО імені П. Л. Шупика – 95 років (стр.100-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2015р. т.17,N 4
Цікаві статті :
Ільницька Х. М. Вплив похідного 1,4-нафтохінону та стресу на тлі дії низькоінтенсивного рентгенівського опромінення на нітрозо-оксидативні процеси у слизових оболонках органів травлення в щурів/ Х. М. Ільницька [и др.] (стр.5-9)
Вінярська Г. Б. Вплив селен-цинк-ліпідної субстанції із Chlorella vulgaris Biej. на оксидативний та енергетичний статус щурів/ Г. Б. Вінярська [и др.] (стр.10-17)
Волкова Н. М. Роль М1-холінорецепторів асоціативної кори молодих щурів у здійсненні автономної регуляції серцевого ритму при гіпоксичному впливі/ Н. М. Волкова (стр.18-21)
Бурлака А. П. Редокс-стан крові та виживаність хворих на рак прямої кишки/ А. П. Бурлака [и др.] (стр.22-28)
Марущак М. І. Експериментальне аліментарне ожиріння: апоптоз, антиоксидантна система, макро- і мікроелементи в тканині печінки/ М. І. Марущак, О. П. Мялюк, І. М. Кліщ (стр.29-33)
Шкурашівська С. В. Динаміка змін показників ліпідного обміну в органах і тканинах експериментальних тварин за умов адреналінового стресу/ С. В. Шкурашівська, Г. М. Ерстенюк (стр.34-37)
Загайко А. Л. Вивчення впливу афінно очищених антитіл до ендоканабіноїдного рецептора на вміст цитокінів за експериментальної інсулінорезистентності в щурів/ А. Л. Загайко, Т. О. Брюханова (стр.38-42)
Гончар О. О. Антимікробні властивості генериків декаметоксину®/ О. О. Гончар [и др.] (стр.43-46)
Шостак Л. Г. Дослідження вмісту амінокислот і полісахаридів у надземних і підземних органах первоцвіту весняного/ Л. Г. Шостак [и др.] (стр.43-47)
Шаяхметова Г. М. Гепатозахисна дія метадоксину при експериментальному алкогольному гепатиті в щурів/ Г. М. Шаяхметова [и др.] (стр.54-58)
Слабий О. Б. Взаємозв’язки між системою оксиду азоту та структурними змінами легеневого серця/ О. Б. Слабий, М. С. Гнатюк (стр.59-62)
Горбачова С. В. Порушення функціонування сполученої системи "відновлені тіоли – оксид азоту” при гострому порушенні мозкового кровообігу та можливі шляхи їх корекції/ С. В. Горбачова, І. Ф. Бєленічев, Л. І. Кучеренко (стр.63-67)
Антонів О. І. Вплив похідних тіазолідину на варіабельність серцевого ритму і показники крові експериментальних тварин за умов гіпобаричної гіпоксії/ О. І. Антонів [и др.] (стр.68-73)
Куліцька М. І. Функціональний стан печінки в щурів за умов експериментального гепаторенального синдрому/ М. І. Куліцька (стр.74-77)
Рикало Н. А. Вікові особливості функціонального стану печінки при експериментальному хронічному алкогольному ушкодженні печінки та його корекції кверцетином і L-аргініном L-глутаматом/ Н. А. Рикало, Л. О. Яровенко (стр.78-83)
Кернична І. З. Визначення елементного складу шпинату городнього (Spinacia oleracea L.) родини лободових (Chenopodiaceae)/ І. З. Кернична, І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.84-86)
Романовська І. І. Дослідження складу і властивостей виділеного з хрону препарату пероксидази/ І. І. Романовська, О. В. Севастьянов, В. А. Топтіков (стр.87-90)
Гевкалюк Н. О. Антиоксидантно-прооксидантні відношення у крові хворих на ГРВІ дітей із проявами захворювання в порожнині рота/ Н. О. Гевкалюк (стр.91-95)
Марчишин С. М. Вивчення гострої токсичності та фармакологічної активності сухого екстракту трави вероніки лікарської/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.96-100)
Федчишин М. П. Токсичність марганецьвмісних наночастинок/ М. П. Федчишин, М. М. Корда (стр.101-106)
Садляк О. В. Оксид азоту: деякі аспекти прояву біохімічних ефектів на органно-системному рівні/ О. В. Садляк (стр.107-112)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кернична І. З., Івануса І. Б., Михалків М. М.
Назва : Визначення елементного складу шпинату городнього (Spinacia oleracea L.) родини лободових (Chenopodiaceae)
Місце публікування : Медична та клінічна хімія. - 2015. - Т. 17, № 4. - С. 84-86 (Шифр МУ92/2015/17/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ШПИНАТ ОГОРОДНЫЙ -- SPINACIA OLERACEA
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Волкова Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці/ Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька (стр.5-8)
Господарський І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.9-14)
Деніна Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини/ Р. В. Деніна (стр.15-18)
Зарічна Т. П. . Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті/ Т. П. Зарічна (стр.19-21)
Зозуляк Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Зозуляк (стр.22-23)
Івануса І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид (стр.24-26)
Калинюк Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету/ Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький (стр.27-29)
Карпінець І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу/ І. М. Карпінець (стр.30-33)
Кишкан І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти/ І. Г. Кишкан, І. І. Заморський (стр.34-36)
Кіт З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення/ З. М. Кіт, А. Р. Вергун (стр.37-40)
Мельничук Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування/ Г. М. Мельничук [и др.] (стр.41-43)
Мергель Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель (стр.44-47)
Муратова Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.48-50)
Сирцов В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.51-53)
Степанов Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.54-57)
Тертишний С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами/ С. І. Тертишний (стр.58-59)
Фальфушинська Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.60-63)
Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”/ Н. В. Шолойко (стр.64-67)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам/ В. В. Шухтін, В. І. Хрущ (стр.68-69)
Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві/ С. О. Ястремська (стр.70-73)
Ящук О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації/ О. В. Ящук (стр.74-76)
Vorona I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors/ I. I. Vorona (стр.77-79)
Боярська Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів/ Л. М. Боярська [и др.] (стр.80-82)
Вакалюк І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина”/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.83-86)
Грицай Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою/ Г. В. Грицай (стр.87-89)
Залізняк М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. С. Залізняк (стр.90-92)
Кузняк Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія”/ Н. Б. Кузняк [и др.] (стр.93-95)
Мисула І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.96-98)
Мищенко І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів/ І. А. Мищенко (стр.99-101)
Ніженковська І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова (стр.102-105)
Олещук О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією/ О. М. Олещук [и др.] (стр.106-108)
Перцева Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.109-111)
Чолак І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів/ І. С. Чолак (стр.112-114)
Кравчук Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР./ Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка (стр.115-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івануса І. Б., Михалків М. М., Демид А. Є.
Назва : Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті
Паралельн. назви :The role of calculation tasks at studying of analytical chemistry in pharmaceutical education
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 24-26 (Шифр МУ7/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івануса І. Б., Михалків М. М.
Назва : Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті
Паралельн. назви :Necessity in-depth study of physical and chemical methods of analysis in the pharmaceutical education
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 74-77 (Шифр МУ7/2016/1)
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Альчук О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій/ О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська (стр.5-7)
Васильченко Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування/ Л. В. Васильченко [и др.] (стр.8-10)
Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/ Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір (стр.11-14)
Гай Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі/ Л. А. Гай [и др.] (стр.15-18)
Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/ Н. О. Гевкалюк (стр.19-21)
Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців/ А. А. Ільченко (стр.22-24)
Киричок В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти/ В. А. Киричок (стр.25-28)
Костєв Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків/ Ф. І. Костєв [и др.] (стр.29-31)
Малахова С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти/ С. М. Малахова (стр.32-34)
Мєдвєдкова С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету/ С. О. Мєдвєдкова (стр.35-38)
Ніколаєва О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи/ О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова (стр.39-40)
Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті/ Х. В. Подковко (стр.41-43)
Січкоріз О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. Є. Січкоріз (стр.44-46)
Філоненко М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу/ М. М. Філоненко (стр.47-49)
Чоп’як В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду/ В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун (стр.50-52)
Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук (стр.53-56)
Malakhova S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students/ S. M. Malakhova (стр.57-59)
Борис Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря/ Р. М. Борис (стр.60-62)
Дзецюх Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога/ Т. І. Дзецюх (стр.63-65)
Дзига С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології/ С. В. Дзига [и др.] (стр.66-67)
Жураковська Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко (стр.68-69)
Заморський І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника/ І. І. Заморський, Т. В. Хмара (стр.70-73)
Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.74-77)
Іванченко О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко (стр.78-81)
Манащук Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній (стр.82-85)
Мартинюк Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька (стр.85-86)
Михайлюк В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського/ В. М. Михайлюк (стр.87-89)
Нікітіна О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка”/ О. О. Нікітіна (стр.90-93)
Семенець А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”/ А. В. Семенець [и др.] (стр.94-100)
Сопіга М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги/ М. О. Сопіга (стр.101-102)
Спіріна І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками/ І. Д. Спіріна [и др.] (стр.103-105)
Тихолаз В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.106-108)
Тихолаз В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.109-111)
Швець Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології/ Л. С. Швець (стр.112-114)
Кадобний Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка (стр.115-120)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фурка О. Б., Івануса І. Б., Михалків М. М., Кліщ І. М.
Назва : Зміна деяких показників антиоксидантної системи в щурів з токсичним ураженням ацетамінофеном на тлі цукрового діабету 2 типу
Паралельн. назви :Changes of some indices of antioxidant system in rats with type 2 diabetes mellitus and acetaminophen toxic lesions
Місце публікування : Медична та клінічна хімія. - Тернопіль, 2017. - Том 19, N 1. - С. 25-30 (Шифр МУ92/2017/19/1)
MeSH-головна: ПАРАЦЕТАМОЛ -- ACETAMINOPHEN
ЦЕРУЛОПЛАЗМИН -- CERULOPLASMIN
КАТАЛАЗА -- CATALASE
СУПЕРОКСИДДИСМУТАЗА -- SUPEROXIDE DISMUTASE
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
ИММУНОФЕРМЕНТНЫЕ МЕТОДЫ -- IMMUNOENZYME TECHNIQUES
Анотація: Ацетамінофен чинить дозозалежну дію на печінку, ступінь ураження якої залежить від концентрації цього препарату в плазмі. При прийманні великої його кількості (випадково або із суїцидальними намірами) в печінці виникають масивні центролобулярні некрози. Цукровий діабет є також одним із факторів ризику розвитку цирозу печінки. Мета дослідження – вивчити вплив ацетамінофену на тлі цукрового діабету 2 типу на основні показники антиоксидантної системи в гомогенаті печінки та плазмі крові щурів у часовій динаміці. Методи дослідження. Було проведено 2 серії експерименту. В першій токсичне ураження ацетамінофеном викликали шляхом одноразового внутрішньошлункового введення тваринам суспензії ацетамінофену в 2 % розчині крохмалю у дозі 1250 мг/кг маси тіла (1/2 LD50), у другій – цієї ж суспензії у 2 % розчині крохмалю у дозі 55 мг/кг. Негенетичну форму експериментального цукрового діабету 2 типу моделювали шляхом одноразового внутрішньочеревного введення розчину стрептозотоцину з розрахунку 65 мг/кг, який розводили цитратним буфером (рН 4,5) з попереднім інтраперитонеальним уведенням нікотинаміду в дозі 230 мг/кг. Для контрольної групи використовували щурів з тією ж масою тіла, яким вводили аналогічний об’єм розчинника (цитратний буфер з рН 4,5). Результати й обговорення. Результати експерименту показали, що більшу токсичність в організмі піддослідних тварин викликало введення ацетамінофену на тлі цукрового діабету 2 типу. Висновок. Токсичне ураження ацетамінофеном на тлі цукрового діабету 2 типу супроводжується суттєвими порушеннями ферментних компонентів системи антиоксидантного захисту, що мають компенсаторний характер і спрямовані на знешкодження продуктів вільнорадикального окиснення
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2017р. т.19,N 1
Цікаві статті :
Shiyntum H. N. Differences in the content of metallothinein in rodent brain under postnatal development and cadmium intoxication/ H. N. Shiyntum, G. O. Ushakova (стр.5-11)
Нечипорук В. М. Вплив тиреоїдних гормонів на процеси реметилування та транссульфування сірковмісних амінокислот в органах щурів/ В. М. Нечипорук, Н. В. Заічко, М. М. Корда (стр.12-18)
Куюн Л. О. Порівняння локального запалення при загостренні хронічного обструктивного захворювання легень та перитоніті з урахуванням цитокінового профілю/ Л. О. Куюн (стр.19-24)
Фурка О. Б. Зміна деяких показників антиоксидантної системи в щурів з токсичними ураженням ацетамінофеном на тлі цукрового діабету 2 типу/ О. Б. Фурка [и др.] (стр.25-30)
Slivinska O. M. A complex influence of chromium and zinc citrates on antioxidant defense system in rats’ organism with an experimentally induced diabetes mellitus/ O. M. Slivinska, R. J. Iskra (стр.31-39)
Некрут Д. О. Рівень інсуліноподібного фактора росту-1 та гідроген сульфіду в щурів з неалкогольною жировою хворобою печінки, асоційованою з гіпергомоцистеїнемією/ Д. О. Некрут, Н. В. Заічко, О. Б. Струтинська (стр.40-46)
Окусок О. М. Діагностика цитолітичного синдрому у хворих на туберкульоз легень/ О. М. Окусок [и др.] (стр.47-52)
Ліснянська Н. В. Роль оксидативного стресу в патогенезі хронічного ентероколіту на фоні експериментального стрептозотоцинового діабету/ Н. В. Ліснянська (стр.53-59)
Logoyda L. S. Robustness evaluation of the chromatographic determination of verapamil hydrochloride/ L. S. Logoyda (стр.60-64)
Федосов А. І. Дослідження інуліну в артишоку суцвіттях, заготовлених в Україні та Франції/ А. І. Федосов, В. С. Кисличенко, О. М. Новосел (стр.65-70)
Заєць Т. А. Особливості впливу крововтрати на динаміку поглинально-видільної та глікогенсинтезувальної функцій печінки внаслідок краніоскелетної травми/ Т. А. Заєць, М. І. Марущак, І. Я. Підгайна (стр.71-75)
Степась Ю. М. Особливості змін показників системи гемостазу та рівня С-реактивного протеїну у хворих на гострий холецистит/ Ю. М. Степась [и др.] (стр.76-80)
Лаврін О. Я. Біохімічні зміни пародонта в щурів на тлі дії тютюнового диму/ О. Я. Лаврін, В. В. Щерба, І. Я. Криницька (стр.81-86)
Ляхович Р. М. Отруєння фосфорорганічними сполуками: варіанти перебігу, діагностична та лікувальна тактика бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги/ Р. М. Ляхович [та ін.] (стр.87-94)
Мельник А. В. Гендерні особливості впливу гіпергомоцистеїнемії на метаболізм сірковмісних амінокислот та гідроген сульфіду в печінці/ А. В. Мельник, Н. В. Заічко (стр.95-101)
Фурдичко Л. О. Порушення імунного гомеостазу в ранній період розвитку виразкової хвороби шлунка на тлі експериментальної пневмонії/ Л. О. Фурдичко (стр.102-105)
Бондарчук В. І. Морфометрична характеристика слизової оболонки порожнини рота і зміни показників гуморального імунітету при впливі різних типів запальної реакції за умови експериментального гастродуоденіту/ В. І. Бондарчук (стр.106-113)
Кузьмак І. П. Окиснювальна модифікакація білків у щурів різного віку за умов гострого отруєння токсинами блідої поганки/ І. П. Кузьмак [и др.] (стр.114-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івануса І. Б., Михалків М. М.
Назва : Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)
Паралельн. назви :Features of analytical chemistry teaching for students of pharmaceutical faculty (extramural education)
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-головна: ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Абітурієнти, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста або бакалавра фармацевтичного спрямування, можуть вступати на фармацевтичний факультет Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України на заочну форму навчання і здобувати вищу освіту за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація»Аналітична хімія – одна із базових дисциплін у фармацевтичній освіті майбутнього провізора, яка є основою для вивчення всіх інших хімічних дисциплін відповідно до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації». У своїй структурі аналітична хімія містить три основні розділи: якісний аналіз, кількісний аналіз та фізико-хімічні методи дослідження. Студенти заочної форми навчання вивчають аналітичну хімію на ІІ курсі, в ІІІ та ІV семестрах. Згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації», для вивчення курсу аналітичної хімії виділено 10 год лекцій, 36 год практичних занять, 194 год самостійної роботи студентів (СПРС). Лекції здебільшого мають оглядовий характер, оскільки робиться огляд більш складних питань. Практичні заняття третього семестру присвячені якісному аналізу. Особлива увага приділяється вивченню реакцій виявлення, які включені до Фармакопеї України (фармакопейні), що надалі допомагає кращому засвоєнню фахових дисциплін, зокрема фармацевтичної хімії, токсико­логічної та судової хімії, стандартизації лікарських засобів. Практичні заняття четвертого семестру присвячені кількісному аналізу, зокрема титриметричним та фізико-хімічним методам аналізу. Для підвищення професійної орієнтації майбутніх провізорів всі практичні роботи поставлені на аналізі готових лікарських засобів. На семінарській частині занять розглядаються теоретичні основи всіх методів аналізу, які використовуються в аналітичній хімії. Оскільки 19 червня 2019 р. всі студенти заочної форми навчання фармацевтичного факультету складали ліцензійний інтегро­ваний тестовий іспит «Крок-1. Фармація», то на кожній частині практичного заняття, а також на лекціях, частина часу присвячена вивченню питань, які входять у буклети ліцензійного іспиту «Крок-1. Фармація» за всі роки та бази тестових питань
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михалків М. М., Івануса І. Б., Загричук Г. Я.
Назва : Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі
Паралельн. назви :Analytical chemistry in pharmaceutical education of Ukraine and Poland
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 47-51 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
УКРАИНА -- UKRAINE
ПОЛЬША -- POLAND
Анотація: Аналітична хімія належить до базових дисциплін у фармацевтичній освіті. Вона є підґрунтям для подальшого вивчення таких дисциплін, як фармацевтична хімія, токсикологічна та судова хімія, стандартизація лікарських засобів тощо, та передбачає формування умінь застосування одержаних знань для вивчення спеціальних дисциплін та у професійній діяльності. Навички виконання якісного та кількісного аналізу хімічними й інструментальними методами вкрай необхідні для подальшого успішного засвоєння фізичної та колоїдної, органічної, біологічної, фармацевтичної, токсикологічної та судової хімії, технології ліків й інших спеціальних дисциплінAnalytical chemistry is one of the basic disciplines in pharmaceutical education. It is the basis for further study of such disciplines as pharmaceutical chemistry, toxicological and forensic chemistry, standardization of drugs, etc. and involves the practical skills formation obtained by applying the acquired knowledges to study special disciplines and in professional activities [1, 2, 3]. Skills of qualitative and quantitative analysis by chemical and instrumental methods performing are necessary for further successful learning of physical and colloidal, organic, biological, pharmaceutical, toxicological and forensic chemistry, drug technology and other special disciplines
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Назва : Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії
Паралельн. назви :Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 56-64 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетмaнюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/ І. Б. Гетмaнюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/ V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Назва : Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії
Паралельн. назви :Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 56-64 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Соціально вагомими кроками України в питанні європейської інтеграції є заходи щодо реформування законодавства з вищої освіти в контексті Болонського процесу, зокрема прийняття Національної рамки кваліфікацій (НРК) та нової редакції Закону України «Про вищу освіту». Національна рамка кваліфікацій передбачає «введення європейських стандартів і принципів забезпечення якості освіти з урахуванням вимог ринку праці до компетентностей фахівців». За формальними ознаками НРК є матрицею зі статичними опорними елементами – дескрипторами, що визначають вектор руху до певної мети. Нормативно-правовою основою для модернізації освітньої діяльності та стандартів вищої освіти стала нова редакція Закону України «Про вищу освіту»В публікації розглянуті питання, які, на думку авторів, доцільно прийняти на рівні держави, із врахуванням зарубіжного досвіду, що в цілому мають сприяти підвищенню якості вищої медичної (фармацевтичної) освіти з метою підготовки високо­квалі­фікованого конкурентоспроможного фахівця на основі компетентнісного підходу через процедуру відкритого конкурентного вступу на навчанняЩо вже зроблено? 1. В системі вищої медичної (фармацевтичної) освіти на даний час розроблені стандарти нового покоління на основі компетентнісного підходу практично для всіх освітніх рівнів спеціальностей галузі знань 22 «Охорона здоров’я». 2. З метою формування якісного контингенту абітурієнтів на рівні Міністерства освіти і науки (МОН) України встановлено прохідний бал з другого та третього предметів зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на рівні 150 балів при вступі на спеціальності 221 «Стоматологія», 222 «Медицина» та 228 «Педіатрія» галузі знань 22 «Охорона здоров’я»Що ще необхідно зробити? 1. Одним із шляхів більш якісного відбору абітурієнтів пропонується все-таки запровадити в систему ЗНО поряд із предметним тестуванням ще й апробований тест загальної навчальної компетентності (здатності до навчання). 2. Є потреба у введенні персональних грантів. За результатами ЗНО абітурієнти будуть отримувати персональні гранти (чим вищий бал, тим більший розмір гранту). Гроші будуть безпосередньо прив’язані до реального студента, який матиме право вступити як до державного, так і приватного закладу вищої освіти (ЗВО), що, у свою чергу, спонукатиме вище керівництво ЗВО підвищувати якість та конкурентність освіти свого ЗВО, боротися за абітурієнтів з вищим конкурсним балом
Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)