Пошуковий запит: (<.>A=Мнушко, З. М.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Науково-практичні аспекти фармацевтичного маркетингу/З. М. Мнушко, А. Б. Горбенко, І. А. Грекова // Вісник фармації. -Харків, 1999,N № 2.-С.112-116
|
>2.
| Фармацевтичний журнал - 2002г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>3.
| Мнушко З. М. Комплексна оцінка конкурентоспроможності фармацевтичного підприємства та шляхи її підвищення/З. М. Мнушко, Г. М. Лисак, Ж. М. Селих // Фармацевтичний журнал, 2002,N № 5.-С.3-8
|
>4.
| Вісник фармації - 2000г.,N 3(23) (Введено оглавление)
|
>5.
| Автоматизована навчально-контролююча система як засіб самопідготовки з фармацевтичного маркетингу/З. М. Мнушко, В. П. Сухіна, Н. М. Діхтярьова // Вісник фармації, 2000,N № 3(23).-С.58-61
|
>6.
| Клінічна фармація - 2005г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Мнушко З. М. Оцінка ринку біологічно активних добавок та характерних для нього видів ризиків/З. М. Мнушко, Н. В. Сотникова, Є. М. Євтушенко // Клінічна фармація, 2005,N № 2.-С.25-32
|
>8.
| Фармацевтичний журнал - 2005г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Мнушко З. М. Оцінка рівнів інтеграції маркетингових комунікацій фармацевтичних підприємств України/З. М. Мнушко, Г. Н. Лисак // Фармацевтичний журнал, 2005,N № 3.-С.3-8
|
>10.
| Фармацевтичний журнал - 2005г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|
|