Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мокія-Сербіна, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мокія-Сербіна С. О.
Назва : Сучасна тактика ведення недоношених дітей з бронхолегеневою дисплазією при виписці з неонатального відділення і в домашніх умовах на амбулаторному етапі
Паралельн. назви :Modern tactics of managing premature children with broncho-pulmonary dysplasia during discharge from the neonatal department and at home at the ambulatory stage
Місце публікування : Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 60-66 (Шифр НУ45/2022/12/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЛАДЕНЕЦ НЕДОНОШЕННЫЙ -- INFANT, PREMATURE
БРОНХОЛЕГОЧНАЯ ДИСПЛАЗИЯ -- BRONCHOPULMONARY DYSPLASIA
Анотація: Незважаючи на значні успіхи у виходжуванні недоношених дітей, бронхолегенева дисплазія (БЛД), як і раніше, асоціюється з високою захворюваністю та смертністю дітей на першому році життя, високим ризиком формування хронічної легеневої патології, що потребує організації структурованої системи спостереження за дітьми з моменту народження. У статті відображено сучасні уявлення про вітчизняні та закордонні тактики ведення недоношених дітей з БЛД на етапі виписки з неонатального відділення та в домашніх умовах на амбулаторному етапі. Дано докладний опис умов, яких необхідно дотримуватись при виписці дітей. Акцентовано увагу на необхідності оцінки тяжкості БЛД, клінічного стану дитини, рівня медичного обслуговування за місцем проживання дитини, соціальних умов її життя, готовності батьків прийняти дитину. Висвітлено сучасне уявлення про роль кабінету катамнезу та паліативної служби у наданні медичної допомоги дітям, які потребують респіраторної підтримки. Розглянуто основні складові виїзної паліативної допомоги дітям із тяжкою БЛД вдома. Охарактеризовано роль лікаря первинної медичної допомоги (педіатра) у її наданні. Визначено показання та терміни спостереження на амбулаторному етапі дитячого пульмонолога. Обґрунтовано доцільність та показання до проведення додаткових методів обстеження, яких потребує дитина з БЛДDespite significant advances in nursing premature babies, bronchopulmonary dysplasia (BPD), as before, is associated with high morbidity and mortality in children of the first year of life, a high risk of developing chronic pulmonary pathology, which requires the organization of a systematic monitoring system for children from the moment of birth. The article reflects modern ideas about native and foreign tactics of managing premature infants with BPD at the stage of discharge from the neonatal department and at home at the outpatient stage. It is given a detailed description of the conditions that must be observed when discharging children. Attention is focused on the need to assess the severity of BPD, the clinical condition of the child, the level of medical care at the child's place of residence, the social conditions of his life, the willingness of the parents to accept the child. The modern understanding of the role of the follow-up room and palliative service in the provision of medical care to children that are needed in respiratory support is highlighted. We considered the main components of palliative care at home for children with severe BPD. The role of the primary health care physician (pediatrician) in its providing is characterized. The indications and observation periods at the outpatient stage of the pediatric pulmonologist were determined. The expediency and indications for additional examination methods, which a child with BPD needs, have been substantiated
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина -2022р. т.12,N 1
Цікаві статті :
Яблонь О. С. Ураження головного мозку у передчасно народжених дітей - пацієнтів відділення інтенсивної терапії новонароджених/ О. С. Яблонь [та ін.] (стр.4-8)
Ковтюк Н. І. Практична орієнтованість навчання студентів з позиції інтеграції в єдиний освітній європейський простір/ Н. І. Ковтюк, О. С. Годованець (стр.9-13)
Павлишин Г. А. Оцінка материнського стресу у відділенні інтенсивної терапії новонароджених/ Г. А. Павлишин [та ін.] (стр.14-20)
Курик О. В. Аналіз чинників ризику та клініко-параклінічних проявів гастроінтестинальної дисфункції у новонароджених при перинатальній патології/ О. В. Курик, Ю. Д. Годованець (стр.21-25)
Бедрій Н. М. Адаптована шкала Гріффітс - сучасний досвід оцінки психомоторного розвитку дітей дошкільного віку/ Н. М. Бедрій (стр.26-30)
Токарчук Н. І. Діагностичне значення маркерів алергічного запалення при бронхіоліті у дітей малюкового віку/ Н. І. Токарчук, А. А. Оверчук (стр.31-36)
Нечитайло Д. Ю. . Хронобіологічні аспекти рівня артеріального тиску у школярів із артеріальною передгіпертензією/ Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва, О. С. Годованець (стр.37-42)
Щербина М. О. Стан цитокінового профілю у хворих на аденоміоз/ М. О. Щербина, А. О. Чехунова (стр.43-49)
Знаменська Т. К. Особливості перебігу SARS-COV-2 інфекції у системі «Мати-плід-новонароджений»: огляд літератури/ Т. К. Знаменська [та ін.] (стр.50-54)
Цвіренко С. М. Неонатальна лейкемія: питання диференціальної діагностики/ С. М. Цвіренко [та ін.] (стр.55-59)
Мокія-Сербіна С. О. Сучасна тактика ведення недоношених дітей з бронхолегеневою дисплазією при виписці з неонатального відділення і в домашніх умовах на амбулаторному етапі/ С. О. Мокія-Сербіна (стр.60-66)
Lastivka I. V. A clinical case of osteogenesis imperfect type III, determined by COL1A1 (P.GLY845ARG) gene mutation in a newborn girl/ I. V. Lastivka [та ін.] (стр.67-71)
Шлемкевич О. Питання, що постають перед командою лікарів, задіяних у наданні допомоги екстремально недоношеній новонародженій дитині з природженим сколіозом (клінічний випадок)/ О. Шлемкевич, М. Кісельова (стр.72-76)
Діти з фетальним алкогольним синдромом (фас)/фетальним алкогольним спектром порушень (фасп) – це стосується всіх нас (стр.77-78)
«Опіка ангела» - бережний супровід тих, кого торкнулась смерть дитини від зачаття до першого року життя (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Здоров’я дитини -2022р. т.17,N 3
Цікаві статті :
Страшок Л. А. Клініко-лабораторні предиктори формування стеатозу печінки в юнаків із гіпоандрогенією/ Л. А. Страшок [та ін.] (стр.5-11)
Lezhenko H. O. The pathogenetic role of some cytokines in the development and course of various clinical forms of urinary tract infections in children/ H. O. Lezhenko, N. A. Zakharchenko (стр.12-16)
Іванько О. Г. Ендотелін, ренін, копептин, тестостерон, естрадіол, остеокальцин та PIVKA-II у підлітків віком 17 років із вперше виявленою артеріальною гіпертензією/ О. Г. Іванько [та ін.] (стр.17-21)
Оболонська О. Ю. Фактори ризику розвитку ретинопатії у недоношених дітей/ О. Ю. Оболонська [та ін.] (стр.22-27)
Больбот Ю. К. Інфекція Staphylococcus aureus у дітей: діагностика та лікування в умовах поширення антибіотикорезистентності/ Ю. К. Больбот [та ін.] (стр.28-38)
Мавропуло Т. К. Телефонні консультації педіатричних пацієнтів — наскільки це безпечно?/ Т. К. Мавропуло, С. О. Мокія-Сербіна (стр.39-50)
Абатуров О. Є. Механізми дії цитоплазматичних мікроРНК. Частина 2. МікроРНК-опосередкований посттрансляційний сайленсинг/ О. Є. Абатуров, В. Л. Бабич (стр.51-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мавропуло Т. К., Мокія-Сербіна С. О.
Назва : Телефонні консультації педіатричних пацієнтів — наскільки це безпечно?
Місце публікування : Здоров'я дитини. - 2022. - Т. 17, № 3. - С. 39-50 (Шифр ЗУ36/2022/17/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
МЕДИЦИНСКИЕ ОШИБКИ -- MEDICAL ERRORS
ДЕТИ -- CHILD
ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ КАК ТЕМА -- REVIEW LITERATURE AS TOPIC
Анотація: Телемедицина визначається як «використання електронних інформаційних і комунікаційних технологій для надання й підтримки медичної допомоги, коли учасників розділяє відстань» (Field M.J., 1998). Технології варіюють від стандартних телефонних аудіоконсультацій до сценаріїв віртуальної реальності. Прискорене впровадження телемедицини під час пандемії коронавірусної хвороби 2019 року привело до отримання цінного досвіду й доказів ефективності телемедицини в педіатричній практиці. Незважаючи на добре задокументовані переваги телефонної медицини як у сортуванні, так і в лікуванні захворювань, складність процедури робить пацієнтів вразливими щодо помилок у лікуванні. Метою нашої роботи був пошук інформації про медичні помилки, пов’язані з використанням телефону під час спілкування пацієнта/батьків пацієнта з лікарем, і засобів протидії цим помилкам. Матеріали та методи. За пошуковими словами «телемедицина», «телефонні консультації», «педіатрія», «діти», «безпека пацієнта» був проведений пошук літератури за базою даних PubMed Central®. Результати. Згідно з даними літературних джерел, основними типами помилок були відсутність записів щодо епізоду віртуальної консультації, неправильні рішення про сортування, неправильна діагностика, нездатність розпізнати потенційну серйозність повторних дзвінків, відсутність протоколів телефонного консультування, недостатня інформація про пацієнта. У статті наведені заходи, завдяки яким лікарі можуть забезпечити високу безпеку пацієнтів: використання емпіричних правил і протоколів, досвіду та інтуїції, урахування думок і побажань батьків, немедичних чинників і доступності медичної допомоги для сім’ї, використання «захисної сітки». Висновки. Необхідні подальші дослідження, які б вивчали конкретні практики надання й використання телемедицини, щоб розробити науково обґрунтовані рекомендації щодо віртуального нагляду за педіатричними захворюваннямиTelemedicine is defined as “the use of electronic information and communications technologies to provide and support health care when participants are separated” (Field M.J., 1998). The technologies range from standard telephone audio consultations to virtual reality scenarios. The accelerated uptake of telemedicine during the coronavirus disease 2019 pandemic has resulted in valuable experience and evidence on the delivery of telemedicine for pediatric patients. Despite the well-documented benefits of telephone medicine in both triage and disease management, the complexity of medically related telephone communications leaves patients vulnerable to errors in management. The purpose of our work was to describe medical errors related to the use of the telephone during communication between the patient/parents of the patient and the doctor, and the means of countering these errors in pediatrics. Materials and methods. The PubMed Central® database was searched using the keywords “telemedicine”, “telephone consultation”, “pediatrics”, “children”, and “patient safety”. Results. According to literature, the main types of mistakes were absence of records of the virtual consultation episode, incorrect triage decisions, incorrect diagnosis, failure to recognize the potential seriousness of repeat calls, lack of telephone consultation protocols and insufficient patient information. Measures to increase patient safety were presented: the use of empirical rules and protocols, experience and intuition, taking into account the thoughts and wishes of parents, non-medical factors and the accessibility of health care for the family, the use of a “safety net”. Conclusions. Further researches that would examine specific ways of the delivering and use of telemedicine are needed to develop evidence-based guidelines for virtual pediatric care
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Сучасна педіатрія -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Косаківська І. А. Стан слухової функції у дітей з аденоїдними вегетаціями/ І. А. Косаківська (стр.8-11)
Кушніренко С. В. Вплив ранньої ренопротекції на сповільнення прогресування хронічної хвороби нирок у дітей/ С. В. Кушніренко (стр.12-16)
Шевелицька В. А. Фонокардіографія і відкрита артеріальна протока у недоношених новонароджених дітей/ В. А. Шевелицька, Т. К. Мавропуло, С. О. Мокія-Сербіна (стр.17-24)
Марунчин Т. А. Клініко-імунологічна характеристика дітей із первинними гіпогаммаглобулінеміями/ Т. А. Марунчин, А. П. Волоха (стр.25-32)
Марушко Ю. В. Мелатонін- і кортизол-продукуюча функція у дітей із хронічним гастродуоденітом та первинною артеріальною гіпертензією/ Ю. В. Марушко [та ін.] (стр.33-37)
Усачова О. В. Особливості перебігу серозних менінгітів герпетичної етіології/ О. В. Усачова [та ін.] (стр.38-42)
Стогова О. В. Місце інструментальних методів дослідження у діагностиці анатомічних варіантів вродженої коригованої транспозиції магістральних артерій та у визначенні показань до різних типів хірургічного лікування вади/ О. В. Стогова [та ін.] (стр.43-49)
Дынник В. А. Физическое и половое развитие девочек из зоны вооруженного конфликта как индикатор репродуктивного потенциала/ В. А. Дынник (стр.50-55)
Турчина С. І. Тиреоїдна дисфункція та дитяче ожиріння (огляд літератури і власні дослідження)/ С. І. Турчина [та ін.] (стр.56-62)
Міщенко О. Я. Мукоактивні препарати в лікуванні бронхіту у дітей: фокус на препарати з екстрактом плюща/ О. Я. Міщенко (стр.63-68)
Кітам В. О. Використання методу полімеразної ланцюгової реакції реального часу для оцінки таксономічного складу мультикомпонентних пробіотиків, які використовуються у педіатрії/ В. О. Кітам [та ін.] (стр.76-82)
Волосянко А. Б. Історія терміну "ювенільний ревматоїдний артрит", його еволюція та сучасне трактування/ А. Б. Волосянко, М. Й. Рейтмаєр, Л. Я. Іванишин (стр.83-88)
Міщенко О. Я. Можливості підвищення ефективності фармакотерапії гострих респіраторних вірусних інфекцій у дітей/ О. Я. Міщенко (стр.89-92)
Мальська А. А. Рідкісний випадок Тетради Фалло із відсутністю клапана легеневої артерії/ А. А. Мальська, О. Б. Куриляк (стр.93-99)
Дудник В. М. Туберозний склероз: рідкісний випадок у практиці дитячого нефролога/ В. М. Дудник [та ін.] (стр.100-103)
Лісецька І. С. Роль студентського наукового гуртка у підготовці майбутніх висококваліфікованих спеціалістів/ І. С. Лісецька (стр.104-107)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевелицька В. А., Мавропуло Т. К., Мокія-Сербіна С. О.
Назва : Фонокардіографія і відкрита артеріальна протока у недоношених новонароджених дітей
Місце публікування : Сучасна педіатрія. Україна. - Київ, 2020. - N 2. - С. 17-24 (Шифр СУ66/2020/2)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна: МЛАДЕНЕЦ НЕДОНОШЕННЫЙ, БОЛЕЗНИ -- INFANT, PREMATURE, DISEASES
АРТЕРИАЛЬНОГО ПРОТОКА НЕЗАРАЩЕНИЕ -- DUCTUS ARTERIOSUS, PATENT
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ НОВОРОЖДЕННЫХ -- INTENSIVE CARE, NEONATAL
ФОНОКАРДИОГРАФИЯ -- PHONOCARDIOGRAPHY
Анотація: Встановлені статистично значущі відмінності показників комп’ютерного аналізу ФКГ у недоношених новонароджених з різними ступенями гемодинамічної значущості ВАП. Отримані результати можуть бути використані в якості скринінгового тесту у недоношених новонароджених з ВАП
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мокія-Сербіна С. О., Чечель В. В.
Назва : Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії
Паралельн. назви :Improving of training of doctors of general practice – family medicine on ambulatory pediatrics
Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 71-72 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи – удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини шляхом запровадження спеціальної навчальної програми з амбулаторної педіатрії. Основна частина. Реформа охорони здоров’я, яка здійснюється в Україні, орієнтована на розвиток первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини, що передбачає, в першу чергу, профілактичну та медико-соціальну спрямованість роботи лікарів первинної ланки. Проте типові програми інтернатури за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина” наразі не забезпечують відповідну підготовку лікарів у частині профілактичної складової. Так, на питання профілактичної педіатрії припадає 32 год (12,5 % загального часу), а соціальної педіатрії – 2 год (1 %). Відсутність у лікарів загальної практики – сімейної медицини досвіду “нагляду” за дітьми, обмежена кількість навчальних матеріалів, відсутність тематичного удосконалення з питань амбулаторної педіатрії не дозволяють лікарям-практикам підвищити свій професійний рівень. На кафедрі розроблена навчальна програма циклу тематичного удосконалення з питань амбулаторної педіатрії для лікарів загальної практики – сімейної медицини розрахована на 1 місяць (156 навчальних годин): програма налічує 15 модулів, з яких 8 (45 год – 30 %) стосуються основних напрямів профілактичної та соціальної педіатрії. Висновок. Залучення висококваліфікованих науково-педагогічних кадрів у лікувально-діагностичний процес амбулаторій буде забезпечувати зростання якості обслуговування дитячого населення та підвищувати підготовку лікарів загальної практики – сімейної медицини
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Здоровье ребёнка -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Леженко Г. О. Вибір раціональної антибактеріальної терапії в дітей з бактеріальними захворюваннями органів дихання в умовах зростання рівня антибіотикорезистентності/ Г. О. Леженко, О. Є. Пашкова, Л. І. Пантюшенко (стр.11-17)
Волосовець О. П. Асоціація варіацій генів Pomp, Mtor та Atg5 із ризиком розвитку бронхіальної астми/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.18-24)
Мокія-Сербіна С. О. Нові підходи щодо підвищення морфофункціональної готовності до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку із залізодефіцитними станами/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.25-29)
Дагаева И. В. Эффективность препарата Чистонос для детей в лечении и профилактике острых респираторных вирусных инфекций у детей дошкольного возраста/ И. В. Дагаева, О. С. Децик (стр.30-33)
Сорокман Т. В. Особливості перебігу гострих респіраторно-вірусних інфекцій у дітей раннього віку з тимомегалією/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.34-38)
Марушко Ю. В. Клиническая эффективность и подбор дозы ибупрофена в педиатрической практике/ Ю. В. Марушко, Ю. И. Тодыка, Е. Ю. Марушко (стр.41-47)
Попович В. І. Порівняльна ефективність рослинного фітонірингового препарату з комплексною дією та синтетичного протизапального засобу в лікуванні дітей з негнійними формами гострого риносинуситу/ В. І. Попович, І. В. Кошель (стр.48-52)
Шадрін О. Г. Недостатність травлення та шляхи його корекції у дітей раннього віку з харчовою непереносимістю/ О. Г. Шадрін, Т. Л. Марушко, Т. Ю. Радушинська (стр.55-62)
Пакулова-Троцька Ю. В. Проблеми соматичної патології в дітей з розладами аутичного спектра/ Ю. В. Пакулова-Троцька, С. Л. Няньковський (стр.63-67)
Кеч Н. Р. Визначення біохімічної активності ферменту N-ацетилтрансферази, продукції гена NAT2 у дітей з екопатологією після проведеної терапії / Н. Р. Кеч (стр.68-71)
Безруков Л. О. Особливості цитологічного складу індукованого мокротиння в дітей шкільного віку, хворих на бронхіальну астму фізичного навантаження/ Л. О. Безруков, Є. П. Ортеменка (стр.72-76)
Няньковський С. Л. Оцінка нутритивного статусу школярів 1-11-х класів міста Львова/ С. Л. Няньковський, І. П. Пасічнюк (стр.77-81)
Личковська О. Л. Біопсихосоціальна модель формування гастродуоденальної патології у дітей/ О. Л. Личковська (стр.82-87)
Охотникова Е. Н. Синдром обструкции дыхательных путей у детей : трудные вопросы - верные решения/ Е. Н. Охотникова (стр.88-96)
Больбот Ю. К. Критерии диагностики и выбора стартовой антибактериальной терапии внебольничных пневмоний у детей согласно современным стандартам/ Ю. К. Больбот (стр.99-103)
Абатуров А. Е. Клиническое значение избыточного содержания лактозы в диете (часть 1)/ А. Е. Абатуров, А. А. Никулина, Ю. В. Демиденко (стр.104-109)
Кутасевич Я. Ф. Адъювантная терапия больных хроническими дерматозами с применением крема Бедан/ Я. Ф. Кутасевич, И. А. Олейник (стр.110-113)
Крамарев С. А. Рациональная антибиотикотерапия заболеваний респираторного тракта у детей/ С. А. Крамарев (стр.114-118)
Попович С. В. Вибрукол, Энгистол, Лимфомиозот - биорегуляционный подход в педиатрической практике/ С. В. Попович (стр.121-125)
Абатуров А. Е. Транзиторный неонатальный сахарный диабет, ассоциированный с нарушением импринтинга хромосомы 6Q24. Часть 2. Эпидемиология, этиология и патогенез/ А. Е. Абатуров [и др.] (стр.126-132)
Каримаджанов И. А. Диагностика и лечение внебольничной пневмонии у детей/ И. А. Каримаджанов, Г. Х. Исканова, Н. А. Исраилова (стр.133-138)
Мокия-Сербина С. А. Внутривенные иммуноглобулины : механизм действия и возможности клинического применения в педиатрии/ С. А. Мокия-Сербина (стр.141-147)
Наконечний А. Й. Хірургічна корекція пахвинних гриж в дітей із застосуванням міні-інвазивного методу Pirs/ А. Й. Наконечний, А. С. Кузик, Р. А. Наконечний (стр.148-151)
Спахи О. В. Диагностика и лечение пахово-мошоночных грыж у детей/ О. В. Спахи, Е. П. Копылов, А. П. Пахольчук (стр.152-154)
Кузнецова Е. Д. Особенности преподавания темы "Белково-энергетическая недостаточность у детей" англоязычным студентам/ Е. Д. Кузнецова (стр.155-159)
Абатуров А. Е. Механизм действия активированных азотосодержащих метаболитов в респираторном тракте. Противовоспалительное действие (часть 2)/ А. Е. Абатуров, А. П. Волосовец, А. Е. Худяков (стр.160-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мокія-Сербіна С. О., Чечель В. В.
Назва : Нові підходи щодо підвищення морфофункціональної готовності до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку із залізодефіцитними станами
Місце публікування : Здоровье ребенка. - 2016. - № 1. - С. 25-29 (Шифр ЗУ27/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: АНЕМИЯ ЖЕЛЕЗОДЕФИЦИТНАЯ -- ANEMIA, IRON-DEFICIENCY
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
ЖЕЛЕЗО -- IRON
АНТРОПОМЕТРИЯ -- ANTHROPOMETRY
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)