Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мостова, О. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.


   
    Методика комплексної бальної оцінки рівня психофізіологічної і психічної адаптації учнів старших класів і студентів [Текст] / І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 2. - С. 25-29


MeSH-головна:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Александрова, О.Є.
Теклюк, Р.В.
Мостова, О. П.
Стоян, Н. В.
Дунець, І. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мостова, О. П.
    Заходи психогігієнічної корекції та особливості їх впливу на формування характерологічно-мотиваційних корелятивних психічної адаптації учнів сучасної школи [Текст] / О. П. Мостова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 310-315


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Сучасні технології оцінки особливостей перебігу адаптаційних процесів серед учнівської та студентської молоді [Текст] / І. В. Сергета [та ін.] // Медицина сьогодні і завтра. - 2013. - № 3. - С. 164-169


MeSH-головна:
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (физиология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (классификация, физиология)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОЦЕНОЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EVALUATION STUDIES
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Мостова, О. П.
Стоян, Н. В.
Дунець, І. Л.
Панчук, О. Ю.
Дударенко, О. Б.
Тимощук, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Мостова, О. П.
    Фізіолого-гігієнічна оцінка особливостей організації навчальної та позанавчальної діяльності учнів старших класів сучасної школи [Текст] / О. П. Мостова // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2013. - № 20. - С. 175


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
АКТИВНОСТЬ ПОВСЕДНЕВНАЯ -- ACTIVITIES OF DAILY LIVING
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Наукові принципи психогігієнічної діагностики стану здоров’я дітей, підлітків та молоді [Текст] / І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2012. - № 4. - С. 21-25

Рубрики: Здоровья состояния обследования--дети--подрост

   Психическое здоровье


Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Браткова, О. Ю.
Мостова, О. П.
Панчук, О. Ю.
Дударенко, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Сергета, І. В.
    Шкільна тривожність сучасних учнів та її провідні кореляти: гігієнічна оцінка, шляхи корекції [Текст] / І. В. Сергета, О. П. Мостова, А. В. Шаюк // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2012. - № 19. - С. 261-265

Рубрики: Школьники

   Боязни состояния--дети--проф--реабил


   ВНМУ


Дод.точки доступу:
Мостова, О. П.
Шаюк, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Мостова, О. П.
    Гігієнічна оцінка соціально- та навчально-значущих аспектів організації повсякденної життєдіяльності учнів 14-17 років, що перебувають в умовах сучасного загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / О. П. Мостова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 179


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Мостова, О. П.
    Особливості перебігу процесів психофізіологічної та психічної адаптації та проблемні питання оцінки стану здоров’я учнів шкільного віку [Текст] / О. П. Мостова // Здоровье ребенка. - 2013. - № 3. - С. 69-73


MeSH-головна:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Особливості лікування хворих на хронічне обструктивне захворювання легень з супутніми соматопсихічними змінами [Текст] = Features of treatment of patients with chronic obstructive pulmonary disease with concomitant somatopsychic changes / А. О. Довгань [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 28. - С. 135-140. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛЕГКИХ БОЛЕЗНЬ ХРОНИЧЕСКАЯ ОБСТРУКТИВНАЯ -- PULMONARY DISEASE, CHRONIC OBSTRUCTIVE (патофизиология, психология, терапия)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS (патофизиология, терапия)
Анотація: З метою оцінки клініко-функціональної та психокоригуючої ефективності режиму лікування хворих на ХОЗЛ із включенням ноотропного засобу було обстежено 37 хворих на ХОЗЛ за допомогою загальноприйнятих в пульмонологічній практиці методик, а також здійснено визначення психологічного статусу з використанням стандартизованих міжнародних опитувальників визначення рівня невротизації, тривожності та депресії. Вивчалися в динаміці клінічна симптоматика, показники функції зовнішнього дихання та соматопсихічні характеристики хворих на фоні проведення комплексної терапії, що включала препарати базисного ряду (флютиказону пропіонату та сальметерол) в поєднанні з препаратом похідного ГАΜΚ - фенібуту в дозі 250 мг двічі на добу протягом місяця. Гоупу порівняння склали 32 хворих на ХОЗЛ, репрезентативних до основної за віком, статтю та важкістю захворювання, що отримували лише базисну терапію. Встановлено, що пацієнти за режиму поєднаної терапії характеризувалися вірогідно кращою динамікою показників рівня контролю над ХОЗЛ (середнє значення за шкалою СА Т зросло на 30, 0%, а за шкалою mMRC -на 10,3% від початкового) та рівня бронхіальної обструкції (ОФВ1 зросло в середньому на 5,3%). Також спостерігалась вірогідне зниження поширеності соматопсихічних синдромів (невротизації на 43,2% (р-0,006), реактивної тривожності - на 62,2% (р=0,003), особистісної тривожності - на 46,0% (р-0,037) та депресивних станів - на 24,3%) порівняно з групою порівняння. Виявлена ефективність препарату дозволяє рекомендувати його до включення у схеми комплексної терапії хворих на ХОЗЛ
Дод.точки доступу:
Довгань, А. О.
Константинович, Т. В.
Мостова, О. П.
Довгань, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Особливості процесів формування показників емоційного вигорання студентів у динаміці навчання в сучасних закладах вищої медичної освіти [Текст] / І. В. Сергета [та ін.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - С. 155-162. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (диагностика, профилактика и контроль)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Цель работы – установить особенности формирования пока­зателей эмоционального выгорания студентов в динамике обучения в учреждениях высшего медицинского образования. Исследования проводились на базе Винницкого национального медицинского университета им. Н. И. Пирогова, где под наблюдением находились 307 студентов, обучающихся на 1, 3 и 6 курсах. Для оценки уровня развития характеристик эмоционального выгорания использовался личностный опросник Бойко. Установлено, что высокий уровень выраженности ведущих проявлений эмоционального выгорания среди студентов, определяющий их выраженную эмоциональную неустойчивость и склонность к развитию различных нарушений со стороны характеристик психофизиологической адаптации и психической сферы, наблюдался среди девушек, и, в первую очередь, среди девушек-третьекурсниц и девушек-первокурсниц. Рассматривая особенности структурного распределения исследуемых показателей, необходимо отметить, что во всех группах сравнения ведущие компоненты эмоционального выгорания находились либо на стадии формирования (юноши, обучающиеся на 1 и 3 курсах, и девушки, обучающиеся на 1 и 6 курсах), либо были уже сформированы (юноши, обучающиеся на 6 курсе, и девушки, обучающиеся на 3 курсе). В ходе анализа осо­бенностей формирования основных фаз развития эмоционального выгорания следует отметить, что наиболее высокая степень их выраженности на протяжении периода обучения была присуща для фазы резис­тентности, далее следовали показатели, свидетельствующие об отдельных проявлениях фазы истощения и, в последнюю очередь, фазы напряжения. В структуре характеристик фазы напряжения наиболее выражен­ными и у юношей, и у девушек необходимо признать показатели тревожности, депрессии и переживания психотравмирующих обстоятельств, в структуре ведущих характеристик фазы резистентности – пока­затели неадекватного избирательного эмоционального реагирования и редукции профессионально-ориен­тированных учебных обязанностей, в структуре ведущих характеристик фазы истощения – показатели степени выраженности психосоматических и психовегетативных изменений, личностной отстраненности и эмоционального дефицита
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Мостова, О. П.
Панчук, О. Ю.
Стоян, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)