Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мостова, О. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Александрова О.Є., Теклюк Р.В., Мостова О. П. , Стоян Н. В. , Дунець І. Л.
Назва : Методика комплексної бальної оцінки рівня психофізіологічної і психічної адаптації учнів старших класів і студентів
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 2. - С. 25-29 (Шифр ДУ9/2013/2)
MeSH-головна: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мостова О. П.
Назва : Заходи психогігієнічної корекції та особливості їх впливу на формування характерологічно-мотиваційних корелятивних психічної адаптації учнів сучасної школи
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 310-315 (Шифр ВУ80/2013/17/2)
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Мостова О. П., Стоян Н. В., Дунець І. Л., Панчук О. Ю., Дударенко О. Б., Тимощук О. В.
Назва : Сучасні технології оцінки особливостей перебігу адаптаційних процесів серед учнівської та студентської молоді
Місце публікування : Медицина сьогодні і завтра. - 2013. - № 3. - С. 164-169 (Шифр МУ4/2013/3)
MeSH-головна: АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОЦЕНОЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EVALUATION STUDIES
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мостова О. П.
Назва : Фізіолого-гігієнічна оцінка особливостей організації навчальної та позанавчальної діяльності учнів старших класів сучасної школи
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2013. - № 20. - С. 175 (Шифр ВУ45/2013/20)
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
АКТИВНОСТЬ ПОВСЕДНЕВНАЯ -- ACTIVITIES OF DAILY LIVING
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Браткова О. Ю., Мостова О. П., Панчук О. Ю., Дударенко О. Б.
Назва : Наукові принципи психогігієнічної діагностики стану здоров’я дітей, підлітків та молоді
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2012. - № 4. - С. 21-25 (Шифр ДУ9/2012/4)
Предметні рубрики: Здоровья состояния обследования-- дети-- подрост
Психическое здоровье
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Мостова О. П., Шаюк А. В.
Назва : Шкільна тривожність сучасних учнів та її провідні кореляти: гігієнічна оцінка, шляхи корекції
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2012. - № 19. - С. 261-265 (Шифр ВУ45/2012/19)
Предметні рубрики: Школьники
Боязни состояния-- дети-- проф-- реабил
ВНМУ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мостова О. П.
Назва : Гігієнічна оцінка соціально- та навчально-значущих аспектів організації повсякденної життєдіяльності учнів 14-17 років, що перебувають в умовах сучасного загальноосвітнього навчального закладу
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 179 (Шифр ВУ80/2013/17/1)
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH

Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мостова О. П.
Назва : Особливості перебігу процесів психофізіологічної та психічної адаптації та проблемні питання оцінки стану здоров’я учнів шкільного віку
Місце публікування : Здоровье ребенка. - 2013. - № 3. - С. 69-73 (Шифр ЗУ27/2013/3)
MeSH-головна: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Довгань А. О., Константинович Т. В., Мостова О. П., Довгань О. В.
Назва : Особливості лікування хворих на хронічне обструктивне захворювання легень з супутніми соматопсихічними змінами
Паралельн. назви :Features of treatment of patients with chronic obstructive pulmonary disease with concomitant somatopsychic changes
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 28. - С. 135-140 (Шифр ВУ45/2017/28)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЛЕГКИХ БОЛЕЗНЬ ХРОНИЧЕСКАЯ ОБСТРУКТИВНАЯ -- PULMONARY DISEASE, CHRONIC OBSTRUCTIVE
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
Анотація: З метою оцінки клініко-функціональної та психокоригуючої ефективності режиму лікування хворих на ХОЗЛ із включенням ноотропного засобу було обстежено 37 хворих на ХОЗЛ за допомогою загальноприйнятих в пульмонологічній практиці методик, а також здійснено визначення психологічного статусу з використанням стандартизованих міжнародних опитувальників визначення рівня невротизації, тривожності та депресії. Вивчалися в динаміці клінічна симптоматика, показники функції зовнішнього дихання та соматопсихічні характеристики хворих на фоні проведення комплексної терапії, що включала препарати базисного ряду (флютиказону пропіонату та сальметерол) в поєднанні з препаратом похідного ГАΜΚ - фенібуту в дозі 250 мг двічі на добу протягом місяця. Гоупу порівняння склали 32 хворих на ХОЗЛ, репрезентативних до основної за віком, статтю та важкістю захворювання, що отримували лише базисну терапію. Встановлено, що пацієнти за режиму поєднаної терапії характеризувалися вірогідно кращою динамікою показників рівня контролю над ХОЗЛ (середнє значення за шкалою СА Т зросло на 30, 0%, а за шкалою mMRC -на 10,3% від початкового) та рівня бронхіальної обструкції (ОФВ1 зросло в середньому на 5,3%). Також спостерігалась вірогідне зниження поширеності соматопсихічних синдромів (невротизації на 43,2% (р-0,006), реактивної тривожності - на 62,2% (р=0,003), особистісної тривожності - на 46,0% (р-0,037) та депресивних станів - на 24,3%) порівняно з групою порівняння. Виявлена ефективність препарату дозволяє рекомендувати його до включення у схеми комплексної терапії хворих на ХОЗЛ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Мостова О. П., Панчук О. Ю., Стоян Н. В.
Назва : Особливості процесів формування показників емоційного вигорання студентів у динаміці навчання в сучасних закладах вищої медичної освіти
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 2. - С. 155-162 (Шифр МУ10/2020/25/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Цель работы – установить особенности формирования пока­зателей эмоционального выгорания студентов в динамике обучения в учреждениях высшего медицинского образования. Исследования проводились на базе Винницкого национального медицинского университета им. Н. И. Пирогова, где под наблюдением находились 307 студентов, обучающихся на 1, 3 и 6 курсах. Для оценки уровня развития характеристик эмоционального выгорания использовался личностный опросник Бойко. Установлено, что высокий уровень выраженности ведущих проявлений эмоционального выгорания среди студентов, определяющий их выраженную эмоциональную неустойчивость и склонность к развитию различных нарушений со стороны характеристик психофизиологической адаптации и психической сферы, наблюдался среди девушек, и, в первую очередь, среди девушек-третьекурсниц и девушек-первокурсниц. Рассматривая особенности структурного распределения исследуемых показателей, необходимо отметить, что во всех группах сравнения ведущие компоненты эмоционального выгорания находились либо на стадии формирования (юноши, обучающиеся на 1 и 3 курсах, и девушки, обучающиеся на 1 и 6 курсах), либо были уже сформированы (юноши, обучающиеся на 6 курсе, и девушки, обучающиеся на 3 курсе). В ходе анализа осо­бенностей формирования основных фаз развития эмоционального выгорания следует отметить, что наиболее высокая степень их выраженности на протяжении периода обучения была присуща для фазы резис­тентности, далее следовали показатели, свидетельствующие об отдельных проявлениях фазы истощения и, в последнюю очередь, фазы напряжения. В структуре характеристик фазы напряжения наиболее выражен­ными и у юношей, и у девушек необходимо признать показатели тревожности, депрессии и переживания психотравмирующих обстоятельств, в структуре ведущих характеристик фазы резистентности – пока­затели неадекватного избирательного эмоционального реагирования и редукции профессионально-ориен­тированных учебных обязанностей, в структуре ведущих характеристик фазы истощения – показатели степени выраженности психосоматических и психовегетативных изменений, личностной отстраненности и эмоционального дефицита
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)