Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мосула, Л. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Горлачук, Н. В.
    Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам [Текст] = Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 24-28


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Дод.точки доступу:
Зарівна, Н. О.
Мосула, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мосула, Л. М.
    Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії [Текст] / Л. М. Мосула // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 61-63

Рубрики: Самоподготовки программы

   Химия фармацевтическая--обуч


   Студенты медицинских учебных заведений


   Образование медицинское--организ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Марчишин, С. М.
    Визначення флавоноїдів тирличу хрещатого трави (GENTIANA CRUCIATA L.) / С. М. Марчишин, Л. І. Стойко, Л. М. Мосула // Фітотерапія. Часопис. - 2018. - N 2. - С. 58-61


MeSH-головна:
РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL (химия)
ГОРЕЧАВКА -- GENTIANA (химия)
ФЛАВОНОИДЫ -- FLAVONOIDS
Анотація: Методом тонкошарової хроматографії встановлено наявність рутину і апигенину у тирличу хрещатій траві. Спектрофотометричним методом у досліджуваному об’єкті встановлено вміст суми флавоноїдів в перерахунку на рутин. Методом високоефективної рідинної хроматографії визначені індивідуальні сполуки флавоноїдної природи, вміст яких становив: рутину - 0,11%, апігеніну - 0,03%, лютеоліну - 0,01%, гіперозиду -0,002%.
Методом тонкослойной хроматографии установлено наличие рутина и апигенина в горечавки крестовидной траве. Спектрофотометрическим методом в исследуемом объекте установлено содержание суммы флавоноидов в пересчете на рутин. Методом высокоэффективной жидкостной хромотографии определены индивидуальные соединения флавоноидной природы, содержание которых составляло: рутина - 0,11%, апигенина - 0,03%, лютеолина - 0,01%, гиперозида -0,002%.
Дод.точки доступу:
Стойко, Л. І.
Мосула, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Горлачук, Н. В.
    Хромато-мас-спектрометричний аналіз тіанептину в сечі [Текст] = Chromatography-mass-spectrometry analysis of tianeptine in urine / Н. В. Горлачук, Л. М. Мосула, Н. О. Зарівна // Медична та клінічна хімія. - 2018. - Том 20, N 4. - С. 146-152


Рубрики: Тианептин

   коаксил


MeSH-головна:
АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS
Анотація: Коаксил (тіанептин) є антидепресантом нового покоління із селективно-серотонінергічною дією. Останнім часом в Україні відзначається значне збільшення немедичного використання атипового трициклічного антидепресанту – тіанептину. За даними вітчизняних наркологів та психіатрів, ним зловживають наркомани. У літературних джерелах є відомості про те, що цей лікарський засіб поєднує в собі властивості опію, героїну та кокаїну. Приймання тіанептину у великих дозах (400−600 мг внутрішньовенно) призводить до стану ейфорії і дає наркотичний ефект у декілька разів сильніший, ніж героїн та кокаїн
Дод.точки доступу:
Мосула, Л. М.
Зарівна, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Горлачук, Н. В.
    Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам [Текст] = Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Викладено основні методичні підходи до викладання дисципліни «Судова та токсикологічна хімія» вітчизняним студентам фармацевтичного факультету, спеціальності «Фармація». Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки до практичних робіт і підготовки до лекцій та занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс представлений у вигляді мультимедійних презентацій з десяти тем та охоплює класифікацію токсичних речовин, методи ізолювання отрут із біологічного матеріалу, їх ідентифікацію та кількісне визначення. Дисципліна включає дванадцять практичних робіт, на яких проводять хіміко-токсикологічний аналіз та судово-токсикологічне дослідження обʼєктів біологічного походження на наявність і вміст отруйних речовин різної природи і характеру
Дод.точки доступу:
Зарівна, Н. О.
Мосула, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Протипухлинна активність та QSAR-анаоліз похідних роданіну з бензтіазольним фрагментом у молекулах [Текст] / Л. М. Мосула [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 77-83

Рубрики: Роданин

   Тиазолы


   Противоопухолевые средства


Дод.точки доступу:
Мосула, Л. М.
Зіменковський, Б. С.
Огурцов, В. В.
Гаврилюк, Д. Я.
Драпак, І. В.
Лесик, Р. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Мосула, Л. М.
    Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів [Текст] = Еxperience in implementation of the new educational discipline “physico-chemical analysis in drug development” in the process of training of future pharmacists / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 31-35


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Нова дисципліна «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» впроваджена в навчальний процес у 2018–2019 н. р. для студентів ІІІ курсу фармацевтичного факультету. Цей предмет формує у студентів цілісне уявлення про створення ліків та застосування сучасних інструментальних методів для їх аналізу. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки до практичних робіт і підготовки до лекцій та занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс представлений у вигляді мультимедійних презентацій з п’яти тем та охоплює методологію створення інноваційних лікарських засобів і сучасні фізико-хімічні методи аналізу (хроматографічні, спектральні, магнітні, дифракційні та гібридні). Дисципліна включає сім практичних робіт, котрі розвивають навички користування спеціальною термінологією, інструментальним обладнанням та дозволяють застосовувати на практиці знання теоретичної бази фізико-хімічного аналізу. На практикумі студенти ознайомлюються з програмними ресурсами (PASS, Discovery Studio Visualizer та HyperChem), котрі застосовуються для молекулярного моделювання та комп’ютерного прогнозування ліків. Використання програм IR Tutor дозволяє здобути навички інтерпретації інфрачервоних спектрів органічних сполук, а MestRes – для обробки, аналізу та представлення спектрів ядерного магнітного резонансу. Завершення навчальної дисципліни передбачає написання підсумкової роботи, котра містить тестові та теоретичні питання і творче завдання. Самостійна робота студентів полягає в опрацюванні переліку питань, що не розглядалися на лекціях та не опрацьовувалися на практичних заняттях, шляхом особистого пошуку інформації
Дод.точки доступу:
Криськів, Л. С.
Кучер, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Мосула, Л. М.
    Синтез та дослідження протитуберкульозної активності 5-ариліден-3-(бензтіазол-2-іламіно)-2-тіоксо-4-тіазолідонів [Текст] / Л. М. Мосула, Р. Б. Лесик // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 1. - С. 56-61

Рубрики: Противотуберкулезные средства--фармакол

Дод.точки доступу:
Лесик, Р. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Горлачук, Н. В.
    Визначення тіанептину та морфіну в сечі хроматографічними методами [Текст] = Detection of tianeptine and morphine in urine by chromatographic methods / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична та клінічна хімія. - 2021. - Том 23, N 3. - С. 68-73


MeSH-головна:
АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS
ХРОМАТОГРАФИЯ -- CHROMATOGRAPHY
МОРФИН -- MORPHINE
Кл.слова (ненормовані):
ТИАНЕПТИН
Анотація: В Україні та й у всьому світі спостерігають зростання використання психотропних речовин, які в основному впливають на центральну нервову систему. Відповідно до цього, підвищується кількість гострих отруєнь даними препаратами. З токсикологічної точки зору, найбільш значущими є трициклічні антидепресанти і наркотичні засоби. Причинами отруєння можуть бути застосування при суїцидах та з метою одурманення, передозування під час лікування та безконтрольне приймання препаратів для самолікування. Тому в останні роки помітно зростає науковий інтерес у токсикологічній практиці до вивчення антидепресантів та наркотичних речовин. Ситуація ускладнюється тим, що їх приймають спільно з наркотичними засобами або іншими психоактивними речовинами
In Ukraine and around the world there is an increase in the use of psychotropic substances, which mainly affect the central nervous system. Accordingly, the number of acute poisonings by these drugs increases. From a toxicological point of view, tricyclic antidepressants and narcotics are the most important. Causes of poisoning can be the use of suicide and intoxication, overdose during treatment and uncontrolled use of drugs due to self-medication, In recent years, there has been a growing scientific interest in toxicological practice in the study of antidepressants and drugs. The situation is complicated by their joint use with drugs or other psychoactive substances
Дод.точки доступу:
Зарівна, Н. О.
Мосула, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Мосула, Л. М.
    Досвід викладання вибіркової дисципліни "Основи хімічної метрології" при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання [Текст] = Experience of teaching the elective course “Bases of chemical metrology” in distance learning at training of future pharmacists / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 41-46


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Кл.слова (ненормовані):
Метрология
Анотація: У статті представлений перший досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» в умовах дистанційного навчання для студентів 2 курсу фармацевтичного факультету Тернoпільського нaціoнaльного медичного університету імені І. Я. Гoрбaчевськoгo (спеціальність 226 «Фармація, промислова фармація», денної форми навчання). Курс за вибором «Основи хімічної метрології» закладає основи всіх видів вимірювань у хімії, статистичної обробки результатів хімічного аналізу та визначення валідності результатів кількісного визначення хімічних сполук. Зазначена дисципліна є важливою складовою всебічного розвитку майбутнього фахівця фармацевтичної галузі. У важких для освітнього процесу реаліях, спричинених пандемією COVID-19, ТНМУ імені І. Я. Горбачевського створив належні умови для повноцінного дистанційного навчання студентів. Студенти мали змогу активно взаємодіяти з викладачем, працюючи в програмі Microsoft Teams у режимі живого спілкування та використовуючи матеріали СДО Moodle, одержувати змістовні, актуальні та ефективні знання. У статті відображено структуру вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології», особливості проведення лекцій, практичних занять та організації самостійної роботи студентів. Узагальнивши набутий досвід викладання в умовах карантину, автори виокремили позитивні та негативні сторони дистанційної форми навчання. Також висвітлено основні проблемні питання при вивченні зазначеної дисципліни та показані шляхи їх вирішення. Визначено теми, що потребують доопрацювання з метою полегшення розуміння їх студентами. Запропоновано, поряд із традиційним вивченням статистичної обробки результатів аналізу хімічного експерименту, в майбутньому застосовувати комп’ютерні програми математико-статистичної обробки даних, такі, як Microsoft Excel і Statistica, що мають великий набір статистичних функцій та засобів візуальної інтерпретації одержаних результатів
The article represents the first experience of teaching the elective course “Bases of Chemical Metrology” in distance learning for second-year students of the Faculty of Pharmacy I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy”, full-time study). The elective course “Bases of Chemical Metrology” forms the bases of all types of measurements in chemistry, statistical processing of chemical analysis results and determining the validity of chemical compounds quantitative determination results. This course is an important component of the comprehensive development of the future specialist in the pharmaceutical field. In the difficult realities for the educational process caused by the COVID-19 pandemic, I. Horbachevsky TNMU has created appropriate conditions for full-fledged distance learning. Students have the opportunity for actively interaction with the teacher, while working in the Microsoft Teams program in the form of live communication and using the materials of SDE Moodle, that gain meaningful, relevant and effective knowledge. The article have been represented the structure of the elective course “Bases of Chemical Metrology”, specifics of lectures, practical classes and organization of independent work of students. Summarizing the experience of teaching during quarantine, the authors have been selected the advantages and disadvantages of distance learning
Дод.точки доступу:
Кучер, Т. В.
Горлачук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)