Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мізюк, М. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.


    Мізюк, М. І.
    Профілактика несприятливого впливу електромагнітного поля промислової частоти в умовах виробництва [Текст] / М. І. Мізюк // Галицький лікарський вісник. - 1997. - Т. 4, № 4. - С. 101-102


MeSH-головна:

ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- INDUSTRY (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мізюк, М. І.
    Особливості впливу електромагнітного поля промислової частоти на захворюванність населення [Текст] / М. І. Мізюк // Галицький лікарський вісник. - 1997. - Т. 4, № 4. - С. 103-104


MeSH-головна:
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY (тенденции)
ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- INDUSTRY

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. В. Банчук [и др.] . - С.6-14
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Булах І. Е., Бойчук Т. М., Чернишенко Т. І., Старча Т. М.
Вітенко, І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников. - С.32-35
Ждан, В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті / В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. О. Пашко [и др.] . - С.42-46
Інші автори: Олійник О. В., Яшан О. І., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М.
Черних, В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.46-48
Інші автори: Гриценко І. С., Кайдалова Л. Г., Городиська Н. М.
Казаков, В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. М. Казаков [и др.] . - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О. М., Первак М. Б., Котлубєй О. В.
Ліщенко, Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. О. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП / Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко. - С.54-56
Господарський, І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні / І. Я. Господарський, О. І. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Б. Чайковський [и др.] . - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л. О., Раскалєй В. Б., Козак Г. І.
Никоненко, О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. С. Никоненко [и др.] . - С.64-65
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Одринський В. А.
Усинська, О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. С. Усинська. - С.66-67
Нейко, Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення / Є. М. Нейко [и др.] . - С.68-69
Інші автори: Глушко Л. В., Середюк Н. М., Мізюк М. І.
Федорців, О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Є. Федорців [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Лобода В. Ф., Пашко К. О., Балацька Н. І., Воронцова Т. О., Цідилко У. М., Никитюк С. О.
Колесник, Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.75-77
Інші автори: Шідловський В. О., Скакун М. П., Ситник І. О., Боднар Я. Я., Федонюк Я. І.
Лісовий, В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи / В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов. - С.85-86
Педанов, Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.87-88
Мінцер, О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу / О. П. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха. - С.93
Крекотень, О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами / О. М. Крекотень, І. В. Олійник. - С.94
Яшан, О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. І. Яшан [и др.] . - С.97-103
Інші автори: Пашко К. О., Шкробот С. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Лепявко, А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США / А. А. Лепявко [и др.] . - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С.
Олійник, О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. В. Олійник [и др.] . - С.108-110
Інші автори: Пашко К. О., Шкробот С. І., Яшан О. І., Гнатюк Р. М.
Шкробот, С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті / С. І. Шкробот [и др.] . - С.111-115
Інші автори: Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В., Гнатюк Р. М.
Гнатюк, Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії / Р. М. Гнатюк [и др.] . - С.116-118
Інші автори: Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В.
Хміль, С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. В. Хміль [и др.] . - С.118-121
Інші автори: Галникіна С. О., Хміль М. С., Гуменна І. Є.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення [Текст] / Є. М. Нейко [та ін.] // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 68-69

Рубрики: Образование медицинское

   Больницы


Дод.точки доступу:
Нейко, Є. М.
Глушко, Л. В.
Середюк, Н. М.
Мізюк, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2007/2
   Журнал

Медична освіта
2007р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Бойчук Т. М., Булах І. Є., Чернишенко Т. І., Старча Т. М., Вітенко І. С.
Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15
Інші автори: Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Чебан В. І., Ельчиць Т. В., Близнюк Г. Й., Жарко Т. М.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20
Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24
Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26
Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30
Інші автори: Марценюк В. П., Загричук Г. Я., Шульгай А. Г.
Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32
Пішак, В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35
Черних, В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] . - С.35-37
Інші автори: Огарь С. В., Кисличенко В. С., Упир Л. В.
Ждан, В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова. - С.37-39
Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42
Запорожан, В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора. - С.42-45
Запорожан, В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.46-48
Колесник, Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов. - С.49-51
Колесник, Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко. - С.52-53
Лісовий, В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики / В. М. Лісовий [и др.] . - С.54-55
Інші автори: Воронцов М. П., Капустник В. А., Коробчанський В. О.
Нейко, Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів / Є. М. Нейко [и др.] . - С.56-57
Інші автори: Глушко Л. В., Мізюк М. І., Вакалюк І. П.
Коломоєць, М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір / М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш. - С.58-61
Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-63
Полеся, Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець. - С.64-66
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. О. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68
Яблучанський, М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. І. Яблучанський [и др.] . - С.69-70
Інші автори: Бичкова О. Ю., Проценко О. С., Шерстюк С. О.
Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72
Шаповал, С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. Д. Шаповал [и др.] . - С.73-74
Інші автори: Дмитрієва С. М., Одринський В. А., Ралко Т. О.
Стродумова, Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. П. Стродумова [и др.] . - С.75-76
Інші автори: Коваленко Т. І., Гончарова Л. О., Голосний Е. В., Піклун І. В.
Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78
Інші автори: Цюра С. Б., Косован Н. Є., Весклярова У. П.
Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81
Інші автори: Черній О. Ф., Ковальчук О. Л., Хоменко В. Є.
Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84
Цимбалюк, В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86
Інші автори: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І.
Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89
Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-91
Годлевський, Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. С. Годлевський [и др.] . - С.91-93
Інші автори: Калинчук С. В., Баязітов М. Р., Смірнов І. В., Самченко І. О., Байзаков У. А.
Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95
Інші автори: Луговий О. Б., Бенедикт В. В., Пятночка B.I., Пуспювойт Г. Т., Свистун Р. В., Герасимец Ю. М.
Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97
Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98
Інші автори: Денефіль О. В., Волкова Н. М., Зятковська Н. Є., Папінко І. Я., Паньків І. Б., Отченашенко В. А.
Олійник, О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії / О. В. Олійник [и др.] . - С.99-100
Інші автори: Мисула І. Р., Ліщенко Н. О., Усинська О. С., Локай Б. А.
Хомік, Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти / Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук. - С.101-103
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів / Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, М. І. Мізюк // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 56-57

Рубрики: Образование медицинское--организ

   Образования технология--организ


   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


   Конференции


Дод.точки доступу:
Нейко, Є. М.
Глушко, Л. В.
Мізюк, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2010/2
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 2
Зміст:
Митник, З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я / З. М. Митник [и др.]. - С.7-10
Інші автори: Банчук М. В., Фещенко І. І., Волосовець О. П., Старча Т. М., Петрова К. І., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Пустовойтова А. Л.
Лазоришинець, В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.10-17
Інші автори: Банчук М. В., Волосовець О. П., Дзюба О. М., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С., Чернишенко Т. І., Подрушняк В. Б., Фисун Ю. І., Стецюк Є. С., Бочерикова Є.С, Щербина Л. В.
Лазоришинець, В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.18-20
Інші автори: Розенфельд Л. Г., Банчук М. В., Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., П’ятницький Ю. С.
Лазоришинець, В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.21-22
Інші автори: Кундієв Ю. І., Пиріг Л. А., Банчук М. В., Волосовець О. П.
Лазоришинець, В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу / В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець. - С.23-27
Ковальчук, Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба / Л. Я. Ковальчук. - С.27-30
Ковальчук, Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти / Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки. - С.31-33
Банчук, М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту / М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.34-42
Волосовець, О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя" / О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.43-46
Вітенко, І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України / І. С. Вітенко. - С.47-49
Ковальчук, Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.50-59
Москаленко, В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.60-63
Вороненко, Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.63-65
Казаков, В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.65-68
Черних, В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.]. - С.69-72
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Чекман, І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.73-74
Ждан, В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія" / В. М. Ждан [и др.]. - С.75-78
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Сидорова А. І.
Андрейчин, М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки / М. А. Андрейчин [и др.]. - С.79-82
Інші автори: Вишневська Н. Ю., Завіднюк Н. Г., Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Копча В. С., Івахів Ю. О., Ничик Н. А., Іщук І. С., Качор В. О., Луцук О. С.
Біловол, О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю / О. М. Біловол [и др.]. - С.82-85
Інші автори: Лісовий В. М., Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Бобирьов, В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології / В. М. Бобирьов [и др.]. - С.86-88
Інші автори: Муляр Л. А., Петрова Т. А., Власова О. В., Ляховський В. І., Рябушко М. М., Островська Г. Ю., Вахненко А. В.
Вакуленко, І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології / І. П. Вакуленко [и др.]. - С.89-91
Інші автори: Первак М. Б., Танасічук-Гажиєва Н. В., Губенко О. В., Котлубєй О. В., Скриннікова І. П., Ткаченко Г. Д., Оборнєв О. Л., Долгополова І. М.
Вітенко, І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми / І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк. - С.91-93
Глушко, Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів / Л. В. Глушко [и др.]. - С.94-96
Інші автори: Чаплинська Н. В., Позур Н. З., Гавриш Т. Ю.
Гуменюк, О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт" / О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк. - С.96-99
Дзяк, Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.100-101
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Канюка Г. С.
Запорожан, В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ / В. М. Запорожан [и др.]. - С.102-104
Інші автори: Кресюн В. Й., Бажора Ю. І., Гончарук С. Ф., Чернецька О. В.
Зіменковський, Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.104-106
Іваченко, В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі / В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко. - С.107-109
Іоффе, І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти / І. В. Іоффе [и др.]. - С.109-111
Інші автори: Шор Н. А., Андреєва І. В., Хунов Ю. А., Зельоний І. І., Жаданов В. І.
Ковальчук, Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.111-116
Інші автори: Беденюк А. Д., Олійник О. В., Гнатів В. В., Чепіль І. В., Костів О. І.
Колесник, Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.117-119
Лісовий, В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник. - С.120-123
Мисула, І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.]. - С.123-127
Інші автори: Загричук Г. Я., Унольт Л. Б., Шульгай А. Г., Нагірний Я. П., Соколова Л. В., Котляренко Л. Т., Пришляк А. М.
Мінцер, О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти / О. П. Мінцер. - С.128-130
Нейко, Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.]. - С.130-132
Інші автори: Глушко Л. В., Федоров С. В., Мізюк М. І.
Никоненко, О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.132-133
Притуло, О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.]. - С.134-135
Інші автори: Проніна Н. В., Сосновський Ю. В., Чірський М. В.
Талаєнко, Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. О. Талаєнко [и др.]. - С.136-137
Інші автори: Міронович Є. Д., Дбіжа Л.П, Князева Н. В.
Фомін, П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі / П. Д. Фомін [и др.]. - С.138-139
Інші автори: Шепетько Є. М., Повч О. А., Бельський О. Б.
Хвисюк, О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко. - С.140-142
Швед, М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1 / М. І. Швед [и др.]. - С.143-145
Інші автори: Бондар Л. П., Мазур Л. П., Боб А. О., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Василюк В. М., Смачило І. В., Гриценко С. Й., Бондар Р. Я.
Гребеник, М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення / М. В. Гребеник [и др.]. - С.146-148
Інші автори: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Бузько Є. Ф.
Шумко, Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.148-150
Семеренко, А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. О. Семеренко. - С.150-151
Стубайло, Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі) / Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний. - С.152-153
Ходорчук, А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.154-156
Ходорчук, А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.157-159

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ДУ9/2018/1
   Журнал

Довкілля та здоров’я . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Бердник, О. В. Здоровье населения как критериальная характеристика его качества / О. В. Бердник [та ін.]. - С.4-8. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Добрянская О. В., Рудницкая О. П., Скочко Т. П.
Апихтіна, О. Л. Дисбаланс мікро- і макроелементів в органах імунної системи за умови експозиції хлоридом кадмію та наночастинками сульфіду кадмію (експериментальне дослідження) / О. Л. Апихтіна, К. П. Козлов. - С.8-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Баленко, Н. В. Дослідження генотоксичності електромагнітного поля низькочастотного діапазону. Cучасний стан (1 повідомлення) / Н. В. Баленко [та ін.]. - С.14-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Соверткова Л. С., Черниченко І. О., Бабій В. Ф., Думанський Ю. Д., Литвиченко О. М., Сердюк Є. А., Кондратенко О. Є.
Прилипко, В. А. Задоволеність сферами якості життя населення зони спостереження атомної електростанції / В. А. Прилипко, Ю. Ю. Озерова. - С.20-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Акименко, В. Я. Еритемна доза як один із критеріїв гігієнічної регламентації інсоляції / В. Я. Акименко, Н. М. Стеблій. - С.26-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малєєва, Г. Ю. Особливості прогнозування кількості пилку амброзії в атмосферному повітрі Запоріжжя / Г. Ю. Малєєва, О. Б. Приходько, Т. І. Ємець. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лотоцька, О. В. Гігієнічні проблеми водопостачання у Тернопільській області / О. В. Лотоцька, В. А. Кондратюк, В. О. Паничев. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гущук, І. В. Моніторинг та еколого-гігієнічна оцінка якості питної води із джерел децентралізованого водопостачання Рівненської області за 2004-2015 роки / І. В. Гущук [та ін.]. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Брезецька О. І., Гущук В. І., Драб Р. Р.
Слаутенко, Є. Г. Современные подходы к оценке влияния запахов, обусловленных загрязняющими веществами воздуха / Є. Г. Слаутенко, В. В. Моргульова. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребняк, М. П. Принципи профілактики шкідливого впливу індустріальних атмосферних забруднень на стан здоров’я населення / М. П. Гребняк, Р. А. Федорченко. - С.51-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Борець з йододефіцитом. До 80-річчя доктора медичних наук, професора Корзуна Віталія Наумовича. - С.57
Vavrinevych, O. P. Hygienic assessment of fungycidesm on human health influence risk after consumption of agricultural products growed in their application / O. P. Vavrinevych, A. M. Antonenko, S. T. Omelchuk. - С.58-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Ткачишина, Н. Ю. Аналіз даних ультразвукового дослідження серця у працівників локомотивних бригад / Н. Ю. Ткачишина. - С.63-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гозак, С. В. Тривалість нічного сну школярів як гігієнічна проблема / С. В. Гозак [та ін.]. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Єлізарова О. Т., Станкевич Т. В., Парац А. М.
Мізюк, М. І. Особливості розумової працездатності та успішності учнів старших класів, які розпочали навчання з шести- та семирічного віку / М. І. Мізюк, З. Б. Суслик, Я. О. Єремчук. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. А. Проблеми питної води, які турбують усіх. Рецензія / В. А. Кондратюк, О. В. Лотоцька. - С.77
Яворовський, О. П. Пошуковець історичної правди / О. П. Яворовський [та ін.]. - С.78-79
Інші автори: Віленський Ю. С., Васильєва І. В., Романюк О. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Мізюк, М. І.
    Особливості розумової працездатності та успішності учнів старших класів, які розпочали навчання з шести- та семирічного віку [Текст] = Peculiarities of mental efficiency and progress of higher grades students began studying at the age of six and seven / М. І. Мізюк, З. Б. Суслик, Я. О. Єремчук // Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 1. - С. 73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Одними з найбільш інформативних критеріїв адаптації дитячого організму до навчального навантаження є показники динаміки розумової працездатності. Мета роботи. Встановлення особливостей розумової працездатності та успішності старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів в порівняльному аспекті між учнями, які почали навчання з шести і семи років. Матеріали та методи. Дослідження проведені серед 937 учнів, які почали навчання з шести років, і 263 учнів, які почали навчання з семи років, в залежності від статі (дівчата, хлопці), класу (9-й, 10-й, 11-й), місця проживання (місто, село) і зони Прикарпаття (гірська, передгірська, рівнинна, м.Івано-Франківськ). Оцінка розумової працездатності старшокласників проводилася за результатами коректурної проби до уроків і після уроків за таблицями Анфімова. Результати. В учнів, які почали навчання з шести років, спостерігався більш високий рівень (р 0,05) розумової працездатності, а саме: за показниками кількості переглянутих знаків, кількості правильних дій, кількості помилок, коефіцієнта працездатності в 11-му класі; показниками кількості переглянутих знаків у гірській зоні, в м.Івано-Франківськ; за показниками кількості пропущених знаків в рівнинній зоні до уроків і за показниками кількості переглянутих знаків і кількості правильних дій після уроків в м.Івано-Франківськ. Істотних відмінностей в динаміці показників протягом навчального дня між учнями по підлозі, місцем проживання та зонами Прикарпаття немає. Успішність дітей з української мови, алгебри, геометрії і за середнім балом була істотно вище серед учнів, які почали навчання з шести років, а саме: у дівчат (українська мова, алгебра), хлопчиків (українська мова, алгебра, геометрія і середній бал) , в 9-му класі (українська мова, алгебра, геометрія), в 10-му класі (українська мова, алгебра, геометрія), в міських учнів (українська мова, алгебра, геометрія і середній бал), в сільських учнів (алгебра, геометрія), в учнів м.Івано-Франківська (українська мова, алгебра, геометрія і середній бал)
Parameters of mental efficiency dynamics are the most informative criteria of the adaptation of child's organism to the educational load. Objective: We established the peculiarities of mental efficiency and progress of higher grades students at secondary schools in comparison aspect among the students began studying at the age of six and seven. Materials and methods: The research was carried out among 937 students, started studying at the age of six and 263 students started studying at the age of seven, depending on gender (girls, boys), grade (9th, 10th, 11th), place of residence (city, village) and the Prykarpattia’s zone (mountain, foothill, plain, Ivano-Frankivsk city). Assessment of mental efficiency in the senior students was carried out by the results of corrective test according to Anfimov’s tables before and after the lessons. Results: A higher level (p 0,05) of mental efficiency was observed in the students started studying at the age of six, namely by the parameters of the number of revised symbols, the number of correct actions, the number of errors, the coefficient of the efficiency in the 11th grade; number of revised symbols in the mountain zone, in Ivano-Frankivsk city; according to the number of missed symbols in the plain zone before the lessons and to the number of revised symbols and the number of correct actions after the lessons in Ivano-Frankivsk city. There are no significant differences in the dynamics of the parameters during the school day in the students by gender, place of residence, and zones of the Carpathian region. The progress of the students in Ukrainian, algebra, geometry and the average score are significantly higher among the children began studying at the age of six, namely in Ukrainian, algebra - in girls, in Ukrainian, algebra, geometry - in boys; in Ukrainian, algebra, geometry in the 9-th grade; in Ukrainian, algebra, geometry in the 10-th grade; in Ukrainian, algebra, geometry and average score – among the urban students; in algebra, geometry –among the rural students; in Ukrainian, algebra, geometry and average score –among the students of Ivano-Frankivsk city
Дод.точки доступу:
Суслик, З. Б.
Єремчук, Я. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)