Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (8)Вища освіта (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мінцер, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.


    Вороненко, Ю. В.
    Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 79-80


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів [Текст] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 31-34

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.
Вдовиченко, Ю. П.
Мінцер, О. П.
Вернер, О. М.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань [Текст] / О. П. Мінцер, О. В. Голяновський, С. В. Денисенко // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 55-56

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.
Голяновський, О. В.
Денисенко, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Вороненко, Ю. В.
    Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 6-17

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мінцер, О.П.
Краснов, В.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вороненко, Ю. В.
    Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 41-44

Рубрики: Образование медицинское--методы

   Образование фармацевтическое--методы


Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Вороненко, Ю. В.
    Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 5-13.

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации--методы

Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / Ю. В. Воронено [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 11-15

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации--стандарт

   Образование фармацевтическое, повышение квалификации--стандарт


   Образования технология--стандарт


Дод.точки доступу:
Воронено, Ю. В.
Сердюк, А. М.
Мінцер, О. П.
Вдовиченко, Ю. П.
Вернер, О. М.
Краснов, В. В.
Коблянська, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Мінцер, О. П.
    Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти [Текст] / О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 128-130

Рубрики: Образование медицинское--организ

   Образования технология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Вороненко, Ю. В.
    Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 63-65

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Мінцер, О. П.
    Трансдисциплінарність та нові горизонти медичних досліджень [Текст] = Transdisciplinarity and new horizons of medical research / О. П. Мінцер // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 163-166. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
МАТЕМАТИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ -- MATHEMATICAL CONCEPTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ (ВНЕШ) -- INVESTIGATIVE TECHNIQUES (NON MESH)
Анотація: У статті проаналізовано перспективи розвитку трансдисциплінарних досліджень і їх відображення в післядипломній медичній освіті. Розглядається можливість створення системної методології, яка б забезпечила отримання трансдисциплінарних знань, а також теорія створення гібридної реальності як конвергенції та інтеграції суб’єктної, цифрової, фізичної та соціальної реальності. Показано, що використання трансдисциплінарного підходу забезпечує в біології та медицині створення нових відносин між поняттями існуючих наукових дисциплін, встановлення нової системи законів, що їх пов’язують, вирішення завдань системної інтеграції при виконанні все більш складних завдань. Запропонована універсальна система організації та оброблення трансдисциплінарних знань, що може стати базисом їх організації та слугувати основою створення нових теоретичних концепцій. Система може бути застосована для різних напрямків клінічної медицини
The article analyzes the prospects for the development of transdisciplinary research and their reflection in postgraduate medical education. The possibility of creating a system methodology that would provide transdisciplinary knowledge, as well as the theory of creating a hybrid reality as convergence and integration of a subject, digital, physical and social reality are considered. It is shown that the use of the transdisciplinary approach provides in biology and medicine the creation of new relations between the concepts of existing scientific disciplines, the establishment of a new system of laws that link the solution of problems of system integration when performing increasingly complex tasks. The proposed universal system of organization and processing of transdisciplinary knowledge can become the basis of their organization and serve as the basis for the creation of new theoretical concepts. The system can be applied to various areas of clinical medicine
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)