Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (8)Вища освіта (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мінцер, О. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-48 
1.


    Вороненко, Ю. В.
    Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 79-80


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів [Текст] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 31-34

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.
Вдовиченко, Ю. П.
Мінцер, О. П.
Вернер, О. М.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань [Текст] / О. П. Мінцер, О. В. Голяновський, С. В. Денисенко // Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 55-56

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.
Голяновський, О. В.
Денисенко, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Вороненко, Ю. В.
    Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 6-17

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мінцер, О.П.
Краснов, В.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вороненко, Ю. В.
    Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 41-44

Рубрики: Образование медицинское--методы

   Образование фармацевтическое--методы


Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Вороненко, Ю. В.
    Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 5-13.

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации--методы

Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / Ю. В. Воронено [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 11-15

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации--стандарт

   Образование фармацевтическое, повышение квалификации--стандарт


   Образования технология--стандарт


Дод.точки доступу:
Воронено, Ю. В.
Сердюк, А. М.
Мінцер, О. П.
Вдовиченко, Ю. П.
Вернер, О. М.
Краснов, В. В.
Коблянська, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Мінцер, О. П.
    Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти [Текст] / О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 128-130

Рубрики: Образование медицинское--организ

   Образования технология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Вороненко, Ю. В.
    Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 63-65

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Мінцер, О. П.
    Трансдисциплінарність та нові горизонти медичних досліджень [Текст] = Transdisciplinarity and new horizons of medical research / О. П. Мінцер // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 163-166. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
МАТЕМАТИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ -- MATHEMATICAL CONCEPTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ (ВНЕШ) -- INVESTIGATIVE TECHNIQUES (NON MESH)
Анотація: У статті проаналізовано перспективи розвитку трансдисциплінарних досліджень і їх відображення в післядипломній медичній освіті. Розглядається можливість створення системної методології, яка б забезпечила отримання трансдисциплінарних знань, а також теорія створення гібридної реальності як конвергенції та інтеграції суб’єктної, цифрової, фізичної та соціальної реальності. Показано, що використання трансдисциплінарного підходу забезпечує в біології та медицині створення нових відносин між поняттями існуючих наукових дисциплін, встановлення нової системи законів, що їх пов’язують, вирішення завдань системної інтеграції при виконанні все більш складних завдань. Запропонована універсальна система організації та оброблення трансдисциплінарних знань, що може стати базисом їх організації та слугувати основою створення нових теоретичних концепцій. Система може бути застосована для різних напрямків клінічної медицини
The article analyzes the prospects for the development of transdisciplinary research and their reflection in postgraduate medical education. The possibility of creating a system methodology that would provide transdisciplinary knowledge, as well as the theory of creating a hybrid reality as convergence and integration of a subject, digital, physical and social reality are considered. It is shown that the use of the transdisciplinary approach provides in biology and medicine the creation of new relations between the concepts of existing scientific disciplines, the establishment of a new system of laws that link the solution of problems of system integration when performing increasingly complex tasks. The proposed universal system of organization and processing of transdisciplinary knowledge can become the basis of their organization and serve as the basis for the creation of new theoretical concepts. The system can be applied to various areas of clinical medicine
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Вороненко, Ю. В.
    Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань [Текст] = Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, статистика, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Сучасні патоморфологічні особливості та перспективні напрямки діагностики неалкогольного стеатогепатиту [Текст] = Modern pathomorphological features and prospective direc- tions of nonalcoholic steatohepatitis diagnostics / О. О. Дядик [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 3. - С. 39-44. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
НЕАЛКОГОЛЬНАЯ ЖИРОВАЯ БОЛЕЗНЬ ПЕЧЕНИ -- NON-ALCOHOLIC FATTY LIVER DISEASE (диагностика, метаболизм, патофизиология, этиология)
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
ИММУНОГИСТОХИМИЯ -- IMMUNOHISTOCHEMISTRY (методы, тенденции)
ЭПИТЕЛИАЛЬНО-МЕЗЕНХИМНЫЙ ПЕРЕХОД -- EPITHELIAL-MESENCHYMAL TRANSITION
ФОТОГРАФИЧЕСКИЕ СНИМКИ -- PHOTOGRAPHS
Анотація: На основі аналізу 12 трепанобіоптатів печінки з ознаками НАСГ встановлено, що більш низька активність процесу та вираженість фіброзу (індекс гістологічної активності Knodell становив від 4 до 7 балів) відмічались у 7 випадках НАСГ. Жирова дистрофія у цих трепанобіоптатах визначалась не більше 1/3 об’єму біоптату. Запальні зміни були мінімальними, що супроводжувалось експресією α-SMA в поодиноких міофібробластах. У 5 спостереженнях (індекс гістологічної активності Knodell становив від 8 до 12 балів) жирова дегенерація визначалась у 2/3 об’єму або ж у всьому біоптаті. Запальна інфільтрація мала більш виражений характер, а експресія α-SMA спостерігалась у значній кількості міофібробластів навколо портальних трактів, внутрічасточково, в зонах клітинних інфільтратів, на окремих ділянках між гепатоцитів, що може бути предиктором ЕМТ
Дод.точки доступу:
Дядик, О. О.
Бекетова, Ю. І.
Мінцер, О. П.
Суханова, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Мінцер, О. П.
    Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів [Текст] = Оntology-driven information systems in ensuring the continuing professional development of doctors and pharmacists / О. П. Мінцер, М. А. Попова // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 171-177


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Стаття присвячена питанню забезпечення якості медичної освіти, підвищення кваліфікації медичних кадрів і безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Визна­чені переваги застосування онтологічного підходу до представлення знань у процесі створення і використання медичних інформаційних систем з метою надання доступу до максимально повного обсягу інформації шляхом інтероперабельної інтеграції та агрегації знання-орієнтованих ресурсів та інформаційних джерел. Наведений короткий аналіз існуючих онтологій медичного призначення (від колекцій вузькоспеціалізованих тематичних онтологій до національних термінологічних систем охорони здоров’я), що виявив низку недоліків та перешкод їх використання в системі сучасної медичної освіти в Україні. Визначена необхідність створення єдиного середовища інтероперабельної взаємодії з існуючими онтологічними рішеннями засобами уніфікованого інтерфейсу користувача для підвищення ефективності безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів. Викладені основні аспекти розробки онтолого-керованих інформаційних систем, що можуть бути використані не лише при проектуванні і розробці структури, функціоналу та інтерфейсів медичних інформаційних систем, а й у процесі їх використання для вирішення практичних завдань. Представлений досвід застосування ІТ-ТОДОС, когнітивні програмно-інформаційні засоби якої забезпечують інтерактивну інтероперабельну темпоральну та семантичну синхронізацію інформаційних ресурсів незалежно від формату, стандартів і технологій їх створення, для розробки та використання онтолого-керованих медичних інформаційних систем, наведений її функціонал та переваги використання в процесі забезпечення безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів
The article is devoted to the issue of medical education quality assurance, the improvement of the medical staff qualifications and the continuous professional development of doctors and pharmacists using modern information and communication technologies. The advantages of using the ontological approach to knowledge representation in the process of creation and use of medical information systems in order to provide access to the maximum amount of information through the interoperable integration and aggregation of knowledge-oriented resources and information sources are determined. A brief analysis of existing medical ontologies (from collections of highly specialized thematic ontologies to national terminology health systems), which revealed a number of disadvantages and obstacles to their use in the system of modern medical education in Ukraine is presented. The necessity of creation of a unified interoperable environment with existing ontological solutions by means of unified user interface for increasing the efficiency of continuous professional development of doctors and pharmacists is determined. The main aspects of the development of ontology-driven information systems, which can be used for the medical information systems structure, functionality and interfaces design, but also in the process of using them to solve practical problems, are outlined. The experience of using IT-TODOS cognitive software and information tools that provide interactive temporal and semantic synchronization of information resources, regardless of the format, standards and technologies of their creation, for the design and use of ontology-driven medical information systems is presented. Its functionality and the advantages of using in the process of ensuring the continuous professional development of doctors and pharmacists are described
Дод.точки доступу:
Попова, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні [Текст] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 41-45


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю. В.
Вдовиченко, Ю. П.
Толстанов, О. К.
Мінцер, О. П.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Вороненко, Ю. В.
    Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 19-23


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (тенденции)
Дод.точки доступу:
Мінцер, О.П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Вороненко, Ю. В.
    Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи [Текст] = Post-graduate medical education – new horizons and perspectives / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
Анотація: Представлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини - базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.
Палагін, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Вороненка, Ю. В.
    Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення [Текст] / Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 86-88


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Вороненко, Ю. В.
    Реформування системи медичної освіти в світлі концепції "суспільство знань" [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Український медичний часопис. - 2006. - № 1. - С. 6-13

Рубрики: Образование медицинское--методы

   Здравоохранение, инновации и усовершенствования--методы


   Образование дистанционное


Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Вороненко, Ю. В.
    Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 32-35

Рубрики: Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мінцер, О. П.
М’ясников, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Мінцер, О. П.
    Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу [Текст] / О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 89-92

Рубрики: Образование медицинское

   Образования технология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)