Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (8)Вища освіта (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мінцер, О. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-48 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О. П.
Назва : Як вирішити проблему кадрів для комп’ютерізації галузі ?Погляд у завтрашній день
Місце публікування : Охорона здоров’я України. - Київ, 2001. - № 2. - С. 23-28 (Шифр ОУ14/2001/2)
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕР, ОБУЧЕНИЕ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ -- COMPUTER USER TRAINING
ПРОГНОЗИРОВАНИЕ -- FORECASTING
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Охорона здоров’я України -2002р.,N 2
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Здоровий спосіб життя: теорія та практика/ В. Ф. Москаленко (стр.4-6)
Варивончик Д. В. Організація медико-профілактичної допомоги підліткам щодо попередження ВІЛ-інфікування/ Д. В. Варивончик (стр.7-10)
Кириченко П. Д. Вплив обізнаності щодо ВІЛ-інфекції/СНІДу на поведінковий ризик споживачів ін’єкційних наркотиків Вінницького регіону/ П. Д. Кириченко, В. В. Полонець, Т. О. Кирилюк (стр.11-14)
Малеванський М. Л. Реєстр галузевих нововведень-основа інноваційних процесів у практичній охороні здоров’я / М. Л. Малеванський (стр.15-18)
Мінцер О. П. Дистанційне медичне навчання: проблеми та перспективи/ О. П. Мінцер (стр.19-26)
Гойда Н. Г. Методичні підходи до вивчення складових формування репродуктивного здоров’я/ Н. Г. Гойда, В. І. Чебан (стр.27-30)
Мухарська Л. М. Керовані інфекції в Україні: сучасний стан, епідеміологічні особливості/ Л. М. Мухарська, М. М. Аронова, О. А. Гладка (стр.31-38)
Кратенко І. С. Із досвіду впровадження платних послуг у діяльність санітарно-епідеміологічної служби Харківської області/ І. С. Кратенко, В. А. Гриненко, Є. О. Перцевой (стр.39-43)
Чопей І. В. Сімейна медицина у деяких зарубіжних країнах та використання цього досвіду в Україні/ І. В. Чопей, І. М. Рогач (стр.44-49)
Гойда Н. Г. Проблеми дитячої смертності в Україні/ Н. Г. Гойда, Р. О. Моісеєнко, О. Г. Сулима (стр.50-56)
Усіченко І. Г. Співпраця товариства Червоного Хреста України, органів влади та закладів охорони здоров’я у боротьбі з соціально небезпечними хворобами / І. Г. Усіченко (стр.57-62)
Бойчак М. П. Цивільна і військова медицина України: концептуальні принципи та проблеми взаємодії в єдиному медичному просторі / М. П. Бойчак, Л. А. Голик, Я. Ф. Радиш (стр.63-68)
Самоуправління як один із основних принципів діяльності лікарняних кас (стр.69-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О. П.
Назва : Дистанційне медичне навчання: проблеми та перспективи
Місце публікування : Охорона здоров’я України. - 2002. - № 2. - С. 19-26 (Шифр ОУ14/2002/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2004р.,N 2
Цікаві статті :
Вороненко Ю. В. До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.4-7)
Уваренко А. Р. Погляди на наукову медичну інформацію, інноваційну політику та доказову медицину як на взаємозв’язані наукові та прикладні сучасні категорії/ А. Р. Уваренко (стр.7-10)
Скакун М. П. Основи доказової медицини-у навчальний процес ВНЗ/ М. П. Скакун (стр.10-12)
Губенко І. Я. Поступальний розвиток фармацевтичної освіти як гарантія задоволення високих вимог сучасного ринку праці/ І. Я. Губенко, О. В. Борисенко, О. Т. Шевченко (стр.13-16)
Коваленко С. І. Методичні підходи до викладання медичної хімії у вищих навчальних закладах хімічного і медико-біологічного профілю/ С. І. Коваленко, Р. Б. Лесик, І. Ф. Белєнічев (стр.27-30)
Гудивок В. І. Методичні основи педагогічної діяльності викладачів у медичних ВНЗ/ В. І. Гудивок (стр.31-32)
Дарій В. І. Педагогічні аспекти викладання неврології в медичному ВНЗ/ В. І. Дарій, О. А. Козьолкін (стр.33-34)
Петренко В. І. Особливості самостійної роботи студентів на кафедрі фтизіатрії з курсом пульмонології/ В. І. Петренко, О. Б. Пікас (стр.35-36)
Протасевич Г. С. Оториноларингологічна "Студентська історія хвороби" / Г. С. Протасевич [и др.] (стр.37-39)
Воронцов О. О. Активний патронаж вагітних у практичній роботі студентів на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов [и др.] (стр.39-40)
Єфремова О. О. Гостра серцева недостатність у хворих з інфарктом міокарда після фібринолітичної терапії: діагностичні критерії та їх прогностичне значення/ О. О. Єфремова (стр.44-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П.
Назва : До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів
Місце публікування : Медична освіта. - 2004. - № 2. - С. 4-7 (Шифр МУ7/2004/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2005р.,N 3
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.4-7)
Вороненко Ю. В. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.8-12)
Ждан В. М. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації/ В. М. Ждан [и др.] (стр.13-16)
Сулима В. С. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи (ECTS)/ В. С. Сулима, В. І. Дубас (стр.21-26)
Рудень В. В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров’я" у світлі вимог болонської угоди/ В. В. Рудень, Т. Г. Гутор (стр.27-31)
Герасимюк І. Є. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету вимога часу/ І. Є. Герасимюк (стр.32-35)
Волошин В. Д. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету/ В. Д. Волошин [и др.] (стр.38-39)
Кіт О. М. Інтегративні аспекти вивчення виразкової хвороби шлунка при створенні навчально-методичних матеріалів/ О. М. Кіт, А. О. Боб, В. С. Жуковський (стр.40-42)
Щербатюк Н. Ю. Досвід, проблеми і шляхи удосконалення вивчення педіатрії іноземними студентами/ Н. Ю. Щербатюк [и др.] (стр.45-47)
Бугай Б. Г. Визначення меж простору траубе: нова методика, що не суперечить правилам перкусії/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин (стр.48-49)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Гойда Н. Г., М’ясников В. Г., Зозуля І. С., Косаковський А. Л.
Назва : Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2005. - № 3. - С. 8-12 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Український медичний часопис -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. В. Реформування системи медичної освіти в світлі концепції "суспільство знань"/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.6-13)
Резюме настанови з діагностики й терапії хронічної серцевої недостатності (версія 2005 р.) (стр.14-40)
Остроумова О. Д. Возможности комбинированной терапии ингибиторами АПФ и дигидропиридиновыми антагонистами кальция/ О. Д. Остроумова, И. И. Шапошник, Н. Л. Ролик (стр.41-48)
Березин А. Е. Клиническое значение терапевтического синергизма антигипертензивных лекарственных средств и статинов. Фокус на пациентов с артериальной гипертензией высокого риска/ А. Е. Березин (стр.49-57)
Залесский В. Н. Электронно-лучевая компьютерная томография: современные аспекты визуализации коронарного стеноза и кальциноза/ В. Н. Залесский, О. Б. Дынник (стр.58-64)
Самойлов А. А. Влияние липидного спектра крови и липидомодифицирующей терапии на состояние минерального компонента костной ткани/ А. А. Самойлов (стр.65-70)
Афанасьєв Д. Є. Феномен лептинорезистентності та інсулінорезистентності у дітей і підлітків після впливу іонізуючих випромінювань - питання патогенезу та значення/ Д. Є. Афанасьєв (стр.71-77)
Зак К. П. Цитокины и сахарный диабет 1-го типа у человека (обзор с включением собственных данных)/ К. П. Зак, В. В. Попова (стр.78-88)
Хухліна О. С. Неалкогольна жирова хвороба печінки: етіологія, епідеміологія, особливості перебігу, діагностика, прогноз/ О. С. Хухліна (стр.89-95)
Поворознюк В. В. Нейрорубін в лікуванні гострого та хронічного больового синдрому в нижній ділянці спини/ В. В. Поворознюк, О. М. Слюсаренко (стр.96-99)
Мельник В. С. Взаємозв’язок між стресовою гіперглікемією та віддаленими наслідками гострого ішемічного інсульту/ В. С. Мельник (стр.100-103)
Богомаз В. М. Оцінка якості медичної допомоги в системі добровільного медичного страхування/ В. М. Богомаз (стр.104-108)
Марциновская В. А. Эпидемиологическая характеристика ВИЧ-инфекции у детей, рожденных ВИЧ-инфицированными женщинами, в Украине/ В. А. Марциновская (стр.109-113)
Курченко А. И. Сравнительная характеристика иммуногистохимической картины очагов поражений кожи у больных с IgE-зависимой и IgE-независимой формами атопического дерматита/ А. И. Курченко (стр.114-117)
Чернишов П. В. Хемокінові рецептори CCR4 та CXCR3 на Т-лімфоцитах у хворих на атопічний дерматит та псоріаз/ П. В. Чернишов (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П.
Назва : Реформування системи медичної освіти в світлі концепції "суспільство знань"
Місце публікування : Український медичний часопис. - 2006. - № 1. - С. 6-13 (Шифр УУ13/2006/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- методы
Здравоохранение, инновации и усовершенствования-- методы
Образование дистанционное
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П., М’ясников В. Г.
Назва : Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 32-35 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О. П.
Назва : Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 89-92 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Образования технология
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Лікарська справа. Врачебное дело -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Іванкова В. С. Види та особливості резистентності пухлин/ В. С. Іванкова, Е. А. Дьоміна, Т. М. Козаренко (стр.3-9)
Дзяк Г. В. Сахарный диабет и артериальная гипертензия/ Г. В. Дзяк, Т. Л. Перцева (стр.9-15)
Романенко А. Е. Информативность специализированных регистров для исследования лейкемии среди участников ликвидации последствий Чернобыльской катастрофы в Украине/ А. Е. Романенко, Н. А. Гудзенко, В. Г. Бебешко (стр.15-20)
Бєляєва Н. В. Ранні етапи диференціювання CD34+-клітин при опроміненні/ Н. В. Бєляєва (стр.20-25)
Степанова Е. И. Состояние здоровья и физическое развитие детей, облученных внутриутробно в результате аварии на ЧАЭС/ Е. И. Степанова, В. Ю. Вдовенко (стр.26-30)
Пісоцька Л. А. Використання експрес-методу кірліанграфії для адекватного призначення препаратів оздоровлюючої дії/ Л. А. Пісоцька, О. П. Мінцер, Л. В. Шостак (стр.30-33)
Попович Ю. Ю. Метаболічна інтоксикація та зміни серцево-судинної системи у хворих похилого та старечого віку із залізодефіцитною анемією/ Ю. Ю. Попович (стр.34-37)
Мосієнко Г. П. Деякі особливості функціональних захворювань травного каналу в осіб молодого віку/ Г. П. Мосієнко (стр.37-40)
Атабаев Р. У. Эффективность артифициального мочеиспускания в прогнозировании способности самостоятельно мочиться после острой задержки мочи/ Р. У. Атабаев (стр.41-48)
Дужий І. Д. До питання лейоміоматозу легень/ І. Д. Дужий (стр.49-51)
Корпан М. И. Клинико-экспериментальные аспекты лечебного действия лазерного излучения/ М. И. Корпан, С. Магомедов, Н. И. Самосюк (стр.51-57)
Ковалева О. Н. Влияние небиволола на эндотелиальную функцию у больных с артериальной гипертензией и ожирением/ О. Н. Ковалева, А. В. Демиденко (стр.57-61)
Якимець В. М. Стан здоров’я і рівень задоволеності медичною допомогою ветеранів війни та інших осіб старших вікових груп/ В. М. Якимець (стр.62-71)
Павловський Л. М. Проблеми удосконалення стоматологічної допомоги населенню в період формування ринкових відносин в Україні/ Л. М. Павловський (стр.72-76)
Кошля В. И. Методические аспекты последипломной стажировки семейных врачей в интернатуре/ В. И. Кошля, С. Н. Дмитриева, Л. М. Зеленская (стр.76-78)
Ванханен В. Д. Современные аспекты подготовки врача общей практики (семейного врача) по профилактической медицине/ В. Д. Ванханен, И. И. Солдак, В. Я. Уманский (стр.78-82)
Каирбекова С. З. Подготовка врачей-гастроэнтерологов в Республике Казахстан/ С. З. Каирбекова, Р. Р. Бектаева, З. В. Джунусова (стр.82-84)
Мегедь В. П. Клінічні лікувально-профілактичні установи у системі медичного забезпечення українських прикордонників/ В. П. Мегедь (стр.84-88)
Марцінковський І. Б. Історія хвороби Тараса Григоровича Шевченка/ І. Б. Марцінковський, Я. Ф. Радиш (стр.88-99)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пісоцька Л. А., Мінцер О. П., Шостак Л. В.
Назва : Використання експрес-методу кірліанграфії для адекватного призначення препаратів оздоровлюючої дії
Місце публікування : Лікарська справа. Врачебное дело. - 2006. - № 4. - С. 30-33 (Шифр ЛУ2/2006/4)
Предметні рубрики: электромагнитные поля-- вред возд
Мозгового кровообращения расстройства-- диагн-- этиол
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Сімейна медицина -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Сучасні пріоритети підготовки сімейних лікарів (стр.5.)
Післядипломна підготовка керівників медичних закладів із організації первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини (стр.6-8.)
Москаленко В. Ф. Основний принцип навчання лікарів загальної практики - орієнтація на сім’ю/ В. Ф. Москаленко, О. М. Гиріна (стр.8-9.)
Лисенко Г. І. Концепція та логіка вирішення задач сімейної медицини/ Г. І. Лисенко, О. П. Мінцер (стр.9-10.)
Раціональні підходи до оптимізації підготовки кадрів щодо реформування первинної медико-санітарної допомоги (стр.10-11.)
Марчук Н. В. Роль сімейного лікаря в реалізації вітчизняної стратегії збереження здоров’я/ Н. В. Марчук (стр.11.)
Пасієшвілі Л. М. Шляхи підготовки викладачів із загальної практики - сімейної медицини/ Л. М. Пасієшвілі, В. Є. Шапкін, Н. В. Малик (стр.12.)
Латишев Є. Є. Система управлінського обліку: комплекс сучасних інструментів щодо ефективного управління сімейною медициною та її персоналом на основі економічних методів/ Є. Є. Латишев (стр.12-13.)
Медичні стандарти в Україні та бар’єри на шляху їх упровадження (стр.13.)
Додипломна підготовка сімейного лікаря: основні методологічні аспекти (стр.14.)
Досвід викладання основ доказової медицини на додипломному етапі підготовки сімейних лікарів (стр.15.)
К вопросу подготовки семейных врачей (стр.16.)
Значення самостійної роботи під час навчання в інтернатурі за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" на педіатричному циклі (стр.16-17.)
Дарій В. І. Шляхи удосконалення системи підготовки лікарів-інтернів загальної практики - сімейної медицини з питань цереброваскулярної патології/ В. І. Дарій (стр.17.)
Малик Н. В. Викладання деяких аспектів реабілітації хворих із постінсультними розладами сімейним лікарям-інтернам/ Н. В. Малик, В. Є. Шапкін (стр.18.)
Упровадження стратегії державної програми "Репродуктивне здоров’я нації" в роботу сімейного лікаря (стр.18-19.)
Пасечник И. П. Аспекты преподавания педиатрии врачам-интернам по специальности "Общая практика - семейная медицина"/ И. П. Пасечник (стр.19.)
Пасієшвілі Л. М. Проблемні питання диспансеризації в діяльності сімейного лікаря/ Л. М. Пасієшвілі, Л. М. Бобро (стр.20.)
Латишев Є. Є. 12 принципів контрактних відносин - нова філософія в організації діяльності сімейної медицини та її кадрових ресурсів/ Є. Є. Латишев (стр.20-21.)
Корж А. Н. Значение и проблемы организации клинических исследований в семейной медицине/ А. Н. Корж (стр.21.)
Шекера О. Г. Проблеми та перспективи розвитку сімейної медицини в Україні/ О. Г. Шекера, О. І. Висоцька (стр.22.)
Рудий В. М. Створення районних і міських центрів первинної медико-санітарної допомоги як перспективна модель організації медичної діяльності за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ В. М. Рудий (стр.22-24.)
Щодо оптимізації засвоєння діагностично-лікувальних навичок та умінь лікарями-інтернами та курсантами за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" (стр.24.)
Кредитно-модульна система підготовки сімейних лікарів на післядипломному етапі (стр.25-27.)
Медична етика й деонтологія як важливі складові у формуванні світогляду сімейного лікаря (стр.28.)
Мінцер О. П. Сімейна медицина та проблеми якості надання медичної допомоги населенню/ О. П. Мінцер, Г. І. Лисенко, Л. І. Усенко (стр.28-29.)
Актуальні питання реформування амбулаторно-поліклінічної допомоги військовослужбовцям на засадах загальної практики - сімейної медицини (стр.30-31.)
Профілактика як основа роботи лікаря загальної практики - сімейної медицини (стр.31-32.)
Бурмака Ю. Г. Доцільність семінарів-тренінгів із сімейної психотерапії в підготовці лікаря загальної практики - сімейної медицини/ Ю. Г. Бурмака, Л. П. Черепахіна, О. Б. Комарова (стр.32.)
Сердюк О. І. Досвід організації співпраці сімейних лікарів та спеціалістів вторинного й третинного рівнів/ О. І. Сердюк, Б. А. Рогожин, Л. М. Патока (стр.32-33.)
Аналіз роботи закладів загальної практики - сімейної медицини (стр.33.)
Короп А. Ф. Порівняльна оцінка якості лікування дітей у різних типах закладів загальної практики - сімейної медицини/ А. Ф. Короп, Т. П. Єфіменко (стр.34.)
Шинкарьова І. М. Аналіз типових медичних маршрутів як інструмент оцінки адекватності медичної допомоги на первинному рівні/ І. М. Шинкарьова (стр.35-37.)
Гощинський В. Б. Використання амбулаторії сімейного лікаря як навчальної бази в підготовці сімейного лікаря на додипломному рівні/ В. Б. Гощинський, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.37-38.)
Досвід первинної спеціалізації за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" в умовах сільських лікувальних закладів (стр.38-39.)
Про подальше удосконалення моделі моніторингу розвитку первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини на регіональному рівні (стр.39-40.)
Результати впровадження сімейної медицини в Полтавській області (стр.40-41.)
Наукове обгрунтування покращення доступності та якості первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини населенню Харківського регіону (стр.41-42.)
Жук О. В. До питання про удосконалення організації спеціалізованої медичної допомоги в умовах розвитку сімейної медицини в Харківській області/ О. В. Жук (стр.43-45.)
Білецький С. В. Сімейна медицина на Буковині - реалії та перспективи/ С. В. Білецький (стр.46.)
Крикливець Л. Г. Становлення сімейної медицини в КМУ міської поліклініки № 3 м. Чернівців/ Л. Г. Крикливець, В. В. Бойко, С. В. Білецький (стр.46.)
Семейная медицина в автономной республике Крым - настоящее и будущее (стр.47-49.)
Мосієнко Г. П. Клінічні особливості абдомінального больового синдрому при неорганічній патології шлунково-кишкового тракту/ Г. П. Мосієнко (стр.51-53.)
Рівень олужнювання в антральному відділі шлунка та його зв’язок із хронічним панкреатитом (стр.54-55.)
Мосієнко Г. П. Роль деяких гастроінтестінальних гормонів у патогенезі функціональних захворювань травного каналу/ Г. П. Мосієнко (стр.55-56.)
Чопей І. В. Застосування антиоксидантного комплексу "Три-Ві Плюс" у лікуванні хворих на хронічні гастрити А та В із супутніми залізодефіцитними станами/ І. В. Чопей, С. В. Панас (стр.56-59.)
Рудіченко В. М. Застосування методу візуалізації як підгрунтя для контролю навчання сімейних лікарів по темі "Диспепсія"/ В. М. Рудіченко (стр.59.)
Меланіч С. Л. Особливості мікроскопічної характеристики слизової оболонки гастродуоденальної зони при хронічному калькульозному холециститі в поєднанні з пептичною виразкою та хронічним гастродуоденітом/ С. Л. Меланіч, Г. В. Гончар, Т. В. Майкова (стр.60-63.)
Терапевтическая эффективность липофильных и гидрофильных ингибиторов ангиотензин-превращающего фермента у больных хронической болезнью почек гломерулонефритом (стр.64.)
Дзюблик І. В. Антивірусні препарати для етіотропної терапії гострих респіраторних вірусних інфекцій/ І. В. Дзюблик (стр.65-68.)
Вакалюк І. П. Гемодинамічний та коронарний резерв міокарда хворих на ішемічну хворобу серця та артеріальну гіпертензію в процесі лікування триметазидином і кардонатом/ І. П. Вакалюк, Л. З. Абрам’як, С. С. Максимов (стр.69-71.)
Нарушение сердечного ритма у пожилых больных в работе врача общей практики (стр.71-72.)
Коррекция вегетососудистой дисфункции у детей на фоне артериальной гипотензии (стр.72.)
Психологические аспекты в практике семейного врача при лечении артериальной гипертензии (стр.73.)
Гиріна О. М. Ендотеліальна дисфункція як провідний чинник формування, розвитку та прогресування артеріальної гіпертензії/ О. М. Гиріна, В. О. Сірик (стр.73-74.)
Прихода И. В. Эффективность и безопасность прамистара у больных с метаболическим синдромом Х, перенесших ишемический инсульт/ И. В. Прихода (стр.75-78.)
Прихода І. В. Роль натрійуретичних пептидів у розвитку гострої лівошлуночкової недостатності у хворих на гострий коронарний синдром без елевації сегмента ST/ І. В. Прихода (стр.79-81.)
Корж А. Н. Сердечно-сосудистая патология в сочетании с СД в амбулаторной практике/ А. Н. Корж (стр.81-82.)
Чабан Т. І. Ураження коронарних артерій у хворих на ішемічну хворобу серця та артеріальну гіпертензію залежно від індексу маси тіла/ Т. І. Чабан, В. І. Попко (стр.82.)
Сольвенцій в комплексному лікуванні хворих на остеоартроз (стр.83-84.)
Лікування хворих на бронхіальну астму сорбілактом на фоні патології шлунково-кишкового тракту, печінки та дисбактеріозу (стр.85.)
Константинович-Чічірельо Т. В. Аналіз функції зовнішнього дихання у хворих на бронхіальну астму за наявності психоемоційної дисфункції/ Т. В. Константинович-Чічірельо (стр.86-91.)
Митин Ю. В. Лечение воспалительных заболеваний верхних дыхательных путей и уха и профилактика послеоперационных осложнений с использованием препарата Эреспал/ Ю. В. Митин, Я. Ю. Гомза (стр.92-94.)
Приступа Л. Н. Диференційна діагностика синдрому легеневої дисемінації в практиці сімейного лікаря/ Л. Н. Приступа (стр.95-99.)
Робота сімейного лікаря з виявлення, лікування та профілактики туберкульозу (стр.100.)
Гойда Н. Г. Роль сімейного лікаря в медичному забезпеченні вагітних і новонароджених/ Н. Г. Гойда (стр.100-101.)
Мурзіна Е. О. Грибкові захворювання та їхнє лікування в практиці сімейного лікаря/ Е. О. Мурзіна (стр.102-104.)
Питання діагностики хвороби Рейтера в практиці сімейного лікаря (стр.105.)
Сиделковский А. Л. Хрономедицина в практике семейного врача/ А. Л. Сиделковский, Р. Я. Адаменко, Ю. И. Головченко (стр.105-107.)
Апанасенко Г. Л. Сверхсмертность славянских мужчин: возможности противодействия ей/ Г. Л. Апанасенко (стр.108-111.)
Формування стереотипу здорового способу життя - необхідність сьогодення (стр.111-113.)
Нормативно-правовий супровід розвитку загальної практики - сімейної медицини в Україні (стр.114.)
Методичні підходи до проведення проміжного контролю знань лікарів-інтернів за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" під час очного навчання (стр.15.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко Г. І., Мінцер О. П.
Назва : Концепція та логіка вирішення задач сімейної медицини
Місце публікування : Сімейна медицина: Наук.-практ. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика МОЗ України, Укр. асоц. сімейної медицини. - Київ, 2006. - № 4. - С. 9-10. (Шифр СУ21/2006/4)
Предметні рубрики: Врачи семейные
Семейная практика
Медицинская помощь всеобъемлющая
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мінцер О. П., Лисенко Г. І., Усенко Л. І.
Назва : Сімейна медицина та проблеми якості надання медичної допомоги населенню
Місце публікування : Сімейна медицина: Наук.-практ. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика МОЗ України, Укр. асоц. сімейної медицини. - Київ, 2006. - № 4. - С. 28-29. (Шифр СУ21/2006/4)
Предметні рубрики: Семейная практика
Медицинская помощь всеобъемлющая
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронено Ю. В., Сердюк А. М., Мінцер О. П., Вдовиченко Ю. П., Вернер О. М., Краснов В. В., Коблянська А. В.
Назва : Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 11-15 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации-- стандарт
Образование фармацевтическое, повышение квалификации-- стандарт
Образования технология-- стандарт
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.5-13.)
Мисула І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.14-16.)
Ващенко Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України/ Н. М. Ващенко (стр.17-18.)
Хурані І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці/ І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін (стр.19-23.)
Ковальчук О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.24-26.)
Гіленко І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.27-30.)
Соколова Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.31-33.)
Поляков А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] (стр.34-35.)
Гжегоцький М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.36-38.)
Ремінецький Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду/ Б. Я. Ремінецький [и др.] (стр.38-39.)
Ємельяненко І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті/ І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко (стр.40-42.)
Воронцова Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО/ Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.43-44.)
Паласюк Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів/ Г. Б. Паласюк [и др.] (стр.44-46.)
Попадинець Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін/ Г. О. Попадинець (стр.47-51.)
Шульгіна В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/ В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.52-54.)
Шейко В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу/ В. Д. Шейко [и др.] (стр.54-56.)
Панченко М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1/ М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник (стр.57-60.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)