Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Нахаєва, Я. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуменна І. Р., Нахаєва Я. М., Шацький В. В.
Назва : Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти
Паралельн. назви :Interdisciplinary approach to the formation of students’ academic communicative competence in a medical institutions of higher education
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 87-91 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES
Анотація: У статті висвітлено особливості застосування міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції у студентів медичних закладів вищої освіти. Проаналізовано наукові поняття «міждисциплінарність», «комунікативна компетенція». Розглянуто міждисциплінарну комунікацію, що забезпечує міждисциплінарний підхід до освіти, наукову базу та систему освіти як комплекс фундаментальних та таксономічних дисциплін. Визначено основні засади використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції майбутніх лікарів; досліджено особливості академічної комунікативної підготовки майбутніх лікарів. Встановлено, що формування комунікативних компетенцій майбутніх лікарів, які б лягли в основу соціальної толерантності, є актуальним і сьогодніThe paper focuses attention on the application of the interdisciplinary approach to the development of students’academic communicative competence in the medical institutions of higher education. The scientific terms “interdisciplinary”, “сommunicative competence” are analyzed. Interdisciplinary communication, providing an interdisciplinary approach to education, the scientific base and system of education as a complex of fundamental and taxonomic disciplines are considered. Basic principles underlying the interdisciplinary approach to the formation of future doctors’ academic communicative competence have been defined. The features of communicative training of future doctors are investigated. It has been determined that the formation of future doctors’communicative competencies, which would have formed the basis of social tolerance, is relevant to present day
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нахаєва Я. М., Гуменна І. Р., Шацький В. В.
Назва : Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема
Паралельн. назви :Formation of professional competence of future doctors as a pedagogical problem
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 92-96 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
Анотація: Структура системи стандартів вищої освіти являє собою ієрархічну сукупність взаємопов’язаних стандартів, що встановлюють вимоги до змісту, обсягу та рівня якості вищої освіти. Сучасні працівники медичної галузі повинні мати міцні знання й уміння, навички, професійні якості та психолого-педагогічні здібності, що дають змогу знаходити оптимальні, самостійні рішення в нестандартних ситуаціях. У таких умовах лише професійно підготовлений лікар може вийти за межі незапланованого, наднормативного й ухвалити правильне, обґрунтоване рішення, а також нести за нього відповідальність. У статті розглянуто педагогічну проблему формування професійної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. Окреслено термінологічну компетентність майбутніх лікарів як сформовану здатність доцільно використовувати фахові терміни під час професійної діяльності, розуміти й використовувати професійні висловлювання у різноманітних ситуаціях професійного спілкування з обов’язковим використанням фахової лексики, спираючись на досвід, отриманий під час навчання в університеті, та мотивуючи себе особистісною відповідністю обраному фаху і високими результатами у професійній діяльності. Термінологічна компетентність необхідна для професійної діяльності фахівця, вона міцно прив’язана до професії кожної галузі, визначаючи інваріантну частину базової компетентності фахівцяThe structure of the system of standards of higher education is a hierarchical set of interaction of interrelated standards that set requirements for the content, level and level of quality of higher education. Modern medical workers must have strong knowledge and skills, skills, professional qualities and psychological and pedagogical abilities that allow them to find optimal, independent solutions in nonstandard situations. In such conditions, only a professionally trained doctor can go beyond the unplanned, excessive and make the right, reasonable decision, as well as be responsible for it. The article considers the pedagogical problem of formation of professional competence of future doctors in medical institutions of higher education. The terminological competence of future doctors as the formed ability to use professional terms during professional activity is outlined, understand and use professional expressions in various situations of professional communication with the obligatory use of professional vocabulary, based on the experience gained while studying at university, and motivating themselves with personal compliance with the chosen profession and high results in professional activities. Terminological competence is necessary for the professional activity of a specialist, it is strongly tied to the profession of each field, defining the invariant part of the basic competence of a specialist
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)