Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (15)Вища освіта (7)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Пашинська, О. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-42 
1.


    Степанюк, Г. І.
    Фармакотерапія алкогольної кардіоміопатії: досягнення, невирішені питання, шляхи оптимізації (огляд літератури) [Текст] / Г. І. Степанюк, О. С. Пашинська // Ліки. - 2003. - № 5/6. - С. 29-35. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY (использование)
КАРДИОМИОПАТИЯ АЛКОГОЛЬНАЯ -- CARDIOMYOPATHY, ALCOHOLIC (лекарственная терапия, патофизиология, реабилитация)
ЭНДОТЕЛИЙ СОСУДИСТЫЙ -- ENDOTHELIUM, VASCULAR (действие лекарственных препаратов, иммунология, метаболизм, повреждения)
Дод.точки доступу:
Пашинська, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Волощук, Н. І.
    Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи [Текст] / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 23-26

Рубрики: Фармакология--обуч

   Образование медицинское--тенденции


   Образование зубоврачебное--тенденции


Дод.точки доступу:
Пашинська, О.С.
Беляєв, Е.В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Вплив калієвої солі 2-гліціно-3-хлор-1,4-нафтохінону на морфологічну картину серця та скелетних м’язів щурів на тлі гіпокінезії [Текст] / Н. В. Руда [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2012. - № 19. - С. 16-20

Рубрики: Гипокинезия--животное

   Калия соединения--животное--действ преп


   Сердце--животное--патолог


   Мышца скелетная--животное--патолог


   ВНМУ


Дод.точки доступу:
Руда, Н. В.
Степанюк, Г. І.
Драчук, О. П.
Пашинська, О. С.
Новіков, В. П.
Марінцова, Н. Г.
Король, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Степанюк, Г. І.
    Оцінка антиконвульсивної дії амінокислотовмісного похідного 1,4-нафтохінону в експерименті [Текст] / Г. І. Степанюк, О. С. Пашинська, В. Ю. Бабій // Вісник морфології. - 2010. - Т. 16, № 3. - С. 582-584

Рубрики: Аминокислоты--животное

   Нафтохиноны--животное


   Противосудорожные средства--животное


   ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)


   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)


Дод.точки доступу:
Пашинська, О. С.
Бабій, В. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Регресійні моделі ехокардіографічних функціональних показників серця у практично здорових юнаків Поділля в залежності від особливостей будови тіла [Текст] / О. Є. Маєвський [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2011. - № 16. - С. 47

Рубрики: Модели математические--мужск

   Антропометрия--мужск


   Эхокардиография--мужск


   Телосложения типы--мужск


   ВНМУ-Маевский А.Е. (О.Є.)


   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)


Дод.точки доступу:
Маєвський, О. Є.
Холодкова, О. Л.
Волков, К. С.
Пашинська, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Нові функції і задачі викладача сучасної вищої медичної школи у підготовці кваліфікованого спеціаліста [Текст] = New functions and tasks of the teacher of the modern higher medical school in the preparation of qualified specialists / О. М. Денисюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 283-286. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті окреслено основні напрямки діяльності викладача сучасного вищого медичного навчального закладу як у підготовці висококласних лікарів, так і у власному професійному розвитку (навчально-методичний, науково-дослідний, суспільний, виховний). Обґрунтовано необхідність впровадження нових активних, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних методів навчання в умовах “антропоцентричної” моделі освіти. Розкрито ролі і функції сучасного викладача (наставника, тренера, провайдера, ментора, коуча, фасилітатора, асесора) у забезпеченні умов для набуття студентами знань, компетентностей і навичок. Показано, що серед важливих функцій викладача вищої медичної школи є формування практично-орієнтовних та іншомовних компетентностей майбутнього лікаря
The main activity orientations of instructor of higher medical educational institution in preparation of highly-skilled doctors as well as self-professional development (educational-methodical, scientific-research, social, educational) are outlined in the article. The necessity of introducing new active, interactive and informational-communication methods of education in conditions of “anthropocentric” model of education is substantiated. The roles and functions of modern instructor (preceptor, trainer, provider, mentor, coach, facilitator, assessor) in providing the conditions for obtained knowledge, competence and skills of students are disclosed in the article. It is shown that among the important functions of the teacher of the higher medical school is the formation of practical orientation and foreign language competences of the future doctor
Дод.точки доступу:
Денисюк, О. М.
Волощук, Н. І.
Саєнко, А. В.
Пашинська, О. С.
Мельник, А. В.
Семененко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Волощук, Н. І.
    Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі [Текст] = Prospects of application of new and “forgotten” methods of teaching pharmacology in high school / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Анотація: У статті розглянуті роль та місце деяких прийомів запам’ятовування великої кількості матеріалу на кафедрі фарма¬кології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова як дієвої допоміжної форми для збіль¬шення обсягу пам’яті, засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. Запропоновані мнемотехнічні методи, одним із яких є акроніми, органічно вписуються в педагогічний процес, сприяють економії часу студентів, доповнюють та урізноманітнюють викладання, а також відповідають умовам педагогічного середовища ви¬щих навчальних закладів
Дод.точки доступу:
Пашинська, О. С.
Грималовська, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Пашинська, О. С.
    Морфологічні зміни в серці щурів з експериментальною алкогольною кардіоміопатією на фоні лікування вінбороном та мілдронатом [Текст] / О. С. Пашинська // Вісник морфології. - 2013. - Т. 19, № 1. - С. 55-59


Рубрики: Винборон--животное--действ преп

   Милдронат--животное--действ преп


MeSH-головна:
КАРДИОМИОПАТИЯ АЛКОГОЛЬНАЯ -- CARDIOMYOPATHY, ALCOHOLIC (диагноз)
КРЫСЫ -- RATS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Пашинська, О. С.
    Порівняльна oцінка антиконвульсивної дії похідних хіназоліну та його конденсованих аналогів в експерименті [Текст] / О. С. Пашинська // Медична хімія. - 2014. - Т. 16, № 4. - С. 102


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ХИНАЗОЛИНЫ -- QUINAZOLINES (фармакология)
СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- COMPARATIVE STUDY
КРЫСЫ -- RATS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Волощук, Н. І.
    Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації [Текст] / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 24-26


Рубрики: ВНМУ-Волощук Н.И. (Н.І.)

   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)


   ВНМУ-Денисюк О.Н. (О.М.)


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (обучение)
Дод.точки доступу:
Пашинська, О. С.
Денисюк, О. М.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

11.


    Пашинська, О. С.
    Вплив вінборону на електричну стабільність та електролітний баланс міокарда при алкогольній кардіоміопатії у щурів [Текст] / О. С. Пашинська // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 85-89


Рубрики: Винборон--животное

   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)


MeSH-головна:
КАРДИОМИОПАТИЯ АЛКОГОЛЬНАЯ -- CARDIOMYOPATHY, ALCOHOLIC (лекарственная терапия)
ЖИВОТНЫЕ -- ANIMALS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Пашинська, О. С.
    Вплив вінборону на стан оксидантно-антиоксидантного гомеостазу серця щурів з експериментальною алкогольною кардіоміопатією [Текст] / О. С. Пашинська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 16


Рубрики: Винборон--животное

MeSH-головна:
КАРДИОМИОПАТИЯ АЛКОГОЛЬНАЯ -- CARDIOMYOPATHY, ALCOHOLIC (профилактика и контроль, терапия)
КРЫСЫ -- RATS
ОКИСЛИТЕЛЬНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНЫЕ РЕАКЦИИ -- OXIDATION-REDUCTION (действие лекарственных препаратов)
СЕРДЦЕ -- HEART (патофизиология)
(действие лекарственных препаратов)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології [Текст] = Principle "student voices" as a tool of partnership cooperation at the department of pharmacology / О. І. Апьчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 297-302. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (использование, организация и управление)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
ЛОКАЛЬНЫЕ СЕТИ ЭВМ -- LOCAL AREA NETWORKS (использование, тенденции)
Анотація: Стаття присвячена питанню імплементації принципів “student voices” та викладацького фідбеку у процес покращення викладання та засвоєння фармакології. Представлені результати анкетування студентів 3 та 4 курсів медичного факультету № 1 та № 2 ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що були проведені у 2017, 2018, 2019 рр., за розробленою нами, сумісно з викладачами кафедри медичної психології, анкетою. Кожний рік опитували від 300 до 500 респондентів, а в 2019 році були долучені до опитування ще й 247 студентів 4 курсу. За результатами опитування у 76–85% респондентів (3-й і 4-й курс відповідно) відношення до обраної спеціальності не змінилося. 78% респондентів вважають якість навчання в університеті високою. При цьому якістю лекційного матеріалу задоволені близько 90% опитаних, якістю практичних занять – біля 88% опитаних. За оцінкою навчання на кафедрі за шкалою від “зовсім не цікаво” до “дуже цікаво”, 84,9% опитаних вибрала відповідь “дуже цікаво”. Оцінка ставлення викладача до студента як особистості показала гарне ставлення у 96% і незадовільне – у 3,9% опитаних. Студенти зазначили, що для покращення знань та більш глибокого розуміння предмету їм необхідно збільшити кількість практичних занять (32% – 3-й курс і 48% – 4-й курс). Таким чином, отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність існуючих методів викладання фармакології, задоволеність студента освітнім процесом, безпосередньо, кінцевими результатами та якістю отриманих компетенцій. Також визначити роль та функцію викладача в умовах сучасної реальності, обрати вектор потенційних змін компетенцій професорсько-викладацького складу кафедри фармакології
The article is devoted to the implementation of the principles of “student voices” and teacher’s feedback in the process of improving the teaching and learning pharmacology. There were introduced results of the students questionnaire, which were conducted in 2017, 2018, 2019, according to the questionnaire developed by us, together with teachers of the Department of Medical Psychology. Every year from 300 to 500 respondents were interviewed, and in 2019 another 247 4th year students were included in the survey. According to the results of the survey, 76–85% of respondents (3rd and 4th year students, respectively) did not change their attitude to the chosen specialty. 78% of respondents believe that the quality of education at the university is high. At the same time, about 90% of respondents are satisfied with the quality of lecture material, and about 88% of respondents are satisfied with the quality of practical classes. According to the assessment of studying at the department on a scale from “not at all interesting” to “very interesting”, 84.9% of respondents chose the answer “very interesting”. Assessment of the teacher’s attitude to the student as a person showed a good attitude in 96% and unsatisfactory – in 3.9% of respondents. Students noted that to improve their knowledge and deeper understanding of the subject, they need to increase the number of practical classes (32% – 3rd year and 48% – 4th year). So, the data obtained made it possible to analyze the effectiveness of existing methods of teaching pharmacology, student satisfaction with the educational process, the final results and the quality of competencies. Also, to determine the role and function of the teacher in modern reality, to choose the vector of potential changes in the competencies of the teaching staff of the Department of Pharmacology
Дод.точки доступу:
Апьчук, О. І.
Пашинська, О. С.
Денисюк, О. М.
Волощук, Н. І.
Маринич, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Пашинська, О. С.
    Ультраструктурні зміни міокарду щурів при експериментальній алкогольній кардіоміопатії та їх корекція вінбороном і мілдронатом [Текст] / О. С. Пашинська, Г. І. Степанюк, А. П. Король // Вісник морфології. - 2003. - Т. 9, № 2. - С. 206-208

Рубрики: Миокард--животное

   Кардиомиопатия алкогольная--животное


   Милдронат


   Винборон


   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)


   ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)


   ВНМУ-Король А.П. (А.П.)


Дод.точки доступу:
Степанюк, Г. І.
Король, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Вплив похідних 6-заміщених 3R-2H- [1,2,4] тріазино [2,3-с]хіназолін-2-онів (сполук МТ-279 ТА МТ-282) на центральну та церебральну гемодинаиіку інтактних тварин та за умов моделювання гострого порушення мозкового кровотоку [Текст] / Л. І. Маринич [та ін.] // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2013. - N 2. - С. 26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРИАЗИНЫ -- TRIAZINES (фармакология)
ХИНАЗОЛИНЫ -- QUINAZOLINES (фармакология)
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS (действие лекарственных препаратов)
БОЛЕЗНЬ, МОДЕЛИ НА ЖИВОТНЫХ -- DISEASE MODELS, ANIMAL
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS (лекарственная терапия)
Дод.точки доступу:
Маринич, Л.І.
Степанюк, Г. І.
Пашинська, О. С.
Коваленко, С. І.
Воскобойнік, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Експериментальне дослідження антиконвульсивної активності калієвої солі 2-альфа-аланіно-З-хлор-І, 4-нафтохінону [Текст] / Г. І. Степанюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2006. - Т. 10, № 1. - С. 22-24

Рубрики: Нафтохиноны

   Кавинтон


   ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)


   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)


Дод.точки доступу:
Степанюк, Г. І.
Шеремета, Р. О.
Пашинська, О. С.
Козирєв, С. Н.


Знайти схожі

17.


    Азаров, О. С.
    Похідні о-фенантроліну в якості аналітичного реагента на Fe2+ [Текст] / О. С. Азаров, Р. А. Мусін [та ін.] // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2002. - Т. 6, № 1. - С. 115-116. - Бібліогр.: в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Мусін, Р. А.
Сергеев, С. В.
Дякова, О. В.
Пашинська, О. С.
Гордійчук, А. Б.
Столярчук, О. О.
Чернобровий, В. М.
Шаламай, А. С.

Примірників всього: 5
НА (1), ІБО (1), КСХ (3)
Вільні: НА (1), ІБО (1), КСХ (3)

Знайти схожі

18.


    Пашинська, О. С.
    Кардіопротекторні властивості вінборону при експериментальній алкогольній кардіоміопатії [Текст] / О. С. Пашинська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2003. - Т. 7, № 1/1. - С. 38-40

Рубрики: Кардиомиопатия алкогольная--животное

   Винборон--фарм


   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)



Знайти схожі

19.


    Пашинська, О. С.
    Алкогольна кардіоміопатія: сучасні погляди на патогенез [Текст] / О. С. Пашинська, Г. І. Степанюк // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2003. - Т. 7, № 2/2. - С. 777-779

Рубрики: Кардиомиопатия алкогольная--этиол

   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)


   ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)


Дод.точки доступу:
Степанюк, Г. І.


Знайти схожі

20.


   
    Вікові та статеві особливості соматотипу і компонентного складу маси тіла у практично здорових міських юнаків і дівчат Поділля [Текст] / В. М. Мороз [та ін.] // Вісник морфології. - 2007. - Т. 13, № 2. - С. 385-388

Рубрики: Возрастные факторы

   Половые факторы


   Телосложения типы


   Тела масса, индекс


   ВНМУ-Мороз В.М. (В.М.)


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


   ВНМУ-Гунас И.В. (І.В.)


   ВНМУ-Гуминский Ю.И. (Ю.Й.)


   ВНМУ-Кириченко И.М. (І.М.)


   ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)


   ВНМУ-Башинская О.М.


Дод.точки доступу:
Мороз, В. М.
Сергета, І. В.
Черкасов, В. Г.
Гунас, І. В.
Гумінський, Ю. Й.
Кириченко, І. М.
Пашинська, О. С.
Башинська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)