Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (15)Вища освіта (7)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Пашинська, О. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-42 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степанюк Г. І., Пашинська О. С.
Назва : Фармакотерапія алкогольної кардіоміопатії: досягнення, невирішені питання, шляхи оптимізації (огляд літератури)
Місце публікування : Ліки. - 2003. - № 5/6. - С. 29-35 (Шифр 74290/2003/5/6)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
КАРДИОМИОПАТИЯ АЛКОГОЛЬНАЯ -- CARDIOMYOPATHY, ALCOHOLIC
ЭНДОТЕЛИЙ СОСУДИСТЫЙ -- ENDOTHELIUM, VASCULAR
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Фармакологія та лікарська токсикологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Маринич Л.І. Вплив похідних 6-заміщених 3R-2H- [1,2,4] тріазино [2,3-с]хіназолін-2-онів (сполук МТ-279 ТА МТ-282) на центральну та церебральну гемодинаиіку інтактних тварин та за умов моделювання гострого порушення мозкового кровотоку/ Л. І. Маринич [та ін.] (стр.26-30)
Юрченко А. І. Скринінг аналгетичної дії похідних 4-оксо (аміно-) хіназоліну/ А. І. Юрченко (стр.89-91)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашинська О. С., Степанюк Г. І., Король А. П.
Назва : Ультраструктурні зміни міокарду щурів при експериментальній алкогольній кардіоміопатії та їх корекція вінбороном і мілдронатом
Місце публікування : Вісник морфології. - 2003. - Т. 9, № 2. - С. 206-208 (Шифр ВУ8/2003/9/2)
Предметні рубрики: Миокард-- животное
Кардиомиопатия алкогольная-- животное
Милдронат
Винборон
ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)
ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)
ВНМУ-Король А.П. (А.П.)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маєвський О. Є., Холодкова О. Л., Волков К. С., Пашинська О. С.
Назва : Регресійні моделі ехокардіографічних функціональних показників серця у практично здорових юнаків Поділля в залежності від особливостей будови тіла
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2011. - № 16. - С. 47 (Шифр ВУ45/2011/16)
Предметні рубрики: Модели математические-- мужск
Антропометрия-- мужск
Эхокардиография-- мужск
Телосложения типы-- мужск
ВНМУ-Маевский А.Е. (О.Є.)
ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Апьчук О. І., Пашинська О. С., Денисюк О. М., Волощук Н. І., Маринич Л. І.
Назва : Принцип "student voices" як інструмент партнерської співпраці на кафедрі фармакології
Паралельн. назви :Principle "student voices" as a tool of partnership cooperation at the department of pharmacology
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 297-302 (Шифр ВУ80/2020/24/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ЛОКАЛЬНЫЕ СЕТИ ЭВМ -- LOCAL AREA NETWORKS
Анотація: Стаття присвячена питанню імплементації принципів “student voices” та викладацького фідбеку у процес покращення викладання та засвоєння фармакології. Представлені результати анкетування студентів 3 та 4 курсів медичного факультету № 1 та № 2 ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що були проведені у 2017, 2018, 2019 рр., за розробленою нами, сумісно з викладачами кафедри медичної психології, анкетою. Кожний рік опитували від 300 до 500 респондентів, а в 2019 році були долучені до опитування ще й 247 студентів 4 курсу. За результатами опитування у 76–85% респондентів (3-й і 4-й курс відповідно) відношення до обраної спеціальності не змінилося. 78% респондентів вважають якість навчання в університеті високою. При цьому якістю лекційного матеріалу задоволені близько 90% опитаних, якістю практичних занять – біля 88% опитаних. За оцінкою навчання на кафедрі за шкалою від “зовсім не цікаво” до “дуже цікаво”, 84,9% опитаних вибрала відповідь “дуже цікаво”. Оцінка ставлення викладача до студента як особистості показала гарне ставлення у 96% і незадовільне – у 3,9% опитаних. Студенти зазначили, що для покращення знань та більш глибокого розуміння предмету їм необхідно збільшити кількість практичних занять (32% – 3-й курс і 48% – 4-й курс). Таким чином, отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність існуючих методів викладання фармакології, задоволеність студента освітнім процесом, безпосередньо, кінцевими результатами та якістю отриманих компетенцій. Також визначити роль та функцію викладача в умовах сучасної реальності, обрати вектор потенційних змін компетенцій професорсько-викладацького складу кафедри фармакологіїThe article is devoted to the implementation of the principles of “student voices” and teacher’s feedback in the process of improving the teaching and learning pharmacology. There were introduced results of the students questionnaire, which were conducted in 2017, 2018, 2019, according to the questionnaire developed by us, together with teachers of the Department of Medical Psychology. Every year from 300 to 500 respondents were interviewed, and in 2019 another 247 4th year students were included in the survey. According to the results of the survey, 76–85% of respondents (3rd and 4th year students, respectively) did not change their attitude to the chosen specialty. 78% of respondents believe that the quality of education at the university is high. At the same time, about 90% of respondents are satisfied with the quality of lecture material, and about 88% of respondents are satisfied with the quality of practical classes. According to the assessment of studying at the department on a scale from “not at all interesting” to “very interesting”, 84.9% of respondents chose the answer “very interesting”. Assessment of the teacher’s attitude to the student as a person showed a good attitude in 96% and unsatisfactory – in 3.9% of respondents. Students noted that to improve their knowledge and deeper understanding of the subject, they need to increase the number of practical classes (32% – 3rd year and 48% – 4th year). So, the data obtained made it possible to analyze the effectiveness of existing methods of teaching pharmacology, student satisfaction with the educational process, the final results and the quality of competencies. Also, to determine the role and function of the teacher in modern reality, to choose the vector of potential changes in the competencies of the teaching staff of the Department of Pharmacology
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Азаров О. С., Мусін Р. А., Сергеев С. В., Дякова О. В., Пашинська О. С., Гордійчук А. Б., Столярчук О. О., Чернобровий В. М., Шаламай А. С.
Назва : Похідні о-фенантроліну в якості аналітичного реагента на Fe2+
Місце публікування : Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2002. - Т. 6, № 1. - С. 115-116 (Шифр 74127/2002/6/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашинська О. С.
Назва : Порівняльна oцінка антиконвульсивної дії похідних хіназоліну та його конденсованих аналогів в експерименті
Місце публікування : Медична хімія. - 2014. - Т. 16, № 4. - С. 102 (Шифр МУ8/2014/16/4)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ХИНАЗОЛИНЫ -- QUINAZOLINES
СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- COMPARATIVE STUDY
КРЫСЫ -- RATS
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волощук Н. І., Пашинська О. С., Грималовська О. В.
Назва : Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі
Паралельн. назви :Prospects of application of new and “forgotten” methods of teaching pharmacology in high school
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 8-11 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Анотація: У статті розглянуті роль та місце деяких прийомів запам’ятовування великої кількості матеріалу на кафедрі фарма¬кології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова як дієвої допоміжної форми для збіль¬шення обсягу пам’яті, засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. Запропоновані мнемотехнічні методи, одним із яких є акроніми, органічно вписуються в педагогічний процес, сприяють економії часу студентів, доповнюють та урізноманітнюють викладання, а також відповідають умовам педагогічного середовища ви¬щих навчальних закладів
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степанюк Г. І., Пашинська О. С., Бабій В. Ю.
Назва : Оцінка антиконвульсивної дії амінокислотовмісного похідного 1,4-нафтохінону в експерименті
Місце публікування : Вісник морфології. - 2010. - Т. 16, № 3. - С. 582-584 (Шифр ВУ8/2010/16/3)
Предметні рубрики: Аминокислоты-- животное
Нафтохиноны-- животное
Противосудорожные средства-- животное
ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)
ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Денисюк О. М., Волощук Н. І., Саєнко А. В., Пашинська О. С., Мельник А. В., Семененко О. М.
Назва : Нові функції і задачі викладача сучасної вищої медичної школи у підготовці кваліфікованого спеціаліста
Паралельн. назви :New functions and tasks of the teacher of the modern higher medical school in the preparation of qualified specialists
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 283-286 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті окреслено основні напрямки діяльності викладача сучасного вищого медичного навчального закладу як у підготовці висококласних лікарів, так і у власному професійному розвитку (навчально-методичний, науково-дослідний, суспільний, виховний). Обґрунтовано необхідність впровадження нових активних, інтерактивних та інформаційно-комунікаційних методів навчання в умовах “антропоцентричної” моделі освіти. Розкрито ролі і функції сучасного викладача (наставника, тренера, провайдера, ментора, коуча, фасилітатора, асесора) у забезпеченні умов для набуття студентами знань, компетентностей і навичок. Показано, що серед важливих функцій викладача вищої медичної школи є формування практично-орієнтовних та іншомовних компетентностей майбутнього лікаряThe main activity orientations of instructor of higher medical educational institution in preparation of highly-skilled doctors as well as self-professional development (educational-methodical, scientific-research, social, educational) are outlined in the article. The necessity of introducing new active, interactive and informational-communication methods of education in conditions of “anthropocentric” model of education is substantiated. The roles and functions of modern instructor (preceptor, trainer, provider, mentor, coach, facilitator, assessor) in providing the conditions for obtained knowledge, competence and skills of students are disclosed in the article. It is shown that among the important functions of the teacher of the higher medical school is the formation of practical orientation and foreign language competences of the future doctor
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашинська О. С.
Назва : Морфологічні зміни в серці щурів з експериментальною алкогольною кардіоміопатією на фоні лікування вінбороном та мілдронатом
Місце публікування : Вісник морфології. - 2013. - Т. 19, № 1. - С. 55-59 (Шифр ВУ8/2013/19/1)
Предметні рубрики: Винборон-- животное-- действ преп
Милдронат-- животное-- действ преп
MeSH-головна: КАРДИОМИОПАТИЯ АЛКОГОЛЬНАЯ -- CARDIOMYOPATHY, ALCOHOLIC
КРЫСЫ -- RATS
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медична хімія -2014р. т.16,N 4
Цікаві статті :
Крайдашенко О. В. Віддалені фармакодинамічні ефекти застосування селективної бета-адреноблокади у хворих із хронічною серцевою недостатністю похилого і старечого віку/ О. В. Крайдашенко, О. О. Свинтозельський, О. О. Крайдашенко (стр.6-10)
Муляр Л. А. Вплив преваліну на імунний статус хворих на сезонний алергічний риніт/ Л. А. Муляр [и др.] (стр.11-14)
Черняшова В. В. Ризики виникнення побічних реакцій при застосуванні бета-адреноблокаторів у професійному спорті/ В. В. Черняшова, К. А. Посохова, О. О. Шевчук (стр.15-17)
Ільків І. І. Дія Н2S-вмісного напроксену на стан системи NO-синтаза/аргіназа за умов стресу в тонкій кишці/ І. І. Ільків [и др.] (стр.18-21)
Мельник А. В. Вплив тестостерону на продукцію гідроген сульфіду в міокарді щурів/ А. В. Мельник (стр.22-25)
Денисенко Н. В. H2S-Зв’язаний нестероїдний протизапальний препарат АТB-346 володіє зниженою гастротоксичністю порівняно з впливом його структурного аналога напроксену/ Н. В. Денисенко [и др.] (стр.26-29)
Нікітченко І. В. Вплив Nw-нітро-L-аргініну на зміни показників прооксидантно-антиоксидантної системи мітохондрій печінки щурів за умов рабдоміолізу/ І. В. Нікітченко [и др.] (стр.30-32)
Філіпець Н. Д. Стан протеолізу/фібринолізу тканин нирок під впливом флокаліну та дилтіазему за умов розвитку гіпоксичної гістогемічної нефропатії/ Н. Д. Філіпець (стр.33-35)
Панасюк Я. В. Вплив ловастатину на регенерацію кісткової тканини в щурів/ Я. В. Панасюк, М. М. Корда (стр.36-40)
Непорада К. С. Вплив меланіну на активність NO-синтази, a-амілази та орнітиндекарбоксилази в слинних залозах за умов омепразоліндукованої гіпергастринемії/ К. С. Непорада, Т. В. Берегова, А. А. Сухомлин (стр.41-43)
Городиловська М. І. Дослідження впливу Lactobacillus Reuteri (Biogaia) на слизову оболонку стравоходу в комплексному лікуванні еозинофільного езофагіту у школярів/ М. І. Городиловська (стр.44-46)
Щудрова Т. С. Ренальні ефекти трипептидів AED та EDL при застосуванні за умов гентаміцинової нефропатії/ Т. С. Щудрова, І. І. Заморський (стр.47-49)
Сас П. А. Патогенетична роль порушення ниркового транспорту іонів натрію в динаміці гострого ураження легень/ П. А. Сас, Ю. І. Бондаренко (стр.50-53)
Палиця Л. М. Дослідження впливу фулеренів С60 на гепатотоксичність толуолу/ Л. М. Палиця, С. О. Ястремська, М. М. Корда (стр.54-57)
Геруш І. В. Вплив 14-добового введення мелатоніну на стан оксидантної та антиоксидантної систем і вміст гідроген сульфіду в крові щурів при алоксановому цукровому діабеті/ І. В. Геруш, Н. М. Лугініч (стр.58-60)
Бабік І. В. Ефективність ноотропного препарату при лікуванні порушення біоелектричної активності головного мозку в дітей віком 7–14 років із діагнозом позашпитальної пневмонії/ І. В. Бабік (стр.61-15)
Андрейчин С. М. Вплив глутаргіну на зв’язувальну функцію сироваткового альбуміну та інші показники функціонального стану печінки при гострому токсичному гідразиновому гепатиті/ С. М. Андрейчин, З. С. Скірак (стр.66-69)
Яремій І. М. Вплив екзогенного мелатоніну на активність піруваткінази та лактатдегідрогенази в яснах і крові алоксандіабетичних щурів/ І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір, Л. Г. Кузик (стр.70-72)
Демкович А. Є. Вплив тіотриазоліну на активність процесів пероксидного окиснення ліпідів та активність ферментів антиоксидантного захисту в сироватці крові за умов розвитку експериментального постекстракційного альвеоліту/ А. Є. Демкович (стр.73-77)
Турчин М. В. Динаміка показників антиоксидного захисту крові та водянистої вологи за умови експериментальної механічної непроникної травми рогівки/ М. В. Турчин, І. М. Кліщ (стр.78-84)
Александрова К. В. Пошук нейропротекторів з енерготропними властивостями в ряду похідних ксантину/ К. В. Александрова [и др.] (стр.85-88)
Нагорна О. О. Тези матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Актуальні питання експериментальної і клінічної біохімії та фармакології"/ О. О. Нагорна (стр.89-124)
Посохова К. А. Механізми дії біологічно активних сполук та фармакологічних препаратів. Побічні реакції лікарських засобів/ К. А. Посохова (стр.89-124)
Косуба Р. Б. Вплив ірбесартану на фракції гідроксипроліну в сироватці крові щурів зі спонтанною артеріальною гіпертензією та активність колагенази/ Р. Б. Косуба [и др.] (стр.89)
Бухтіярова І. П. Вплив гіперфорину на результати фармакотерапії/ І. П. Бухтіярова (стр.90)
Звягинцева Т. В. Фітохімічна корекція металотоксикозу в експерименті/ Т. В. Звягинцева, О. О. Перепелиця, В. В. Гордієнко (стр.90)
Покотило О. А. Вплив антагоніста рецепторів інтерлейкіну-1 ралейкіну на перебіг дитизонового діабету в кролів/ О. А. Покотило, К. Г. Щокіна, С. М. Дроговоз (стр.91)
Олещук О. М. Изучение безопасности метилурациловой мази с наночастицами серебра в эксперименте/ О. М. Олещук [и др.] (стр.92)
Поготова Г. А. Фотокаталітична антибактеріальна активність наночастинок діоксиду титану (ТіО2)/ Г. А. Поготова (стр.92)
Бойко Л. А. Деякі ризики при застосуванні антигіпертензивних препаратів першої лінії/ Л. А. Бойко, К. А. Посохова, Л. М. Матюк (стр.93)
Іванова Н. І. Дія селенази на показники цитолізу в сироватці крові щурів при токсичному гепатиті/ Н. І. Іванова [и др.] (стр.94)
Дахим І. С. Застосування мексидолу для корекції порушень біоенергетичних процесів за умов одночасного ураження щурів карбофосом і тетрахлорметаном/ І. С. Дахим, Л. С. Фіра, І. І. Герасимець (стр.94)
Денисюк О. М. Вплив вінборону та тіотриазоліну на ступінь деструктивних ушкоджень у міокарді при гострій експериментальній доксорубіциновій кардіоміопатії за даними біохімічних показників/ О. М. Денисюк, Г. І. Степанюк, Е. Г. Іванова (стр.95)
Сатурська Г. С. Вивчення гострої токсичності густого екстракту стокроток багаторічних/ Г. С. Сатурська, О. Ю. Кошова, О. О. Болюх (стр.96)
Жилюк В. І. Застосування бурштинової кислоти для посилення протигіпоксичного ефекту антигіпоксантів/ В. І. Жилюк, Г. І. Степанюк (стр.97)
Пузиренко А. М. Ефективність патогенетичної корекції експериментального дифузного ішемічно-некротичного кардіосклерозу/ А. М. Пузиренко [и др.] (стр.98)
Звягинцева Т. В. Ефекти гіпоглікемічних засобів відносно процесів навчання та збереження набутої навички у щурів з алоксановою гіперглікемією/ Т. В. Звягинцева (стр.99)
Сампара С. Р. Вивчення мітохондріо- та мембранопротекторних властивостей елгацину при експериментальній артеріальній гіпертензії у щурів/ С. Р. Сампара, І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.100)
Косуба Р. Б. Эффективность мазей тиотриазолина и метилурацила с наночастицами серебра при термическом ожоге в эксперименте/ Р. Б. Косуба [и др.] (стр.100)
Пашинська О. С. Вплив аміногуанідину на патогенетичні ланки ураження матки, плаценти та легень новонароджених при гестаційному антифосфоліпідному синдромі/ О. С. Пашинська [и др.] (стр.101)
Матюшкіна М. В. Про що свідчить фармаконагляд на Буковині/ М. В. Матюшкіна, А. Є. Петрюк, К. М. Климович (стр.101)
Стечишин І. П. Порівняльна oцінка антиконвульсивної дії похідних хіназоліну та його конденсованих аналогів в експерименті/ І. П. Стечишин (стр.102)
Мамчур В. Й. Розвиток депримуючих ефектів різнометальних (Mg, Co) біс(цитрато)германатів (станатів)/ В. Й. Мамчур (стр.103)
Саєнко А. В. Масометричні та функціональні зміни при експериментальному цукровому діабеті й корекції препаратами кверцетину/ А. В. Саєнко, К. А. Посохова (стр.104)
Худан-Цільо І. І. Вплив пірацетаму та резвератролу на біохімічні маркери за умов експериментального метаболічного синдрому, індукованого високофруктозною дієтою/ І. І. Худан-Цільо, Н. О. Мархонь, А. Е. Лєвих (стр.105)
Савченкова Л. В. Порівняльна оцінка курсового введення натрієвої солі 3-(2-оксо-3-феніл-2H-(1,2,4)триазино(2,3-c) хіназолін-6-іл) пропанової кислоти та бемітилу на поведінково-пошукові реакції щурів за умов тривалої гіпокінезії/ Л. В. Савченкова (стр.106)
Посохова К. А. Застосування інгібітора iNOS при контактному дерматиті/ К. А. Посохова, М. М. Корда (стр.107)
Бобирьов В. М. Оцінка ефективності та безпечності застосування фіксованих комбінацій гіпотензивних лікарських засобів у хворих на есенціальну артеріальну гіпертензію/ В. М. Бобирьов, Т. В. Афоніна (стр.108)
Бердей Т. С. Негативні наслідки неналежного використання анаболічних стероїдів/ Т. С. Бердей, О. М. Олещук, В. В. Черняшова (стр.109)
Посохова К. А. Медикаментозно-індуковані гепатотоксичні реакції при проведенні радіохіміотерапії/ К. А. Посохова [и др.] (стр.110)
Савченкова Л. В. Дослідження жовчогінної дії сухого екстракту трави чорнобривців у інтактних щурів/ Л. В. Савченкова, О. Ю. Кошова (стр.111)
Сімонов П. В. Зміни гістологічної будови печінки при її ураженні парацетамолом і призначенні тіотриазоліну та ацетилцистеїну/ П. В. Сімонов [и др.] (стр.112)
Казак Л. І. Особливості небажаних реакцій лікарських засобів у дітей різного віку/ Л. І. Казак, М. С. Акімова (стр.113)
Яковлева О. О. Нанобіотехнологічні методи синтезу протимікробних лікарських засобів на основі наночастинок міді/ О. О. Яковлева (стр.114)
Прискока А. О. Антагоніст кальцію фелодипін у кардіологічній практиці/ А. О. Прискока, А. І. Гребельник (стр.114)
Геруш О. В. Порівняльна нефропротекторна ефективність комбінованих інфузійних розчинів при опіковій хворобі в щурів у гострий період/ О. В. Геруш, О. М. Семененко (стр.115)
Аль Шадат Нур Альхуда Ахмад. Наночастинки срібла у лікуванні інфекцій, спричинених антибіотикорезистентними мікроорганізмами/ Шадат Нур Альхуда Ахмад Аль, А. В. Микитюк (стр.116)
Хромильова О. В. Вплив нових препаратів природного походження на проникність еритроцитарних мембран/ О. В. Хромильова, Л. В. Яковлєва, О. Б. Леницька (стр.116)
Горчакова Н. О. Медицинские и фармацевтические аспекты ионно-ацетатного инфузионного раствора/ Н. О. Горчакова, Р. С. Корытнюк, Л. Л. Давтян (стр.117)
Ющенко Т. І. Щодо створення нового комбінованого лікарського засобу для лікування туберкульозу з метою зменшення побічної дії базового препарату/ Т. І. Ющенко [и др.] (стр.118)
Горчакова Н. О. Перспективи досліджень наночастинок металів у поєднанні з ефірними оліями для зовнішнього застосування/ Н. О. Горчакова, Т. І. Нагорна (стр.119)
Князєва М. В. "Церапласт-S” – перспективний шлях введення лікарських речовин через шкіру/ М. В. Князєва, О. А. Слюсар, Н. С. Ліман (стр.119)
Туманов В. А. Удосконалення якості викладання фармакології/ В. А. Туманов (стр.120)
Колесниченко Г. Г. Сучасні погляди на процес викладання біохімії у вищій школі (за матеріалами FEBS Congress 2013–2014)/ Г. Г. Колесниченко (стр.121)
Дяченко В. Ю. Науково-методичні основи викладання фармакології холінергічних засобів рослинного і синтетичного походження/ В. Ю. Дяченко [и др.] (стр.122)
Горчакова Н. О. Аналіз мотивації як фактора оптимізації навчального процесу у вивченні медичних дисциплін/ Н. О. Горчакова, О. Ю. Коваленко, С. Л. Малишев
Дяченко В. Ю. . Сучасні аспекти викладання студентам елективного курсу "Побічна дія ліків”/ В. Ю. Дяченко (стр.123)
Горчакова Н. О. . Науково-методичні аспекти викладання фармакології моноклональних антитіл/ Н. О. Горчакова, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Медична освіта -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець О. П. Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомоги населенню України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.5-6)
Москаленко В. Ф. Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.7-9)
Вітенко І. С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник (стр.10-12)
Ахтемійчук Ю. Т. Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання/ Ю. Т. Ахтемійчук [и др.] (стр.13-15)
Білик С. М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І. Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах/ С. М. Білик (стр.16-19)
Вісьтак М. В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів/ М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула (стр.20-22)
Волощук Н. І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв (стр.23-26)
Грищук М. І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам/ М. І. Грищук (стр.27-29)
Жмудська Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ Г. В. Жмудська (стр.30-32)
Запорожан С. Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія"/ С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук (стр.33-34)
Кравець Н. О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою/ Н. О. Кравець (стр.35-37)
Криськів О. І. Формування деонтологічних аспектів професійного спілкування у лікарів-інтернів і субординаторів/ О. І. Криськів [и др.] (стр.38-39)
Кукурудз Н. І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога/ Н. І. Кукурудз (стр.40-42)
Кушик М. Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст./ М. Л. Кушик (стр.43-48)
Левицький П. Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій / П. Р. Левицький (стр.49-51)
Марценюк В. П. Педагогічно-психологічні аспекти комп’ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов/ В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба (стр.52-54)
Мельничук І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціоекономічних професій/ І. М. Мельничук (стр.55-60)
Мосула Л. М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії/ Л. М. Мосула (стр.61-63)
Ничик Н. А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти?/ Н. А. Ничик (стр.64-65)
Ніженковська І. В. Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. В. Ніженковська [и др.] (стр.66-68)
Одинцова В. М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання/ В. М. Одинцова, О. М. Денисенко (стр.69-71)
Олійник І. Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ І. Ю. Олійник (стр.72-75)
Перцева Т. О. Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.76-79)
Рега Н. І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Н. І. Рега (стр.80-83)
Роговий Ю. Є. Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращенні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий [и др.] (стр.84-85)
Сон А. С. Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.86-88)
Федчишин Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки/ Н. О. Федчишин (стр.89-92)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (стр.6-7)
Андреев І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі/ І. А. Андреев (стр.8-10)
Анісімов В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні/ В. Ю. Анісімов [и др.] (стр.11-13)
Боярчук О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів/ О. Р. Боярчук [и др.] (стр.14-17)
Вдовиченко Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.18-20)
Верещагіна Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів/ Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема (стр.21-23)
Волощук Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк (стр.24-26)
Галюк В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії/ В. М. Галюк (стр.27-29)
Герасимчук М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології/ М. Р. Герасимчук (стр.30-33)
Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/ І. С. Головчак (стр.34-36)
Грозав А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі/ А. М. Грозав, О. О. Перепелиця (стр.37-40)
Губіна Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.41-43)
Дзига С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського/ С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош (стр.44-45)
Дубініна В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.46-49)
Іващук О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі/ О. І. Іващук [и др.] (стр.50-51)
Кишкан І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія"/ І. Г. Кишкан (стр.52-55)
Кліщ Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.56-59)
Костюк І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти/ І. Р. Костюк (стр.60-62)
Кравець Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики/ Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук (стр.63-67)
Кравчук Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP./ Л. В. Кравчук [и др.] (стр.68-73)
Кульчицький В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття)/ В. Й. Кульчицький (стр.74-78)
Кущ О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"/ О. Г. Кущ (стр.79-81)
Литвинова О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі/ О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв (стр.82-84)
Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/ Н. В. Манащук (стр.85-86)
Махобей К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro/ Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький (стр.87-91)
Мерецький В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології/ В. М. Мерецький (стр.92-94)
Молодовець О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту/ О. Б. Молодовець (стр.95-98)
Оринчак М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять/ М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк (стр.99-100)
Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/ І. В. Палійчук (стр.101-103)
Платонова О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін/ О. М. Платонова (стр.104-106)
Романова Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів/ Ю. Г. Романова [и др.] (стр.107-111)
Сон А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов (стр.112-114)
Фальфушинська Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.115-117)
Федяк І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів/ І. О. Федяк (стр.118-121)
Філіпець Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін/ Н. Д. Філіпець [и др.] (стр.122-123)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.124-127)
Холодкова О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини/ О. Л. Холодкова [и др.] (стр.128-131)
Чорній Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Н. В. Чорній (стр.132-134)
Шлімкевич І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах/ І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук (стр.135-138)
Якименко О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери/ О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков (стр.139-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Ліки -2003р.,N 5/6
Цікаві статті :
Степанюк Г. І. Фармакотерапія алкогольної кардіоміопатії: досягнення, невирішені питання, шляхи оптимізації (огляд літератури)/ Г. І. Степанюк, О. С. Пашинська (стр.29-35)
Дмитрієв Д. В. Вплив статі, фенотипу окислення амідопірину, чдукторів та інгібіторів цитохрому Р450 на фармакологічний ефект пропофолу у щурів/ Д. В. Дмитрієв, О. О. Пентюк (стр.56-59)
Чернобровий В. М. Кислотоінгібуючий вплив лансопразолотерапії в динаміці лікування у хворих на пептичні пілородуоденальні ерозивно-виразкові та запальні захворювання/ В. М. Чернобровий, І. В. Чернова (стр.110-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашинська О. С.
Назва : Кардіопротекторні властивості вінборону при експериментальній алкогольній кардіоміопатії
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2003. - Т. 7, № 1/1. - С. 38-40 (Шифр ВУ80/2003/7/1/1)
Предметні рубрики: Кардиомиопатия алкогольная-- животное
Винборон-- фарм
ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волощук Н. І., Пашинська О. С., Денисюк О. М.
Назва : Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 24-26 (Шифр МУ7/2014/4)
Предметні рубрики: ВНМУ-Волощук Н.И. (Н.І.)
ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)
ВНМУ-Денисюк О.Н. (О.М.)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степанюк Г. І., Шеремета Р. О., Пашинська О. С., Козирєв С. Н.
Назва : Експериментальне дослідження антиконвульсивної активності калієвої солі 2-альфа-аланіно-З-хлор-І, 4-нафтохінону
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2006. - Т. 10, № 1. - С. 22-24 (Шифр ВУ80/2006/10/1)
Предметні рубрики: Нафтохиноны
Кавинтон
ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)
ВНМУ-Пашинская О.С. (О.С.)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маринич Л.І., Степанюк Г. І., Пашинська О. С., Коваленко С. І., Воскобойнік О. Ю.
Назва : Вплив похідних 6-заміщених 3R-2H- [1,2,4] тріазино [2,3-с]хіназолін-2-онів (сполук МТ-279 ТА МТ-282) на центральну та церебральну гемодинаиіку інтактних тварин та за умов моделювання гострого порушення мозкового кровотоку
Місце публікування : Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2013. - N 2. - С. 26-30 (Шифр ФУ18/2013/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРИАЗИНЫ -- TRIAZINES
ХИНАЗОЛИНЫ -- QUINAZOLINES
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS
БОЛЕЗНЬ, МОДЕЛИ НА ЖИВОТНЫХ -- DISEASE MODELS, ANIMAL
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)