Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Вища освіта (18)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Перцева, Т. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзяк Г. В., Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Назва : Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 59-61 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Фесенко О. В.
Назва : Вплив небівололу та івабрадину в складі комплексної терапії на показники добового моніторування ЕКГ пацієнтів з поєднанням ішемічної хворобі серця та хронічного обструктивного захворювання легень зі збереженою систолічною функцією лівого шлуночка
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 3. - С. 42-49 (Шифр ВУ9/2012/3)
Предметні рубрики: Ишемическая болезнь сердца
Небиволол
Ивабрадин
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Разумний Р. В.
Назва : Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів
Паралельн. назви :The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Кіреєва Т. В., Штепа О. О.
Назва : Можливості корекції сурфактантної системи легень у хворих на інфекції нижніх дихальних шляхів. Методи контролю ефективності
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2015. - № 3. - С. 34-38 (Шифр ВУ9/2015/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЛЕГКИХ БОЛЕЗНЬ ХРОНИЧЕСКАЯ ОБСТРУКТИВНАЯ -- PULMONARY DISEASE, CHRONIC OBSTRUCTIVE
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
РЕСПИРАТОРНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- RESPIRATORY TRACT INFECTIONS
ЛЕГОЧНЫЕ СУРФАКТАНТЫ -- PULMONARY SURFACTANTS
ЛЕГОЧНЫЙ СУРФАКТАНТ-АССОЦИИРОВАННЫЙ БЕЛОК D -- PULMONARY SURFACTANT-ASSOCIATED PROTEIN D
ЛЕЧЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ ОЦЕНКА -- OUTCOME ASSESSMENT (HEALTH CARE)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О.
Назва : Нові перспективні можливості лікування від вкрай тяжкої до легкої бронхіальної астми
Місце публікування : Астма та алергія: науково-практичний журнал. - Київ: ДУ "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г.Яновського АМН України", 2015. - № 4. - С. 50-52 (Шифр АУ22/2015/4)
MeSH-головна: АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
РАСПЫЛИТЕЛИ И ИСПАРИТЕЛИ -- NEBULIZERS AND VAPORIZERS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О.
Назва : Хронічне обструктивне захворювання легень: можливості модифікації перебігу
Місце публікування : Астма та алергія: науково-практичний журнал. - Київ: ДУ "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г.Яновського АМН України", 2015. - № 4. - С. 55-56 (Шифр АУ22/2015/4)
Предметні рубрики: Серетид
MeSH-головна: ЛЕГКИХ БОЛЕЗНЬ ХРОНИЧЕСКАЯ ОБСТРУКТИВНАЯ -- PULMONARY DISEASE, CHRONIC OBSTRUCTIVE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Назва : Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах
Паралельн. назви :Experience of cre ation and using the educat ional films when teaсhing hygienic in the higner medical educational institutions
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 109-111 (Шифр МУ7/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Борисова І. С.
Назва : Мікробіологічна характеристика пневмоній хворих з порушеннями іммунітету на фоні онкогематологічних захворювань
Місце публікування : Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Т. 1, № 4. - С. 172-176 (Шифр ВУ12/2014/1/4)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзяк Г. В., Перцева Т. О., Захаров С. В., Горбунова Г. В.
Назва : Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 66-67 (Шифр МУ7/2015/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перцева Т. О., Бондарева О. О.
Назва : Значення факторів ризику та їх поєднання у діагностиці ранніх стадій порушення вуглеводного обміну у хворих на бронхіальну астму
Місце публікування : Медичні перспективи. - Дніпропетровськ, 1999. - Т. 4, № 2. - С. 29-32 (Шифр МУ10/1999/2)
MeSH-головна: ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
УГЛЕВОДНЫЙ ОБМЕН -- CARBOHYDRATE METABOLISM
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)