Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)Вища освіта (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Посохова, К. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: МУ7/2021/3
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 3 . - 169.30, р.
Зміст:
Білавич, Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. І.
Бойчук, І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів / О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков. - С.23-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Журавльова, Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. В. Журавльова [та ін.]. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олійник М. О., Сікало Ю. К., Летік І. В.
Мартинюк, В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології / В. М. Мартинюк [та ін.]. - С.49-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Посохова, К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слободянюк, Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шанайда, М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі / М. І. Шанайда. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bandas, І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ворона, І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуменна, І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький. - С.87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нахаєва, Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Розман, І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури / І. І. Розман. - С.97-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свірчевська, Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації / Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська. - С.101-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students / N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn. - С.106-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.113-118. - Bibliogr. at the end of the art.
Фіра, Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі / Л. С. Фіра [та ін.]. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Моцюк, Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників / Ю. Б. Моцюк. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. О. Old age as a pedagogical problem / N. О. Fedchyshyn [та ін.]. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yelahina N. I., Shevchuk О. О., Makovska О. А.
Fedoniuk, L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists / L. Ya. Fedoniuk [та ін.]. - С.134-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Yarema O. M., Rekun T. O.
Savaryn, Т. V. Synonymy in anatomical terminology / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Посохова, К. А.
    Особливості викладання дисципліни «побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті [Текст] = Some teaching’s features of the discipline “drugs’ side effects” (elective course) at the medical faculty / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 53-57


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
ЛЕКАРСТВ ПОБОЧНОГО ДЕЙСТВИЯ СИСТЕМЫ УЧЕТА -- ADVERSE DRUG REACTION REPORTING SYSTEMS
Анотація: Сучасні лікарські засоби мають багатогранну активність, що дозволяє успішно використовувати їх для лікування різних захворювань. Водночас всі лікарські засоби можуть викликати побічні реакції. Найкращий спосіб їх попередження – володіння детальною інформацією про спектр побічних реакцій, механізми та провокуючі моменти їх розвитку. Незважаючи на те, що відомості про побічні реакції лікарських засобів доволі повно висвітлюються в інструкціях до їх застосування і розглядаються при вивченні фармакології на 3 курсі, загострення уваги студентів 5 курсу на цьому аспекті фармакодинаміки лікарських засобів є важливим напрямком фахової підготовки лікаря. Метою роботи був аналіз особливостей викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) студентам медичного факультету ТНМУ. При викладанні даної дисципліни аналізуються прояви та механізми розвитку побічних реакцій лікарських засобів, протипоказання при застосуванні окремих груп препаратів; результати фармакокінетичної (на етапах всмоктування, розподілу, біотрансформації, виведення) та фармакодинамічної взаємодії ліків при їх комбінованому призначенні; особливості фармакодинаміки лікарських засобів залежно від генетичних особливостей пацієнта. Підкреслюється важлива роль Державного експертного центру МОЗ України у раціональному використанні ліків, важливість фармаконагляду, який повинен здійснюватися лікарями у процесі клінічного застосування лікарських засобів. Викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті необхідне для оволодіння студентами основами здійснення ефективної та безпечної фармакотерапії. Дисципліна «Побічна дія ліків» орієнтує на важливість ключових питань, які постають перед лікарем при призначенні лікарських засобів. Глибоке опанування їх сприятиме формуванню у майбутніх лікарів усвідомлення необхідності уважного і виваженого ставлення до призначення лікарських засобів
Modern medicines have a variety of activities, which are the basis for their successful use to treat various diseases. At the same time, all drugs can cause side effects (SE). The best way to prevent them is the knowledge of the details of the spectrum of SE, mechanisms and provoking moments of their development. Despite the fact that information about drugs’ SE is quite fully present in the instructions for their use and considered in the study of pharmacology in the 3rd year, the focus of 5th year students on this aspect of drugs pharmacodynamics is an important moment of ​​their professional training. The aim of the work was to analyze the features of teaching the discipline “Drugs’ side effects” (elective course) at the Faculty of Medicine of TNMU. When teaching this discipline, the manifestations and mechanisms of development of adverse drugs’ reactions, contraindications for the use of certain groups of drugs are analyzed; the results of drug-drug interaction, in particular changes of pharmacokinetics (at the stages of absorption, distribution, biotransformation, excretion) and pharmacodynamics in a case of their combined administration, pharmacogenomics. The important role of the State Expert Center of the Ministry of Health of Ukraine in the rational use of medicines also is discussed, as well as the importance of pharmacovigilance, which should be carried out by physicians in the process of clinical use of drugs. Teaching the discipline “Drugs’ Side Effects” (elective course) at the Faculty of Medicine is necessary for students to master the basics of effective and safe pharmacotherapy. The discipline “Drugs’ Side Effects” focuses on the importance of key issues facing the doctor when prescribing drugs. Thus, deep mastery of them will help to form in future doctors an awareness of the need for careful and balanced use of medicines
Дод.точки доступу:
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Морфологічні зміни у нирках при експериментальному антифосфоліпідному синдромі та застосуванні модуляторів синтезу оксиду азоту [Текст] = Morphological changes in the kidney in experimental antiphospholipid syndrome: effects of nitric oxide synthesis modulators / О. З. Яремчук [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2020. - N 1. - С. 208-215


MeSH-головна:
АНТИФОСФОЛИПИДНЫЙ СИНДРОМ -- ANTIPHOSPHOLIPID SYNDROME
ПОЧКИ -- KIDNEY
АЗОТА ОКСИДЫ -- NITROGEN OXIDES
Анотація: Нирки є одним із основних органів-мішеней при всіх клінічних формах антифосфоліпідного синдрому (АФС)
В нирцi зa умoв АФС вiдбувaються судиннi пoрушення, якi призвoдять дo знaчних деструктивних змiн нефронів. Застосування модуляторів синтезу оксиду азоту (L-аргініну та аміногуанідину), окремо та, oсoбливo, при їх комбінованому введенні, приводить до зменшення патологічних змiн кoмпoнентiв нефрoнa за умов АФС у мишей лінії BALB/с
The kidneys are one of the main target organs in all clinical forms of antiphospholipid syndrome (APS)
Vascular disorders occur in the kidney in cases of APS that cause significant destructive changes of the nephrons. The application of modulators of nitric oxide synthesis (L-arginine and aminoguanidine), separately and especially when combined, leads to reduction of pathological changes in nephron components in the presence of APS in the BALB/c mice
Дод.точки доступу:
Яремчук, О. З.
Небесна, З. М.
Крамар, С. Б.
Посохова, К. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: ЗУ17/2020/1
   Журнал

Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Виходить двічі на рік
2020р. N 1
Зміст:
Верещагіна, Т. В. Сучасний погляд на діагностику гіперпластичних процесів ендометрія (огляд літератури) / Т. В. Верещагіна. - С.6-13
Никитюк, С. О. Лайм-бореліоз у дітей / С. О. Никитюк, С. І. Климнюк. - С.14-25
Horyn, M. M. Development of methodology for simultaneous determination of metoprolol and meldonium in pharmaceuticals by using TLC / M. M. Horyn, L. S. Logoyda, N. O. Zarivna. - С.26-29
Peleshok, K. Ye. Development and methodology for the estimation of atenolol and valsartan in pharmaceuticals / K. Ye. Peleshok, L. S. Logoyda, O. B. Poliak. - С.30-33
Андрейчин, С. М. Порушення зв’язувальної функції сироваткового альбуміну, білкового та ліпідного обміну і їх корекція у хворих на гіпертонічну хворобу в поєднанні з неалкогольним стеатогепатитом / С. М. Андрейчин, Ю. Р. Дзьордзьо. - С.34-39
Андрейчин, С. М. Зміни ліпідного та вуглеводного обміну в пацієнтів з подагрою та неалкогольним стеатогепатитом / С. М. Андрейчин, У. О. Мудра. - С.40-45
Бабінець, Л. С. Ключові аспекти ведення пацієнта з депресією у практиці сімейного лікаря (за досвідои Словенії та Хорватії) / Л. С. Бабінець, Ю. Я. Коцаба. - С.46-52
Борак, В. П. Варіабельність імунологічних показників у хворих на гостру дизентерію / В. П. Борак [та ін.]. - С.53-56
Інші автори: Романюк Л. Б., Кравець Н. Я., Борак В. Т., Медвідь І. І., Галабіцька І. М.
Волошина, Н. П. Сравнительная характеристика имунного статуса при разных типах течения у больных со спорадической и семейной формами рассеянного склероза / Н. П. Волошина [и др.]. - С.57-62
Інші автори: Негреба Т. В., Погуляева Т. Н., Киржнер В. М.
Глушко, Н. Л. Клінічний випадок саркоїдозу легень з комплексною міждисциплінарною верифікацією діагнозу / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.63-68
Інші автори: Сікорин Я. Я., Мацькевич В. М., Ленчук Т. Л., Мицик Ю. О., Рижик В. М.
Гнатюк, М. С. Морфометрична характеристика морфологічних змін структур сім’яників в умовах пострезекційної артеріальної легеневої гіпертензії / М. С. Гнатюк, С. О. Коноваленко, Л. В. Татарчук. - С.69-73
Дживак, В. Г. Морфофункціональні зміни в легенях та печінці у ранній період після травматичного ураження м’язів в експерименті / В. Г. Дживак [та ін.]. - С.74-77
Інші автори: Кліщ І. М., Дацко Т. В., Хлібовська О. І.
Дзюбановський, І. Я. Інноваційні методи телемедичного моніторингу больового синдрому після гемороїдектомії / І. Я. Дзюбановський [та ін.]. - С.78-82
Інші автори: Цвях А. І., Господарський А. Я., Древніцький Р. С.
Ебає, Нсан Еком Нсед. Особливості гормонального гомеостазу жінок із безпліддям та внутрішньопечінковим холестазом / Нсан Еком Нсед Ебає, О. Г. Бойчук. - С.83-88
Ісаков, Р. І. Стан соціально-психологічної адаптації/дезадаптації в структурі депресивних розладів різного ґенезу у жінок з різним рівнем ураженості внаслідок дії дезадаптуючих чинників макросоціального рівня / P. I. Ісаков. - С.89-96
Косенко, К. А. Аналіз адиктивних феноменів у представників командного складу морського торговельного і пасажирського флотів / К. А. Косенко, К. Д. Гапонов. - С.97-105
Кошак, Ю. Ф. Аналіз хірургічного лікування хворих на туберкульозну емпієму плеври / Ю. Ф. Кошак. - С.106-114
Кривоніс, Т. Г. Гендерні особливості прояву клініко-психологічних феноменів у онкологічних пацієнтів / Т. Г. Кривоніс, І. В. Жулкевич. - С.115-119
Марута, Н. О. Фактори психічної травматизації у внутрішньо переміщених осіб: їх структура та динаміка у часі / Н. О. Марута [та ін.]. - С.120-127
Інші автори: Панько Т. В., Каленська Г. Ю., Колядко С. П., Явдак І. О., Волкова С. О.
Матюха, Л. Ф. Морфометричні та антропометричні обстеження при веденні пацієнтів з артеріальною гіпертензією та ожирінням / Л. Ф. Матюха, О. Ю. Гончарук. - С.128-135
Мисула, Ю. І. Структура копінг-поведінки у хворих із первинним епізодом біполярного афективного розладу / Ю. І. Мисула. - С.136-142
Петрик, Н. І. Динаміка показників скоротливої функції міокарда та церебрального кровотоку у хворих на гіпертонічну хворобу з надлишковою вагою після терапії антигіпертензивними засобами у поєднанні зі статинами / Н. І. Петрик, І. М. Фуштей, Г. Я. Солонинка. - С.143-155
Попадюк, О. Я. Покращення профілактики вторинного інфікування опікових ран пацієнтів з термічними ушкодженнями шкірних покривів / О. Я. Попадюк, К. Б. Кіршак, М. М. Волошин. - С.156-160
Процайло, М. Д. Клінічний випадок синдрому взаємного обтяження при м’язовій кривошиї / М. Д. Процайло. - С.161-164
Святенко, Т. В. Ефективність комбінованої послідовної терапії актинічного кератозу / Т. В. Святенко, В. С. Глушок, Т. С. Шкробот. - С.165-172
Соломенчук, Т. М. Особливості морфофункціонального стану міокарда у пацієнток з нестабільною стенокардією в залежності від звички куріння / Т. М Соломенчук [та ін.]. - С.173-180
Інші автори: Бедзай А. О., Луцька В. Л., Кузь Н. Б., Ващишин К. Л.
Холбаєв, С. Б. Вплив медикаментозної терапії ожиріння на клінічні прояви остеоартрозу колінних суглобів на первинній ланці охорони здоров’я / С. Б. Холбаєв [та ін.] ; С. Б. Холбаев [та ін.]. - С.181-187
Інші автори: Юсупов Ш. А., Юлдашова Н. Э., Сулайманова Н. Є.
Швед, М. І. Розвиток обширного інфаркту міокарда внаслідок множинних аневризм коронарних артерій / М. І. Швед [та ін.]. - С.188-194
Інші автори: Ковбаса Н. М., Ярема Н. І., Добрянський Т. О., Герасимець І. М., Прокопович О. А.
Шкільна, М. І. Підвищення ефективності комплексного лікування хворих на лайм-бореліоз із використанням стевії медоносної / М. І. Шкільна [та ін.]. - С.195-201
Інші автори: Марчишин С. М., Андрейчин М. А., Івахів О. Л., Корда М. М., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Юрценюк, О. С. Гендерні відмінності особистісних особливостей студентів з непсихотичними психічними розладами / О. С. Юрценюк. - С.202-207
Яремчук, О. З. Морфологічні зміни у нирках при експериментальному антифосфоліпідному синдромі та застосуванні модуляторів синтезу оксиду азоту / О. З. Яремчук [та ін.]. - С.208-215
Інші автори: Небесна З. М., Крамар С. Б., Посохова К. А.
Дереш, Н. В. Інформативність та ефективність променевих методів у діагностиці спондилітів / Н. В. Дереш, О. П. Шармазанова. - С.216-221
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта
2020р. № 3
Зміст:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Слонецький Б. І., Зозуля І. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. І.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska O. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів [Текст] = Relevance of educational information about the risk of drug allergic reactions / К. А. Посохова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Зростання в сучасних умовах рівня захворюваності людей тягне за собою неухильний прогрес у використанні лікарських засобів. Проте шкода, яку вони можуть принести, нерідко переважає користь від їх застосування. Загальносвітова тенденція – збільшення рівня сенсибілізації людей до різноманітних факторів, у тому числі до ліків. Левову частку серед усіх побічних реакцій лікарських засобів, що реєструються в закладах охорони здоров’я в Україні, становлять алергічні реакції, або реакції гіперчутливості. Їх може спровокувати будь-який лікарський препарат, навіть якщо раніше хворий його не використовував. Небезпека даного ускладнення значно зростає при ігноруванні факту можливої перехресної алергії. Саме тому інформація про високу ймовірність останньої при використанні ліків у сенсибілізованих пацієнтів є важливим компонентом викладання фармакології студентам. У статті висвітлюються питання небезпечності проявів і частоти перехресної алергії при застосуванні антибіотиків бета-лактамної групи, сульфаніламідних препаратів, нітрофуранів. Дається перелік міжнародних назв препаратів вказаних груп, зареєстрованих в Україні. Наголошується на важливості ефективного попередження алергічних реакцій на ліки у всіх випадках їх застосування. Для цього необхідно ретельно збирати фармакологічний анамнез, з’ясовувати, чи були в пацієнта алергічні реакції на інші речовини, у тому числі на харчові продукти, чи не хворіє він на якісь алергічні захворювання. Слід з обережністю призначати комбіновані препарати, перевіряти хімічну структуру їх компонентів. У сумнівних випадках важливо проводити in vitro та in vivo діагностичні тести. Формування у студентів навички обережного ставлення до використання ліків сприятиме ефективному попередженню негативних наслідків фармакотерапії, зокрема алергічних реакцій
Дод.точки доступу:
Посохова, К. А.
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.
Матюк, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів [Текст] = Relevance of educational information about the risk of drug allergic reactions / К. А. Посохова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 110-113


MeSH-головна:
ГИПЕРСЕНСИБИЛИЗАЦИЯ -- HYPERSENSITIVITY
ИММУННОГО КОМПЛЕКСА БОЛЕЗНИ -- IMMUNE COMPLEX DISEASES
Дод.точки доступу:
Посохова, К. А.
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.
Матюк, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Прооксидантно-антиоксидантний баланс в організмі щурів на тлі субхронічної доксорубіцинової токсичності та застосування ентеросорбції і філграстиму (огляд літератури та результати власних досліджень) [Текст] = Рrooxidant-antioxidant balance in the body of rats in subchronic doxorubicin toxicity and enterosorption and filgrastim use (literature review and research results) / О. О. Шевчук [та ін.] // Медична та клінічна хімія. - 2019. - Том 21, N 3. - С. 13-22


MeSH-головна:
ЭНТЕРОСОРБЦИЯ -- ENTEROSORPTION
ГРАНУЛОЦИТОВ КОЛОНИЕСТИМУЛИРУЮЩИЙ ФАКТОР -- GRANULOCYTE COLONY-STIMULATING FACTOR
ДОКСОРУБИЦИН -- DOXORUBICIN
КРЫСЫ -- RATS
Анотація: Антрациклінові антибіотики залишаються одними з найбільш затребуваних протипухлинних лікарських засобів завдяки високій цитотоксичній та протипухлинній активності. Однак протягом багатьох років невирішеною проблемою залишається їх кардіотоксичність та здатність викликати незворотне ушкодження міокарда з розвитком застійної серцевої недостатності з високою летальністю
Anthracyclines are among the most effective anti-cancer and cytotoxic drugs along years. Unfortunately, over the years, its cardiotoxic effects and irreversible heart damage with followed congestive heart failure is still unresolved problem for today
Дод.точки доступу:
Шевчук, О. О.
Вольська, А. С.
Яремчук, О. З.
Курило, Х. І.
Бардахівська, К. І.
Ніколаєв, В. Г.
Посохова, К. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ92/2019/21/3
   Журнал

Медична та клінічна хімія [ТекстТекст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. Т. 21 № 3
Зміст:
Шебеко, С. К. Вплив комбінації n-ацетилглюкозаміну та кверцетину в ін’єкційній формі на перебіг ішемічної гострої ниркової недостатності в щурів / С. К. Шебеко, І. А. Зупанець, Т. С. Сахарова. - С.5-10
Шевчук, О. О. Прооксидантно-антиоксидантний баланс в організмі щурів на тлі субхронічної доксорубіцинової токсичності та застосування ентеросорбції і філграстиму (огляд літератури та результати власних досліджень) / О. О. Шевчук [та ін.]. - С.13-22
Інші автори: Вольська А. С., Яремчук О. З., Курило Х. І., Бардахівська К. І., Ніколаєв В. Г., Посохова К. А.
Погоріла, Т. Ю. Використання антигену кі-67 в діагностиці базальноподібного раку молочної залози в умовах великого промислового регіону південного сходу України / Т. Ю. Погоріла, С. М. Пащенко, М. Ф. Щуров. - С.23-27
Щерба, В. В. Зміни процесів енергозабезпечення нейтрофілів крові в щурів з пародонтитом на тлі гіпер- та гіпотиреозу / В. В. Щерба [та ін.]. - С.28-36
Інші автори: Ярошенко Т. Я., Бандас І. А., Корда М. М.
Буряченко, С. В. Поліморфізм генів нейрамінідази та нуклеопротеїну штамів вірусу пташиного грипу А H1N1 і H7N9 / С. В. Буряченко, Б. Т. Стегній. - С.37-43
Подольський, І. М. Іn silico дослідження можливих шляхів метаболізму атристаміну в організмі людини / І. М. Подольський, С. Ю. Штриголь. - С.44-52
Гнатюк, М. С. Вплив резекції різних об’ємів паренхіми печінки на її жовчоутворювальну функцію / М. С. Гнатюк, Н. Я. Монастирська, Л. В. Татарчук. - С.53-57
Трач, В. В. Активність супероксиддисмутази у тканинах печінки перепелів при хімічній обробці інкубаційних яєць та різному рівні вітаміну Е в раціоні / В. В. Трач, В. В. Данчук. - С.58-63
Мудра, У. О. Ендогенна інтоксикація, пероксидне окиснення ліпідів та антиоксидантна система організму в хворих на подагру на тлі неалкогольного стеатогепатиту / У. О. Мудра, С. М. Андрейчин. - С.64-70
Шкурашівська, С. В. Вплив шоломниці байкальської на рівень макро- та мікроелементів у щурів при адреналіновому стресі / С. В. Шкурашівська. - С.71-77
Кухтин, М. Д. Зміна біохімічних і мікробіологічних показників замороженої риби за наявності залишкових кількостей антибактеріальних препаратів / М. Д. Кухтин [та ін.]. - С.78-84
Інші автори: Малімон З. В., Ярошенко Т. Я., Покотило О. С.
Яремчук, О. З. Cтан прооксидантно-антиоксидантної системи нирок при експериментальному антифосфоліпідному синдромі та дії модуляторів синтезу оксиду азоту / О. З. Яремчук. - С.85-91
Колотило, О. Б. Корекція прооксидантно-антиоксидантної рівноваги в пацієнтів із критичною ішемією нижніх кінцівок та високим ризиком розвитку реперфузійно-реоксигенаційних ускладнень / О. Б. Колотило. - С.92-96
Гузьо, Н. М. Дослідження дубильних речовин парила звичайного / Н. М. Гузьо, Н. П. Ковальська, А. Р. Грицик. - С.97-103
Драпак, І. В. Використання фармакофорного моделювання для цілеспрямованого пошуку потенційних гіпотензивних засобів ряду похідних п’ятичленних гетероциклів / І. В. Драпак. - С.104-118
Logoyda, L. S. Analysis of approaches to the development and validation of the methods of analysis of bisoprolol in drugs and biological liquids / L. S. Logoyda. - С.111-118
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта
2019р. № 1 . - 149.64, р.
Зміст:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Інші автори: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. О. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Інші автори: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)