Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Потіха, Н. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


   
    Вплив метіоніну на хронотропну функцію серця контрольних і гіпотиреоїдних щурів [Текст] / В. В. Файфура [та ін.] // Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 3. - С. 69-71

Рубрики: Метионин--тер прим

   Сердце--действ преп


   Гипотиреоз--лек тер


Дод.точки доступу:
Файфура, В. В.
Чарнош, С. М.
Потіха, Н. Я.
Грицуняк, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Потіха, Н. Я.
    Реактивність серця до ендогенного ацетилхоліну в умовах селективної блокади кардіальних М1 холінорецепторів пірензепіном при гіпофункції щитоподібної залози у експерименті [Текст] / Н. Я. Потіха // Вісник проблем біології і медицини. - 2012. - Т. 1, № 4. - С. 240-243

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Потіха, Н. Я.
    Особливості ацетилхолінсинтезуючої здатності міокарда, активності ферментативного гідролізу ацетилхоліну, чутливості серця до ендогенного ацетилхоліну при експериментальному мерказоліловому гіпотиреозі [Текст] / Н. Я. Потіха // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2012. - № 2. - С. 202


Знайти схожі

4.


    Сатурська, Г. С.
    Визначення інтенсивності ферментативного гідролізу ацетилхоліну в міокарді щурів в умовах розвитку серцевої та ендокринної патології / Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха, В. Є. Пелих // Буковинський медичний вісник. - 2012. - Т. 16, № 3 (1ч.). - С. 95-98

Дод.точки доступу:
Потіха, Н. Я.
Пелих, В. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Потіха, Н. Я.
    Десенситизація кардіальних холінорецепторів як один із провідних механізмів гомеостазу у гіпотиреоїдному серці [Текст] / Н. Я. Потіха // Вісник проблем біології і медицини. - 2012. - Т. 2, № 4. - С. 213-215

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    П’ятницький, Ю. С.
    Вивчення гонадо- і ембріотоксичної дії подрібненого субстрату консервованої шкіри свині [Текст] / Ю. С. П’ятницький, Ю. І. Бондаренко, Н. Я. Потіха // Клінічна та експериментальна патологія. - 2014. - Т.13, № 2. - С. 108-113

Дод.точки доступу:
Бондаренко, Ю. І.
Потіха, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Потіха, Н. Я.
    Реалізація негативно-хронотропних ефектів електричної стимуляції блукаючого нерва в умовах повної блокади М- холінорецепторів серця при експериментальному гіпотиреозі [Текст] / Η. Я. Потіха // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2012. - № 2. - С. 106-109

Рубрики: Блуждающий нерв--животное

   Гипотиреоз--животное


   Рецепторы холинергические--животное


   Электрическая стимуляция--животное



Знайти схожі

8.


    Денефіль, О. В.
    Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології [Текст] / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 45-47


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Сатурська, Г. С.
Потіха, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання [Текст] / М. Р. Хара [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 82-85

Рубрики: Образование медицинское--стандарт

   Образование фармацевтическое--стандарт


   Патология--обуч


   Физиология--обуч


   Конференции


Дод.точки доступу:
Хара, М. Р.
Файфура, В. В.
Бондаренко, Ю. І.
Потіха, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України" [Текст] = The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky ternopil state medical university / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 74-78


MeSH-головна:
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Мета роботи ‒ провести аналіз реалізації компетентнісного підходу до підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами в Тернопільському державному медичному університеті і встановити відповідність його вимогам чинного законодавства України. Основна частина. У ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” проводиться підготовка докторів філософії за ліцензованими спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’я”: 222 “Медицина”, 228 “Педіатрія”, 221 “Стоматологія”, 226 “Фармація” та за спеціальністю 091 “Біологія” галузі знань 09 “Біологія”. Підготовка фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти здійснюється на засадах компетентнісної парадигми за ліцензованими освітньо-науковими програмами та навчальними планами, затвердженими вченою радою університету. В освітньо-наукових програмах чітко окреслені визначення програмних компетентностей, які повинні здобуватися у процесі навчання докторами філософії (інтегральної, загальних та спеціальних). Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії включають у себе наукову та освітню складові і передбачають набуття чотирьох основних компетентностей відповідно до Національної рамки кваліфікацій: оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями; набуття універсальних навичок дослідника; здобуття мовних компетентностей; здобуття глибинних знань зі спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження. Висновки. У Тернопільському державному медичному університеті підготовка докторів філософії здійснюється відповідно до чинного законодавства України відповідно до розроблених освітньо-наукових програм у межах ліцензованих спеціальностей на засадах компетентнісного підходу до організації навчального процесу. Це сприяє цілеспрямованому формуванню необхідних компетенцій випускника, готовності їх до майбутньої успішної професійної діяльності, забезпечує цілісне бачення ними досліджуваної проблеми на основі її структурного аналізу
Дод.точки доступу:
Кліщ, І. М.
Потіха, Н. Я.
Сатурська, Г. С.
Ковали, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)