Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Пудова, С. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Белова О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями/ О. Б. Белова (стр.5-10)
Гайдукова О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження/ О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко (стр.11-16)
Герасимчук П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/ П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра (стр.17-22)
Данилевич М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020)/ М. В. Данилевич [та ін.] (стр.23-28)
Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/ Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак (стр.29-34)
Лой Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ Г. Я. Лой [та ін.] (стр.35-38)
Перевізник Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи/ Б. О. Перевізник (стр.39-43)
Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/ С. С. Пудова (стр.44-49)
Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/ L. I. Budniak, O. O. Pokotylo (стр.50-54)
Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/ B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn (стр.55-61)
Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.62-68)
Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/ L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk (стр.69-74)
Вихрущ А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами/ А. В. Вихрущ [та ін.] (стр.75-82)
Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/ Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук (стр.83-88)
Кліщ І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти/ І. П. Кліщ (стр.89-92)
Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.93-97)
Vorona I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.98-104)
Писаренко О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта»/ О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич (стр.105-111)
Вихрущ А. В. Академічне письмо: структура і завдання/ А. В. Вихрущ (стр.112-116)
Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.117-121)
Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/ М. І. Руденко (стр.122-128)
Fedchyshyn N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina (стр.129-135)
Кашуба М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)/ М. О. Кашуба, С. В. Кучер (стр.136-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пудова С. С.
Назва : Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики
Паралельн. назви :Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 44-49 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Анотація: Карантинні заходи 2020 р. та перехід на дистанційне навчання слугували поштовхом для випробовування тих інформаційних технологій, які раніше були менш затребувані в медичних вищих закладах освіти з огляду на свою освітню специфіку. За нової форми навчання координація навчальної діяльності майбутніх лікарів потребувала якісних змін, що привело до відповідних досліджень у напрямку педагогіки. Зокрема, метою нашого дослідження було проаналізувати особливості організації дистанційного навчання для іноземних студентів-медиків другого курсу з медичної інформатики в умовах карантинних обмежень 2020 р. на прикладі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. ПироговаВимушені умови навчання в онлайн-режимі принесли новий досвід і вплинули на розвиток інформаційної культури викладачів та студентів. Протe залишається частина серйозних питань (наприклад, щодо якості отриманих знань, умінь, навичок студентів), розв’язання яких потребує більш розвинутих інформаційних технологій з покращеними функціональними можливостями порівняно з тими, що використовуються нами зараз.The quarantine measures of 2020 and the transition to distance learning served as an impetus for testing those information technologies that were previously less in demand in medical higher education institutions due to their educational specifics. Under the new form of education, the coordination of educational activities of future doctors required qualitative changes, which led to appropriate research in the field of pedagogy. In particular, the aim of our study was to analyze the features of the organization of distance learning of medical infromatics for foreign medical students of the second year in the quarantine restrictions of 2020 on the example of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical UniversityForced distance learning have brought new experiences and influenced the development of information culture of teachers and students. However, there are still some serious issues (for example, about the quality of knowledge and skills of students), the solution of which requires more advanced information technology with improved functionality compared to those we use today
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Art of Medicine -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Андрусів Ю. М. Оцінка ефективності застосування електроножа в комплексному лікуванні гнійно-запальних захворювань щелепно-лицевої ділянки/ Ю. М. Андрусів [та ін.] (стр.7-10)
Бакалець О. В. Фармакокорекція кріоглобулінемії при алергічних дерматозах із супутньою цитомегаловірусною інфекцією/ О. В. Бакалець, А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.11-15)
Бульбук О. В. Поширеність і топографічна характеристика дефектів твердих тканин зубів у пацієнтів, які проживають на Прикарпатті/ О. В. Бульбук (стр.16-20)
Василюк С. М. Синдром діабетичної стопи. Діабетична периферійна невропатія/ С. М. Василюк [та ін.] (стр.21-26)
Вакалюк І. П. Ефективність метаболічної терапії при коморбідному стані – артеріальній гіпертензії, ожирінні та подагрі/ І. П. Вакалюк, Н. М. Середюк, М. О. Вацеба (стр.27-31)
Возіанова С. В. Визначення тактики лікування хворих на дисгідротичну екзему долоней та підошов з урахуванням клініко-імуногістохімічних показників тяжкості перебігу хвороби/ С. В. Возіанова [та ін.] (стр.32-38)
Войчишин Л. І. Дослідження ефективності впливу прогрaми фізичної реaбілітaції нa функціонaльний стaн хребтa осіб із сутулістю/ Л. І. Войчишин (стр.39-43)
Virstyuk N. G. Nephropathic characteristics in patients with diabetes mellitus type 2 and essential hypertensive disease/ N. G. Virstyuk, А. О. Іkwuka (стр.44-47)
Готюр О. І. Кожен пацієнт має право на максимально якісні та безболісні медичні процедури/ О. І. Готюр, Х. В. Влашин (стр.48-51)
Дрогомерецька О. І. Сучасні підходи до діагностики глюкокортикоїд-індукованого остеопорозу у хворих на бронхіальну астму/ О. І. Дрогомерецька (стр.52-55)
Коломійцев В. І. Порівняльний аналіз віддалених результатів різних методів інтервенційного лікування хворих з кістозно-зміненими вузлами щитоподібної залози/ В. І. Коломійцев [та ін.] (стр.56-61)
Курилів Г. М. Оцінка імунологічних порушень у хворих на в-клітинну хронічну лімфоцитарну лейкемію/ Г. М. Курилів, О. І. Дрогомерецька, І. О. Якубовська (стр.62-65)
Клименко А. О. Залежність функціонального стану тимусу від впливу біоелемента цинку як фактора неспецифічного імунного захисту організму/ А. О. Клименко, О. А. Струк, Ю. А. Клименко (стр.66-69)
Левченко В. А. Вплив метеорологічних чинників у передгір’ї Карпат на частоту виникнення гіпертонічних кризів у різні сезони року/ В. А. Левченко [та ін.] (стр.70-75)
Литвинець Є. А. Цитомегаловірусна інфекція. Нове в етіології хронічного абактеріального простатиту/ Є. А. Литвинець, А. І. Федорів (стр.76-79)
Мельничук Г. М. Сучасні засоби догляду за ротовою порожниною, жувальні гумки.правила їхнього використання/ Г. М. Мельничук [та ін.] (стр.80-88)
Нестерак Р. В. Роль сугестивної терапії у відновному лікуванні хворих після гострого коронарного синдрому/ Р. В. Нестерак (стр.89-94)
Ординський Ю. М. Стрес-лімітуючі механізми адаптації до іммобілізаційного стресу високорезистентних до гіпоксичної гіпоксії самців і самиць щурів/ Ю. М. Ординський [та ін.] (стр.95-99)
Пантус А. В. Аналіз хірургічних методик та підходів усунення дефектів кісток лицевого скелету/ А. В. Пантус [та ін.] (стр.100-104)
Панчук О. В. Ліпоабдомінопластика – комплексний метод корекції дефектів передньої черевної стінки/ О. В. Панчук [та ін.] (стр.105-110)
Поясник I. М. Оцінка когнітивної дисфункції у хворих із різним ступенем хронічного обструктивного захворювання легень/ I. М. Поясник (стр.111-115)
Проць Г. Б. Аналіз стану зубощелепного апарату хворих з генералізованим пародонтитом та дефектами зубних рядів/ Г. Б. Проць, М. М. Рожко (стр.116-121)
Рожко М. М. Патологічні прояви гастроезофагеальної рефлюксної хвороби у ротовій порожнині/ М. М. Рожко, О. П. Керзюк (стр.122-125)
Рожко М. М. Рентгенологічне обґрунтування використання малоінвазивного методу лікування радикулярних кіст щелеп/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.126-129)
Синоверська О. Б. Шкільна дезадаптація у дітей: передумови розвитку, механізми виникнення та клінічні прояви/ О. Б. Синоверська, Н. Б. Осадець (стр.130-134)
Сніжко С. С. Визначення мікрофлори та чутливості до антибактеріальних препаратів у хворих із гострим гнійним медіастинітом/ С. С. Сніжко (стр.135-139)
Тимофійчук І. Р. Вплив естрогенів на проокисно-антиоксидантну систему лімбічних структур головного мозку/ І. Р. Тимофійчук [та ін.] (стр.140-145)
Чайковська Т. В. Ефективність застосування гідрокарбонатної натрієвої мінеральної води при дисфункціональних станах підшлункової залози у хворих з хронічною гастроентерологічною патологією та різним рівнем ризику цукрового діабету/ Т. В. Чайковська [та ін.] (стр.146-152)
Ціфринець О. І. Діагностична цінність комп’ютерної томографії та магнітно-резонансної томографії при місцевих ускладненнях гострого панкреатиту/ О. І. Ціфринець, В. М. Денисенко (стр.153-160)
Чурпій І. К. Реабілітаційний потенціал санаторно-курортного комплексу "Моршинкурорт"/ І. К. Чурпій [та ін.] (стр.161-167)
Чурпій І. К. Фізична реабілітація при гіперактивності у дітей різного віку/ І. К. Чурпій, М. В. Фіцич (стр.168-172)
Боднарук Ю. Б. Поєднання інтерактивних форм навчання та мультимедійних технологій на курсі "Дитяча стоматологія" навчально-наукового інституту післядипломної освіти Івано-франківського національного медичного університету/ Ю. Б. Боднарук (стр.173-175)
Karatieieva S. Yu. Practical classes with foreign students in the surgical department/ S. Yu. Karatieieva [та ін.] (стр.176-178)
Пудова С. С. Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами/ С. С. Пудова, Л. Я. Шпільчак, Н. С. Назаренко (стр.179-190)
Tymochko N. B. Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students/ N. B. Tymochko (стр.191-193)
Tymoshchuk O. V. Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training/ O. V. Tymoshchuk (стр.194-198)
Skakun O. Z. Atrioventricular type i heart block associated with pseudo-pacemaker syndrome: a case report/ O. Z. Skakun [та ін.] (стр.199-206)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пудова С. С., Шпільчак Л. Я., Назаренко Н. С.
Назва : Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами
Паралельн. назви :Assessment of the reasons’ importance of future profession choice by pharmacy students
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 179-190 (Шифр АУ50/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: У статті висвітлено результати дослідження щодо важливості (сила впливу) факторів вибору професії фармацевта на основі опитування майбутніх провізорів. Їх представлено від найбільш важливої до найменш важливої причини вступу на фармацевтичний факультет й описано точку зору авторів щодо отриманого розподілу причин. Крім загальної оцінки ситуації на фармацевтичному факультеті, здійснено порівняння отриманих результатів для студентів денної та заочної форм навчання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)