Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Рега, Н. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-34 
1.


    Ястремська, С. О.
    Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди) [Текст] / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 41-45

Рубрики: Образование медсестринское

Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Текст] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (профилактика и контроль)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, организация и управление, стандарты)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Період карантинних заходів, запроваджених в Україні з березня 2020 р. у зв’язку із поширенням COVID-19, паралізував повноцінне життя країни. З’явилися неочікувані виклики, що спричинили трансформацію як у системі охорони здоров’я, так і в медичній освіті. Потреба у підготовці майбутніх лікарів та медичних сестер ніколи не була такою нагальною, як зараз, у контексті глобальної надзвичайної ситуації. У такій ситуації вимушено повинні змінитися методи та форми навчання, стандартна взаємодія учасників освітнього процесу, зміст навчальних циклів і роль суб’єктів вищої освіти – студентів
The full life of Ukrainian citizens has been paralyzing with the implementation of quarantine measures due to the COVID-19 pandemic period since March 2020. Unexpected challenges have emerged that have led to a transformation in both the health care system and medical education. The need to train future doctors and nurses has never been more urgent than it is now in the context of a global emergency. In this situation the methods, ways and forms of learning, the interaction of participants in the educational process, the content of educational cycles and the role of higher education players – students should be changed
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ [Текст] / М. О. Кашуба [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 108

Рубрики: Гигиена--обуч

   Конференции


Дод.точки доступу:
Кашуба, М. О.
Пашко, К. О.
Крицька, Г. А.
Козак, М. О.
Кондратюк, В. А.
Рега, Н. І.
Лотоцька, О. В.
Сопель, О. М.
Смачило, О. М.
Зятковська, О. Я.
Флекей, Н. В.
Ярема, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Фактори ризику професійних захворювань медичних працівників (огляд літератури) [Текст] = Risk factors of occupational diseases for medical staff (literature review) / Л. П. Боднар [та ін.] // Вісник наукових досліджень. - 2018. - N 2. - С. 6-10


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Анотація: Вивчення факторів ризику професійних захворювань становить із практичної і соціальної точок зору актуальну медико-соціальну проблему, що вважається теоретичною основою щодо розробки методів їх профілактики. Дані офіційних статистичних звітів свідчать, що в Україні понад 60,0 % із 1,1 млн медичних працівників працюють у шкідливих та небезпечних умовах. У структурі професійних захворювань медичних працівників перше місце займає туберкульоз (80–100 %, у середньому – 87,7 %), друге – захворювання опорно-рухового апарату (від 1,3 до 6,7 %, у середньому – 3,1 %), на третьому місці алергічні захворювання – від 1,0 до 5,1 % (у середньому 2,3 %)
Дод.точки доступу:
Боднар, Л. П.
Боб, А. О.
Боднар, Н. І.
Рега, Н. І.
Боднар, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: ТУ7/2020/3
   Журнал

Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 3 . - 80.59, р.
Зміст:
Олег Григорович Спесівцев (до 100-річчя від дня народження). - С.5-6
Терлеєва, Я. С. Бар’єри лікування туберкульозу в Україні / Я. С. Терлеєва [та ін.]. - С.7-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гончарова М. І., Кузін І. В., Середа Ю. В.
Литвиненко, Н. А. Перші результати квазіекспериментального дослідження щодо лікування резистентного до рифампіцину туберкульозу за допомогою скороченого повністю перорального режиму з використанням нових препаратів у Житомирській області, Україна / Н. А. Литвиненко [та ін.]. - С.17-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сіомак О. В., Дідик В. С., Кім А., Дука М., Чон-Ю Чень, Ісаакідіс П., Дончук Д., Малакян X., Погребна М. В., Терлеєва Я. С.
Опанасенко, М. С. Відеоасистовані оперативні втручання при лікуванні хворих на туберкульоз легень і плеври / М. С. Опанасенко [та ін.]. - С.27-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Терешкович О. В., Шамрай М. Ю., Конік Б. М., Леванда Л. І., Лисенко В. І.
Лискина, И. В. Морфологическая диагностика туберкулеза у ВИЧ-инфицированных пациентов с заболеваниями органов грудной полости / И. В. Лискина [та ін.]. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загаба Л. М., Кузовкова С. Д., Мельник О. А.
Дужий, І. Д. Порівняльна характеристика протеолітичної системи (на прикладі еластази) у хворих на туберкульоз легень і туберкульоз плеври / І. Д. Дужий [та ін.]. - С.43-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещенко Г. П. , Гнатенко І. А., Олещенко В. О., Голубничий С. О.
Литвиненко, Н. А. Патоморфоз хіміорезистеитного туберкульозу / Н. А. Литвиненко [та ін.]. - С.48-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Фещенко Ю. І., Погребна М. В., Сенько Ю. О., Процик Л. М., Гранкіна Н. В.
Попа, А. Н. Половые различия в функции легких при хронической обструктивной болезни легких / А. Н. Попа, Н. А. Капрош, М. С. Савка. - С.57-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грищук, Л. А. Використання мультиспіральної комп’ютерної томографії у діагностиці броихоектатичної хвороби / Л. А. Грищук, І. Я. Господарський, Н. І. Рега. - С.62-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Krutko, V. S. Successful pregnancy in patient with Wegener’s granulomatosis / V. S. Krutko [та ін.]. - С.70-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Poteyko P. I., hevchenko O. S., Todoriko L. D., Shevchenko R. S., Semianiv I. O.
Петренко, В. І. Візуалізація органів грудної порожнини як частина діагностичного обстеження пацієнтів із підозрою на COVID-19 / В. І. Петренко [та ін.]. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Норейко С. Б., Гречанюк Ю. О., Бондаренко Я. В.
П’ятночка, І. Т. Незнання історії туберкульозу — шлях до невиправданих помилок / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.86-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процюк, Р. Г. Туберкульоз у поєднанні з ВІЛ-інфєкцією / Р. Г. Процюк. - С.92-103. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Томишин, Т. М.
    Оцінка рівня та структури захворюваності студентів Закарпатського базового державного медичного коледжу [Текст] = Evaluation of the morbidity level and structure of students of Transcarpathian basic state medical college / Т. М. Томишин, Н. І. Рега, С. О. Ястремська // Медсестринство. - 2017. - N 3 . - С. 4-9


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY
Анотація: У статті розкрито структуру та частоту захворюваності студентів медичного коледжу, приведено аналіз і класифікацію захворювань. Встановлено, що головною причиною великої кількості захворювань є низький рівень рухової активності студентської молоді, а також фізичного розвитку та фізичної підготовленості. Представлено заходи для активізації навчального процесу в медичному коледжі. Розкрито перспективи впровадження подальших просвітницько-навчальних та охоронних технологій навчання
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.
Ястремська, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: СУ21/2016/1
   Журнал

Сімейна медицина . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1
Зміст:
Хіміон, Л. В. Ведення хворих на остеоартроз в амбулаторній практиці / Л. В. Хіміон [та ін.]. - С.10-15
Інші автори: Данилюк С.В., Смоліна Л.О., Гаврилюк Г.О.
Заремба-Федчишин, О. В. Участь Українського молодіжного руху сімейних лікарів у роботі науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сімейна медицина - фундамент охорони здоров’я України" (22-23 жовтня 2015 р., м. Київ) / О. В. Заремба-Федчишин, В. І. Ткаченко. - С.16-18
Кузнецова, Л. В. Новые подходы к диагностике и лечению пищевой аллергии / Л. В. Кузнецова. - С.19-24
Господарський, І. Я. Проблема своєчасного призначення противірусної терапії у хворих на грип за умови супутнього хронічного обструктивного захворювання легень / І. Я. Господарський, Н. І. Рега, Х. О. Господарська. - С.25-28
Просвєтов, Ю. В. Сучасні форми навчання лікарів загальної практики-сімейної медицини в умовах реформування медичної галузі / Ю. В. Просвєтов [та ін.]. - С.30-31
Інші автори: Гусарова А.Ю., Левіч А.В., Барінов С.С.
Науменко, Л. Ю. Післядипломна підготовка лікарів загальної практики: нагальні питання експертизи стійкої непрацездатності / Л. Ю. Науменко, І. С. Борисова, В. М. Березовський. - С.32-34
Рудіченко, В. М. Клінічне урахування "малих ознак" хвороби: необхідність та мистецтво діагностики життєзагрозливих станів у діяльності лікаря первинної ланки (на прикладі дерматологічних проявів ВІЛ-інфікування) / В. М. Рудіченко, А. О. Яновська. - С.35-40
Вережнікова, Г. П. Електрокардіографічна діагностика інфаркту міокарда / Г. П. Вережнікова. - С.41-48
Ярмола, Т. І. Особливості ведення хворих на діабетичну нефропатію з вторинною артеріальною гіпертензією лікарями загальної практики-сімейної медицини / Т. І. Ярмола [та ін.]. - С.49-51
Інші автори: Ткаченко Л.А., Пустовойт Г.Л., Мохначов О.В.
Грицко, Р. Ю. Імунокоригувальний молочний бактеріально-дріжджовий напій з високим вмістом нуклеїнових кислот для клінічного застосування у практиці сімейного лікаря / Р. Ю. Грицко. - С.52-57
Долинна, О. В. Патогенез та шляхи корекції анемічного синдрому у пацієнтів з хронічною серцевою недостатністю / О. В. Долинна. - С.58-62
Заремба, Є. Х. Вплив на f-канали синусового вузла у хворих з ішемічною хворобою серця у поєднанні з різною частотою серцевих скорочень та зв’язок з ліпідним обміном / Є. Х. Заремба, Н. А. Мазур, З. О. Білоус. - С.63-64
Приходько, В. Ю. Особливості перебігу та лікування артеріальної гіпертензії у поєднанні з хронічною ішемічною хворобою серця у хворих з гастроезофагеальною рефлюксною хворобою / В. Ю. Приходько, Д. Ю. Морева. - С.65-70
Ковбаснюк, Ю. В. Особливості морфофункціонального стану міокарда у хворих з фібриляцією передсердь та різною масою тіла / Ю. В. Ковбаснюк. - С.71-74
Фуштей, И. М. Медикаментозная коррекция эндотелиальной дисфункции у больных с артериальной гипертензией в сочетании с воспалительными заболеваниями суставов / И. М. Фуштей [и др.]. - С.75-78
Інші автори: Подсевахина С.Л., Паламарчук А.И., Чабанная Е.С., Ткаченко О.В.
Журавлев, А. С. Синупрет в профилактическом лечении хронических рецидивирующих риносинуситов / А. С. Журавлев. - С.79-81
Приходько, В. Ю. Хронічні обструктивні захворювання легень у людей літнього віку. Лікування загострень / В. Ю. Приходько. - С.82-89
Khimion, L. Stenotic atherosclerotic lesions of carotid arteries in type 2 diabetes: the most significant risk factors / L. Khimion, M. Rybytska. - С.90-92
Мартыненко, А. В. Особенности диагностики и коррекции дислипидемии у пациентов с сахарным диабетом 2-го типа / А. В. Мартыненко, В. И. Кошля, Ю. А. Клицунова. - С.93-95
Приходько, В. Ю. Коррекция симптомов хронической ишемии мозга у больных с артериальной гипертензией комбинированным ноотропным препаратом Олатропил / В. Ю. Приходько, И. Р. Микропуло, Е. А. Кононенко. - С.96-100
Насонова, Т. І. Когнітивно-афективні розлади в постінсультний період у пацієнтів з метаболічним синдромом / Т. І. Насонова [та ін.]. - С.101-106
Інші автори: Горева Г.В., Головченко Ю.І., Райченко К.В.
Бурчинский, С. Г. Ишемия головного мозга и цереброваскулярная патология: возможности нейрометаболической фармакотерапии / С. Г. Бурчинский. - С.108-112
Дзяк, Л. А. Головокружение в клинической практике - общность методологии и патогенетически обоснованные диффренцированные подходы к лечению / Л. А. Дзяк, Е. С. Цуркаленко. - С.113-120
Страшко, Є. Ю. Руховий стереотип у хворих зі спастичними формами дитячого церебрального паралічу та принципи його корекції / Є. Ю. Страшко. - С.121-124
Демченко, А. В. Нейропротективна терапія у хворих на хронічну ішемію мозку / А. В. Демченко. - С.125-129
Крамарьов, С. О. Сучасні підходи до регідратаційної терапії при інфекційних захворюваннях у дітей / С. О. Крамарьов, В. В. Євтушенко, О. М. Євтушенко. - С.130-132
Копча, В. С. Перипетії діагностики бартонельозу / В. С. Копча. - С.134-138
Агарков, С. Ф. Сравнительная оценка липидограммы, лептин- и адипонектинемии у подростков и лиц молодого возраста с метаболическим синдромом / С. Ф. Агарков, Е. А. Толстикова. - С.139-140
Андреєва, Я. О. Стан ліпідного обміну у пацієнтів із синдромом обструктивного апное сну та нормальною масою тіла / Я. О. Андреєва. - С.141-142
Білан, М. О. Сімейний лікар - первинна ланка у виявленні туберкульозу / М. О. Білан [та ін.]. - С.143-146
Інші автори: Носикова Т.В., Шперно О.Г., Руденко В.В., Кружков С.М., Бойко М.Г., Черкун Є.Ю.
Ярешко, А. Г. Роль сімейного лікаря у наданні медичної допомоги хворим на туберкульоз в амбулаторних умовах / А. Г. Ярешко, В. Г. Печериця, М. В. Куліш. - С.147-149
Говсєєв, Д. О. Стан вегетативної нервової системи та центральної гемодинаміки у жінок з повторною прееклампсією / Д. О. Говсєєв. - С.150-152
Мельник, О. В. Порівняльні аспекти перебігу вагітності та пологів при багатоплідній вагітності та різному репродуктивному анамнезі / О. В. Мельник. - С.153-156
Латишев, Є. Є. Сімейна медицина - пріоритетний напрям розвитку охорони здоров’я : (огляд літератури) / Є. Є. Латишев, Я. І. Августинович. - С.157-159
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Рега, Н. І.
    Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства [Текст] / Н. І. Рега // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 126-129

Рубрики: Образование медсестринское

   Паллиативная медицинская помощь


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Рега, Н. І.
    Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського [Текст] / Н. І. Рега // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 80-83

Рубрики: Образование медицинское

   Образование дистанционное


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Рега, Н. І.
    Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди) [Текст] / Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 34-37

Рубрики: Физиотерапия--обуч

   Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.
Салайда, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Рега, Н. І.
    Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (Нідерланді) [Текст] / Н. І. Рега, І. М. Салайда // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 37-40

Рубрики: Физиотерапия--обуч

   Образование, система оценок


   Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Салайда, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Рега, Н. І.
    Ефективність лікування тіотропіум бромідом хворих на резистентну до терапії бронхіальну астму [Текст] / Η. І. Рега // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 4. - С. 39-40

Рубрики: Астма бронхиальная--лек тер

   Бромиды


   Тиотропиум--тер прим


Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Рега, Н. І.
    Вплив лікування тіотропіуму бромідом на імунну систему хворих на хронічне обструктивне захворювання легень [Текст] / Н. І. Рега // Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 3. - С. 58-59


Рубрики: Тиотропиум бромид--тер прим

MeSH-головна:
ЛЕГКИХ БОЛЕЗНЬ ХРОНИЧЕСКАЯ ОБСТРУКТИВНАЯ -- PULMONARY DISEASE, CHRONIC OBSTRUCTIVE (лекарственная терапия)
ИММУННАЯ СИСТЕМА -- IMMUNE SYSTEM
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців [Текст] / М. О. Кашуба [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 30-31

Рубрики: Образования технология--методы

   Гигиена--обуч


Дод.точки доступу:
Кашуба, М. О.
Лотоцька, О. В.
Сопель, О. М.
Козак, Д. В.
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.
Шифр: МУ68/2017/3
   Журнал

Медсестринство . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 3
Зміст:
Томишин, Т. М. Оцінка рівня та структури захворюваності студентів Закарпатського базового державного медичного коледжу / Т. М. Томишин, Н. І. Рега, С. О. Ястремська. - С.4-9
Максів, Х. Я. Вікові та гендерні аспекти хронічного обструктивного захворювання легень / Х. Я. Максів [и др.]. - С.10-13
Інші автори: Мірошнік Г. О., Мялюк О. П., Марущак М. І., Люблінська М. С.
Литвтнова, О. Н. Інноваційний менеджмент в освітніх закладах з інклюзивною складовою у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / О. Н. Литвтнова, І. Р. Стадницька. - С.14-15
Шевченко, А. О. Проблеми хоспісної та паліативної медицини в Україні та Херсонській області / А. О. Шевченко. - С.16-19
Мельничук, І. М. Підготовка майбутніх медичних сестер до здоров’язбережувальної діяльності з важковиховуваними підлітками / І. М. Мельничук, В. Ю. Морванюк. - С.20-22
Давидчук, М. А. Проблеми організації самостійної роботи студентів у медичному коледжі / М. А. Давидчук. - С.23-25
Кордис, Т. О. Організація роботи медичної сестри з віл-інфікованими пацієнтами / Т. О. Кордис [и др.]. - С.26-29
Інші автори: Мялюк О. П., Марущак М. І., Бушинська І. В.
Литвинова, О. Н. Інноваційні технології в реформуванні охорони здоров’я через призму медсестринства / О. Н. Литвинова, Р. А. Демус, О. І. Герасимів. - С.30-32
Іванчук, О. В. Особливості комунікативної взаємодії медичної сестри та геріатричних хворих / О. В. Іванчук, А. О. Боб. - С.33-36
Литвинова, А. Е. Формування компетентності медичних сестер у питаннях знеболювання / А. Е. Литвинова. - С.37-39
Сковронська, І. Г. Корпоративна культура та соціально-психологічний клімат у медичному закладі / І. Г. Сковронська, Т. І. Толокова. - С.40-43
Кругла, Т. О. Психологічний портрет сімейного конфлікту / Т. О. Кругла. - С.44-47
Драга, Т. М. Особливості синдрому емоційного вигорання у медичних працівників / Т. М. Драга, О. П. Мялюк, І. Я. Криницька. - С.48-51
Мельничук, І. М. Теоретико-методологічні основи сімейного консультування в роботі медичної сестри / І. М. Мельничук, О. І. Брик. - С.52-54
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта
2020р. № 4
Зміст:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: МУ7/2012/4
   Журнал

Медична освіта
2012р. № 4
Зміст:
Вороненко, Ю. В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов. - С.6-17
Крицький, І. О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька. - С.18-19
Аністратенко, Т. І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога / Т. І. Аністратенко. - С.20-23
Бардов, В. Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія" / В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський. - С.24-28
Бженар, І. Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / І. Л. Бженар. - С.29-31
Бількевич, Н. А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму / Н. А. Бількевич. - С.32-35
Грицан, Л. Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.36-40
Жаріков, М. Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1 / М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова. - С.41-43
Загричук, Г. Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк. - С.44-47
Зарудна, О. І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою / О. І. Зарудна. - С.48-49
Йолтухівський, М. В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження / М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова. - С.50-52
Калашнікова, К. А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи / К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна. - С.53-55
Кирилів, М. В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія" / М. В. Кирилів. - С.56-58
Кліщ, І. М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" / І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька. - С.59-61
Коноваленко, С. О. Взаємозв’язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання / С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук. - С.62-65
Корнійчук, О. П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі / О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова. - С.66-69
Коробко, Д. Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації / Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк. - С.70-72
Косовська, Т. М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку / Т. М. Косовська. - С.73-77
Коцюба, Р. Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики / Р. Б. Коцюба. - С.78-81
Кочін, І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів / І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко. - С.82-84
Лебедюк, М. М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету / М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна. - С.85-86
Левенець, С. С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря / С. С. Левенець. - С.87-90
Максимчук, Л. Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету / Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб. - С.91-93
Маслій, С. М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь / С. М. Маслій. - С.94-97
Мельничук, І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії / І. М. Мельничук. - С.98-104
Мерецька, І. В. Сучасні аспекти організації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / І. В. Мерецька. - С.105-107
Нечитайло, Ю. М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб / Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло. - С.108-110
Олійник, Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти / Е. В. Олійник. - С.111-112
Омельчук, С. Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті / С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика. - С.113-116
Педанов, Ю. Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко. - С.117-119
Потяженко, М. М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби" / М. М. Потяженко [и др.]. - С.120-122
Інші автори: Люлька Н. О., Соколюк Н. Л., Гаєвський С. О.
Пришляк, А. М. Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків / А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин. - С.123-125
Рега, Н. І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства / Н. І. Рега. - С.126-129
Руда, О. Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків / О. Ю. Руда, О. В. Костильов. - С.130-131
Сидоренко, О. Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського / О. Л. Сидоренко. - С.132-134
Січкоріз, О. Є. Впровадження основ преконцепційного здоров’я у систему післядипломної підготовки лікарів / О. Є. Січкоріз. - С.135-137
Табалюк, Т. А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.138-140
Хомазюк, Т. А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи / Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька. - С.141-143
Швидкий, О. В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника / О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська. - С.144-147
Шевченко, О. А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова. - С.148-150
Шкробот, С. І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі / С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва. - С.151-153
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: МУ7/2012/3
   Журнал

Медична освіта
2012р. № 3
Зміст:
Волосовець, О. П. Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомоги населенню України / О. П. Волосовець [и др.]. - С.5-6
Інші автори: П’ятницький Ю. С., Вітенко І. С., Мельник І. В., Стецюк Р. А.
Москаленко, В. Ф. Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.7-9
Інші автори: Волосовець О. П., Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Булах І. Є., Мельник І. В.
Вітенко, І. С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник. - С.10-12
Ахтемійчук, Ю. Т. Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання / Ю. Т. Ахтемійчук [и др.]. - С.13-15
Інші автори: Слободян О. М., Проняєв Д. В., Товкач Ю. В.
Білик, С. М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І. Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах / С. М. Білик. - С.16-19
Вісьтак, М. В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів / М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула. - С.20-22
Волощук, Н. І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв. - С.23-26
Грищук, М. І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам / М. І. Грищук. - С.27-29
Жмудська, Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням / Г. В. Жмудська. - С.30-32
Запорожан, С. Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія" / С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук. - С.33-34
Кравець, Н. О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою / Н. О. Кравець. - С.35-37
Криськів, О. І. Формування деонтологічних аспектів професійного спілкування у лікарів-інтернів і субординаторів / О. І. Криськів [и др.]. - С.38-39
Інші автори: Бабінець Л. С., Ярема Н. І., Самогальська О. Є.
Кукурудз, Н. І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога / Н. І. Кукурудз. - С.40-42
Кушик, М. Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст. / М. Л. Кушик. - С.43-48
Левицький, П. Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій / П. Р. Левицький. - С.49-51
Марценюк, В. П. Педагогічно-психологічні аспекти комп’ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов / В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба. - С.52-54
Мельничук, І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціоекономічних професій / І. М. Мельничук. - С.55-60
Мосула, Л. М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії / Л. М. Мосула. - С.61-63
Ничик, Н. А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти? / Н. А. Ничик. - С.64-65
Ніженковська, І. В. Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О. О. Богомольця / І. В. Ніженковська [и др.]. - С.66-68
Інші автори: Яніцька Л. В., Стеченко О. О., Власенко М. С., Прадій Т. П.
Одинцова, В. М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.69-71
Олійник, І. Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу / І. Ю. Олійник. - С.72-75
Перцева, Т. О. Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю / Т. О. Перцева [и др.]. - С.76-79
Інші автори: Шевченко О. А., Рублевська Н. І., Штепа О. П., Євтушенко В. В., Главацька В. І., Григоренко Л. В., Крамарьова Ю. С.
Рега, Н. І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Рега. - С.80-83
Роговий, Ю. Є. Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращенні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий [и др.]. - С.84-85
Інші автори: Філіпова Л. О., Дорошко В. А., Дікал М. В., Слободян К. В., Лєньков О. М.
Сон, А. С. Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.86-88
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П.
Федчишин, Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки / Н. О. Федчишин. - С.89-92
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 4
Зміст:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Інші автори: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Інші автори: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Інші автори: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Інші автори: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Інші автори: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Інші автори: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Інші автори: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Інші автори: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Інші автори: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Інші автори: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Інші автори: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Інші автори: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Інші автори: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Інші автори: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Інші автори: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Інші автори: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Інші автори: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Інші автори: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Інші автори: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 3
Зміст:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Інші автори: Сельський П. Р., Волошин В. Д., Дацко Т. В., Франчук В. В., Головата Т. К., Фурдела М. Я., Орел Ю. М., Андрійчук О. В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Голота Л. Г., Небесна Т. Ю., Різниченко А. О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Інші автори: Куцебо О. М., Медянова О. В., Чуєва І. О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Інші автори: Максимлюк В. І., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Твердохліб В. В., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Мисак А. І., Футуйма Ю. М., Смачило І. В., Нестерук С. О., Доброродній А. В., Крицький І. О.
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Інші автори: Бліхар В. Є., Гощинський П. В., Воронцова Т. О., Кінаш M. I., Кубей І. В., Шульгай Л. М., Крицька Г. А., Доброродній В. Б., Смачило І. І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Інші автори: Капустник В. А., В’юн В. В., Марущенко О. А., Перцев Д. П., Сіда Ю. С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Ворощук Р. С., Ягнюк А. І., Сокол К. М., Дехтярук І. А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Никула Т. Д., Шевчук С. Г., Осташевська Т. Г., Хамазюк В. А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Інші автори: Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Крицька Г. А., Козак Д. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Флекей Н. В., Вахтарчук В. І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Інші автори: Іванчук П. Р., Поліщук О. Ю., Ілащук Т. О., Гречко С. І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Шепетько Є. М., Повч О. А., Бельський О. Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Інші автори: Файфура В. В., Бондаренко Ю. І., Сатурська Г. С., Дзига С. В., Сас Л. М., Бакалець О. В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Горчакова Н. О., Казак Л. І., Небесна Т. Ю., Борзенко І. О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Інші автори: Лігоненко О. В., Зубаха А. Б., Шумейко І. А., Стороженко О. В., Діхтяр І. І., Кравців М. І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Інші автори: Пасєчко Н. В., Мартинюк Л. П., Гаврилюк М. І., Паламар Т. О., Лихацька Т. В., Грималюк Н. В., Лихацька Г. В., Якубишина І. Г., Савченко І. П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Інші автори: Воронич-Семченко Н. М., Попадинець О. Г., Грибінчак Н. М., Дмитренко А. С., Ковальчук Р. Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Інші автори: Кліщ І. М., Господарський І. Я., Вронська Л. В., Привроцька І. Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є., Зарудна О. І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)