Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Рублевська, Н. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-30 
1.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Текст] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Дод.точки доступу:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Шевченко, О. А.
    Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини [Текст] / О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 148-150

Рубрики: Профилактическая медицина--обуч

   Экология


Дод.точки доступу:
Рублевська, Н.І.
Крамарьова, Ю. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Рублевська, Н. І.
    Вплив аерогенного надходження ксенобіотиків на фізіометричні показники дітей [Текст] / Н. І. Рублевська // Український медичний альманах. - 2010. - Т. 13, № 3. - С. 179-180. - Библиогр.: с. 180-180

Рубрики: Ксенобиотики--дети

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Рублевська, Н. І.
    Ризик зниження адаптаційних можливостей дітей під впливом аерогенного надходження полютантів [Текст] / Н. І. Рублевська // Український медичний альманах. - 2010. - Т. 13, № 1. - С. 129-130. - Библиогр.: с. 130-130

Рубрики: Здоровья состояние--дети

   Детей охраны здоровья службы


   Окружающей среды воздействие, болезни--дети


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю [Текст] / Т. О. Перцева, О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 76-79

Рубрики: Гигиена--дети--подрост--обуч

   Образование медицинское--обуч


Дод.точки доступу:
Перцева, Т.О.
Шевченко, О.А.
Рублевська, Н.І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах [Текст] = Experience of cre ation and using the educat ional films when teaсhing hygienic in the higner medical educational institutions / Т. О. Перцева [и др.] // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (обучение)
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Шевченко, О. А.
Зимник, С. В.
Рублевська, Н. І.
Щудро, С. А.
Григоренко, Л. В.
Штепа, О. П.
Крамарьова, Ю. С.
Зайцев, В. В.
Дзяк, М. В.
Кулагін, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Рублевська, Н. І.
    Вплив аерогенного навантаження забруднюючими речовинами на рівень адаптації дітей [Текст] / Н. І. Рублевська // Український морфологічний альманах : Наук.-практ. журн. - 2010. - № 1. - С. 85-87. - Библиогр.: с.87-87

Рубрики: Воздуха загрязнители--вред возд

   Адаптация физиологическая--дети


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Рублевська, Н. І.
    Професор Людмила Іванівна Буряк (до 80-річчя від дня народження) [Текст] / Н. І. Рублевська, О. А. Шевченко, E. M. Білецька // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 90


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история, обучение)
Анотація: У травні цього року відмічає 80-річний ювілей доктор медичних наук, професор Людмила Іванівна Буряк. Народилась Людмила Іванівна в м. Дніпродзержинську 25 травня 1939 р. Після закінчення в 1963 р. Дніпропетровського медичного інституту шість років працювала шкільним-санітарним лікарем міської санітарноепідеміологічної станції Дніпропетровська. У жовтні 1969 р. була обрана на посаду асистента кафедри гігієни дітей та підлітків, а в 1975 р. стає доцентом цієї ж кафедри
Дод.точки доступу:
Шевченко, О. А.
Білецька, E. M.
Буряк, Людмила Іванівна (доктор медичних наук, професор ; гігієніст ; 1939-) \о ней\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Гігієнічна оцінка техногенного забруднення повітря м. Дніпродзержинська [Текст] / Е. А. Деркачов [та ін.] // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2007. - № 1. - С. 64-66.

Рубрики: Воздуха загрязнители промышленные

   Воздуха загрязнение


   Украина


Дод.точки доступу:
Деркачов, Е. А.
Шевченко, О. А.
Рублевська, Н. І.
Огір, Л. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Рублевська, Н. І.
    Професор Едуард Анатолійович Деркачов (80-річчя від дня народження) [Текст] / Н. І. Рублевська, О. А. Шевченко, E. M. Білецька ; Регіональне відділення Асоціації громадського здоров’я Дніпропетровської області // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 3. - С. 130-131


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история)
Анотація: Улітку цього року відзначив 80-річний ювілей знаний гігієніст, профілактик, педагог та вчений – професор Едуард Анатолійович Деркачов
Дод.точки доступу:
Шевченко, О. А.
Білецька, E. M.
Деркачов, Едуард Анатолійович (Академік Міжнародної академії наук екології та безпеки життєдіяльності населення, академік Української екологічної академії наук, професор ; Гігієніст, профілактик, педагог ; 1939-) \о нем\
Регіональне відділення Асоціації громадського здоров’я Дніпропетровської області

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін [Текст] = Estimation of efficiency of self-employment by students in the study of hygienic disciplines / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – проаналізувати ставлення студентів закладу вищої медичної освіти до самостійного вивчення певної частини навчального матеріалу на кафедрі гігієни та екології. Основна частина. Останні реформи вищої медичної освіти, що започаткували кардинальне збільшення годин для самостійної підготовки студентів закладів вищої освіти, починають потроху усвідомлюватися студентською громадою. Розглянуто результати анкетування студентів вищого медичного закладу – другокурсників та випускників. Отримані дані свідчать про поступову зміну ставлення сучасних студентів до необхідності самостійного опанування частини професійних знань як традиційної складової навчального процесу. Більшість опитаних студентів-другокурсників, як вітчизняних, так і іноземних англомовних, ­готові займа­тися самостійно не менше 50 % та 40 % часу відповідно. Висновки. Самостійна робота студентів у медичних закладах вищої освіти є не тільки способом отримання специфічних професійних знань, але й, більшою мірою, індикатором готовності майбутнього лікаря до безперервного професійного зростання, відчуття соціальної та корпоративної відповідальності, вміння самостійно приймати рішення у складних життєвих та виробничих випадках. Аналіз даних анкетування студентів різних курсів про їх ставлення до самостійної позааудиторної роботи показав, що ці риси більш притаманні новій генерації як вітчизняних, так і іноземних англомовних студентів
Дод.точки доступу:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Григоренко, Л. В.
Кулагін, О. О.
Зайцев, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Характеристика демографічної ситуації та захворюваності населення м.Дніпродзержинська [Текст] / Е. А. Деркачов, О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2005. - № 1. - С. 36-39

Рубрики: Демографическая статистика

   Заболеваемость--вред возд


   Окружающей среды загрязнители


Дод.точки доступу:
Деркачов, Е. А.
Шевченко, О. А.
Рублевська, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Рублевська, Н. І.
    Прогнозування впливу металів на адаптаційну спроможність дітей [Текст] / Н. І. Рублевська // Український медичний альманах. - 2010. - Т. 13, № 2. - С. 170-172. - Библиогр.: с. 171-172

Рубрики: Металлы--вред возд

   Адаптация физиологическая--дети


   Окружающей среды воздействие, болезни


Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Рублевська, Н. І.
    Гігієнічна оцінка питного водопостачання промислового міста [Текст] / Н. І. Рублевська, О. О. Кулагін, В. В. Коваль // Український медичний альманах. - 2013. - № 1. - С. 96-97

Дод.точки доступу:
Кулагін, О. О.
Коваль, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Рублевська, Н. І.
    Аерогенне надходження важких металів в умовах м. Дніпропетровська [Текст] / Н. І. Рублевська // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2007. - № 2. - С. 19-21

Рубрики: Металлы тяжелые--вред возд

   Воздуха загрязнители из окружающей среды


   Украина


Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.
Шифр: МУ7/2015/4
   Журнал

Медична освіта
2015р. № 4 . - 68.62, р.
Зміст:
Волкова, Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці / Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Деніна, Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини / Р. В. Деніна. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарічна, Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті / Т. П. Зарічна. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Н. В. Зозуляк. - С.22-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид. - С.24-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калинюк, Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету / Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпінець, І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу / І. М. Карпінець. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кишкан, І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти / І. Г. Кишкан, І. І. Заморський. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення / З. М. Кіт, А. Р. Вергун. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування / Г. М. Мельничук [и др.]. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Коиікін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В.
Мергель, Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сирцов, В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов [и др.]. - С.51-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л.
Степанов, Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу / Ю. М. Степанов [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В.
Тертишний, С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами / С. І. Тертишний. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фальфушинська, Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шолойко, Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації” / Н. В. Шолойко. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам / В. В. Шухтін, В. І. Хрущ. - С.68-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві / С. О. Ястремська. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ящук, О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації / О. В. Ящук. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vorona, I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors / I. I. Vorona. - С.77-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярська, Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів / Л. М. Боярська [и др.]. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рыжов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О.
Вакалюк, І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина” / І. П. Вакалюк [и др.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Середюк Н. М., Середюк В. Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В.
Грицай, Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою / Г. В. Грицай. - С.87-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Залізняк, М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. С. Залізняк. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузняк, Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія” / Н. Б. Кузняк [и др.]. - С.93-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р.
Мисула, І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [и др.]. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Мищенко, І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів / І. А. Мищенко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніженковська, І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олещук, О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією / О. М. Олещук [и др.]. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І.
Перцева, Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах / Т. О. Перцева [и др.]. - С.109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Чолак, І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів / І. С. Чолак. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравчук, Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР. / Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка. - С.115-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: МУ10/2019/24/2
   Журнал

Медичні перспективи [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. Т. 24 № 2
Зміст:
Pyatchanyna, T. Methodological approaches to patent research in the field of biomedical sciences / T. Pyatchanyna, A. Ogorodnyk, P. Melnik-Melnikov. - С.4-9. - Bibliogr. at the end of the art.
Новицкая-Усенко, Л. В. Дорогами памяти / Л. В. Новицкая-Усенко. - С.9-12
Пославська, О. В. Діагностичне значення маркера Р16 INK для верифікації пухлин невідомої первинної локалізації в жінок з ізольованим ураженням пахових лімфатичних вузлів / О. В. Пославська, І. С. Шпонька, Г. С. Бабій. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравец, О. В. Периоперационный водный баланс больных с острой абдоминальной патологией при либеральном режиме инфузионной терапии / О. В. Кравец. - С.19-23. - Библиогр. в конце ст.
Surkov, D. Using of dexmedetomidine in term neonates with hypoxic-ischemic encephalopathy / D. Surkov. - С.24-33. - Bibliogr. at the end of the art.
Obolonskyi, A. Management of patent ductus arteriosus in premature infants / A. Obolonskyi [et al.]. - С.33-40. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Snisar V., Surkov D., Obolonska O., Kapustina O., Dereza K.
Архіпкіна, О. Л. Особливості клінічного перебігу хронічного обструктивного захворювання легень у хворих на гіпертонічну хворобу / О. Л. Архіпкіна. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Айварджі, О. О. Особливості змін лабораторних показників пацієнтів на фоні використання дексмедетомідину при септопластиці / О. О. Айварджі. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Жабченко, І. А. Особливості гормональної функції у вагітних - переміщених осіб / І. А. Жабченко, Н. Г. Корнієць, C. B. Тертична-Телюк. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Чунь, Лю. Клінічна характеристика цефалгій у пацієнтів з артеріальною гіпертензією при інтервальному харчуванні / Чунь Лю, О. В. Погорєлов. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кротова, В. Ю. Особливості когнітивних порушень у хворих на артеріальну гіпертензію невисокого серцево-судинного ризику / В. Ю. Кротова. - С.65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Ельцова, Л. Б. Гигиеническая оценка частоты потребления пищевых продуктов животного происхождения в рационе студентов-медиков и обоснование путей его коррекции / Л. Б. Ельцова, С. Т. Омельчук, А. А. Петросян. - С.73-82. - Библиогр. в конце ст.
Yuryeva, L. Obsessive compulsive disorder in an adult patient with Gilles de la Tourette syndrome and experessed behavioral disorders (clinical case) / L. Yuryeva [et al.]. - С.83-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Shusterman T., Varshavskyi Ya., Malyshko V.
Професор Ігор Сергійович Мащенко (до 80-річчя від дня народження) / ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України", Асоціація стоматол. освіти України. - С.87-89
Рублевська, Н. І. Професор Людмила Іванівна Буряк (до 80-річчя від дня народження) / Н. І. Рублевська, О. А. Шевченко, E. M. Білецька. - С.90
Професор Микола Гаврилович Щербань (до 80-річчя від дня народження). - С.91-92
Пам’яті академіка, професора Михайла Георгійовича Шандали / ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України", Українська Асоціація громадського здоров’я. - С.93-96
Пам’яті колеги, товариша, друга! / ДУ "Ін-т громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМНУ", Українська Асоціація громадського здоров’я. - С.97-98
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: МУ10/2019/24/3
   Журнал

Медичні перспективи [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. Т. 24 № 3
Зміст:
Усенко, Л. В. Особенности общения врача с особыми группами больных и в конфликтных ситуациях / Л. В. Усенко [и др.]. - С.4-9. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Криштафор А. А., Тютюнник А. Г., Петрашенок Е. В., Оленюк Д. В., Мачужак А. А., Скулинец О. В.
Носівець, Д. С. Біофармацевтичний аналіз взаємодії L-тироксину, диклофенаку натрію та хондроїтину сульфату як компонентів фармакотерапії проявів остеоартрозу внаслідок гіпотиреозу / Д. С. Носівець. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Kuryata, O. Cardiovascular and nephrological risk in patients with chronic kidney disease in ambulatory care / O. Kuryata, V. Semenov. - С.15-21. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolesnyk, T. V. Influence of age and body mass index on arterial stiffness and left ventricular hypertrophy in patients with arterial hypertension II stage / T. V. Kolesnyk, A. V. Nadiuk, H. A. Kosova. - С.22-32. - Bibliogr. at the end of the art.
Халімончик, В. В. Вплив компонентів анестезії на динаміку маркерів стресу при лапароскопічних операціях у гінекології / В. В. Халімончик, О. М. Клигуненко. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравец, О. В. Оценка жидкостного баланса при разных режимах инфузионной терапии у больных высокого хирургического риска с острой абдоминальной патологией / О. В. Кравец. - С.39-45. - Библиогр. в конце ст.
Філіппова, О. Ю. Можливості корекції ліпідно-фосфоліпідних порушень у пацієнтів з неалкогольним стеатогепатитом на тлі ожиріння і патології біліарного тракту / О. Ю. Філіппова. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Bashkirova, N. S. Sensitivity of bronchial receptors under the effect of tobacco smoke in the conditions of various activity of the thyroid gland in children / N. S. Bashkirova, I. L. Vysochina. - С.53-57. - Bibliogr. at the end of the art.
Sirko, A. G. Prognostic factors of intracranial purulent-septic complications of combat-related gunshot penetrating skull and brain wounds / A. G. Sirko [et al.]. - С.58-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Dzyak L. A., Pylypenko G. S., Yovenko I. O., Skrypnik A. A.
Dytiatkovsky, V. O. Associations of genotype variants of single nucleotide polymorphism of gene orosomucoid-1-like-protein 3 and atopic diseases in children / V. O. Dytiatkovsky [et al.]. - С.67-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Abaturov O. E., Naumenko N. V., Pinayeva N. L., Alifirenko O. O.
Ільченко, С. І. Особливості клінічного перебігу та молекулярно-генетичні фактори ризику розвитку хронічного бронхіту в підлітків, які палять / С. І. Ільченко, А. О. Фіалковська. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Kalbus, O. I. The evaluation of approaches to the treatment of myasthenia gravis / O. I. Kalbus [et al.]. - С.80-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Shastun N. P., Makarov S. O., Bukreyeva Yu. V., Somilo O. V.
Nikolenko, O. O. Relapses in multiple sclerosis / O. O. Nikolenko [et al.]. - С.87-96. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Shulga O. D., Kozliuk V. V., Zheshko O. M., Yurko O. A., Dubinets M. I.
Zakharov, S. V. The content of cytokines in the blood serum of patients with early latent syphilis in process of treatment / S. V. Zakharov, V. K. Zakharov, V. V. Gorbuntsov. - С.96-101. - Bibliogr. at the end of the art.
Raznatovska, O. M. Clinical features of pregnancy in multidrug-resistant tuberculosis and type 1 diabetes mellitus comorbidities (a case report) / O. M. Raznatovska [et al.]. - С.101-105. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Fedorec A. V., Shalmina M. O., Grekova T. A.
Antonenko, A. M. Hygienic substantiation of calculating models for predicting toxicity of different classes insecticides (first part) / A. M. Antonenko [et al.]. - С.106-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Vavrinevych O. P., Omelchuk S. T., Shpak B. I.
Лехан, В. М. Система заходів поліпшення здоров’я населення України на основі аналізу глобального тягаря хвороб та факторів його ризику / В. М. Лехан, Л. В. Крячкова. - С.113-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Чопчик, В. Д. Проблеми та шляхи удосконалення організації роботи університетського стоматологічного центру за матеріалами соціологічного опитування лікарів / В. Д. Чопчик. - С.122-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Професор Едуард Анатолійович Деркачов (80-річчя від дня народження) / Н. І. Рублевська, О. А. Шевченко, E. M. Білецька. - С.130-131
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)