Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Самура, І. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.


   
    Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання [Текст] / І. Б. Самура [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 124

Рубрики: Образования технология--методы--организ

   Конференции


Дод.точки доступу:
Самура, І. Б.
Бєлєнічев, І. Ф.
Тихоновський, О. В.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: МУ7/2007/3
   Журнал

Медична освіта
2007р. № 3
Зміст:
Банчук, М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України / М. В. Банчук [и др.] . - С.8-10
Інші автори: Волосовець О. П., Вітенко І. С., Мельник І. В.
Воронено, Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів / Ю. В. Воронено [и др.] . - С.11-15
Інші автори: Сердюк А. М., Мінцер О. П., Вдовиченко Ю. П., Вернер О. М., Краснов В. В., Коблянська А. В.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.16-18
Шатило, В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області / В. Й. Шатило [и др.] . - С.19-21
Інші автори: Васьков К. С., Гордійчук С. В., Копетчук В. А., Леонченко Н. П., Свиридюк В. В., Шатило Ю. В., Якобчук А. В.
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль. - С.22-141
Вадзюк, С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.23-25
Інші автори: Волкова Н. М., Денефіль О. В., Зятковська Н. Є., Папінко І. Я., Паньків І. Б., Отченашенко В. А.
Владзимирський, А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів / А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова. - С.26-28
Ветютнева, Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація" / Н. О. Ветютнева [и др.] . - С.29-31
Інші автори: Гриценко О. М., Тодорова В. І., Пилипчук Л. Б., Марусенко И. О., Баланда П. П., Мощич О. П., Паршина Н. І.
Волошин, М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи / М. А. Волошин [и др.] . - С.31-33
Інші автори: Щербаков М. С., Лебединець М. Г., Артюх О. В., Штанько І. Ф.
Герасимюк, І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини / І. Є. Герасимюк [и др.] . - С.33-36
Інші автори: Боймиструк І. І., Федонюк Я. І., Ющак М. В., Говда Р. В.
Гоженко, А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології / А. І. Гоженко [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Кузьменко І. А., Бабій В. П., Котюжинська С. Г., Коваленко Л. Г., Свірський О. О.
Губський, Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Ю. І. Губський [и др.] . - С.38-40
Інші автори: Задоріна О. В., Ягупова А. С., Сударикова Л. Г., Стеченко О. В.
Гудима, А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину / А. А. Гудима, В. В. Підгірний. - С.41-43
Гутор, Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету / Н. С. Гутор [и др.] . - С.43-45
Інші автори: Гудима А. А., Шкільна М. І., Гарасимів О. І., Рубас Р. М.
Гудима, А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри / А. А. Гудима, О. Б. Сван. - С.46-48
Камінська, Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я / Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко. - С.48-51
Климнюк, С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи / С. І. Климнюк [и др.] . - С.52-54
Інші автори: Творко М. С., Ткачук Н. І., Котляренко Л. Т., Малярчук А. Р., Романюк Л. Б., Покришко О. В., Бігуняк Т. В., Недошишко Х. Ю.
Козаченко, О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті / О. В. Козаченко. - С.54-58
Олійник, О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні / О. В. Олійник [и др.] . - С.58-60
Інші автори: Гнатів В. В., Чепіль І. В., Костів О. І.
Пайкуш, М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.61-65
Рудень, В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / В. В. Рудень [и др.] . - С.66-70
Інші автори: Гутор Т. Г., Цицько М. В., Оліщук В. В.
Сливко, Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти / Е. І. Сливко [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Мельнікова О. З., Богуцька Г. А., Іванченко О. З.
Солонинко, І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів / І. І. Солонинко. - С.72-75
Тарасенко, Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах / Л. М. Тарасенко [и др.] . - С.76-77
Інші автори: Непорада К. С., Григоренко В. К., Білець М. В., Омельченко О. Є., Прислопська Н. М.
Філіппова, Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін / Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко. - С.78-82
Хара, М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання / М. Р. Хара [и др.] . - С.82-85
Інші автори: Файфура В. В., Бондаренко Ю. І., Потіха Н. Я.
Холодкова, О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи) / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна. - С.86-88
Ястремська, С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії / С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка. - С.89-90
Бажора, Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу / Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова. - С.91
Боднар, Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання / Я. Я. Боднар [и др.] . - С.92
Інші автори: Сельський П. Р., Дацко Т. В., Волошин В. Д., Головата Т. К., Андрійчук О. В., Фурдела М. Я.
Васецька, Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання / Л. І. Васецька. - С.93
Василевич, С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії / С. В. Василевич. - С.94-95
Ветютнева, Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб / Н. О. Ветютнева [и др.] . - С.95
Інші автори: Гриценко О. М., Пилипчук Л. Б., Тодорова В. І., Марусенко Н. А., Баланда П. П., Мощич О. П., Паршина Н. І.
Волков, К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості / К. С. Волков [и др.] . - С.96-97
Інші автори: Якубишина Л. В., Андріїшин О. П., Довбуш А. В., Довгалюк А. І., Тупол Л. Д.
Волохова, Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS) / Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович. - С.97-98
Вороніна, Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті / Л. М. Вороніна [и др.] . - С.98-99
Інші автори: Волощенко М. В., Загайко А. Л., Стрельченко К. В., Сенюк І. В., Шоно Н. А.
Гейченко, В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні / В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко. - С.99-100
Гнатюк, М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.100-101
Інші автори: Данилевич Ю. О., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Слабий О. Б., Шев’як П. І.
Гончарова, Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова. - С.101-102
Зіменковський, Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.102-103
Зупанець, І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація" / І. А. Зупанець [и др.] . - С.103-104
Інші автори: Попов С. Б., Безугла Н. П., Сахарова Т. С.
Зупанець, І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора / І. А. Зупанець [и др.] . - С.104-105
Інші автори: Сахарова Т. С., Безугла Н. П., Отрішко І. А.
Зупанець, І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора / І. А. Зупанець, А. М. Семенов. - С.105-106
Камінська, Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я / Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко. - С.106-107
Камков, В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти / В. П. Камков, А. Г. Красовська. - С.107
Кашуба, М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ / М. О. Кашуба [и др.] . - С.108
Інші автори: Пашко К. О., Крицька Г. А., Козак М. О., Кондратюк В. А., Рега Н. І., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В., Ярема О. М.
Кащенко, О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості / О. А. Кащенко, О. А. Шандра. - С.108-109
Ковальчук, Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини / Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк. - С.109-110
Козярін, І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців / І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко. - С.110-111
Кресюн, В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті / В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин. - С.111-112
Крушинська, Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель. - С.112-113
Личковський, Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти / Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук. - С.114
Лобань, Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [и др.] . - С.115
Інші автори: Звягольська І. М., Федорченко В. І., Полянська В. П., Ганчо О. В., Костіч О. О., Книш О. В., Коваленко Н. П., Зачепило С. В.
Опришко, В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи / В. І. Опришко [и др.] . - С.116
Інші автори: Зленко О. Т., Коваленко О. Ю., Хомяк Н. В.
Павліченко, В. І. До поліпшення викладання медичної біології / В. І. Павліченко [и др.] . - С.117
Інші автори: Ємець Т. І., Приходько О. Б., Стеблюк М. В., Титова Л. М.
Педанов, Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.118
Попов, О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії / О. Г. Попов [и др.] . - С.119
Інші автори: Десятський В. В., Кошельник О. Л., Ославська Т. М., Горовенко В. І.
Попович, А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів / А. П. Попович, В. В. Галиця. - С.120
Посохова, К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології / К. А. Посохова [и др.] . - С.121
Інші автори: Мосейчук І. П., Олещук О. М., Шевчук О. О., Черняшова В. В.
Пропіснова, В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей / В. В. Пропіснова, В. А. Мороз. - С.122
Романенко, М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. І. Романенко [и др.] . - С.123
Інші автори: Крісанова Н. В., Рудько Н. П., Білоконь Л. Є., Макоїд О. Б.
Самура, І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання / І. Б. Самура [и др.] . - С.124
Інші автори: Бєлєнічев І. Ф., Тихоновський О. В., Самура Б. Б.
Сеник, Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії / Л. М. Сеник. - С.125
Сеник, Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків / Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська. - С.126
Сеник, Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами / Л. М. Сеник, Л. М. Корбут. - С.127
Сеник, Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми / Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина. - С.128
Сеник, Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків / Л. М. Сеник, С. П. Турковський. - С.129
Сеник, Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі / Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер. - С.130
Смольська, Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі / Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева. - С.131
Стречень, Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я" / Б. М. Стречень [и др.] . - С.132
Інші автори: Ткачук В. І., Щолоков Г. В., Міріц О. Є.
Фіра, Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів / Л. С. Фіра [и др.] . - С.133
Інші автори: Марчишин С. М., Соколова Л. В., Лихацький П. Г.
Черкасов, В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті / В. Г. Черкасов. - С.134
Шепітько, В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. І. Шепітько [и др.] . - С.135
Інші автори: Лисаченко О. Д., Білаш С. М., Єрошенко Г. А., Пелипенко Л. Б., Єрьоміна Н. Ф., Кривега Л. Г., Стецук Є. В., Пирог-Заказнікова А. В.
Шульгай, А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я / А. Г. Шульгай [и др.] . - С.136
Інші автори: Голяченко О. М., Панчшиин Н. Я., Смірнова В. Л., Литвинова О. Н., Романюк Л. М., Лісовська И. О., Федчишин Н. Є.
Яковлева, В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків" / В. О. Яковлева [и др.] . - С.136-137
Інші автори: Бездітко Н. В., Ткачова О. В., Міщенко О. Я.
Яковлева, В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки / В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко. - С.138
Яцина, О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології / О. В. Яцина [и др.] . - С.139
Інші автори: Сергета І. В., Краснова Л. І., Фещук Н. М., Редчіц М. А., Григорчук Л. І., Безрукова Н. Ю., Зайцева К. А.
Талалаєнко, О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти / О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.140-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: МУ7/2014/3 (дод.)
   Журнал

Медична освіта
2014р. № 3 (дод.) . - 57.50, р.
Зміст:
Абатуров, О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики / О. Є. Абатуров [и др.]. - С.9-12
Інші автори: Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М.
Авраменко, Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету / Н. В. Авраменко [и др.]. - С.13-15
Інші автори: Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О.
Бачук-Понич, Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка / Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук. - С.16-17
Безрук, Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін / Т. О. Безрук, В. В. Безрук. - С.18-19
Бербець, А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології / А. М. Бербець. - С.20-22
Бідзіля, П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності / П. О. Бідзіля, В. А. Жадько. - С.23-26
Бойчук, Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]
Інші автори: Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П.
Бойчук, Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.30-32
Інші автори: Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В.
Борейко, Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу / Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк. - С.33-35
Булик, Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента / Р. Є. Булик, Н. В. Черновська. - С.36-37
Буряк, О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги / О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло. - С.38-40
Височанська, Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю / Т. П. Височанська. - С.41-42
Вовченко, М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті / М. Б. Вовченко. - С.43-44
Волосовець, О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі / О. П. Волосовець [и др.]. - С.45-46
Інші автори: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О.
Волосовець, А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології / А. О. Волосовець, Н. С. Турчина. - С.47
Вороненко, Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.48
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М.
Гиря, О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів / О. М. Гиря. - С.49-52
Годлевський, Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників / Л. С. Годлевський [и др.]. - С.53-54
Інші автори: Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р.
Гончарова, Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова [и др.]. - С.55-58
Інші автори: Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б.
Грищенко, О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти / О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай. - С.59-61
Громовик, Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Б. П. Громовик [и др.]. - С.62-65
Інші автори: Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В.
Губка, В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії / В. О. Губка. - С.66-67
Гулей, Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія” / Л. О. Гулей, О. І. Денисенко. - С.68-70
Доля, В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів / В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін. - С.71-73
Ждан, В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан [и др.]. - С.74-78
Інші автори: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В.
Івченко, В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний. - С.79-82
Івченко, В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко. - С.83-86
Ілащук, Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк. - С.87-90
Камишний, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. М. Камишний [и др.]. - С.91-92
Інші автори: Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М.
Кірсанова, О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика” / О. В. Кірсанова [и др.]. - С.93-97
Інші автори: Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К.
Ковальчук, Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.98-100
Інші автори: Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В.
Колесник, Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.101-103
Інші автори: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В.
Колесник, Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.104-105
Інші автори: Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О.
Колесник, Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов. - С.106-108
Корнієнко, Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов. - С.109-111
Кравченко, В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя / В. І. Кравченко [и др.]. - С.112-113
Інші автори: Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Кравченко, В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи / В. І. Кравченко [и др.]. - С.114-115
Інші автори: Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Крушинська, Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський. - С.116-118
Кудієвський, А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу / А. В. Кудієвський [и др.]. - С.119-121
Інші автори: Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В.
Кущ, О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті / О. Г. Кущ, О. В. Морозова. - С.122-134
Лашкул, Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу / Д. А. Лашкул. - С.125-127
Леженко, Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія” / Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська. - С.128-130
Леженко, Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб / Г. О. Леженко [и др.]. - С.131-133
Інші автори: Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., Врублевська С. В., Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О.
Мисула, І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації / І. Р. Мисула [и др.]. - С.134-138
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Мороз, В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.138-139
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О.
Наварчук, Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи / Н. М. Наварчук. - С.140-143
Нагорна, Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.144-146
Інші автори: Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П.
Нагорна, Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія” / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.147-149
Інші автори: Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М.
Нерянов, Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів / Ю. М. Нерянов [и др.]. - С.150-151
Інші автори: Компанієць В. М., Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії / О. С. Никоненко [и др.]. - С.152-154
Інші автори: Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І.
Ніцович, І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів / І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць. - С.155-156
Павленко, О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія” / О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур. - С.157-159
Павлюченко, М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення / М. І. Павлюченко. - С.160-161
Пюрик, В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання / В. П. Пюрик [и др.]. - С.162-165
Інші автори: Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р.
Резніченко, Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів / Н. Ю. Резніченко. - С.166-168
Сажин, С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін / С. І. Сажин. - С.169-171
Семеняк, А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія” / А. В. Семеняк, О. А. Андрієць. - С.172-174
Сидорчук, А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін / А. С. Сидорчук [и др.]. - С.175-177
Інші автори: Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й.
Сирцов, В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька. - С.178-180
Сирцов, В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / В. К. Сирцов [и др.]. - С.181-184
Інші автори: Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А.
Сорокман, Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.185-187
Інші автори: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Тихоновський, О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів / О. В. Тихоновський. - С.188-190
Фастовець, О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.191-193
Чебан, В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення / В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь. - С.194-197
Шостакович-Корецька, Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.198-200
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А.
Шпонька, І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / І. С. Шпонька [и др.]. - С.201-203
Інші автори: Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М.
Шумна, Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна. - С.204-207
Бабієнко, В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін / В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова. - С.208-210
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Самура, І. Б.
    Особливості викладання фармакології іноземним студентам в умовах кредитно-модульної системи організації навчання [Текст] / І. Б. Самура // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 173-176

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: БУ5/2014/18/2
   Журнал

Буковинський медичний вісник . - Виходить кожного кварталу
2014р. Т. 18 № 2
Зміст:
Афанасюк, О. І. Досягнення цільового рівня артеріального тиску у хворих на артеріальну гіпертензію з коморбідним цукровим діабетом 2-го типу після стандартного / О. І. Афанасюк. - С.3-7
Білецький, С. В. Стан вуглеводного, ліпідного обміну та швидкість клубочкової фільтрації у хворих на гіпертонічну хворобу ІІ стадії та в поєднанні з цукровим діабетом типу 2 / С. В. Білецький [и др.]. - С.8-10
Інші автори: Новицька О. З., Петринич О. А., Казанцева Т. В.
Бойко, В. В. Хвороботворна флора при піопневмотораксі та її чутливість до антибіотиків / В. В. Бойко, Д. Е. Лопатенко. - С.11-13
Бондарчук, Т. І. Вплив вітамінів С та Е на процеси ліпопероксидації та активність NO-синтазної системи в підшлунковій залозі щурів на тлі адреналін-індукованого стресу / Т. І. Бондарчук. - С.14-17
Гергелюк, Т. С. Порівняння впливу кондиційованого середовища від мезенхімальних стовбурових клітин людини та інтерферону-α на розвиток популяції пухлинних клітин MCF-7 / Т. С. Гергелюк, О. М. Перепелиціна, М. В. Сидоренко. - С.18-23
Гриджук, Т. І. Стан пероксидного окиснення ліпідів та системи антиоксидантного захисту при медикаментозно-індукованих ураженнях печінки у хворих на хронічний лімфолейкоз / Т. І. Гриджук. - С.24-28
Домбровський, Д. Б. Диференціація стромальних клітин жирової тканини за різних умов трансплантації клітин в експерименті / Д. Б. Домбровський. - С.29-31
Заєць, Т. А. Вплив крововтрати на динаміку показників жовчоутворювальної функції печінки у відповідь на краніоскелетну травму / Т. А. Заєць. - С.32-35
Жакун, І. Б. Динаміка показників метаболізму ліпідів залежно від вираженості тривожності під впливом низькочастотної магнітотерапії / І. Б. Жакун. - С.36-40
Кметь, Т. І. Рання та відстрочена реакція клітин кори скроневої частки великих півкуль головного мозку щурів на ішемічно-реперфузійне пошкодження / Т. І. Кметь. - С.41-44
Коваль, Г. Д. Роль трансформувального фактору росту-β та матричної металопротеїнази-9 в імунопатогенезі ендометріозу, поєднаного з безпліддям / Г. Д. Коваль. - С.45-49
Колоскова, О. К. Особливості перебігу бронхіальної астми фізичного напруження в школярів із поліморфізмом генів глутатіон-S-трансферази / О. К. Колоскова [и др.]. - С.50-53
Інші автори: Григола О. Г., Білоус Т. М., Ортеменка Є. П.
Косілова, С. Е. Вивчення метаболічних порушень у жінок у постменопаузі / С. Е. Косілова. - С.54-56
Котюжинская, С. Г. Характеристика липидтранспортной системы у больных при гипогепаринемии / С. Г. Котюжинская, А. И. Гоженко. - С.57-59
Кузняк, Н. Б. Оптимізація репараційного остеогенезу при атиповому видаленні зубів / Н. Б. Кузняк, М. П. Продан, С. І. Трифаненко. - С.60-62
Манащук, Н. В. Гігієнічний статус порожнини рота пацієнтів на тлі хронічних колітів / Н. В. Манащук. - С.63-65
Мізюк, В. М. Ендотеліальна дисфункція та шляхи її корекції у хворих на артеріальну гіпертензію із супутньою серцевою недостатністю / В. М. Мізюк. - С.66-68
Москалюк, В. Д. Порушення мікробіоценозу товстої кишки у хворих на ВІЛ-інфекцію/СНІД / В. Д. Москалюк, І. В. Баланюк. - С.69-73
Новицкая, И. К. Распространенность стоматологической патологии у лиц с болезнью Шегрена / И. К. Новицкая, А. И. Челий. - С.74-76
Оленович, О. А. Неспецифічна реактивність організму хворих на цукровий діабет залежно від його типу / О. А. Оленович. - С.77-80
Оринчак, М. А. Динаміка показників системи гемостазу під впливом антиагрегантного лікування у хворих на фібриляцію передсердь при метаболічному синдромі / М. А. Оринчак, М. М. Василечко. - С.81-85
Паліброда, Н. М. Деякі аспекти патогенезу ерозивно-виразкових уражень шлунка у хворих на цироз печінки / Н. М. Паліброда, О. І. Федів. - С.86-88
Покровська, Т. В. Клінічно-лабораторна характеристика і вікові особливості при Епштейна-Барра вірусній інфекції / Т. В. Покровська. - С.89-93
Сегедій, Л. І. Порівняльна характеристика перебігу і завершення багатоплідної та одноплідної вагітності після запліднення in vitro та переносу ембріонів у порожнину матки / Л. І. Сегедій, О. І. Прокопів. - С.94-98
Семененко, С. Б. Особливості структури хроноритмів екскреторної функції нирок за умов гіперфункції шишкоподібної залози / С. Б. Семененко. - С.99-101
Склярова, В. О. Зміни слизових і шкіри зовнішніх статевих органів жінок при ентеробіозі / В. О. Склярова, К. І. Бодня. - С.102-104
Тащук, В. К. Патогенетичні особливості терапії гіпертонічної хвороби у пацієнтів із супутнім абдомінальним ожирінням та дефіцитом маси тіла / В. К. Тащук, В. І. Денисюк, Г. І. Хребтій. - С.105-108
Ткаченко, А. С. Система генерации оксида азота при экспериментальном гастроэнтероколите / А. С. Ткаченко, В. Г. Гопкалов, М. А. Орлова. - С.109-112
Чимпой, К. А. Патогенетичне обґрунтування корекції порушень системи фібринолізу плазми крові у хворих на хронічні дифузні захворювання печінки з порушенням тиреоїдного гомеостазу / К. А. Чимпой [и др.]. - С.113-115
Інші автори: Пашковська Н. В., Федів О. І., Паліброда Н. М.
Чорній, Н. В. розповсюдженність та особливості клінічних проявів захворювань тканин пародонта у хворих на хронічний панкреатит / Н. В. Чорній. - С.116-119
Шахова, О. О. Оцінка контролю бронхіальної астми в періоді клінічного благополуччя у підлітків залежно від виразності запалення бронхів / О. О. Шахова, І. Б. Січкар. - С.120-123
Шумко, Г. І. Оцінка окремих показників імуноцитокінового профілю в осіб молодого віку, хворих на бронхіальну астму / Г. І. Шумко. - С.124-126
Щурук, Н. В. Корекція дисбіотичних станів статевих шляхів у вагітних із невиношуванням шляхом двоетапного підходу до лікування / Н. В. Щурук. - С.127-131
Клименюк, В. П. Аналіз впливу факторів визрівання когорт за народженням на географічний розподіл ризиків інвалідизації внаслідок серцево-судинних захворювань / В. П. Клименюк, О. М. Очередько. - С.132-139
Шевчук, В. І. Аналіз якості лікувально-реабілітаційних заходів в осіб з бронхообструктивними захворюваннями та обґрунтування сучасних підходів до їх удосконалення / В. І. Шевчук [и др.]. - С.140-144
Інші автори: Забур’янова В. Ю., Вернигородська М. В., Ільюк І. А., Вернигородський В. С.
Шульгіна, В. В. Статистичні показники епідеміологіі колоректального раку серед населення Чернівецької області, України та світу / В. В. Шульгіна [и др.]. - С.145-147
Інші автори: Іващук О. І., Кравчук С. Ю., Гушул І. Я.
Ілащук, Т. О. Артеріальна гіпертензія, дисфункція нирок та остеоартроз у пацієнтів з ожирінням / Т. О. Ілащук, Н. В. Швець, Т. В. Захарчук. - С.148-152
Сорокман, Т. В. Етіопатогенез гастриту типу в у дітей / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.153-156
Інші автори: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О., Андрійчук Д. Р.
Ляшук, П. М. Синдром гіперандрогенії і тиреоїдний статус у жінок / П. М. Ляшук [и др.]. - С.157-158
Інші автори: Ілюшина А. А., Глуговська С. В., Грабовецький О. В., Сходницький І. В.
Тащук, В. К. Нові підходи до діагностики та лікування серцевої недостатності / В. К. Тащук, О. С. Полянська, О. І. Гулага. - С.159-161
Березнюк, В. В. Некоторые аспекты освоения практических навыков студентами на кафедре оториноларингологии / В. В. Березнюк [и др.]. - С.162-164
Інші автори: Ковтуненко А. В., Зайцев А. В., Чернокур А. А.
Каратєєва, С. Ю. Шляхи покращення викладання студентам дисципліни «Медсестринство в хірургії» за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР – «молодший спеціаліст») / С. Ю. Каратєєва [и др.]. - С.165-167
Інші автори: Хомко О. Й., Сидорчук Р. І., Плегуца О. М.
Кутинська, І. П. Написання дипломних робіт як ключовий метод оптимізації підготовки спеціалістів за фахом “Фармація” / І. П. Кутинська. - С.168-169
Плеш, І. А. Організація навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи навчання / І. А. Плеш, Л. Д. Борейко. - С.170-172
Самура, І. Б. Особливості викладання фармакології іноземним студентам в умовах кредитно-модульної системи організації навчання / І. Б. Самура. - С.173-176
Хільчевська, В. С. Впровадження елементів кредитно-модульної системи у підготовку лікарів-інтернів до ЛІІ «Крок-3. Загальна лікарська підготовка» / В. С. Хільчевська, Л. В. Колюбакіна. - С.177-179
Бачинський, В. Т. Наукові нариси кафедри судової медицини в минулому та сьогоденні / В. Т. Бачинський [и др.]. - С.180-183
Інші автори: Савка І. Г., Ванчуляк О. Я., Кулик О. Ф.
Білецький, С. В. Метаболічні порушення у хворих на гіпертонічну хворобу як науковий напрямок кафедри сімейної медицини / С. В. Білецький, О. А. Петринич, Т. В. Казанцева. - С.184-187
Пашковський, В. М. Наукові здобутки кафедри нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім. С. М. Савенка / В. М. Пашковський, І. І. Кричун. - С.188-193
Пішак, В. П. Минуле, сьогодення і майбутнє кафедри медичної біології Буковинського державного медичного університету (до 70-річного ювілею кафедри) / В. П. Пішак [и др.]. - С.194-196
Інші автори: Булик Р. Є., Захарчук О. І., Черновська Н. В.
Тодоріко, Л. Д. Історія становлення кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університету, перспективи розвитку / Л. Д. Тодоріко [и др.]. - С.197-202
Інші автори: Бойко А. В., Шаповалов В. П., Степаненко В. О., Сливка В. І., Сем’янів І. О., Абдулфахаб Мохамед Ахмед
Яковець, К. І. Медичні INTERNET-вісті. Частина II / К. І. Яковець, С. Є. Дейнека. - С.203-205
Банул, Б. Ю. Матеріали науково-практичної конференції “Природничі читання” (16-19 травня 2014 року, М. Чернівці) / Б. Ю. Банул. - С.206-251
Бирчак, І. В. Розвиток маткових труб наприкінці плодового періоду онтогенезу людини / І. В. Бирчак, Ф. Д. Марчук. - С.206-208
Вепрюк, Ю. М. Особливості регуляції агрегатного стану крові жінок на тлі дисфункціональних маткових кровотеч репродуктивного віку / Ю. М. Вепрюк. - С.209-210
Гошовська, А. В. Характеристика показників екскреторної та кислотнорегулювальної функцій нирок за умов дії солей алюмінію у статевонезрілих та статевозрілих щурів / А. В. Гошовська. - С.211-213
Дудченко, І. О. Дозрівання плаценти людини, діагностика зрілості матково-плацентарної ділянки / І. О. Дудченко, В. М. Гошовський. - С.214-216
Кондря, Д. О. Ризик розвитку артеріальної гіпертензії залежно від поліморфізму T393C гена α-субодиниці G-білка / Д. О. Кондря. - С.217-220
Косілова, С. Є. Ехографічні параметри розвитку ембріона при неускладненій вагітності та плацентарній недостатності на тлі невиношування / С. Є. Косілова, І. В. Каліновська. - С.221-223
Кравченко, О. В. Гормональна адаптація фетоплацентарного комплексу у вагітних із прееклампсією / О. В. Кравченко. - С.224-226
Кравченко, О. В. Аналіз антенатальних факторів ризику при багатоплідній вагітності / О. В. Кравченко. - С.227-229
Кузьміна, О. О. Перинатальні ризики при повторному кесаревому розтині та вагінальних пологах у жінок із рубцем на матці / О. О. Кузьміна, В. А. Варвус. - С.230-232
Макаренко, М. В. Продукція і рецепція чинників росту в плаценті при фізіологічній вагітності та ускладненою гестозом / М. В. Макаренко. - С.233-235
Підвисоцька, Н. І. Оптимізація діагностики ушкоджуючих перинатальних чинників при синдромі затримки розвитку плода / Н. І. Підвисоцька, О. О. Кузьміна. - С.236-238
Проняєв, Д. В. Випадок пізньої діагностики дермальної фокальної гіпоплазії у дитини / Д. В. Проняєв [и др.]. - С.239-241
Інші автори: Ластівка І. В., Бойко Л. В., Валігурський І. М.
Сивокоровська, А. С. Варіанти будови матки у плодів / А. С. Сивокоровська. - С.242-244
Хаврона, О. П. Перспективи діагностики гострої коронарної недостатності шляхом використання фрактального аналізу лазерних поляризаційних зображень міокарда / О. П. Хаврона [и др.]. - С.245-248
Інші автори: Ванчуляк О. Я., Беженар І. Л., Паливода О. Г., Андрійчук А. О.
Хаврона, О. П. Вплив подвійного інгібітору ЦОГ-2/5-ЛОГ на функціонування системи L-аргінін/NO у сироватці крові щурів при експериментальній виразці шлунка / О. П. Хаврона. - С.249-251
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит [Текст] = Forms of control in higher educational institution of Ukraine: old – new oral examination / І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – аналіз проведення іспиту як основної форми контролю в сучасній системі вищої освіти з точки зору його ефективності; дослідження позитивних сторін та недоліків даної форми рубіжного контролю; аналіз шляхів поновлення іспиту, його нових форм та можливість їх використання в практиці викладання в медичному ВНЗ. Основна частина. У статті представлені різноманітні форми контролю знань, що застосовуються у Запорізькому державному медичному університеті: вхідний (попередній, діагностичний), поточний (здійснюється безперервно, відстежує рівень знань, умінь і навичок студентів на практичних заняттях), рубіжний (контроль знань, умінь і навичок після закінчення модуля або курсу), відстрочений та підсумковий. Підсумковий контроль ­ державна атестація ­ проводиться у вигляді державних іспитів, у тому числі захисту випускної кваліфікаційної роботи. Висновки. Основною формою диференційованого рубіжного контролю в ВНЗ є іспит. Іспитом закінчується вивчення предмета або його основного розділу, причому викладач не може відмовитися від даної форми контролю хоча б тому, що вона вказана в навчальному плані, обов’язковому документі, якого необхідно дотримуватись
Дод.точки доступу:
Бєленічев, І. Ф.
Бухтіярова, Н. В.
Горбачова, С. В.
Самура, І. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Самура, І. Б.
    Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти [Текст] / І. Б. Самура, О. В. Тихоновський // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 227-233. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України орієнтація на входження до європейського освітнього простору, сучасні процеси соціально-економічного розвитку зумовлюють необхідність теоретичного осмислення та якісного оновлення системи професійної підготовки лікаря в закладах вищої медичної освіти, а навчальний процес вимагає подальшого удосконалення. Мета роботи — підвищення ефективності навчального процесу та створення вміння під професійним кутом зору, сприймати, самостійно осмислювати будь-яку наочну, вербальну інформацію, ухвалювати власні обґрунтовані рішення, визначати оптимальні шляхи реалізації цього рішення. Матеріал і методи. Останніми роками модернізація української медичної освіти орієнтована на пошук нових, ефективних методів навчання. На основі проведеного контент-аналізу ключового поняття дослідження з’ясовано, що кейс-метод являє собою не просто реалістичний опис подій, а єдиний інформаційний комплекс, що дозволяє зрозуміти ситуацію. Результати. Нові освітні стандарти вищої медичної освіти сфокусовані на реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. Викладачі повинні орієнтуватися на особисту і професійну індивідуальність кожного студента, використовувати в процесі навчання диференційований підхід, інтерактивні форми і методи навчання. Для реалізації цієї мети викладач повинен навчитися розробляти сценарій практичних занять, віддаючи перевагу сучасним активним та інтерактивним методам та технологіям, серед яких — кейс-метод. Впровадження у навчальний процес кейс-технологій сприяє формуванню у студентів навичок здійснювати компетентні і конструктивні дії під час проведення ефективної і безпечної фармакотерапії. Важлива роль відводиться розкриттю сутності та основної ідеї кейс-методу, визначенню переваг та недоліків при застосуванні даного методу в навчанні студентів вищого медичного навчального закладу. Здійснена класифікація кейс-методу, визначено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Висновки. Застосування кейс-методу при вивченні студентами медичного факультету дисциплін «Фармакологія» і «Побічна дія ліків» дозволяє підвищити якість засвоєння цих дисциплін, удосконалити застосування теоретичних знань про лікарські засоби та їх побічну дію, а також забезпечує розвиток особистості майбутніх лікарів, їх професійних якостей та клінічного мислення.
Дод.точки доступу:
Тихоновський, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: БУ5/2020/24/1
   Журнал

Буковинський медичний вісник . - Виходить кожного кварталу
2020р. Т. 24 № 1
Зміст:
Авраменко, Н. В. Можливості сучасних методів діагностики у жінок із безпліддям при хронічному ендометриті / Н. В. Авраменко, В. Ю. Постоленко. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрейчин, C. М. Оцінка ентеросорбції у хворих на подагру / C. М. Андрейчин, У. О. Мудра. - С.10-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Морфометричний аналіз ефективності заміщення кісткових дефектів тканинними еквівалентами на основі мультипотентних мезенхімальних стромальних клітин у стоматології. - С.18-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Богомолов, А. Є. Сенсибілізація до алергену жита у пацієнтів з алергічним ринітом та атопічною бронхіальною астмою: порівняння діагностичних параметрів / А. Є. Богомолов. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойманов, Ф. Х. Морфология и метрические свойства кожных ран, причиненных национальными узбекскими ножами / Ф. Х. Бойманов, С. И. Индиаминов. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Використання лазерної спектрофотометрії як біофізичного методу визначення вмісту ендотеліну-1 у пацієнтів з артеріальною гіпертензією. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Особливості клітинного імунітету у хворих на системні захворювання сполучної тканини з хронічною активованою простою герпетичною інфекцією. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Garmash, O. V. Dependence of the periodontal state of individuals who were born macrosomic on their height-weight index at birth / O. V. Garmash. - С.54-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Джуряк, В. С. Адаптаційно-компенсаторні реакції організму хворих на есенційну артеріальну гіпертензію за хронічної хвороби нирок / В. С. Джуряк. - С.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Резистентність до ацетилсаліцилової кислоти у пацієнтів із перенесеним гострим ішемічним інсультом. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Міщенко, О. М. Остеоінтеграція дентальних імплантатів з різними типами поверхні / О. М. Міщенко, О. В. Солодовник, О. М. Олешко. - С.79-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Молодцов, В. Є. Морфологічні особливості печінки при алкогольному гепатиті у поєднанні з гіпертонічною хворобою / В. Є. Молодцов, І. С. Давиденко, О. І. Федів. - С.90-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечитайло, Д. Ю. Особливості термографії у школярів із артеріальною гіпертензією / Д. Ю. Нечитайло, Ю. М. Нечитайло, Т. М. Міхєєва. - С.99-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Особливості функціональної активності вагінального епітелію при місцевому лікуванні атрофічних вагінітів. - С.107-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Прокопів, О. В. Кір у дітей першого року життя / О. В. Прокопів, С. А. Лишенюк, Н. М. Прикуда. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетник, Л. Л. Особливості клінічного прояву генералізованих захворювань пародонта у хворих на нервову анорексію / Л. Л. Решетник. - С.121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Sarkisova, Y. V. Diagnosis of the time since death by using of the azimuth-invariant Muller-matrix microscopy method of the human vitreous body / Y. V. Sarkisova. - С.128-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Солов’юк, О. А. Клініко-діагностичне та прогностичне значення порушення біомаркера жирової тканини у хворих на цукровий діабет 2-го типу із ожирінням та порушенням вуглеводного обміну / О. А. Солов’юк. - С.134-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Оцінка ефективності кардіоцитопротекції в лікуванні хворих на гострий інфаркт міокарда та стабільну стенокардію шляхом цифрової обробки ЕКГ (дигіталізації) з подальшою її експертною оцінкою. - С.142-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Фік, В. Б. Субмікроскопічні зміни пародонта при моделюванні хронічного опіоїдного впливу впродовж десяти тижнів та медикаментозній корекції / В. Б. Фік, Г. М. Дмитрів, Є. В. Пальтов. - С.152-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Clinical course features of non-alcoholic steatohepatitis on obesity background in comorbidity with chronic obstructive pulmonary disease. - С.158-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Патогістологічні та гістохімічні особливості змін тканини печінки при неалкогольному стеатогепатиті залежно від наявності ішемічної хвороби серця. - С.167-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Становлення топографії кровоносних судин верхніх сечових шляхів у плодовому періоді онтогенезу людини. - С.174-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Чаплинська, Н. В. Клінічний аналіз випадків тромбоемболій дрібних гілок легеневої артерії у пульмонологічних відділеннях центру легеневих захворювань м. Івано-Франківська за 2017-2018 роки / Н. В. Чаплинська, В. Т. Рудник, Н. З. Позур. - С.181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернецька, Н. В. Ефективність застосування аторвастатину у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень із супутнім цукровим діабетом типу 2 / Н. В. Чернецька. - С.188-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Зараженість кліщів, відібраних від людей в Україні, збудниками деяких бактеріозів. - С.195-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрценюк, О. С. Динаміка рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів залежно від курсу навчання / О. С. Юрценюк. - С.202-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Загричук, О. М. Використання засобів інтерактивних технологій у пізнавальній діяльності студентів при вивченні дисципліни "Медична біологія" / О. М. Загричук, І. Б. Привроцька, Л. Я. Федонюк. - С.207-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Про-екологічне виховання студентів-медиків в освітньому просторі. - С.213-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Моніторинг якості оформлення медичної документації випускниками-стоматологами. - С.222-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Самура, І. Б. Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти / І. Б. Самура, О. В. Тихоновський. - С.227-233. - Бібліогр. в кінці ст.
Імунотерапія раку порожнини рота і ротоглотки. - С.234-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябенко, Т. В. Аналіз впливу злоякісних новоутворень на стан кісткової системи та з’ясування дії протипухлинних хіміопрепаратів на регенерацію кісткової тканини (огляд літератури) / Т. В. Рябенко, А. О. Понирко. - С.242-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Соловей, В. М. Сучасні погляди на предиктори невиношування вагітності в ранні терміни гестації (огляд літератури) / В. М. Соловей. - С.250-256. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)