Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)Вища освіта (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Самура, Б. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-53 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поливода С. Н., Самура Б. Б., Бондур В. В.
Назва : Клинические аспекты применения агапурина в терапевтической практике
Місце публікування : Український медичний часопис. - Київ, 2000. - № 4. - С. 76-80 (Шифр УУ13/2000/4)
Предметні рубрики: Агапурин-- тер прим
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самура Б. Б., Писанко Ю. Н., Першин О. А.
Назва : Применение ретардного пентоксифиллина у больных с вторичной легочной гипертензией
Місце публікування : Лікарська справа. - Київ, 2001. - № 1. - С. 141-142 (Шифр 74287/2001/1)
MeSH-головна: ПЕНТОКСИФИЛЛИН -- PENTOXIFYLLINE
ГИПЕРТЕНЗИЯ ЛЕГОЧНАЯ -- HYPERTENSION, PULMONARY
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Клінічна фармація -2000р. т.4,N 3
Цікаві статті :
Корж О. М. Фармакотерапевтична корекція дисфункції ендотелію при хронічній серцевій недостатності: порівняльна ефективність інгібіторів ангіотензинперетворюючого ферменту та антагоністів рецепторів ангіотензину ІІ/ О. М. Корж (стр.6-9)
Шелест О. М. Зміни функціонального стану ендотелію при лікуванні стенокардії/ О. М. Шелест (стр.10-13)
Самура Б. Б. Рівень ендотеліну-1 і стан гемодинаміки у хворих на вторинну легеневу гіпертензію при лікуванні НІФЕДИПІНОМ GITS/ Б. Б. Самура, С. Н. Поливода (стр.14-18)
Дубенко О. Є. Застосування антикоагулянтів при кардіоемболічному інсульті/ О. Є. Дубенко (стр.19-21)
Майстренко О. І. Вегетативні кризи та невідкладна допомога при них у ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції/ О. І. Майстренко (стр.22-24)
Зв’ягінцева Т. Д. Вивчення перекисного окислення ліпідів та антиоксидантного захисту в крові та тканині печінки у хворих на жовчокам’яну хворобу/ Т. Д. Зв’ягінцева, О. Ю. Бичкова (стр.25-27)
Сербіна І. М. Порушення кальцієвого обміну у хворих на обмежену склеродермію та їх медикаментозна корекція/ І. М. Сербіна (стр.28-30)
Шмелькова К. С. Використання препарату "Ліпін" у лікуванні хворих на атопічний дерматит/ К. С. Шмелькова (стр.31-32)
Феськова О. М. Використання ПРИМОЛЮТ-НОРУ для лікування ендокринної безплідності у жінок з гіперпластичними процесами в ендометрії/ О. М. Феськова (стр.33-35)
Карташов С. М. Ефективність використання протипухлинних препаратів у хворих на рак яєчників/ С. М. Карташов (стр.36-39)
Бездітко Н. В. Вплив глюкозамінової кислоти на фармакологічні властивості нестероїдних протизапальних засобів/ Н. В. Бездітко, О. К. Рядних (стр.42-44)
Бутенко І. Г. Морфофункціональні зміни спаматогенезу у щурів під впливом ЙОХІМБІНУ/ І. Г. Бутенко [и др.] (стр.45-46)
Лібіна В. В. Біофармацевтичні дослідження ретардних капсул натрію диклофенаку/ В. В. Лібіна [и др.] (стр.48-51)
Печеніжська Л. О. Вивчення фармакокінетики комбінованої мазі з ротоканом протиекземної дії/ Л. О. Печеніжська, О. Х. Пімінов, А. П. Красноперова (стр.52-54)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самура Б. Б., Поливода С. Н.
Назва : Рівень ендотеліну-1 і стан гемодинаміки у хворих на вторинну легеневу гіпертензію при лікуванні НІФЕДИПІНОМ GITS
Місце публікування : Клінічна фармація. - 2000. - Т. 4, № 3. - С. 14-18 (Шифр КУ4/2000/4/3)
MeSH-головна: БРОНХИТ -- BRONCHITIS
ГИПЕРТЕНЗИЯ ЛЕГОЧНАЯ -- HYPERTENSION, PULMONARY
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS
ЭНДОТЕЛИН-1 -- ENDOTHELIN-1
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-7)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США)/ В. П. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Я. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Б. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. В. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. В. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи/ О. М. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Я. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. О. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. І. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. О. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. О. Ліщенко [и др.] (стр.40-43)
Прокопчук А. І. Особливості медсестринської освіти у США/ А. І. Прокопчук [и др.] (стр.44-46)
Усинська О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни)/ О. С. Усинська [и др.] (стр.47-49)
Мілевська Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. С. Мілевська [и др.] (стр.50-51)
Андрейчин С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С. М. Андрейчин, В. О. Качор (стр.52-54)
Фіра Л. С. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.55-56)
Бухтіярова Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.57-59)
Гощинський В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.60-61)
Бойчук А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.62-64)
Стародуб Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти/ Є. М. Стародуб [и др.] (стр.64-66)
Білай І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.67-70)
Дзюбановський І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72)
Мурашко О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології/ О. О. Мурашко (стр.73-79)
Бугай Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана?/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна (стр.80-81)
Цимбалюк В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білай І. М., Самура Б. А., Самура Б. Б.
Назва : Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 67-70 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое-- методы
Лекарственная терапия
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти/ Л. Я. Ковальчук (стр.5-7)
Чернишенко Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства/ Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США)/ В. П. Марценюк (стр.14-15)
Шегедин М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу/ М. Б. Шегедин (стр.16-17)
Шкробот С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні/ С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. В. Шевчук (стр.22-24)
Кулл Д. С. До питання нестачі медичних сестер/ Д. С. Кулл (стр.24-28)
Ревчук Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки/ Н. В. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. С. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. В. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. І. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД/ М. В. Тарчинець [и др.] (стр.41-42)
Мілевська Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. С. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. І. Прокопчук (стр.44-46)
Олещук О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О. В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук (стр.49-52)
Качор В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. О. Качор [и др.] (стр.53-54)
Фаркашова Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року/ Д. Фаркашова (стр.55-56)
Сескевічюс А. Розвиток медсестринської освіти в Литві/ А. Сескевічюс (стр.57)
Банадига Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський (стр.58-60)
Гайдуков В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами/ В. А. Гайдуков [и др.] (стр.60-61)
Дука К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії/ К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун (стр.62-63)
Костенко І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. І. Кривенко [и др.] (стр.66-68)
Кузнєцов В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки/ В. Г. Кузнєцов (стр.68-69)
Локай Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/ Б. А. Локай, Д. В. Козак (стр.72-74)
Локай Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Б. А. Локай (стр.74-75)
Панченко М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1/ М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська (стр.76-78)
Сук Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України/ Т. І. Сук [и др.] (стр.82-83)
Шкільна І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя/ І. М. Шкільна (стр.88-90)
Кайдашев І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. П. Кайдашев [и др.] (стр.90-92)
Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.92-95)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський (стр.99-100)
Бугай Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.101-103)
Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови/ Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білай І. М., Самура Б. А., Самура Б. Б.
Назва : Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 92-95 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений
Лекарственная терапия
Образования технология
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28)
Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46)
Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63)
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84)
Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68)
Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71)
Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74)
Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76)
Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78)
Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80)
Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81)
Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білай І. М., Самура Б. А., Самура Б. Б.
Назва : Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 22-24 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметні рубрики: Образование фармацевтическое-- тенденции
Студенты фармацевтических учебных заведений-- обуч
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Нейко В. Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів/ В. Є. Нейко [и др.] (стр.5-7)
Мисула І. Р. Організація навчального процесу в американській медсестринській школі/ І. Р. Мисула, О. В. Олійник (стр.7-11)
Казаков В. М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.12-16)
Губенко І. Я. Проблемні питання підготовки фахівців сімейної медицини/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, О. В. Борисенко (стр.16-19)
Жмурський С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/ С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець (стр.20-21)
Білай І. М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-25)
Кулянда І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.25-28)
Радченко О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/ О. М. Радченко (стр.28-30)
Ребров Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами/ Б. О. Ребров [и др.] (стр.30-33)
Олійник О. В. Особливості кваліфікаційної системи медичних сестер в США/ О. В. Олійник, І. Р. Мисула (стр.33-35)
Давидович О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти/ О. В. Давидович [и др.] (стр.36-37)
Стаднюк Л. А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів, середнього медичного персоналу та волонтерів/ Л. А. Стаднюк [и др.] (стр.38-40)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.40-42)
Врублевська С. В. Інноваційні процеси у системі освіти/ С. В. Врублевська (стр.43-48)
Сандер С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі/ С. В. Сандер (стр.49-51)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Республіці Сербії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.51-54)
Потапенков М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів/ М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко (стр.55-58)
Приходько В. Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу/ В. Ю. Приходько [и др.] (стр.58-61)
Крекотень О. М. Основні психогігієнічні чинники, які впливають на формування здоров’я студентської молоді/ О. М. Крекотень (стр.61-63)
Рязанов Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів/ Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Потопов (стр.64-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білай І. М., Самура Б. А., Самура Б. Б.
Назва : Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 1. - С. 22-25 (Шифр МУ7/2007/1)
Предметні рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений-- обуч
Образование фармацевтическое-- тенденции
Фармакология клиническая-- обуч
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самура І. Б., Бєлєнічев І. Ф., Тихоновський О. В., Самура Б. Б.
Назва : Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 124 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Образования технология-- методы-- организ
Конференции
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Therapia (Український медичний вісник) -2008р.,N 12
Цікаві статті :
Оверченко В. Судова психіатрія як індикатор правової забезпеченості медичної галузі/ В. Оверченко (стр.5-6)
Geoffrey A.Donnan. Инсульт/ A.Donnan Geoffrey [и др.] (стр.7-20)
Степаненко В. І. Рецидивний генітальний герпес/ В. І. Степаненко (стр.21-29)
Доценко Н. Я. Локализация поражения коронарных артерий: взаимосвязь данных электрокардиографии, эхокардиографии и коронарографии/ Н. Я. Доценко [и др.] (стр.30-33)
Мостбауер Г. В. Синдром обструктивного апноэ сна/ Г. В. Мостбауер (стр.34-39)
Дзюблик А. Я. Азитромицин - 20-летний опыт клинического применения при инфекциях нижних дыхательных путей/ А. Я. Дзюблик (стр.41-45)
Самура Б. Б. Повреждения миокарда, индуцированные антрациклинами. Диагностика и лечение/ Б. Б. Самура (стр.46-52)
Савичук Н. О. Профилактика и лечение начального кариеса зубов у детей/ Н. О. Савичук, А. В. Савичук (стр.53-56)
Славушевич А. П. Некроз миокарда как дебют дерматомиозита/ А. П. Славушевич [и др.] (стр.58-62)
Аллергический ринит (стр.63-64)
Мостипан А. Новые проблемы старой системы/ А. Мостипан (стр.65-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самура Б. Б.
Назва : Повреждения миокарда, индуцированные антрациклинами. Диагностика и лечение
Місце публікування : Therapia (Український медичний вісник). - К., 2008. - № 12. - С. 46-52 (Шифр ТУ6/2008/12)
Предметні рубрики: Новообразования-- лек тер
Миокарда болезни-- диагн-- лек тер
Антрациклины-- токсич
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Інфекційні хвороби -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Чемич М. Д. Сучасні проблеми лейшманіозу/ М. Д. Чемич, Н. І. Ільїна (стр.5-12)
Герасименко Т. В. Організація епізоотологічного моніторингу природних осередків туляремії/ Т. В. Герасименко, Л. Я. Могілевський, З. А. Хабло (стр.13-16)
Мойсеєва Г. В. Епідеміологія кору в Україні і сучасний стан проблеми/ Г. В. Мойсеєва [и др.] (стр.16-21)
Романюк Л. Б. Особливості перебігу гострих респіраторних вірусних інфекцій у дітей м. Тернопіль у період з листопада 2009 по березень 2010 р./ Л. Б. Романюк [и др.] (стр.22-25)
Андрейчин М. А. Лікувальна ефективність ентеросгелю при гострих респіраторних вірусних інфекціях/ М. А. Андрейчин, В. Г. Ніколаєв, Я. І. Йосик (стр.25-28)
Герасюта Н. М. ПЛР-ідентифікація вірусу грипу А (H1N1) у тканині легень померлих від негоспітальної пневмонії/ Н. М. Герасюта [и др.] (стр.29-31)
Гарюк Г. І. Деякі аспекти вибору тактики лікування риносинуситів у дітей при супутньому паразитозі/ Г. І. Гарюк [и др.] (стр.31-34)
Ковальчук М. Т. Зміна показників ендогенної інтоксикації та циркулюючих імунних комплексів у пацієнтів з розацеа в поєднанні з паразитозами/ М. Т. Ковальчук (стр.35-39)
Боярчук О. Р. Інфікованість вірусами родини Herpesviridae хворих на ревматичну хворобу серця/ О. Р. Боярчук (стр.39-43)
Римаренко Н. В. Рівень ендотоксину кишкового походження в сироватці крові при бактерійних ангінах, скарлатині і гнійних менінгітах у дітей/ Н. В. Римаренко (стр.43-46)
Ковалик А. П. Антибіотикочутливість кокової мікрофлори, виділеної із слизової оболонки гортані у здорових осіб і хворих на її рубцевий стеноз/ А. П. Ковалик (стр.46-49)
Пипа Л. В. Вплив санаторно-курортного лікування на стан імунної системи і загальну резистентність організму дітей, хворих на рецидивний бронхіт/ Л. В. Пипа [и др.] (стр.50-52)
Біломеря Т. А. Ускладнення у дітей після БЦЖ-вакцинації/ Т. А. Біломеря [и др.] (стр.53-55)
Кучма М. В. Роль вітчизняних мікробіологів у боротьбі з особливо небезпечними інфекційними хворобами (на прикладі вчення про сибірку)/ М. В. Кучма [и др.] (стр.56-60)
Копча В. С. Сказ людини: перипетії специфічної профілактики/ В. С. Копча, Н. Т. Бурак (стр.60-66)
Ребенок Ж. О. Ронколейкін - універсальний засіб активного імуновідновлювального лікування/ Ж. О. Ребенок (стр.67-72)
Гевко Г. М. Цитокіновий статус хворих на хронічний гепатит С та його корекція/ Г. М. Гевко (стр.73-80)
Рябоконь Ю. Ю. HCV-асоційована В-клітинна неходжкінська лімфома/ Ю. Ю. Рябоконь, Б. Б. Самура, Ю. О. Шатовський (стр.81-84)
Рахімов Р. А. Удосконалення епідеміологічного нагляду за грипом і гострими респіраторними інфекціями/ Р. А. Рахімов (стр.84-87)
Самарін Д. В. Фактори захисту організму людини, які запобігають розвитку гострих кишкових інфекцій/ Д. В. Самарін (стр.88-91)
Савула М. М. ВІЛ-асоційований туберкульоз і вагітність/ М. М. Савула (стр.92-94)
Пам’яті Володимира Тарасовича Гончаренка (стр.95)
Чемич М. Д. Перший конгрес Євро-Азійського товариства інфекційних хвороб/ М. Д. Чемич, Н. А. Васильєва (стр.96-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябоконь Ю. Ю., Самура Б. Б., Шатовський Ю. О.
Назва : HCV-асоційована В-клітинна неходжкінська лімфома
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - Тернопіль: Укрмедкнига, 2011. - № 1. - С. 81-84 (Шифр ІУ5/2011/1)
Предметні рубрики: Лимфома не-Ходжкина
Лимфома В-клеточная
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Патологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Никоненко А. С. Миниинвазивные технологии в хирургии желчнокаменной болезни, осложненной механической желтухой/ А. С. Никоненко [и др.] (стр.4-7)
Охрименко Г. И. Миниинвазивные пункционно-дренирующие хирургические вмешательства под ультразвуковым контролем при жидкостных образованиях брюшной полости/ Г. И. Охрименко [и др.] (стр.8-12)
Грабовий О. М. Мітотична активність і вміст нуклеїнових кислот у ядрах клітин епітеліальних пухлин товстої кишки/ О. М. Грабовий, С. А. Антонюк, Є. А. Воробей (стр.13-16)
Колесник А. Н. Прогностическая роль экспрессии рецепторов к эпидермальным факторам роста у больных с 1-й стадией немелкоклеточного рака легкого/ А. Н. Колесник [и др.] (стр.17-21)
Рекалов Д. Г. Эффектность или эффективность в терапии остеоартрита - что предпочесть?/ Д. Г. Рекалов [и др.] (стр.22-25)
Фуштей І. М. Пружно-еластичні властивості артеріальних судин у хворих на гіпертонічну хворобу з гіпертензивною нефропатією та стабільною стенокардією/ І. М. Фуштей, І. А. Кулініч, Д. П. Мирний (стр.26-30)
Колесник М. Ю. Особенности экспрессии регуляторного белка тайтина и коллагена I типа в миокарде спонтанно гипертензивных крыс с экспериментальным сахарным диабетом/ М. Ю. Колесник (стр.31-35)
Крижанівська А. Є. Патоморфоз раку шийки матки IIB стадії при передопераційній променевій терапії/ А. Є. Крижанівська, Ε. О. Кіндратів, I. О. Михаилюк (стр.36-39)
Мерецький В. М. Особливості забезпечення тканинного метаболізму киснем в умовах черепно-мозкової травми та цукрового діабету/ В. Μ. Мерецький (стр.40-44)
Сыволап В. Д. Предикторы развития аневризмы левого желудочка у больных острым передним Q-инфарктом миокарда/ В. Д. Сыволап, С. М. Киселев (стр.45-48)
Завгородняя Н. Г. Анализ интравитреального применения анти VEGF-препаратов при заболеваниях глазного дна, сопровождающихся экссудацией и неоваскуляризацией/ Н. Г. Завгородняя [и др.] (стр.49-52)
Лисовая О. А. Изменение коэффициента эластичности стенки общей сонной артерии как предиктор неблагоприятных кардиоваскулярных событий у пациентов с гипертонической болезнью после перенесенного мозгового ишемического полушарного инсульта. Результаты одногодичного наблюдения/ О. А. Лисовая (стр.53-58)
Козьолкін О. А. Особливості церебральної гемодинаміки та судинної ауторегуляції при хронічній ішемії мозку/ О. А. Козьолкін, С. В. Яркова (стр.59-61)
Кузнецов А. А. Клініко-електроенцефалографо-гемодинамічні зіставлення у хворих під час гострого періоду мозкового ішемічного супратенторіального інсульту/ А. А. Кузнецов (стр.62-67)
Нерянов Ю. М. Дослідження токсичної дії продуктів біодеградації магнієвого сплаву в експерименті/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.68-71)
Туманский В. А. Патоморфологическая характеристика перестройки ацинарно-островковой ткани при тяжелом фиброзе поджелудочной железы у больных хроническим панкреатитом/ В. А. Туманский, И. С. Кваленко (стр.72-77)
Рябоконь Ю. Ю. Спектр позапечінкових проявів у хворих на хронічний гепатит С залежно від інфікування різними генотипами вірусу та вірусного навантаження/ Ю. Ю. Рябоконь (стр.78-80)
Хухліна О. С. Клінічні та патогенетичні відмінності перебігу неалкогольного стеатогепатиту у хворих на ожиріння з та без гіпертонічної хвороби/ О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик, А. А. Антонів (стр.81-84)
Рябоконь О. В. Особливості ураження нирок в умовах високоактивної антиретровірусної терапії у хворих на ВІЛ/СНІД/ О. В. Рябоконь, Т. Є. Онищенко, О. Л. Колтунік (стр.85-87)
Мягков С. А. Инволюционные изменения костного мозга в поясничном отделе позвоночника. Результаты магнитно-резонансной томографии/ С. А. Мягков, А. П. Мягков, А. С. Семенцов (стр.88-91)
Филимонов В. И. Спленизм - функция селезенки как органа, осуществляющего взаимосвязь систем кровообращения и кроветворения/ В. И. Филимонов [и др.] (стр.92-96)
Капшитарь А. В. Аррозивное кровотечение из пузырной артерии в брюшную полость у больной старческого возраста с острым гангренозно-перфоративным калькулезным холециститом/ А. В. Капшитарь, А. А. Капшитарь, В. Ю. Ерохин (стр.97-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кулинич Р. Л., Красько М. П., Каргальская Н. И., Брылева В. В.
Назва : Эффектность или эффективность в терапии остеоартрита - что предпочесть?
Місце публікування : Патологія. - 2013. - № 2. - С. 22-25 (Шифр ПУ40/2013/2)
MeSH-головна: ОСТЕОАРТРИТ -- OSTEOARTHRITIS
ПРОТИВОВОСПАЛИТЕЛЬНЫЕ СРЕДСТВА НЕСТЕРОИДНЫЕ -- ANTI-INFLAMMATORY AGENTS, NON-STEROIDAL
ХОНДРОИТИНСУЛЬФАТЫ -- CHONDROITIN SULFATES
ГЛЮКОЗАМИН -- GLUCOSAMINE
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)