Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-12 
1.


   
    Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям учнів базової школи за умов обмеженої фізичної та соціальної активності [Текст] = Health-related quality of life of basic school students in conditions of limited physical and social activity / Г. М. Даниленко [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 3. - С. 28-33


MeSH-головна:
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
ФИЗИЧЕСКИХ ДВИЖЕНИЙ ОГРАНИЧЕНИЕ -- RESTRAINT, PHYSICAL
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям, як один із критеріїв шкільної адаптації свідчить про її найбільший зрив серед творчо та спортивно здібних учнів, тобто, з одного боку, вони мають накопичений резерв фізичного здоров’я, а з іншого – відхилення від їх «норми життя», що може бути «пусковим механізмом» порушення фізичного та психоемоційного стану
Health-related quality of life testified to its greatest disruption among creative and athletic students, because on the one hand they have an accumulated reserve of physical health, and on the other hand deviations from their “norm of life” can be a “trigger” of physical and psycho-emotional disorders
Дод.точки доступу:
Даниленко, Г. М.
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.
Шкурапет, Н. І.
Міхановська, Н. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: УУ55/2020/4
   Журнал

Український журнал дитячої ендокринології. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 4 . - 80.59, р.
Зміст:
Глотка, Л. І. Роль генетичних та епігенетичних чинників у формуванні ожиріння і кардіометаболічних порушень у хлопчиків / Л. І. Глотка. - С.4-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Водолажський, М. Л. Шляхи просування та поширення наукових результатів дослідницьких робіт у професійний соціум за напрямом "дитяча діабетологія" (огляд літератури та власний досвід) / М. Л. Водолажський [та ін.]. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сидоренко Т. П., Фоміна Т. В., Кошман Т. В.
Турчина, С. І. Критерії визначення гіпоандрогенії у хлопчиків-підлітків / С. І. Турчина [та ін.]. - С.14-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Костенко Т. П., Косовцова Г. В., Вародова О. В.
Даниленко, Г. М. Вплив родини на харчову поведінку сучасних українських підлітків / Г. М. Даниленко ; Г. М. Даниленкo, Л. В. Пoдрігалo, O. Г. Авдієвська. - С.20-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В. Експрес-оцінка фізичного розвитку дітей шкільного віку за допомогою індексу маси тіла / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна. - С.31-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зелінська, Н. Б. Консенсус керівних настанов з клінічної практики ISPAD 2018 р. Розділ 9. Інсулінотерапія у дітей та підлітків з діабетом / Н. Б. Зелінська. - С.39-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.
    Скринінг-діагностика школярів як інструмент для визначення ризику виникнення неінфекційних заїхворювань у навчальному колективі [Текст] / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 4. - С. 55-60


MeSH-головна:
ХРОНИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ -- CHRONIC DISEASE
ВЫСОКОТЕХНОЛОГИЧНЫЙ СКРИНИНГОВЫЙ АНАЛИЗ -- HIGH-THROUGHPUT SCREENING ASSAYS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Мета дослідження - визначення факторів ризику з боку порушень режиму дня щодо виникнення хронічних неінфекційних захворювань у навчальному колективі. Було сформовано комплекс заходів щодо корекції порушень режиму дня, який складався з 6 блоків: Нічний сон, Гартування, Фізична активність, Харчування, Візуальне навантаження, Вільний час. Аналіз ефективності цих заходів установив найбільшу їх ефективність для неврологічної патології, захворювань серцево-судинної системи і органів дихання. Розробка методики своєчасного виявлення патологічних станів та організації первинної профілактики неінфекційних захворювань у певному навчальному колективі, де існують фактори ризику з позицій порушення режиму дня, постає важливим засобом зниження захворюваності учнів.
Цель исследования - определение факторов риска со стороны нарушений режима дня относительно возникновения хронических неинфекционных заболеваний в учебном коллективе. Был сформирован комплекс мероприятий относительно коррекции нарушений режима дня, который состоял из 6 блоков : Ночной сон, Закалка, Физическая активность, Питание, Визуальная нагрузка, Свободное время. Анализ эффективности этих мероприятий установил наибольшую их эффективность для неврологической патологии, заболеваний сердечно-сосудистой системы и органов дыхания. Разработка методики своевременного выявления патологических состояний и организации первичной профилактики неинфекционных заболеваний в определенном учебном коллективе, где существуют факторы риска с позиций нарушения режима дня, является важным средством снижения заболеваемости учеников.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: ПУ56/2020/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 4
Зміст:
Осокіна, О. І. Проблеми та перспективи дистанційного навчання післядипломної освіти лікарів / О. І. Осокіна, А. В. Кабанцева. - С.5-10
Марченко, А. В. Переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів / А. В. Марченко [та ін.]. - С.11-14
Інші автори: Ніколішина Е. В., Литовченко І. Ю., Ніколішин І. А., Хміль Т. А.
Матильонок, Т. Ю. Досвід запровадження дистанційної форми навчання у закладах вищої медичної освіти України / Т. Ю. Матильонок, О. В. Войтович, Н. Я. Кравець. - С.15-19
Елоева, З. В. Междисциплинарный подход в системе последипломного медицинского образования / З. В. Елоева [и др.]. - С.20-24
Інші автори: Филонова Т. А., Киселева Л. П., Матвиенко С. А.
Девіняк, О. Т. Визначення відносної ефективності навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я / О. Т. Девіняк [та ін.]. - С.25-31
Інші автори: Литвин О. В., Крч Х. Л., Качур І. І., Мешко А. О., Деяк Я. І.
Пархоменко, Л. К. Стан ферментативної ланки антиоксидантного захисту у юнаків з гіпоандрогенією / Л. К. Пархоменко [та ін.]. - С.32-36
Інші автори: Страшок Л. А., Турчіна С. І., Косовцова Г. В., Кашкалда Д. А., Завеля Е. М., Ісакова М. Ю., Єщзенко А. В.
Клименко, Т. М. Алгоритм прогнозування тривалості терапії природженої пневмонії у доношених новонароджених / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.37-43
Інші автори: Сороколат Ю. В., Коровай С. М., Сердцева О. А.
Фуштей, І. М. Рівні катехоламінів у пацієнтів промислового міста з пароксизмальною фібриляцією передсердь неклапанного генезу / І. М. Фуштей, С. Г. Подлужний, Є. В. Сідь. - С.44-49
Золотухіна, О. Л. Визначення поширеності оральної інфекції Helicobacter pylori у тютюнозалежних пацієнтів із хронічним генералізованим пародонтитом на тлі хронічного гіперацидного гастриту впродовж лікування / О. Л. Золотухіна, Ю. Г. Романова, О. В. Маслов. - С.50-54
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В. Скринінг-діагностика школярів як інструмент для визначення ризику виникнення неінфекційних заїхворювань у навчальному колективі / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна. - С.55-60
Самусенко, С. О. Загальні положення та особливості статистичного обліку захворювань верхніх дихальних шляхів, вуха та соскоподібного відростка в дітей / С. О. Самусенко, О. І. Сердюк, І. В. Філатова. - С.61-69
Чиняк, О. С. Особливості психоневрологічних і функціональних порушень у пацієнтів із великим когнітивним розладом різної етіології / О. С. Чиняк. - С.70-77
Трофимович, Є. О. Стан тромбоцитарно-судинного гемостазу в передопераційному періоді у хворих із супутньою ішемічною хворобою серця / Є. О. Трофимович. - С.78-81
Є примірники у відділах:
(02.07.2021р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.
    Порівняльна характеристика впливу чинників ризику на суб’єктивну оцінку здоров’я школярів [Текст] / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Міжнародний медичний журнал. - 2020. - Т. 26, № 4. - С. 89-93. - Бібліогр. в кінці глав


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
МАССОВЫЙ СКРИНИНГ -- MASS SCREENING
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
Анотація: Розглянуто основні елементи режиму дня учнів середнього шкільного віку. Оцінено їх вплив на формування патологічних станів за даними скринінг−опитування. Виявлено найбільш значущі чинники ризику недотримання основ здорового способу життя з позицій формування захворювань у школярів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.
    Особливості адаптації старшокласників до навчального процесу в умовах профільного ліцею [Текст] / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 13. - С. 32-35

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ86/2020/26/4
   Журнал

Міжнародний медичний журнал . - Виходить кожного кварталу
2020р. Т. 26 № 4
Зміст:
Міщенко, Л. А. Динаміка функціонального стану нирок у пацієнтів із резистентною артеріальною гіпертензією та хронічною хворобою нирок за даними тривалого спостереження / Л. А. Міщенко [та ін.]. - С.5-11
Інші автори: Матова О. О., Сербенюк К. І., Безродна Л. В., Безродний В. Б., Радченко В. В.
Дроздова, І. В. Артеріальний тиск, іпохондрія та депресія: математичні моделі взаємозв’язку / I. В. Дроздова, М. О. Павловська, С. А. Павловський. - С.12-20
Амбросова, Т. М. Патогенетична роль міокардіального фіброзу: фокус на екстрацелюлярний матрикс / Т. М. Амбросова, Т. В. Ащеулова. - С.21-24
Бойко, В. В. Остеомієліт грудини: діагностика та хірургічне лікування / В. В. Бойко [та ін.]. - С.25-28
Інші автори: Лихман В. М., Мирошниченко Д. О., Шафер Я. В., Ткач С. В., Меркулов А. О., Білодід Є. О., Неділько О. В.
Бучнєва, О. В. Профілактика інтраопераційних ускладнень у пацієнтів із гострим аортальним синдромом / О. В. Бучнєва, Ю. В. Пісклова. - С.29-32
Естрін, С. І. Безпосередні результати лікування хворих на рефрактерну стенокардію за допомогою стовбурових клітин / С. І. Естрін, Т. В. Кравченко, А. О. Ковальчук. - С.33-37
Міхановський, О. А. Комбіноване лікування хворих на рак ендометрію І-ІІ (Т1-2N0M0) стадій з урахуванням рівня експресії молекулярно-біологічних маркерів пухлини / О. А. Міхановський [та ін.]. - С.38-41
Інші автори: Сухіна О. М., Артамонова Н. О., Харченко Ю. В.
Козуб, М. М. Сучасні аспекти відновлення репродуктивної функції пацієнток, які перенесли оперативні втручання з приводу трубної вагітності / М. М. Козуб. - С.42-46
Боднар, Л. А. Фармакологічне лікування розладів аутистичного спектра: напрямки та перспективи / Л. А. Боднар. - С.47-54
Григорова, І. А. Клініко-патогенетичні особливості віддаленого періоду легкої черепно-мозкової травми / І. А. Григорова, О. О. Тесленко, Л. В. Тихонова. - С.55-59
Логвіненко, Г. В. Особливості міофасціального больового синдрому шийної локалізації у пацієнтів молодого віку з переднім положенням голови / Г. В. Логвіненко, М. І. Волошина. - С.60-62
Сердюк, О. І. Аналіз ефективності надання спеціалізованої отоларінгологічної допомоги дітям мегаполіса на прикладі Харкова / О. І. Сердюк, С. О. Самусенко, І. В. Філатова. - С.63-71
Yakovleva, O. O. International severe warning requirements and smart decisions in choice tactics for fluoroquinolones / O. O. Yakovleva, O. Yu. Hoina-Kardasevich. - С.72-75
Боброва, О. В. Основні предиктори прогнозування тяжкості перебігу коронавірусної хвороби / О. В. Боброва [та ін.]. - С.76-81
Інші автори: Міхановська Н. Г., Кривонос К. А., Воробйов С. М.
Абдуллаев, Р. Я. Роль ультрасонографии в диагностике стеноза позвоночного канала при поясничном остеохондрозе / Р. Я. Абдуллаев. - С.83-88
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В. Порівняльна характеристика впливу чинників ризику на суб’єктивну оцінку здоров’я школярів / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна. - С.89-93
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.
    Експрес-оцінка фізичного розвитку дітей шкільного віку за допомогою індексу маси тіла [Текст] = Express assessment of physical development of school-age children by body mass index / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Український журнал дитячої ендокринології. - 2020. - N 4. - С. 31-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПОДРОСТКОВ РАЗВИТИЕ -- ADOLESCENT DEVELOPMENT (физиология)
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
ДЕФИЦИТ МАССЫ ТЕЛА -- THINNESS (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
ОЖИРЕНИЕ У ДЕТЕЙ -- PEDIATRIC OBESITY (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета — порівняти інформативність методів оцінки фізичного розвитку за індексом маси тіла та шкалами регресії щодо виявлення та прогнозування ожиріння у дітей шкільного віку. Матеріали та методи. Проведено поперечне дослідження фізичного розвитку 3265 дітей шкільного віку (від 7 до 17 років), з них 1579 хлопчиків та 1686 дівчаток, які мешкають у великому індустріальному місті. Вивчали зріст та масу тіла за стандартними методиками. Оцінку показників фізичного розвитку проводили за центильними таблицями індексу маси тіла, а також за національними українськими стандартами згідно з наказами МОЗ України «Про затвердження Критеріїв оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку» та «Про затвердження Протоколів лікування дітей з ендокринними захворюваннями». Статистичну обробку даних проведено за допомогою методу статистичного агрегування і t‑тесту у програмних пакетах IBM SPSS Statistics v. 20 та Microsoft Excel. Результати. За результатами оцінки рівня фізичного розвитку за допомогою агрегованих центильних таблиць індексу маси тіла, рекомендованих ВООЗ для створення національних стандартів, установлено, що частка дітей з нормальною масою тіла (15 — 85‑й перцентиль) перевищує 50 %, за винятком хлопчиків віком 10 і 13 років. До груп ризику щодо розвитку ожиріння було віднесено 6,9 — 15,4 % хлопчиків з найбільшою кількістю у 11 — 13‑річному віці та 7,9 — 14,1 % дівчаток віком 10, 13 і 14 років. Серед хлопчиків віком 8 — 10 та 14 років ожиріння зареєстрували у понад 20 %, а серед дівчаток віком 8 — 10 років — у 16,2 %. При порівнянні результатів оцінки за стандартами ВООЗ та національними критеріями оцінки фізичного розвитку виявлено «жорсткіший» підхід до виділення категорії дітей з ожирінням віком 12 — 17 років з розбіжністю до 7 % серед хлопчиків та до 19 % — серед дівчаток, а серед дітей віком 8 — 9 років ожиріння частіше реєстрували за центильними таблицями. Висновки. Індекс маси тіла доцільно використовувати для орієнтовної експрес‑оцінки фізичного розвитку дитини за умови подальшого уточнення під час детальнішого медичного огляду за допомогою національних шкал регресії для виявлення та прогнозування дитячого ожиріння. Є потреба у створенні автоматизованого алгоритму оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку на робочих місцях медичного персоналу
Objective — to compare the informativity of methods for assessing physical development by body mass index (BMI) and regression scales from the standpoint of detecting and predicting obesity in school‑age children. Materials and methods. A cross‑sectional study of the physical development of 3,265 school‑age children (aged 7 to 17, including 1,579 boys and 1,686 girls) living in a large industrial city was conducted. Indicators of length and body mass were studied according to standard methods. Evaluation of physical development was carried out by centile BMI tables as well as the national Ukrainian standards according to the order of Ministry of Health of Ukraine «On Approval of The Criteria for assessing the physical development of children of school age» and «On approval of The Protocols of treatment for children with endocrine diseases». Statistical data processing was performed using the method of statistical aggregation and t‑test in software package SPSS Statistics v.20 and Microsoft Excel. Results. According to the results of the assessment of the level of physical development using aggregate centile tables of BMI as recommended by the WHO to create national standards, it was found that children with normal body weight (15 — 85th percentile) exceed 50 %, except for boys of 10 and 13 years. The risk groups for obesity included 6.9 — 15.4 % of boys with the largest number at 11 — 13 years of age and 7.9 — 14.1 % of girls aged 10, 13 and 14 years. Among boys aged 8 — 10 and 14 years, obesity was identified in more than 20 %, and among girls aged 8 — 10 years — in 16.2 %. Comparing the results of the assessment according to WHO standards and national criteria for assessing physical development revealed a «tougher» approach to the selection of obese children aged 12 — 17 years with a difference of up to 7 % among boys and up to 19 % among girls. Among children aged 8 — 9 years, obesity was more often identified by centile tables. Conclusions. The body mass index should be used for an approximate express assessment of the child’s physical development, subject to further clarification during a more detailed medical examination using national regression scales to detect and predict childhood obesity. There is a need to create an automated algorithm for assessing the physical development of school‑age children in the workplace of medical staff
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Текст] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Дод.точки доступу:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: ВУ14/2020/3
   Журнал

Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 3
Зміст:
Прокопів, М. М. Напрями і форми діяльності системи громадського здоров’я в боротьбі із цереброваскулярними хворобами у мегаполісі / М. М. Прокопів, Г. О. Слабкий. - С.5-9
Паламар, Б. І. Проблема стресу в студентському середовищі / Б. І. Паламар, Т. С. Грузєва. - С.10-14
Боярчук, О. Р. Неонатальний скринінг Т- і В-лімфопеній / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.15-18
Інші автори: Ярема Н. М., Кінаш М. І., Гаріян Т. В., Волянська Л. А., Шульгай О. М., Чорномидз І. Б., Мудрик У. М., Макух Г. В.
Лотоцька, О. В. Гігієнічні аспекти профілактики синдрому емоційного вигорання у середнього медичного персоналу різнопрофільних відділень лікарні / О. В. Лотоцька [та ін.]. - С.19-23
Інші автори: Литвинюк В. В., Сопель О. М., Крицька Г. А., Кучер С. В.
Костерева, Н. В. Використання засобів індивідуального захисту (масок) у закладах вищої освіти: від теорії до практики / Н. В. Костерева, Н. Є. Рудакова. - С.24-27
Даниленко, Г. М. Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям учнів базової школи за умов обмеженої фізичної та соціальної активності / Г. М. Даниленко [та ін.]. - С.28-33
Інші автори: Сотнікова-Мелешкіна Ж. В., Шкурапет Н. І., Міхановська Н. Г.
Антипкин, Ю. Г. Родина – вагомий чинник впливу на формування психоемоційного становлення підлітка / Ю. Г. Антипкин [та ін.]. - С.34-43
Інші автори: Шкіряк-Нижник З. А., Горбань Н. Є., Слободченко Л. М., Лапікура О. В., Слєпакурова І. В.
Децик, О. З. Соціально-економічна характеристика осіб з інвалідністю після травм опорно-рухового апарату / О. З. Децик, Г. Я. Юкіш. - С.44-50
Ohniev, V. A. Definition of measures to reduce the obesity level in children based on research results of prevalence and risk factors / V. A. Ohniev, K. G. Pomohaibo. - С.51-55
Венгер, О. П. Можливості адаптаційних ресурсів емігрантів та реемігрантів відповідно до їх особистісних особливостей / О. П. Венгер [та ін.]. - С.56-61
Інші автори: Сас Л. М., Мисула Ю. І., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Гусєва Т. П., Коваль М. Є., Пастушак В. О.
Слабкий, Г. О. Методологія впровадження системи громадського здоров’я на рівні об’єднаних територіальних громад / Г. О. Слабкий [та ін.]. - С.62-66
Інші автори: Миронюк І. С., Брич В. В., Білак-Лук’янчук В. Й.
Михальчук, В. М. Концептуальні засади логістики нового часу в сучасній українській медицині / В. М. Михальчук [та ін.]. - С.67-73
Інші автори: Коломоєць А. В., Толстанов О. К., Гбур З. В.
Стовбан, М. П. Дослідження ефективності взаємодії медичних закладів у межах одного госпітального округу в різних регіонах України / М. П. Стовбан [та ін.]. - С.74-81
Інші автори: Стовбан І. В., Васильєв А. Г., Гбур З. В.
Грузєва, Т. С. Інструментарій з вивчення думки фахівців дерматовенерологічного профілю з питань професійної діяльності за умов реформування охорони здоров’я / Т. С. Грузєва, В. В. Короленко. - С.82-88
Власик, Л. Й. Досвід пацієнта та його роль у медичній активності на прикладі економічно активного населення / Л. Й. Власик. - С.89-96
Смірнова, В. Л. Місце та роль медичного забезпечення в системі державної служби України з надзвичайних ситуацій / В. Л. Смірнова, В. В. Репута. - С.97-102
Смірнова, В. Л. Аналіз моделей медичного страхування / В. Л. Смірнова, Н. Я. Климук, Д. В. Вакуленко. - С.103-105
Грузєва, Т. С. Наукове обґрунтування освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів та магістрів громадського здоров’я / Т. С. Грузєва [та ін.]. - С.106-113
Інші автори: Гречишкіна Н. В., Пельо І. М., Дуфинець В. А.
Запорожан, Л. П. Формування інноваційної основи системи соціальних програм у громадському здоров’ї / Л. П. Запорожан, Н. О. Кравець, Д. В. Вакуленко. - С.114-118
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)