Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Порівняльна характеристика впливу чинників ризику на суб’єктивну оцінку здоров’я школярів
Місце публікування : Міжнародний медичний журнал. - 2020. - Т. 26, № 4. - С. 89-93 (Шифр МУ86/2020/26/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці глав
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
МАССОВЫЙ СКРИНИНГ -- MASS SCREENING
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
Анотація: Розглянуто основні елементи режиму дня учнів середнього шкільного віку. Оцінено їх вплив на формування патологічних станів за даними скринінг−опитування. Виявлено найбільш значущі чинники ризику недотримання основ здорового способу життя з позицій формування захворювань у школярів
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Скринінг-діагностика школярів як інструмент для визначення ризику виникнення неінфекційних заїхворювань у навчальному колективі
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 4. - С. 55-60 (Шифр ПУ56/2020/4)
MeSH-головна: ХРОНИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ -- CHRONIC DISEASE
ВЫСОКОТЕХНОЛОГИЧНЫЙ СКРИНИНГОВЫЙ АНАЛИЗ -- HIGH-THROUGHPUT SCREENING ASSAYS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Мета дослідження - визначення факторів ризику з боку порушень режиму дня щодо виникнення хронічних неінфекційних захворювань у навчальному колективі. Було сформовано комплекс заходів щодо корекції порушень режиму дня, який складався з 6 блоків: Нічний сон, Гартування, Фізична активність, Харчування, Візуальне навантаження, Вільний час. Аналіз ефективності цих заходів установив найбільшу їх ефективність для неврологічної патології, захворювань серцево-судинної системи і органів дихання. Розробка методики своєчасного виявлення патологічних станів та організації первинної профілактики неінфекційних захворювань у певному навчальному колективі, де існують фактори ризику з позицій порушення режиму дня, постає важливим засобом зниження захворюваності учнів.Цель исследования - определение факторов риска со стороны нарушений режима дня относительно возникновения хронических неинфекционных заболеваний в учебном коллективе. Был сформирован комплекс мероприятий относительно коррекции нарушений режима дня, который состоял из 6 блоков : Ночной сон, Закалка, Физическая активность, Питание, Визуальная нагрузка, Свободное время. Анализ эффективности этих мероприятий установил наибольшую их эффективность для неврологической патологии, заболеваний сердечно-сосудистой системы и органов дыхания. Разработка методики своевременного выявления патологических состояний и организации первичной профилактики неинфекционных заболеваний в определенном учебном коллективе, где существуют факторы риска с позиций нарушения режима дня, является важным средством снижения заболеваемости учеников.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В., Шкурапет Н. І., Міхановська Н. Г.
Назва : Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям учнів базової школи за умов обмеженої фізичної та соціальної активності
Паралельн. назви :Health-related quality of life of basic school students in conditions of limited physical and social activity
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 28-33 (Шифр ВУ14/2020/3)
MeSH-головна: КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
ФИЗИЧЕСКИХ ДВИЖЕНИЙ ОГРАНИЧЕНИЕ -- RESTRAINT, PHYSICAL
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям, як один із критеріїв шкільної адаптації свідчить про її найбільший зрив серед творчо та спортивно здібних учнів, тобто, з одного боку, вони мають накопичений резерв фізичного здоров’я, а з іншого – відхилення від їх «норми життя», що може бути «пусковим механізмом» порушення фізичного та психоемоційного стануHealth-related quality of life testified to its greatest disruption among creative and athletic students, because on the one hand they have an accumulated reserve of physical health, and on the other hand deviations from their “norm of life” can be a “trigger” of physical and psycho-emotional disorders
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи
Паралельн. назви :The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487 (Шифр ВУ80/2020/24/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптаціїThe modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Особливості адаптації старшокласників до навчального процесу в умовах профільного ліцею
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 13. - С. 32-35 (Шифр ВУ45/2009/13)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Експрес-оцінка фізичного розвитку дітей шкільного віку за допомогою індексу маси тіла
Паралельн. назви :Express assessment of physical development of school-age children by body mass index
Місце публікування : Український журнал дитячої ендокринології. - 2020. - N 4. - С. 31-36 (Шифр УУ55/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПОДРОСТКОВ РАЗВИТИЕ -- ADOLESCENT DEVELOPMENT
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
ДЕФИЦИТ МАССЫ ТЕЛА -- THINNESS
ОЖИРЕНИЕ У ДЕТЕЙ -- PEDIATRIC OBESITY
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета — порівняти інформативність методів оцінки фізичного розвитку за індексом маси тіла та шкалами регресії щодо виявлення та прогнозування ожиріння у дітей шкільного віку. Матеріали та методи. Проведено поперечне дослідження фізичного розвитку 3265 дітей шкільного віку (від 7 до 17 років), з них 1579 хлопчиків та 1686 дівчаток, які мешкають у великому індустріальному місті. Вивчали зріст та масу тіла за стандартними методиками. Оцінку показників фізичного розвитку проводили за центильними таблицями індексу маси тіла, а також за національними українськими стандартами згідно з наказами МОЗ України «Про затвердження Критеріїв оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку» та «Про затвердження Протоколів лікування дітей з ендокринними захворюваннями». Статистичну обробку даних проведено за допомогою методу статистичного агрегування і t‑тесту у програмних пакетах IBM SPSS Statistics v. 20 та Microsoft Excel. Результати. За результатами оцінки рівня фізичного розвитку за допомогою агрегованих центильних таблиць індексу маси тіла, рекомендованих ВООЗ для створення національних стандартів, установлено, що частка дітей з нормальною масою тіла (15 — 85‑й перцентиль) перевищує 50 %, за винятком хлопчиків віком 10 і 13 років. До груп ризику щодо розвитку ожиріння було віднесено 6,9 — 15,4 % хлопчиків з найбільшою кількістю у 11 — 13‑річному віці та 7,9 — 14,1 % дівчаток віком 10, 13 і 14 років. Серед хлопчиків віком 8 — 10 та 14 років ожиріння зареєстрували у понад 20 %, а серед дівчаток віком 8 — 10 років — у 16,2 %. При порівнянні результатів оцінки за стандартами ВООЗ та національними критеріями оцінки фізичного розвитку виявлено «жорсткіший» підхід до виділення категорії дітей з ожирінням віком 12 — 17 років з розбіжністю до 7 % серед хлопчиків та до 19 % — серед дівчаток, а серед дітей віком 8 — 9 років ожиріння частіше реєстрували за центильними таблицями. Висновки. Індекс маси тіла доцільно використовувати для орієнтовної експрес‑оцінки фізичного розвитку дитини за умови подальшого уточнення під час детальнішого медичного огляду за допомогою національних шкал регресії для виявлення та прогнозування дитячого ожиріння. Є потреба у створенні автоматизованого алгоритму оцінки фізичного розвитку дітей шкільного віку на робочих місцях медичного персоналуObjective — to compare the informativity of methods for assessing physical development by body mass index (BMI) and regression scales from the standpoint of detecting and predicting obesity in school‑age children. Materials and methods. A cross‑sectional study of the physical development of 3,265 school‑age children (aged 7 to 17, including 1,579 boys and 1,686 girls) living in a large industrial city was conducted. Indicators of length and body mass were studied according to standard methods. Evaluation of physical development was carried out by centile BMI tables as well as the national Ukrainian standards according to the order of Ministry of Health of Ukraine «On Approval of The Criteria for assessing the physical development of children of school age» and «On approval of The Protocols of treatment for children with endocrine diseases». Statistical data processing was performed using the method of statistical aggregation and t‑test in software package SPSS Statistics v.20 and Microsoft Excel. Results. According to the results of the assessment of the level of physical development using aggregate centile tables of BMI as recommended by the WHO to create national standards, it was found that children with normal body weight (15 — 85th percentile) exceed 50 %, except for boys of 10 and 13 years. The risk groups for obesity included 6.9 — 15.4 % of boys with the largest number at 11 — 13 years of age and 7.9 — 14.1 % of girls aged 10, 13 and 14 years. Among boys aged 8 — 10 and 14 years, obesity was identified in more than 20 %, and among girls aged 8 — 10 years — in 16.2 %. Comparing the results of the assessment according to WHO standards and national criteria for assessing physical development revealed a «tougher» approach to the selection of obese children aged 12 — 17 years with a difference of up to 7 % among boys and up to 19 % among girls. Among children aged 8 — 9 years, obesity was more often identified by centile tables. Conclusions. The body mass index should be used for an approximate express assessment of the child’s physical development, subject to further clarification during a more detailed medical examination using national regression scales to detect and predict childhood obesity. There is a need to create an automated algorithm for assessing the physical development of school‑age children in the workplace of medical staff
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Прокопів М. М. Напрями і форми діяльності системи громадського здоров’я в боротьбі із цереброваскулярними хворобами у мегаполісі/ М. М. Прокопів, Г. О. Слабкий (стр.5-9)
Паламар Б. І. Проблема стресу в студентському середовищі/ Б. І. Паламар, Т. С. Грузєва (стр.10-14)
Боярчук О. Р. Неонатальний скринінг Т- і В-лімфопеній/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.15-18)
Лотоцька О. В. Гігієнічні аспекти профілактики синдрому емоційного вигорання у середнього медичного персоналу різнопрофільних відділень лікарні/ О. В. Лотоцька [та ін.] (стр.19-23)
Костерева Н. В. Використання засобів індивідуального захисту (масок) у закладах вищої освіти: від теорії до практики/ Н. В. Костерева, Н. Є. Рудакова (стр.24-27)
Даниленко Г. М. Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям учнів базової школи за умов обмеженої фізичної та соціальної активності/ Г. М. Даниленко [та ін.] (стр.28-33)
Антипкин Ю. Г. Родина – вагомий чинник впливу на формування психоемоційного становлення підлітка/ Ю. Г. Антипкин [та ін.] (стр.34-43)
Децик О. З. Соціально-економічна характеристика осіб з інвалідністю після травм опорно-рухового апарату/ О. З. Децик, Г. Я. Юкіш (стр.44-50)
Ohniev V. A. Definition of measures to reduce the obesity level in children based on research results of prevalence and risk factors/ V. A. Ohniev, K. G. Pomohaibo (стр.51-55)
Венгер О. П. Можливості адаптаційних ресурсів емігрантів та реемігрантів відповідно до їх особистісних особливостей/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.56-61)
Слабкий Г. О. Методологія впровадження системи громадського здоров’я на рівні об’єднаних територіальних громад/ Г. О. Слабкий [та ін.] (стр.62-66)
Михальчук В. М. Концептуальні засади логістики нового часу в сучасній українській медицині/ В. М. Михальчук [та ін.] (стр.67-73)
Стовбан М. П. Дослідження ефективності взаємодії медичних закладів у межах одного госпітального округу в різних регіонах України/ М. П. Стовбан [та ін.] (стр.74-81)
Грузєва Т. С. Інструментарій з вивчення думки фахівців дерматовенерологічного профілю з питань професійної діяльності за умов реформування охорони здоров’я/ Т. С. Грузєва, В. В. Короленко (стр.82-88)
Власик Л. Й. Досвід пацієнта та його роль у медичній активності на прикладі економічно активного населення/ Л. Й. Власик (стр.89-96)
Смірнова В. Л. Місце та роль медичного забезпечення в системі державної служби України з надзвичайних ситуацій/ В. Л. Смірнова, В. В. Репута (стр.97-102)
Смірнова В. Л. Аналіз моделей медичного страхування/ В. Л. Смірнова, Н. Я. Климук, Д. В. Вакуленко (стр.103-105)
Грузєва Т. С. Наукове обґрунтування освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів та магістрів громадського здоров’я/ Т. С. Грузєва [та ін.] (стр.106-113)
Запорожан Л. П. Формування інноваційної основи системи соціальних програм у громадському здоров’ї/ Л. П. Запорожан, Н. О. Кравець, Д. В. Вакуленко (стр.114-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Український журнал дитячої ендокринології -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Глотка Л. І. Роль генетичних та епігенетичних чинників у формуванні ожиріння і кардіометаболічних порушень у хлопчиків/ Л. І. Глотка (стр.4-7)
Водолажський М. Л. Шляхи просування та поширення наукових результатів дослідницьких робіт у професійний соціум за напрямом "дитяча діабетологія" (огляд літератури та власний досвід)/ М. Л. Водолажський [та ін.] (стр.8-13)
Турчина С. І. Критерії визначення гіпоандрогенії у хлопчиків-підлітків/ С. І. Турчина [та ін.] (стр.14-19)
Даниленко Г. М. Вплив родини на харчову поведінку сучасних українських підлітків/ Г. М. Даниленко ; Г. М. Даниленкo, Л. В. Пoдрігалo, O. Г. Авдієвська (стр.20-30)
Сотнікова-Мелешкіна Ж. В. Експрес-оцінка фізичного розвитку дітей шкільного віку за допомогою індексу маси тіла/ Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна (стр.31-36)
Зелінська Н. Б. Консенсус керівних настанов з клінічної практики ISPAD 2018 р. Розділ 9. Інсулінотерапія у дітей та підлітків з діабетом/ Н. Б. Зелінська (стр.39-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Міжнародний медичний журнал -2020р. т.26,N 4
Цікаві статті :
Міщенко Л. А. Динаміка функціонального стану нирок у пацієнтів із резистентною артеріальною гіпертензією та хронічною хворобою нирок за даними тривалого спостереження/ Л. А. Міщенко [та ін.] (стр.5-11)
Дроздова І. В. Артеріальний тиск, іпохондрія та депресія: математичні моделі взаємозв’язку/ I. В. Дроздова, М. О. Павловська, С. А. Павловський (стр.12-20)
Амбросова Т. М. Патогенетична роль міокардіального фіброзу: фокус на екстрацелюлярний матрикс/ Т. М. Амбросова, Т. В. Ащеулова (стр.21-24)
Бойко В. В. Остеомієліт грудини: діагностика та хірургічне лікування/ В. В. Бойко [та ін.] (стр.25-28)
Бучнєва О. В. Профілактика інтраопераційних ускладнень у пацієнтів із гострим аортальним синдромом/ О. В. Бучнєва, Ю. В. Пісклова (стр.29-32)
Естрін С. І. Безпосередні результати лікування хворих на рефрактерну стенокардію за допомогою стовбурових клітин/ С. І. Естрін, Т. В. Кравченко, А. О. Ковальчук (стр.33-37)
Міхановський О. А. Комбіноване лікування хворих на рак ендометрію І-ІІ (Т1-2N0M0) стадій з урахуванням рівня експресії молекулярно-біологічних маркерів пухлини/ О. А. Міхановський [та ін.] (стр.38-41)
Козуб М. М. Сучасні аспекти відновлення репродуктивної функції пацієнток, які перенесли оперативні втручання з приводу трубної вагітності/ М. М. Козуб (стр.42-46)
Боднар Л. А. Фармакологічне лікування розладів аутистичного спектра: напрямки та перспективи/ Л. А. Боднар (стр.47-54)
Григорова І. А. Клініко-патогенетичні особливості віддаленого періоду легкої черепно-мозкової травми/ І. А. Григорова, О. О. Тесленко, Л. В. Тихонова (стр.55-59)
Логвіненко Г. В. Особливості міофасціального больового синдрому шийної локалізації у пацієнтів молодого віку з переднім положенням голови/ Г. В. Логвіненко, М. І. Волошина (стр.60-62)
Сердюк О. І. Аналіз ефективності надання спеціалізованої отоларінгологічної допомоги дітям мегаполіса на прикладі Харкова/ О. І. Сердюк, С. О. Самусенко, І. В. Філатова (стр.63-71)
Yakovleva O. O. International severe warning requirements and smart decisions in choice tactics for fluoroquinolones/ O. O. Yakovleva, O. Yu. Hoina-Kardasevich (стр.72-75)
Боброва О. В. Основні предиктори прогнозування тяжкості перебігу коронавірусної хвороби/ О. В. Боброва [та ін.] (стр.76-81)
Абдуллаев Р. Я. Роль ультрасонографии в диагностике стеноза позвоночного канала при поясничном остеохондрозе/ Р. Я. Абдуллаев (стр.83-88)
Сотнікова-Мелешкіна Ж. В. Порівняльна характеристика впливу чинників ризику на суб’єктивну оцінку здоров’я школярів/ Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна (стр.89-93)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2020р. т.24,N 3
Цікаві статті :
Вересюк Т. О. Зміни біохімічних показників сироватки крові та м’язового гомогенату задніх кінцівок щурів при гострій ішемії-реперфузії та за умов корекції карбацетамом/ Т. О. Вересюк, П. Р. Сельський (стр.372-380)
Оленович О. А. Особливості кислотовидільної функції нирок щурів у динаміці розвитку експериментального цукрового діабету на тлі факмакологічної блокади ренін-ангіотензин-альдостеронової системи/ О. А. Оленович (стр.381-388)
Абрагамович У. О. Частота цитомегаловірусної та вірус Епштейна-Барр інфекції, а також їх поєднання у хворих на системний червоний вовчак залежно від тривалості недуги та ступеня її активності/ У. О. Абрагамович [та ін.] (стр.389-394)
Konoplitskyi V. S. Importance of determination of serum cholinesterase level in the diagnostics of intestinal motility disorders in children/ V. S. Konoplitskyi [та ін.] (стр.395-397)
Майданник В. Г. Оцінка варіабельності серцевого ритму та адаптаційних можливостей у дітей, хворих на цукровий діабет І типу/ В. Г. Майданник [та ін.] (стр.398-403)
Кулешов О. В. Дослідження церебральної гемодинаміки у дітей з малими аномаліями розвитку серця/ О. В. Кулешов, Я. А. Медражевська, Л. П. Черепахіна (стр.404-408)
Керничний В. В. Рак низхідного відділу ободової кишки, ускладнений кишковою непрохідністю та лівобічна післятравматична кила діафрагми/ В. В. Керничний, А. І. Суходоля (стр.409-412)
Гур’єв С. О. Клініко-епідеміологічна характеристика черезвиросткових переломів плеча у дітей/ С. О. Гур’єв, І. Р. Трутяк, О. В. Обаранець (стр.413-417)
Галей М. М. Оцінка доцільності симультанних лапароскопічних втручань для лікування захворювань гепатобіліарної системи/ М. М. Галей, І. Я. Дзюбановський, І. П. Марчук (стр.418-424)
Грубар Ю. О. Вивчення достовірності ознак пошкодження менісків при високопольній 1,5 тесла магніто-резонансній томографії в порівнянні з результатами артроскопічних втручань при гострій та застарілій травмі колінного суглоба/ Ю. О. Грубар [та ін.] (стр.425-432)
Шевченко Б. Ф. Сфінктерозберігаючі технології в хірургічному лікуванні позапечінкового холестазу при ускладненому холелітіазі/ Б. Ф. Шевченко [та ін.] (стр.433-443)
Кулик І. І. Вплив склеротерапї та прегравідарної підготовки інозитолом і вітаміном D3 на розмір та кількість кист у жінок з безпліддям на фоні ендометріозу/ І. І. Кулик, С. В. Хміль (стр.444-448)
Ткачук О. В. Особливості ранньої ресусцитації та впливу улінастатину на важкий перебіг гострого панкреатиту у пацієнтів із ожирінням/ О. В. Ткачук, А. Б. Кебкало (стр.449-454)
Hruzevskiy O. A. The stress hormones effect on the progression of vaginal bacterial dysbiosis/ O. A. Hruzevskiy, V. V. Minukhin (стр.455-459)
Матохнюк М. О. Сучасний біомаркер кардіотрофін-1 у діагностиці стану діастолічної функції міокарда у чоловіків з есенціальною гіпертензією/ М. О. Матохнюк [та ін.] (стр.460-464)
Каніщева О. В. Вплив надлишкової маси тіла та ожиріння на показники короткострокової варіабельності артеріального тиску у пацієнтів з артеріальною гіпертензією/ О. В. Каніщева, О. В. Більченко (стр.465-468)
Чорна В. В. Реформування охорони здоров’я для зміцнення психічного здоров’я населення У країни та досвід країн ЄС/ В. В. Чорна (стр.469-478)
Даниленко Г. М. Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи/ Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна (стр.479-487)
Гур’єв С. О. Клініко-організаційні аспекти надання медичної допомоги постраждалим з поєднаною закритою торако-краніальною травмою/ С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, В. В. Хмель (стр.488-494)
Іванюк А.В. Захворюваність на хвороби системи кровообігу дорослого населення Київської області/ А. В. Іванюк, Н. М. Орлова (стр.495-501)
Варсан Є. Б. Судово-медична оцінка надзвичайної ситуації з великою кількістю постраждалих як особливий об’єкт судово-медичної експертизи/ Є. Б. Варсан (стр.502-506)
Плєвінскіс П. В. Інтегральний підхід до класифікації мотоциклетних травм/ П. В. Плєвінскіс (стр.507-511)
Diachenko P. Y. Parkinson’s disease subtypes: literature review/ P. Y. Diachenko, G. S. Moskovko (стр.512-517)
Слободяник С. В. Проблема хронічних ран та можливість застосування мезенхімальних стовбурових клітин/ С. В. Слободяник, С. Д. Хіміч, В. С. Школьніков (стр.518-523)
Підвальна У. Є. Вінцеві артерії: норма, варіанти, аномалії (огляд літератури)/ У. Є. Підвальна, Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.524-529)
Dudnyk V. М. Features of pathogenetic mechanisms of the interaction of viruses and platelets in patients with immune thrombocytopenia (review of literature)/ V. М. Dudnyk [та ін.] (стр.530-536)
Kozan N. M. Possibilities of using the dermatoglyphic method to identify an unknown person (literature review)/ N. M. Kozan [та ін.] (стр.537-542)
Власов О. О. Сучасний досвід проведення церебральної оксиметрії в неонатології: літературний огляд/ О. О. Власов (стр.543-549)
Ратушний Р. І. Систематизація експертних підходів і проблемних аспектів оцінки якості проведеного ендодонтичного лікування/ Р. І. Ратушний [та ін.] (стр.550-557)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)