Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Спіріна, І. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


   
    Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками [Текст] = Regarding the problem of communicative competence in mastering the psychological knowledge by medical students / І. Д. Спіріна [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 103-105


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шевякова, О. В.
Рокутов, С. В.
Шустерман, Т. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
Анотація: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: УУ5/2013/21/3
   Журнал

Український вісник психоневрології [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2013р. Т. 21 № 3
Зміст:
Марута, Н. О. Пароксизмальні стани при невротичних розладах (клініко-психопатологічна структура та принципи терапії) / Н. О. Марута, С. П. Колядко. - С.7-12
Волошин-Гапонов, І. К. Особливості біоелектричної активності головного мозку у пацієнтів з хворобою Вільсона — Коновалова / І. К. Волошин-Гапонов. - С.13-17
Гриб, В. А. Якість життя хворих на цукровий діабет 2 типу, ускладнений поліневропатією / В. А. Гриб. - С.17-19
Дубенко, О. Є. Рівень ангіотензину II і поліморфізм гена ангіотензинперетворюючого ферменту при гострому інсульті / О. Є. Дубенко, С. Л. Костюковський, Д. А. Красюк. - С.20-23
Літвин, Л. Застосування Епілепталу в лікуванні дебютів демієлінізуючих захворювань у дітей / Л. Літвин. - С.24-26
Літовченко, Т. А. Комплексне лікування пацієнтів у ранньому відновному періоді ішемічного інсульту з використанням препарату нейромідин / Т. А. Літовченко [и др.]. - С.27-30
Інші автори: Завальна О. П., Тондій О. Л., Лебединець В. В.
Щеглов, В. І. Ендоваскулярне лікування аневризм великих та гігантських розмірів внутрішньої сонної артерії. Досвід 1976—2013 років / В. І. Щеглов [и др.]. - С.31-35
Інші автори: Щеглов Д. В., Свиридюк О. Є., Конотопчик С. В., Пастушин О. А., Гнелиця О. П.
Абдряхімова, Ц. Б. Якість життя осіб з непсихотичними психічними розладами внаслідок часткової втрати зору травматичного ґенезу / Ц. Б. Абдряхімова. - С.36-40
Абрамов, В. А. Якісна оцінка адаптивних ресурсів особистості хворих на шизофренію / В. А. Абрамов [и др.]. - С.40-46
Інші автори: Ряполова Т. Л., Кокотова О. O., Бойченко О. O.
Габрель, Р. Т. Особливості життєдіяльності партнерської пари, в якій один з осіб є ВІЛ-інфікованим / Р. Т. Габрель. - С.47-50
Гегешко, В. В. Характерні особливості первинного алкогольного делірію / В. В. Гегешко. - С.51-54
Зінченко, О. М. Клініко-психопатологічні особливості непсихотичних психічних розладів у жителів сільської місцевості / О. М. Зінченко. - С.55-58
Маркова, М. В. Сексуальна аддикція: аналіз феномена / М. В. Маркова. - С.59-64
Михайлов, Б. В. Аналіз соціально-психологічних факторів, що впливають на формування і розвиток депресивних реакцій аффективного та невротичного регістрів у студентів ВНЗ / Б. В. Михайлов, І. Д. Вашкіте. - С.65-69
Піонтковська, О. В. Особливості дитячо-батьківських відносин у родині з онкологічно хворою дитиною / О. В. Піонтковська. - С.70-73
Пономарьов, В. І. Дослідження буллінгу в контингенті підлітків регіонального соціального закладу для неповнолітніх / В. І. Пономарьов. - С.74-78
Сорока, О. Г. Психокорекція органічних непсихотичних психічних розладів на стаціонарному етапі реабілітаційно-відновлювального лікування у шахтарів, які перенесли техногенні аварії / О. Г. Сорока. - С.79-82
Сосін, І. К. Нові підходи до інтегрованого прогнозування рецидивів при алкогольній залежності / І. К. Сосін, І. М. Сквіра. - С.83-86
Спіріна, І. Д. Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами / І. Д. Спіріна, Є. С. Феденко. - С.87-90
Чистікова, О. І. Особливості психоемоційного стану працівників пожежної охорони в залежності від стажу роботи в умовах підвищеної небезпеки / О. І. Чистікова. - С.91-95
Чугай, С. Д. Динаміка виразності алкогольної залежності у обстежених осіб протягом лікування антиконвульсантами (за результатами використання методики ADS) / С. Д. Чугай. - С.96-101
Шаповалов, В. В. Організаційно-правові аспекти застосування нанотехнологій при обігу психоактивних лікарських засобів / В. В. Шаповалов. - С.102-104
МАТЕРІАЛИ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЕПІЛЕПТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ» 5—6 вересня 2013 р., м. Харків. - С.105-135
Дубенко, Є. Г. Трансформації епілептичних припадків і шкала «якість життя при епілепсії» (QOLIE-31) / Є. Г. Дубенко [и др.]. - С.105-107
Інші автори: Дубенко А. Є., Коваленко Д. П., Васильєва О. А.
Костик, М. М. Досвід використання левіцитаму в лікуванні тикозних розладів у дітей / М. М. Костик [и др.]. - С.107-109
Інші автори: Сковронська А. О., Бугель Л. В., Сковронська О. Н., Гомза О. С.
Мар’єнко, Л. Б. Особливості патоморфозу епілепсії з початком захворювання в дитячому і підлітковому віці / Л. Б. Мар’єнко. - С.109-113
Мостова, О. П. Застосування глибинної психотерапії (аналітичної) в комбінованому с АЕП лікуванні деяких видів епілепсій / О. П. Мостова. - С.113-115
Носов, С. Г. Синдром Ландау — Клеффнера: діагностика та лікування (Огляд літератури) / С. Г. Носов, Л. Б. Чудакова. - С.116-119
Сухоносова, О. Ю. Особливості показників та форм епілепсії у дітей різних вікових груп / О. Ю. Сухоносова. - С.120-122
Дубенко, А. Є. Ятрогенні причини неефективності лікування епілепсії / А. Є. Дубенко. - С.122-123
Євтушенко, С. К. Клінічна ефективність та вплив леветірацетаму (кеппри) на когнітивні функції у дітей шкільного віку з ідіопатичною генералізованою епілепсією / С. К. Євтушенко [и др.]. - С.123
Інші автори: Морозова Т. М., Омельяненко А. А., Морозова Г. В., Шестова О. П., Прохорова Л. М., Голубєва І. М.
Євтушенко, С. К. Прогресуючі форми епілептичних енцефалопатій у немовлят і дітей (труднощі діагностики та лікування) / С. К. Євтушенко [и др.]. - С.123-127
Інші автори: Омельяненко А. А., Шестова О. П., Морозова Т. М.
Завалко, Ю. М. Дислексія та дисграфія у дітей з епілепсією / Ю. М. Завалко [и др.]. - С.127-128
Інші автори: Задорожний В. З., Чудакова Л. Б., Хижняк А. А.
Завязкіна, Н. В. Особливості когнітивної сфери у дітей з дитячим церебральним паралічем, хворих на епілепсію / Н. В. Завязкіна, М. В. Устінова. - С.128
Лук’янцева, О. Ю. Зміни електричної активності головного мозку у дітей з енурезом / О. Ю. Лук’янцева. - С.128-129
Михайлов, Б. В. Психотерапевтичний супровід сім’ї із дитиною раннього віку, хворою на епілепсію / Б. В. Михайлов, Н. Г. Міхановська. - С.129-130
Мруг, О. Ф. Роль медико-психологічної реабілітації в лікуванні шизофренії / О. Ф. Мруг. - С.130
Надоненко, О. М. ЕЕГ-відеомоніторинг: іктальна ЕЕГ в діагностиці епілепсії / О. М. Надоненко [и др.]. - С.130-131
Інші автори: Мартинюк В. Ю., Ярмолюк Т. П., Майструк О. А.
Нечай, А. Ф. Роль ЕКГ при обстеженні дітей раннього віку з епілепсією та неепілептичними нападами / А. Ф. Нечай. - С.131-132
Омельяненко, А. А. Зміни зорових викликаних потенціалів, що пов’язані з подією, на образно-семантичні стимули у дітей з ідіопатичними фокальними епілепсіями при відсутності терапії антиконвульсантами / А. А. Омельяненко [и др.]. - С.132
Інші автори: Євтушенко С. К., Морозова Т. М., Шестова О. П., Морозова Г. В.
Померанцева, Т. І. Клініко-інструментальні характеристики нічних фокальних епілепсій / Т. І. Померанцева, О. В. Скоробогатова. - С.132-133
Статінова, О. А. Аномалії інтрацеребральних артерій як причина розвитку тяжкого церебрального ішемічного інсульту / О. А. Статінова, Ю. І. Коценко. - С.133-134
Терещенко, Л. П. Терапевтичні підходи до терапії епілепсії / Л. П. Терещенко. - С.134
Чуприков, А. П. Нейропсихіатричні проблеми дитячої епілепсії / А. П. Чуприков, Е. Г. Чуприкова. - С.134-135
Шестова, О. П. Особливості перебігу та терапевтичного «відгуку» епілептичного синдрому у дітей з генералізованими мальформаціями головного мозку / О. П. Шестова [и др.]. - С.135
Інші автори: Євтушенко С. К., Морозова Т. М., Омельяненко А. А., Прохорова Л. М., Голубєва І. М., Перепечаєнко Ю. М., Зима І. Є.
Зільберблат, Г. М. «Зелдокс — антипсихотик для розуму та тіла» — міф чи реальність? (Досвід застосування в ОПНМО) / Г. М. Зільберблат, О. А. Єршова, М. Є. Тімен. - С.136-143
Коростій, В. І. Досвід застосування небензодіазепінових анксіолітиків в комплексному лікуванні тривожних розладів при психосоматичних захворюваннях / В. І. Коростій. - С.144-148
Горанський, Ю. І. Уніфікований клінічний протокол медичної допомоги при епілепсії: Діагностика та лікування епілепсії у дорослих (Проект) / Ю. І. Горанський [и др.]. - С.149-156
Інші автори: Дубенко А. Є., Коростій В. І., Літовченко Т. А., Марута Н. О., Мар’єнко Л. Б., Міщенко Т. С., Чабан О. С.
Короткий виклад змін у DSM-5 порівняно з DSM-IV-TR. - С.157-161
Алфімов, П. В. Дофамінергічний дисбаланс, дизрегуляція салієнса і система винагороди при шизофренії: Огляд матеріалів XXI конгрессу Європейської психіатричної асоціації (6—9 квітня 2013 року, Ніцца, Франція) / П. В. Алфімов. - С.162-169
Павліченко, А. В. Проблеми класифікації в матеріалах XXI Європейського Конгресу з психіатрії / А. В. Павліченко, М. М. Денисенко, В. В. Чітлова. - С.170-175
Харченко, А. В. Інформація про XI Всеросійську школу молодих психіатрів / А. В. Харченко. - С.177-180
Єжова, В. О. Розвиток ідеї О. Ю. Щербака в реабілітації хворих із хворобами нервової системи. До 150-річчя з дня народження проф. А. Є. Щербака / В. О. Єжова [и др.]. - С.181-183
Інші автори: Царьов О. Ю., Куніцина Л. А., Словеснов С. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Спіріна, І. Д.
    Симуляційна освіта в психіатрії [Текст] = Simulative education in psychiatry / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 36-41


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Анотація: У статті доведено, що реформування системи освіти та впровадження автономії вищих навчальних закладів разом із сучасними вимогами до підготовки майбутніх лікарів примушують шукати нові форми та засоби освіти. З’ясовано, що важливим компонентом медичної освіти є клінічна діяльність студентів та набуття ними певних, зазначених у стандарті освіти, компетентностей. Перспективними та найбільш наближеними до реальних умов є засоби симуляційної освіти. Використання симуляційної освіти дозволяє, не зменшуючи ефективність освіти, зменшити можливі ризики для пацієнтів при навчанні студентів вищих медичних навчальних закладів. У статті досліджено, що завдяки симуляційним методам можливо у стандартних безпечних умовах у зручний час якісно сформувати потрібні компетентності, особливо при нетипових та нерозповсюджених патологіях. Наразі багато фахівців розуміє симуляційну освіту як використання певних тренажерів та манекенів, переважно для формування компетентностей надання невідкладної допомоги. Використання симуляційної освіти при вивченні дисципліни «Психіатрія, наркологія» обмежено використанням простих засобів, особливо через відсутність тренажерів та манекенів. Авто­ри статті пропонують у якості засобів симуляційної освіти розглядати як прості наочні засоби (клінічні задачі, кейси, в т. ч. відеокейси), рольові та ділові ігри, так і стандартизованих та симулятивних пацієнтів. Визначено, що використання різноманітних засобів симуляційної освіти вже розпочате в сучасних умовах реформування вищої медичної освіти. Найбільш ефективним у викладанні дисципліни «Психіатрія, наркологія» є використання симулятивного пацієнта. Для формування та оцінювання навичок з невідкладної допомоги можливе використання стандартизованого пацієнта
Дод.точки доступу:
Шорніков, А. В.
Фаузі, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Спіріна, І. Д.
    Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами [Текст] / І. Д. Спіріна, Є. С. Феденко // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, № 3. - С. 87-90

Дод.точки доступу:
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Спіріна, І. Д.
    Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” [Текст] = Using training videos film as videokeys for foreign students teaching on the cycle psychiatry. Narcology / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета дослідження – знайти шляхи вирішення виявлених основних проблем при навчанні студентів, зокрема іноземних, за допомогою відеокейсів. Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні навчальних відеофільмів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. Результати й обговорення. Наводиться досвід практичного використання навчальних відеофільмів, в якості відеокейсів, запропоновано примірну структуру заняття. Обговорюються результати використання навчальних фільмів у якості відеокейсів. Висновки. Використання навчального відеофільму “Оцінка психічного статусу” в якості відеокейсу поліпшує якість навчання студентів та формує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Шорніков, А. В.
Тимофеев, Р. М.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

7.


    Спіріна, І. Д.
    Викладання дисципліни "Основи психології": сучасний стан та перспективи [Текст] = Teaching a discipline of bases of psychology: the current state and perspectives / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 121-123


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – оцінка потреби студентів у викладанні дисципліни “Основи психології” та пошук шляхів відновлення викладання цієї дисципліни в розрізі стратегії розвитку медичної освіти в Україні. Основна частина. Медична освіта України має готувати фахівців високого рівня заради забезпечення громадян якісною медичною допомогою. Перелік навчальних дисциплін і, відповідно, компетентностей затверджується стандартами медичної освіти. Діючий наразі стандарт перевів дисципліну “Основи психології” для студентів у галузі знань 22 “Охорона здоров’я”, за фахом 222 “Медицина”, 221 “Стоматологія” з обов’язкової до дисциплін за вибором. У статті наводяться дані опитування 482 студентів ІІІ та ІV курсів, які навчаються за спеціальністю “Лікувальна справа”, зокрема 113 студентів – громадян інших країн, які вивчали цю дисципліну ще за попереднім стандартом. Переважна більшість опитаних (98,5 %) вважає, що у вищому медичному навчальному закладі потрібно вивчати дисципліну “Основи психології”, а 81,3 % опитаних стверджують, що ця дисципліна має бути обов’язковою до вивчення. Висновок. За результатами дослідження зроблено висновок про необхідність вчасного перегляду стандартів вищої освіти, зокре­ма з урахуванням думок студентів, та запропоновано повернути дисципліну “Основи психології” до обов’язкових дисциплін
Дод.точки доступу:
Шорніков, А. В.
Фаузі, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Разумний, Р. В.
    Особливості психічного статусу хворих на негоспітальну пневмонію, сполучену з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу [Текст] / Р. В. Разумний, І. Д. Спіріна // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 1. - С. 68-75. - Библиогр.: с. 74-75


MeSH-головна:
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ПЕЧЕНИ ЖИРОВАЯ ДИСТРОФИЯ -- FATTY LIVER
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
Анотація: Метою дослідження було вивчення особливостей психічного статусу хворих на позашпитальну пневмонію (ВП), поєднану з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу. Під наглядом перебувало 165 хворих на ВП у віці 25-57 років. Усі пацієнти були поділені на дві репрезентативні групи: І група (68 хворих), у яких ВП була коморбідна зі стеатозом печінки (СП), ІІ група (96 пацієнтів) із відсутністю хронічної патології печінки. Для оцінки психологічного профілю особистості пацієнтів використовувався стандартизований багатофакторний метод дослідження особистості, а для оцінки рівня тривожності та депресивних станів застосовували відповідно шкалу Спілбергера-Ханіна та опитувальник Бека. Результати дослідження виявили у 66,2% хворих на ВП, коморбідну з СП, формування психоемоційних порушень у вигляді невротичної реакції на хворобу з переважанням іпохондричних, депресивних, істеричних проявів з високим рівнем психастенії, особистісної тривожності та переважанням реакцій скарг, фіксацію на власному стані з формуванням своєрідного модусу мислення та поведінки за типом "догляду в хворобу". Після завершення загальноприйнятого лікування хворих на ВП, поєднану із СП, у 42,7% пацієнтів зберігалися помірно виражені психоемоційні порушення. Таким чином, у комплексі лікувальних та реабілітаційних заходів у хворих на ВП, поєднану з СП, необхідно враховувати особливості психологічного профілю, у вигляді психоневротичної реакції на хворобу, з метою проведення оптимальних коригувальних заходів
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Особливості психічних і поведінкових розладів внаслідок вживання дизайнерських наркотиків серед молодого населення та проблеми ранньої діагностики (огляд літератури) [Текст] / І. Д. Спіріна [и др.] // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 2. - С. 14-20. - Библиогр.: с. 17-20


MeSH-головна:
НАРКОТИКИ -- NARCOTICS
ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ) -- DEPENDENCY (PSYCHOLOGY)
АНТИСОЦИАЛЬНЫЕ РАССТРОЙСТВА ЛИЧНОСТИ -- ANTISOCIAL PERSONALITY DISORDER
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Анотація: Проведено аналіз даних вітчизняної та зарубіжної літератури щодо динаміки наркотизації серед дітей та підлітків. Встановлено, що нині темпи зростання споживання психоактивних речовин неповнолітніми значно випереджають такі в дорослого населення. Також визначено, що здебільшого «доросла» наркоманія формується в підлітковому середовищі і тому підлітки є групою підвищеного ризику наркотизації. Крім того, постійно додаються нові види адикцій – неопіоїдні анальгетики, антидепресанти, аптечні препарати на основі лікарських рослин зі стимулюючими чи седативними властивостями, нові засоби парфумерії та побутової хімії, леткі органічні сполуки тощо. У зв'язку з цим у клінічній картині наркотичного сп'яніння відзначаються нові варіації афективних, психоорганічних та психосоматичних ефектів та ускладнень. В останні роки швидко завойовують «популярність» серед молоді та успішно просуваються маркетологами синтетичні канабіноїди. Вони входять до складу так званих дизайнерських наркотиків, що з'являються на ринках у вигляді солей для ванн, ароматизаторів, добрив для кімнатних рослин і курильних сумішей - спайсів. У публікаціях вітчизняних і зарубіжних авторів наводиться безліч доказів спроможності цих речовин не тільки викликати стан одурманювання, відчуженості, розслабленості, а й призводити до залежності від них з тяжкими наслідками для психіки та всього організму загалом. Таким чином, потужний антропогенний вплив, що ушкоджує дизайнерських наркотиків, демонструє конкретні сигнали загрози здоров'ю, демографії та економіці суспільства внаслідок їх вживання населенням
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Феденко, Є. С.
Шорніков, А. В.
Холопченко, О. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах [Текст] = Teaching process optimization of Psychiatry. Narcology discipline in modern conditions / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – аналіз методів та засобів навчання, направлених на оптимізацію викладання дисципліни “Психіатрія. Наркологія” на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”. Основна частина. Враховуючи розповсюдженість психічних розладів в Україні та світі, постала необхідність змінити ставлення у студентів медичних вузів до проблем, якими десятиліттями займалися лише лікарі-психіатри. Для підвищення якості освіти, інтересу до предмета, а також задля розвитку у студентів нестандартного, творчого мислення на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “ДМА” широко застосовуються такі завдання, як кросворди, кейси, в тому числі і відео­кейси, рольові ігри. Для оцінки ефективності запропонованих форм оцінки знань студентів було розроблено уніфікований опитувальник. Для виключення суб’єктивності при оцінці цих знань, а також для оптимізації і стандартизації роботи викладачів, введена багаторівнева система навчання і оцінювання, яка заснована на так званих “рівнях навчання” за В. П. Беспальком. Висновок. Постійне вдосконалення процесу викладання дозволяє поглиблювати знання майбутніх лікарів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Феденко, Є. С.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)