Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Спіріна, І. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


   
    Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками [Текст] = Regarding the problem of communicative competence in mastering the psychological knowledge by medical students / І. Д. Спіріна [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 103-105


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шевякова, О. В.
Рокутов, С. В.
Шустерман, Т. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
Анотація: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: УУ5/2013/21/3
   Журнал

Український вісник психоневрології [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2013р. Т. 21 № 3
Зміст:
Марута, Н. О. Пароксизмальні стани при невротичних розладах (клініко-психопатологічна структура та принципи терапії) / Н. О. Марута, С. П. Колядко. - С.7-12
Волошин-Гапонов, І. К. Особливості біоелектричної активності головного мозку у пацієнтів з хворобою Вільсона — Коновалова / І. К. Волошин-Гапонов. - С.13-17
Гриб, В. А. Якість життя хворих на цукровий діабет 2 типу, ускладнений поліневропатією / В. А. Гриб. - С.17-19
Дубенко, О. Є. Рівень ангіотензину II і поліморфізм гена ангіотензинперетворюючого ферменту при гострому інсульті / О. Є. Дубенко, С. Л. Костюковський, Д. А. Красюк. - С.20-23
Літвин, Л. Застосування Епілепталу в лікуванні дебютів демієлінізуючих захворювань у дітей / Л. Літвин. - С.24-26
Літовченко, Т. А. Комплексне лікування пацієнтів у ранньому відновному періоді ішемічного інсульту з використанням препарату нейромідин / Т. А. Літовченко [и др.]. - С.27-30
Інші автори: Завальна О. П., Тондій О. Л., Лебединець В. В.
Щеглов, В. І. Ендоваскулярне лікування аневризм великих та гігантських розмірів внутрішньої сонної артерії. Досвід 1976—2013 років / В. І. Щеглов [и др.]. - С.31-35
Інші автори: Щеглов Д. В., Свиридюк О. Є., Конотопчик С. В., Пастушин О. А., Гнелиця О. П.
Абдряхімова, Ц. Б. Якість життя осіб з непсихотичними психічними розладами внаслідок часткової втрати зору травматичного ґенезу / Ц. Б. Абдряхімова. - С.36-40
Абрамов, В. А. Якісна оцінка адаптивних ресурсів особистості хворих на шизофренію / В. А. Абрамов [и др.]. - С.40-46
Інші автори: Ряполова Т. Л., Кокотова О. O., Бойченко О. O.
Габрель, Р. Т. Особливості життєдіяльності партнерської пари, в якій один з осіб є ВІЛ-інфікованим / Р. Т. Габрель. - С.47-50
Гегешко, В. В. Характерні особливості первинного алкогольного делірію / В. В. Гегешко. - С.51-54
Зінченко, О. М. Клініко-психопатологічні особливості непсихотичних психічних розладів у жителів сільської місцевості / О. М. Зінченко. - С.55-58
Маркова, М. В. Сексуальна аддикція: аналіз феномена / М. В. Маркова. - С.59-64
Михайлов, Б. В. Аналіз соціально-психологічних факторів, що впливають на формування і розвиток депресивних реакцій аффективного та невротичного регістрів у студентів ВНЗ / Б. В. Михайлов, І. Д. Вашкіте. - С.65-69
Піонтковська, О. В. Особливості дитячо-батьківських відносин у родині з онкологічно хворою дитиною / О. В. Піонтковська. - С.70-73
Пономарьов, В. І. Дослідження буллінгу в контингенті підлітків регіонального соціального закладу для неповнолітніх / В. І. Пономарьов. - С.74-78
Сорока, О. Г. Психокорекція органічних непсихотичних психічних розладів на стаціонарному етапі реабілітаційно-відновлювального лікування у шахтарів, які перенесли техногенні аварії / О. Г. Сорока. - С.79-82
Сосін, І. К. Нові підходи до інтегрованого прогнозування рецидивів при алкогольній залежності / І. К. Сосін, І. М. Сквіра. - С.83-86
Спіріна, І. Д. Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами / І. Д. Спіріна, Є. С. Феденко. - С.87-90
Чистікова, О. І. Особливості психоемоційного стану працівників пожежної охорони в залежності від стажу роботи в умовах підвищеної небезпеки / О. І. Чистікова. - С.91-95
Чугай, С. Д. Динаміка виразності алкогольної залежності у обстежених осіб протягом лікування антиконвульсантами (за результатами використання методики ADS) / С. Д. Чугай. - С.96-101
Шаповалов, В. В. Організаційно-правові аспекти застосування нанотехнологій при обігу психоактивних лікарських засобів / В. В. Шаповалов. - С.102-104
МАТЕРІАЛИ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЕПІЛЕПТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ» 5—6 вересня 2013 р., м. Харків. - С.105-135
Дубенко, Є. Г. Трансформації епілептичних припадків і шкала «якість життя при епілепсії» (QOLIE-31) / Є. Г. Дубенко [и др.]. - С.105-107
Інші автори: Дубенко А. Є., Коваленко Д. П., Васильєва О. А.
Костик, М. М. Досвід використання левіцитаму в лікуванні тикозних розладів у дітей / М. М. Костик [и др.]. - С.107-109
Інші автори: Сковронська А. О., Бугель Л. В., Сковронська О. Н., Гомза О. С.
Мар’єнко, Л. Б. Особливості патоморфозу епілепсії з початком захворювання в дитячому і підлітковому віці / Л. Б. Мар’єнко. - С.109-113
Мостова, О. П. Застосування глибинної психотерапії (аналітичної) в комбінованому с АЕП лікуванні деяких видів епілепсій / О. П. Мостова. - С.113-115
Носов, С. Г. Синдром Ландау — Клеффнера: діагностика та лікування (Огляд літератури) / С. Г. Носов, Л. Б. Чудакова. - С.116-119
Сухоносова, О. Ю. Особливості показників та форм епілепсії у дітей різних вікових груп / О. Ю. Сухоносова. - С.120-122
Дубенко, А. Є. Ятрогенні причини неефективності лікування епілепсії / А. Є. Дубенко. - С.122-123
Євтушенко, С. К. Клінічна ефективність та вплив леветірацетаму (кеппри) на когнітивні функції у дітей шкільного віку з ідіопатичною генералізованою епілепсією / С. К. Євтушенко [и др.]. - С.123
Інші автори: Морозова Т. М., Омельяненко А. А., Морозова Г. В., Шестова О. П., Прохорова Л. М., Голубєва І. М.
Євтушенко, С. К. Прогресуючі форми епілептичних енцефалопатій у немовлят і дітей (труднощі діагностики та лікування) / С. К. Євтушенко [и др.]. - С.123-127
Інші автори: Омельяненко А. А., Шестова О. П., Морозова Т. М.
Завалко, Ю. М. Дислексія та дисграфія у дітей з епілепсією / Ю. М. Завалко [и др.]. - С.127-128
Інші автори: Задорожний В. З., Чудакова Л. Б., Хижняк А. А.
Завязкіна, Н. В. Особливості когнітивної сфери у дітей з дитячим церебральним паралічем, хворих на епілепсію / Н. В. Завязкіна, М. В. Устінова. - С.128
Лук’янцева, О. Ю. Зміни електричної активності головного мозку у дітей з енурезом / О. Ю. Лук’янцева. - С.128-129
Михайлов, Б. В. Психотерапевтичний супровід сім’ї із дитиною раннього віку, хворою на епілепсію / Б. В. Михайлов, Н. Г. Міхановська. - С.129-130
Мруг, О. Ф. Роль медико-психологічної реабілітації в лікуванні шизофренії / О. Ф. Мруг. - С.130
Надоненко, О. М. ЕЕГ-відеомоніторинг: іктальна ЕЕГ в діагностиці епілепсії / О. М. Надоненко [и др.]. - С.130-131
Інші автори: Мартинюк В. Ю., Ярмолюк Т. П., Майструк О. А.
Нечай, А. Ф. Роль ЕКГ при обстеженні дітей раннього віку з епілепсією та неепілептичними нападами / А. Ф. Нечай. - С.131-132
Омельяненко, А. А. Зміни зорових викликаних потенціалів, що пов’язані з подією, на образно-семантичні стимули у дітей з ідіопатичними фокальними епілепсіями при відсутності терапії антиконвульсантами / А. А. Омельяненко [и др.]. - С.132
Інші автори: Євтушенко С. К., Морозова Т. М., Шестова О. П., Морозова Г. В.
Померанцева, Т. І. Клініко-інструментальні характеристики нічних фокальних епілепсій / Т. І. Померанцева, О. В. Скоробогатова. - С.132-133
Статінова, О. А. Аномалії інтрацеребральних артерій як причина розвитку тяжкого церебрального ішемічного інсульту / О. А. Статінова, Ю. І. Коценко. - С.133-134
Терещенко, Л. П. Терапевтичні підходи до терапії епілепсії / Л. П. Терещенко. - С.134
Чуприков, А. П. Нейропсихіатричні проблеми дитячої епілепсії / А. П. Чуприков, Е. Г. Чуприкова. - С.134-135
Шестова, О. П. Особливості перебігу та терапевтичного «відгуку» епілептичного синдрому у дітей з генералізованими мальформаціями головного мозку / О. П. Шестова [и др.]. - С.135
Інші автори: Євтушенко С. К., Морозова Т. М., Омельяненко А. А., Прохорова Л. М., Голубєва І. М., Перепечаєнко Ю. М., Зима І. Є.
Зільберблат, Г. М. «Зелдокс — антипсихотик для розуму та тіла» — міф чи реальність? (Досвід застосування в ОПНМО) / Г. М. Зільберблат, О. А. Єршова, М. Є. Тімен. - С.136-143
Коростій, В. І. Досвід застосування небензодіазепінових анксіолітиків в комплексному лікуванні тривожних розладів при психосоматичних захворюваннях / В. І. Коростій. - С.144-148
Горанський, Ю. І. Уніфікований клінічний протокол медичної допомоги при епілепсії: Діагностика та лікування епілепсії у дорослих (Проект) / Ю. І. Горанський [и др.]. - С.149-156
Інші автори: Дубенко А. Є., Коростій В. І., Літовченко Т. А., Марута Н. О., Мар’єнко Л. Б., Міщенко Т. С., Чабан О. С.
Короткий виклад змін у DSM-5 порівняно з DSM-IV-TR. - С.157-161
Алфімов, П. В. Дофамінергічний дисбаланс, дизрегуляція салієнса і система винагороди при шизофренії: Огляд матеріалів XXI конгрессу Європейської психіатричної асоціації (6—9 квітня 2013 року, Ніцца, Франція) / П. В. Алфімов. - С.162-169
Павліченко, А. В. Проблеми класифікації в матеріалах XXI Європейського Конгресу з психіатрії / А. В. Павліченко, М. М. Денисенко, В. В. Чітлова. - С.170-175
Харченко, А. В. Інформація про XI Всеросійську школу молодих психіатрів / А. В. Харченко. - С.177-180
Єжова, В. О. Розвиток ідеї О. Ю. Щербака в реабілітації хворих із хворобами нервової системи. До 150-річчя з дня народження проф. А. Є. Щербака / В. О. Єжова [и др.]. - С.181-183
Інші автори: Царьов О. Ю., Куніцина Л. А., Словеснов С. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Спіріна, І. Д.
    Симуляційна освіта в психіатрії [Текст] = Simulative education in psychiatry / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 36-41


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Анотація: У статті доведено, що реформування системи освіти та впровадження автономії вищих навчальних закладів разом із сучасними вимогами до підготовки майбутніх лікарів примушують шукати нові форми та засоби освіти. З’ясовано, що важливим компонентом медичної освіти є клінічна діяльність студентів та набуття ними певних, зазначених у стандарті освіти, компетентностей. Перспективними та найбільш наближеними до реальних умов є засоби симуляційної освіти. Використання симуляційної освіти дозволяє, не зменшуючи ефективність освіти, зменшити можливі ризики для пацієнтів при навчанні студентів вищих медичних навчальних закладів. У статті досліджено, що завдяки симуляційним методам можливо у стандартних безпечних умовах у зручний час якісно сформувати потрібні компетентності, особливо при нетипових та нерозповсюджених патологіях. Наразі багато фахівців розуміє симуляційну освіту як використання певних тренажерів та манекенів, переважно для формування компетентностей надання невідкладної допомоги. Використання симуляційної освіти при вивченні дисципліни «Психіатрія, наркологія» обмежено використанням простих засобів, особливо через відсутність тренажерів та манекенів. Авто­ри статті пропонують у якості засобів симуляційної освіти розглядати як прості наочні засоби (клінічні задачі, кейси, в т. ч. відеокейси), рольові та ділові ігри, так і стандартизованих та симулятивних пацієнтів. Визначено, що використання різноманітних засобів симуляційної освіти вже розпочате в сучасних умовах реформування вищої медичної освіти. Найбільш ефективним у викладанні дисципліни «Психіатрія, наркологія» є використання симулятивного пацієнта. Для формування та оцінювання навичок з невідкладної допомоги можливе використання стандартизованого пацієнта
Дод.точки доступу:
Шорніков, А. В.
Фаузі, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Спіріна, І. Д.
    Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами [Текст] / І. Д. Спіріна, Є. С. Феденко // Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, № 3. - С. 87-90

Дод.точки доступу:
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Разумний, Р. В.
    Особливості психічного статусу хворих на негоспітальну пневмонію, сполучену з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу [Текст] / Р. В. Разумний, І. Д. Спіріна // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 1. - С. 68-75. - Библиогр.: с. 74-75


MeSH-головна:
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ПЕЧЕНИ ЖИРОВАЯ ДИСТРОФИЯ -- FATTY LIVER
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
Анотація: Метою дослідження було вивчення особливостей психічного статусу хворих на позашпитальну пневмонію (ВП), поєднану з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу. Під наглядом перебувало 165 хворих на ВП у віці 25-57 років. Усі пацієнти були поділені на дві репрезентативні групи: І група (68 хворих), у яких ВП була коморбідна зі стеатозом печінки (СП), ІІ група (96 пацієнтів) із відсутністю хронічної патології печінки. Для оцінки психологічного профілю особистості пацієнтів використовувався стандартизований багатофакторний метод дослідження особистості, а для оцінки рівня тривожності та депресивних станів застосовували відповідно шкалу Спілбергера-Ханіна та опитувальник Бека. Результати дослідження виявили у 66,2% хворих на ВП, коморбідну з СП, формування психоемоційних порушень у вигляді невротичної реакції на хворобу з переважанням іпохондричних, депресивних, істеричних проявів з високим рівнем психастенії, особистісної тривожності та переважанням реакцій скарг, фіксацію на власному стані з формуванням своєрідного модусу мислення та поведінки за типом "догляду в хворобу". Після завершення загальноприйнятого лікування хворих на ВП, поєднану із СП, у 42,7% пацієнтів зберігалися помірно виражені психоемоційні порушення. Таким чином, у комплексі лікувальних та реабілітаційних заходів у хворих на ВП, поєднану з СП, необхідно враховувати особливості психологічного профілю, у вигляді психоневротичної реакції на хворобу, з метою проведення оптимальних коригувальних заходів
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Особливості психічних і поведінкових розладів внаслідок вживання дизайнерських наркотиків серед молодого населення та проблеми ранньої діагностики (огляд літератури) [Текст] / І. Д. Спіріна [и др.] // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 2. - С. 14-20. - Библиогр.: с. 17-20


MeSH-головна:
НАРКОТИКИ -- NARCOTICS
ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ) -- DEPENDENCY (PSYCHOLOGY)
АНТИСОЦИАЛЬНЫЕ РАССТРОЙСТВА ЛИЧНОСТИ -- ANTISOCIAL PERSONALITY DISORDER
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Анотація: Проведено аналіз даних вітчизняної та зарубіжної літератури щодо динаміки наркотизації серед дітей та підлітків. Встановлено, що нині темпи зростання споживання психоактивних речовин неповнолітніми значно випереджають такі в дорослого населення. Також визначено, що здебільшого «доросла» наркоманія формується в підлітковому середовищі і тому підлітки є групою підвищеного ризику наркотизації. Крім того, постійно додаються нові види адикцій – неопіоїдні анальгетики, антидепресанти, аптечні препарати на основі лікарських рослин зі стимулюючими чи седативними властивостями, нові засоби парфумерії та побутової хімії, леткі органічні сполуки тощо. У зв'язку з цим у клінічній картині наркотичного сп'яніння відзначаються нові варіації афективних, психоорганічних та психосоматичних ефектів та ускладнень. В останні роки швидко завойовують «популярність» серед молоді та успішно просуваються маркетологами синтетичні канабіноїди. Вони входять до складу так званих дизайнерських наркотиків, що з'являються на ринках у вигляді солей для ванн, ароматизаторів, добрив для кімнатних рослин і курильних сумішей - спайсів. У публікаціях вітчизняних і зарубіжних авторів наводиться безліч доказів спроможності цих речовин не тільки викликати стан одурманювання, відчуженості, розслабленості, а й призводити до залежності від них з тяжкими наслідками для психіки та всього організму загалом. Таким чином, потужний антропогенний вплив, що ушкоджує дизайнерських наркотиків, демонструє конкретні сигнали загрози здоров'ю, демографії та економіці суспільства внаслідок їх вживання населенням
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Феденко, Є. С.
Шорніков, А. В.
Холопченко, О. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах [Текст] = Teaching process optimization of Psychiatry. Narcology discipline in modern conditions / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – аналіз методів та засобів навчання, направлених на оптимізацію викладання дисципліни “Психіатрія. Наркологія” на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”. Основна частина. Враховуючи розповсюдженість психічних розладів в Україні та світі, постала необхідність змінити ставлення у студентів медичних вузів до проблем, якими десятиліттями займалися лише лікарі-психіатри. Для підвищення якості освіти, інтересу до предмета, а також задля розвитку у студентів нестандартного, творчого мислення на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “ДМА” широко застосовуються такі завдання, як кросворди, кейси, в тому числі і відео­кейси, рольові ігри. Для оцінки ефективності запропонованих форм оцінки знань студентів було розроблено уніфікований опитувальник. Для виключення суб’єктивності при оцінці цих знань, а також для оптимізації і стандартизації роботи викладачів, введена багаторівнева система навчання і оцінювання, яка заснована на так званих “рівнях навчання” за В. П. Беспальком. Висновок. Постійне вдосконалення процесу викладання дозволяє поглиблювати знання майбутніх лікарів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Феденко, Є. С.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Наявність аутоантитіл до нейроспецифічних білків у сироватці хворих з різними формами шизофренії [Текст] / І. Д. Спіріна, Я. Є. Фєнєва, Ю. М. Бреславська // Медичні перспективи. - 1999. - Т. 4, № 2. - С. 46-47


MeSH-головна:
АУТОАНТИТЕЛА -- AUTOANTIBODIES (кровь)
БЕЛКИ КРОВИ -- BLOOD PROTEINS (химия)
ШИЗОФРЕНИЯ -- SCHIZOPHRENIA (кровь)
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Фєнєва, Я. Є.
Бреславська, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта
2018р. № 1
Зміст:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7
Інші автори: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15
Інші автори: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбела Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38
Інші автори: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42
Інші автори: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54
Інші автори: Шаповал О. А., Петрина В. О., Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57
Інші автори: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova. - С.62-67
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [et al.]. - С.68-71
Інші автори: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko M. V., Volchenko H. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74
Інші автори: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78
Інші автори: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90
Мєсоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мєсоєдова. - С.91-94
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-118
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University / O. G. Dudko. - С.125-128
Logoyda, L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133
Смольська, Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с. / Л. Ю. Смольська. - С.134-135
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140
Інші автори: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema. - С.141-145
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)