Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Спіріна, І. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Шевякова О. В., Рокутов С. В., Шустерман Т. Й.
Назва : Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками
Паралельн. назви :Regarding the problem of communicative competence in mastering the psychological knowledge by medical students
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 103-105 (Шифр МУ7/2016/1)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Назва : Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор
Паралельн. назви :Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 120-123 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
Анотація: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Український вісник психоневрології -2013р. т.21,N 3
Цікаві статті :
Марута Н. О. Пароксизмальні стани при невротичних розладах (клініко-психопатологічна структура та принципи терапії)/ Н. О. Марута, С. П. Колядко (стр.7-12)
Волошин-Гапонов І. К. Особливості біоелектричної активності головного мозку у пацієнтів з хворобою Вільсона — Коновалова/ І. К. Волошин-Гапонов (стр.13-17)
Гриб В. А. Якість життя хворих на цукровий діабет 2 типу, ускладнений поліневропатією/ В. А. Гриб (стр.17-19)
Дубенко О. Є. Рівень ангіотензину II і поліморфізм гена ангіотензинперетворюючого ферменту при гострому інсульті / О. Є. Дубенко, С. Л. Костюковський, Д. А. Красюк (стр.20-23)
Літвин Л. Застосування Епілепталу в лікуванні дебютів демієлінізуючих захворювань у дітей/ Л. Літвин (стр.24-26)
Літовченко Т. А. Комплексне лікування пацієнтів у ранньому відновному періоді ішемічного інсульту з використанням препарату нейромідин/ Т. А. Літовченко [и др.] (стр.27-30)
Щеглов В. І. Ендоваскулярне лікування аневризм великих та гігантських розмірів внутрішньої сонної артерії. Досвід 1976—2013 років/ В. І. Щеглов [и др.] (стр.31-35)
Абдряхімова Ц. Б. Якість життя осіб з непсихотичними психічними розладами внаслідок часткової втрати зору травматичного ґенезу/ Ц. Б. Абдряхімова (стр.36-40)
Абрамов В. А. Якісна оцінка адаптивних ресурсів особистості хворих на шизофренію/ В. А. Абрамов [и др.] (стр.40-46)
Габрель Р. Т. Особливості життєдіяльності партнерської пари, в якій один з осіб є ВІЛ-інфікованим/ Р. Т. Габрель (стр.47-50)
Гегешко В. В. Характерні особливості первинного алкогольного делірію/ В. В. Гегешко (стр.51-54)
Зінченко О. М. Клініко-психопатологічні особливості непсихотичних психічних розладів у жителів сільської місцевості/ О. М. Зінченко (стр.55-58)
Маркова М. В. Сексуальна аддикція: аналіз феномена/ М. В. Маркова (стр.59-64)
Михайлов Б. В. Аналіз соціально-психологічних факторів, що впливають на формування і розвиток депресивних реакцій аффективного та невротичного регістрів у студентів ВНЗ/ Б. В. Михайлов, І. Д. Вашкіте (стр.65-69)
Піонтковська О. В. Особливості дитячо-батьківських відносин у родині з онкологічно хворою дитиною/ О. В. Піонтковська (стр.70-73)
Пономарьов В. І. Дослідження буллінгу в контингенті підлітків регіонального соціального закладу для неповнолітніх/ В. І. Пономарьов (стр.74-78)
Сорока О. Г. Психокорекція органічних непсихотичних психічних розладів на стаціонарному етапі реабілітаційно-відновлювального лікування у шахтарів, які перенесли техногенні аварії/ О. Г. Сорока (стр.79-82)
Сосін І. К. Нові підходи до інтегрованого прогнозування рецидивів при алкогольній залежності/ І. К. Сосін, І. М. Сквіра (стр.83-86)
Спіріна І. Д. Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами/ І. Д. Спіріна, Є. С. Феденко (стр.87-90)
Чистікова О. І. Особливості психоемоційного стану працівників пожежної охорони в залежності від стажу роботи в умовах підвищеної небезпеки/ О. І. Чистікова (стр.91-95)
Чугай С. Д. Динаміка виразності алкогольної залежності у обстежених осіб протягом лікування антиконвульсантами (за результатами використання методики ADS)/ С. Д. Чугай (стр.96-101)
Шаповалов В. В. Організаційно-правові аспекти застосування нанотехнологій при обігу психоактивних лікарських засобів/ В. В. Шаповалов (стр.102-104)
МАТЕРІАЛИ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЕПІЛЕПТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ» 5—6 вересня 2013 р., м. Харків (стр.105-135)
Дубенко Є. Г. Трансформації епілептичних припадків і шкала «якість життя при епілепсії» (QOLIE-31)/ Є. Г. Дубенко [и др.] (стр.105-107)
Костик М. М. Досвід використання левіцитаму в лікуванні тикозних розладів у дітей/ М. М. Костик [и др.] (стр.107-109)
Мар’єнко Л. Б. Особливості патоморфозу епілепсії з початком захворювання в дитячому і підлітковому віці/ Л. Б. Мар’єнко (стр.109-113)
Мостова О. П. Застосування глибинної психотерапії (аналітичної) в комбінованому с АЕП лікуванні деяких видів епілепсій/ О. П. Мостова (стр.113-115)
Носов С. Г. Синдром Ландау — Клеффнера: діагностика та лікування (Огляд літератури)/ С. Г. Носов, Л. Б. Чудакова (стр.116-119)
Сухоносова О. Ю. Особливості показників та форм епілепсії у дітей різних вікових груп/ О. Ю. Сухоносова (стр.120-122)
Дубенко А. Є. Ятрогенні причини неефективності лікування епілепсії/ А. Є. Дубенко (стр.122-123)
Євтушенко С. К. Клінічна ефективність та вплив леветірацетаму (кеппри) на когнітивні функції у дітей шкільного віку з ідіопатичною генералізованою епілепсією/ С. К. Євтушенко [и др.] (стр.123)
Євтушенко С. К. Прогресуючі форми епілептичних енцефалопатій у немовлят і дітей (труднощі діагностики та лікування) / С. К. Євтушенко [и др.] (стр.123-127)
Завалко Ю. М. Дислексія та дисграфія у дітей з епілепсією/ Ю. М. Завалко [и др.] (стр.127-128)
Завязкіна Н. В. Особливості когнітивної сфери у дітей з дитячим церебральним паралічем, хворих на епілепсію/ Н. В. Завязкіна, М. В. Устінова (стр.128)
Лук’янцева О. Ю. Зміни електричної активності головного мозку у дітей з енурезом/ О. Ю. Лук’янцева (стр.128-129)
Михайлов Б. В. Психотерапевтичний супровід сім’ї із дитиною раннього віку, хворою на епілепсію/ Б. В. Михайлов, Н. Г. Міхановська (стр.129-130)
Мруг О. Ф. Роль медико-психологічної реабілітації в лікуванні шизофренії / О. Ф. Мруг (стр.130)
Надоненко О. М. ЕЕГ-відеомоніторинг: іктальна ЕЕГ в діагностиці епілепсії/ О. М. Надоненко [и др.] (стр.130-131)
Нечай А. Ф. Роль ЕКГ при обстеженні дітей раннього віку з епілепсією та неепілептичними нападами/ А. Ф. Нечай (стр.131-132)
Омельяненко А. А. Зміни зорових викликаних потенціалів, що пов’язані з подією, на образно-семантичні стимули у дітей з ідіопатичними фокальними епілепсіями при відсутності терапії антиконвульсантами/ А. А. Омельяненко [и др.] (стр.132)
Померанцева Т. І. Клініко-інструментальні характеристики нічних фокальних епілепсій/ Т. І. Померанцева, О. В. Скоробогатова (стр.132-133)
Статінова О. А. Аномалії інтрацеребральних артерій як причина розвитку тяжкого церебрального ішемічного інсульту/ О. А. Статінова, Ю. І. Коценко (стр.133-134)
Терещенко Л. П. Терапевтичні підходи до терапії епілепсії/ Л. П. Терещенко (стр.134)
Чуприков А. П. Нейропсихіатричні проблеми дитячої епілепсії/ А. П. Чуприков, Е. Г. Чуприкова (стр.134-135)
Шестова О. П. Особливості перебігу та терапевтичного «відгуку» епілептичного синдрому у дітей з генералізованими мальформаціями головного мозку/ О. П. Шестова [и др.] (стр.135)
Зільберблат Г. М. «Зелдокс — антипсихотик для розуму та тіла» — міф чи реальність? (Досвід застосування в ОПНМО)/ Г. М. Зільберблат, О. А. Єршова, М. Є. Тімен (стр.136-143)
Коростій В. І. Досвід застосування небензодіазепінових анксіолітиків в комплексному лікуванні тривожних розладів при психосоматичних захворюваннях/ В. І. Коростій (стр.144-148)
Горанський Ю. І. Уніфікований клінічний протокол медичної допомоги при епілепсії: Діагностика та лікування епілепсії у дорослих (Проект)/ Ю. І. Горанський [и др.] (стр.149-156)
Короткий виклад змін у DSM-5 порівняно з DSM-IV-TR (стр.157-161)
Алфімов П. В. Дофамінергічний дисбаланс, дизрегуляція салієнса і система винагороди при шизофренії: Огляд матеріалів XXI конгрессу Європейської психіатричної асоціації (6—9 квітня 2013 року, Ніцца, Франція)/ П. В. Алфімов (стр.162-169)
Павліченко А. В. Проблеми класифікації в матеріалах XXI Європейського Конгресу з психіатрії/ А. В. Павліченко, М. М. Денисенко, В. В. Чітлова (стр.170-175)
Харченко А. В. Інформація про XI Всеросійську школу молодих психіатрів/ А. В. Харченко (стр.177-180)
Єжова В. О. Розвиток ідеї О. Ю. Щербака в реабілітації хворих із хворобами нервової системи. До 150-річчя з дня народження проф. А. Є. Щербака/ В. О. Єжова [и др.] (стр.181-183)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Фаузі Є. С.
Назва : Симуляційна освіта в психіатрії
Паралельн. назви :Simulative education in psychiatry
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 36-41 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Анотація: У статті доведено, що реформування системи освіти та впровадження автономії вищих навчальних закладів разом із сучасними вимогами до підготовки майбутніх лікарів примушують шукати нові форми та засоби освіти. З’ясовано, що важливим компонентом медичної освіти є клінічна діяльність студентів та набуття ними певних, зазначених у стандарті освіти, компетентностей. Перспективними та найбільш наближеними до реальних умов є засоби симуляційної освіти. Використання симуляційної освіти дозволяє, не зменшуючи ефективність освіти, зменшити можливі ризики для пацієнтів при навчанні студентів вищих медичних навчальних закладів. У статті досліджено, що завдяки симуляційним методам можливо у стандартних безпечних умовах у зручний час якісно сформувати потрібні компетентності, особливо при нетипових та нерозповсюджених патологіях. Наразі багато фахівців розуміє симуляційну освіту як використання певних тренажерів та манекенів, переважно для формування компетентностей надання невідкладної допомоги. Використання симуляційної освіти при вивченні дисципліни «Психіатрія, наркологія» обмежено використанням простих засобів, особливо через відсутність тренажерів та манекенів. Авто­ри статті пропонують у якості засобів симуляційної освіти розглядати як прості наочні засоби (клінічні задачі, кейси, в т. ч. відеокейси), рольові та ділові ігри, так і стандартизованих та симулятивних пацієнтів. Визначено, що використання різноманітних засобів симуляційної освіти вже розпочате в сучасних умовах реформування вищої медичної освіти. Найбільш ефективним у викладанні дисципліни «Психіатрія, наркологія» є використання симулятивного пацієнта. Для формування та оцінювання навичок з невідкладної допомоги можливе використання стандартизованого пацієнта
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Феденко Є. С.
Назва : Рівень алекситимії та індивідуальний профіль особистості у хворих на коксартроз з пограничними психічними розладами
Місце публікування : Український вісник психоневрології. - 2013. - Т. 21, № 3. - С. 87-90 (Шифр УУ5/2013/21/3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Разумний Р. В., Спіріна І. Д.
Назва : Особливості психічного статусу хворих на негоспітальну пневмонію, сполучену з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2017. - Т. 22, № 1. - С. 68-75 (Шифр МУ10/2017/22/1)
Примітки : Библиогр.: с. 74-75
MeSH-головна: ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ПЕЧЕНИ ЖИРОВАЯ ДИСТРОФИЯ -- FATTY LIVER
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
Анотація: Метою дослідження було вивчення особливостей психічного статусу хворих на позашпитальну пневмонію (ВП), поєднану з хронічною патологією гепатобіліарної системи невірусного генезу. Під наглядом перебувало 165 хворих на ВП у віці 25-57 років. Усі пацієнти були поділені на дві репрезентативні групи: І група (68 хворих), у яких ВП була коморбідна зі стеатозом печінки (СП), ІІ група (96 пацієнтів) із відсутністю хронічної патології печінки. Для оцінки психологічного профілю особистості пацієнтів використовувався стандартизований багатофакторний метод дослідження особистості, а для оцінки рівня тривожності та депресивних станів застосовували відповідно шкалу Спілбергера-Ханіна та опитувальник Бека. Результати дослідження виявили у 66,2% хворих на ВП, коморбідну з СП, формування психоемоційних порушень у вигляді невротичної реакції на хворобу з переважанням іпохондричних, депресивних, істеричних проявів з високим рівнем психастенії, особистісної тривожності та переважанням реакцій скарг, фіксацію на власному стані з формуванням своєрідного модусу мислення та поведінки за типом "догляду в хворобу". Після завершення загальноприйнятого лікування хворих на ВП, поєднану із СП, у 42,7% пацієнтів зберігалися помірно виражені психоемоційні порушення. Таким чином, у комплексі лікувальних та реабілітаційних заходів у хворих на ВП, поєднану з СП, необхідно враховувати особливості психологічного профілю, у вигляді психоневротичної реакції на хворобу, з метою проведення оптимальних коригувальних заходів
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Холопченко О. Е.
Назва : Особливості психічних і поведінкових розладів внаслідок вживання дизайнерських наркотиків серед молодого населення та проблеми ранньої діагностики (огляд літератури)
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2017. - Т. 22, № 2. - С. 14-20 (Шифр МУ10/2017/22/2)
Примітки : Библиогр.: с. 17-20
MeSH-головна: НАРКОТИКИ -- NARCOTICS
ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ) -- DEPENDENCY (PSYCHOLOGY)
АНТИСОЦИАЛЬНЫЕ РАССТРОЙСТВА ЛИЧНОСТИ -- ANTISOCIAL PERSONALITY DISORDER
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Анотація: Проведено аналіз даних вітчизняної та зарубіжної літератури щодо динаміки наркотизації серед дітей та підлітків. Встановлено, що нині темпи зростання споживання психоактивних речовин неповнолітніми значно випереджають такі в дорослого населення. Також визначено, що здебільшого «доросла» наркоманія формується в підлітковому середовищі і тому підлітки є групою підвищеного ризику наркотизації. Крім того, постійно додаються нові види адикцій – неопіоїдні анальгетики, антидепресанти, аптечні препарати на основі лікарських рослин зі стимулюючими чи седативними властивостями, нові засоби парфумерії та побутової хімії, леткі органічні сполуки тощо. У зв'язку з цим у клінічній картині наркотичного сп'яніння відзначаються нові варіації афективних, психоорганічних та психосоматичних ефектів та ускладнень. В останні роки швидко завойовують «популярність» серед молоді та успішно просуваються маркетологами синтетичні канабіноїди. Вони входять до складу так званих дизайнерських наркотиків, що з'являються на ринках у вигляді солей для ванн, ароматизаторів, добрив для кімнатних рослин і курильних сумішей - спайсів. У публікаціях вітчизняних і зарубіжних авторів наводиться безліч доказів спроможності цих речовин не тільки викликати стан одурманювання, відчуженості, розслабленості, а й призводити до залежності від них з тяжкими наслідками для психіки та всього організму загалом. Таким чином, потужний антропогенний вплив, що ушкоджує дизайнерських наркотиків, демонструє конкретні сигнали загрози здоров'ю, демографії та економіці суспільства внаслідок їх вживання населенням
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Назва : Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах
Паралельн. назви :Teaching process optimization of Psychiatry. Narcology discipline in modern conditions
Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 178-181 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи – аналіз методів та засобів навчання, направлених на оптимізацію викладання дисципліни “Психіатрія. Наркологія” на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”. Основна частина. Враховуючи розповсюдженість психічних розладів в Україні та світі, постала необхідність змінити ставлення у студентів медичних вузів до проблем, якими десятиліттями займалися лише лікарі-психіатри. Для підвищення якості освіти, інтересу до предмета, а також задля розвитку у студентів нестандартного, творчого мислення на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “ДМА” широко застосовуються такі завдання, як кросворди, кейси, в тому числі і відео­кейси, рольові ігри. Для оцінки ефективності запропонованих форм оцінки знань студентів було розроблено уніфікований опитувальник. Для виключення суб’єктивності при оцінці цих знань, а також для оптимізації і стандартизації роботи викладачів, введена багаторівнева система навчання і оцінювання, яка заснована на так званих “рівнях навчання” за В. П. Беспальком. Висновок. Постійне вдосконалення процесу викладання дозволяє поглиблювати знання майбутніх лікарів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Фєнєва Я. Є., Бреславська Ю. М.
Назва : Наявність аутоантитіл до нейроспецифічних білків у сироватці хворих з різними формами шизофренії
Місце публікування : Медичні перспективи. - Дніпропетровськ, 1999. - Т. 4, № 2. - С. 46-47 (Шифр МУ10/1999/2)
MeSH-головна: АУТОАНТИТЕЛА -- AUTOANTIBODIES
БЕЛКИ КРОВИ -- BLOOD PROTEINS
ШИЗОФРЕНИЯ -- SCHIZOPHRENIA
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мєсоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мєсоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-118)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University/ O. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Смольська Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с./ Л. Ю. Смольська (стр.134-135)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema (стр.141-145)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)