Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Стеченко, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10
1.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Губський Ю. І., Задоріна О. В., Ягупова А. С., Сударикова Л. Г., Стеченко О. В.
Назва : Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 38-40 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Биохимия-- методы-- обуч
Химия фармацевтическая-- методы-- обуч
Химия органическая-- методы-- обуч
Образования технология-- методы
Конференции
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична хімія -2012р. т.14,N 2
Цікаві статті :
Федорчук О. Г. Імуногенні властивості високопатогенного варіанта карциноми легені Льюїс: зв’язок з метастатичним потенціалом/ О. Г. Федорчук (стр.5-10)
Максимович Я. С. Експресія ізоформ синтази оксиду азоту за умов розвитку та загоєння стресіндукованих уражень слизової оболонки шлунка щурів/ Я. С. Максимович [и др.] (стр.11-17)
Воронкова Ю. С. Характеристика анемічного та гіпоглікемічного стану крові при розвитку карциноми герената застосуванні цисплатинуікластерних сполук ренію при різних формах введення/ Ю. С. Воронкова, О. Д. Скорик, Н. І. Штємєнко (стр.18-24)
Пясковська О. М. Антианпогенна дія циклофосфану відносно метастазуючих експериментальних пухлин/ О. М. Пясковська (стр.25-29)
Поляков В. В. Особливості обміну сполучної тканини в дітей із бронхіальною астмою та рецидивним обструктивним бронхітом/ В. В. Поляков, Г. С. Сенаторова (стр.30-34)
Голік М. Ю. Синтез та діуретична дія алкіламідів 4- гідрокси-2-оксо-1,2,5,6,7,8-гексапдрохінолін-3-карбонової кислоти/ М. Ю. Голік [и др.] (стр.35-38)
Шлюсар О. І. Кількісне визначення трифлюоперазину в лікарських препаратах методом спектрофлуориметрії у вигляді S-оксиду/ О. І. Шлюсар, М. Є. Блажеєвський, Д. І. Александрова (стр.39-43)
Сусла О. Б. Особливості порушень мінерального метаболізму у хворих із кальцинозом клапанів серця на додіалізному та діалізному етапах хронічної хвороби нирок/ О. Б. Сусла (стр.44-48)
Олещук О. М. Прооксидантно-антиоксидантний баланс у печінці щурів при її ішемії-реперфузії за присутності модуляторів синтезу оксиду азоту/ О. М. Олещук (стр.49-53)
Яковлєва Л. В. Дослідження імунотропних властивостей препарату ехінацеї пурпурової у формі желе/ Л. В. Яковлєва, О. Д. Немятих, О. Ю. Кошова (стр.54-58)
Філіпцова К. А. Фізико-хімічні властивості карбоксипептидази а злоякісного новоутворення молочної залози/ К Α. Філіпцова, І. Л. Вовчук (стр.59-63)
Щерба В. В. Патогенетичні особливості перебігу пародонтиту на фоні хронічного гепатиту/ В. В. Щерба, Μ. Μ. Корда (стр.64-68)
Іскра Р. Я. Білковий обмін у вагітних щурів за дії цитрату нанохрому/ Р. Я. Іскра (стр.69-71)
Йолтухівський М. М. Дослідження процесів метилування, транссульфування та утворення гідроген сульфіду в нирках щурів за умов цисплатиновоі нефропатії/ М. Μ. Йолтухівський (стр.72-77)
Доцюк Л. Г. Інтраренальні механізми регуляції циркадіанного ритму функції нирок/ Л. Г. Доцюк, І. Г. Кушнір, Т. М. Бойчук (стр.78-81)
Петрух Л. І. Взаємодія флуоренів з основними компонентами молока/ Л. І. Петрух [и др.] (стр.82-86)
Пацкань Л. О. Вплив парацетамолу на активність процесів ліпопероксидації і стан антиоксидантної системи щурів на тлі тривалого застосування нітритів/ Л. О. Пацкань, І. М. Кліщ (стр.87-91)
Вербіловський Я. П. Визначення ловастатину в плазмі крові методом високоефективної рідинної хроматографії/ Я. П. Вербіловський, О. В. Ільченко (стр.92-95)
Цимбалюк А. В. Антитоксичний феномен кріоліофілізованого ксенодермального субстрату/ А. В. Цимбалюк (стр.96-98)
Марущак М. І. Метаболічні порушення у щурів з гострим ураженням легень/ М. І. Марущак (стр.99-103)
Ісаєв С. Г. Синтез, будова та біологічна активність нітро- та хлорзаміщених 9-(р,-іліден)гідразиноакридинів/ С. Г. Ісаєв [и др.] (стр.104-107)
Загайко А. Л. Вплив субстанції "Полікатехін" на вміст гіалуронової кислоти у шкірі щурів та проліферативну активність фібробластів/ А. Л. Загайко [и др.] (стр.108-111)
Ніженковська І. В. Біоорганічна та біологічна хімія на медико-психологічному факультеті: стан викладання та перспективи/ І. В. Ніженковська [и др.] (стр.112-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ніженковська І. В., Стеченко О. В., Ягупова А. С., Яніцька Л. В.
Назва : Біоорганічна та біологічна хімія на медико-психологічному факультеті: стан викладання та перспективи
Місце публікування : Медична хімія. - 2012. - Т. 14, № 2. - С. 112-115 (Шифр МУ8/2012/14/2)
Предметні рубрики: Химия органическая-- обуч
Высшая школа. Болонский процесс
Образование медицинское-- методы-- организ-- тенденции
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль (стр.5-123)
Григоровська С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.6-9)
Григоровська С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.10-12)
Карпінська Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки/ Л. Г. Карпінська [и др.] (стр.22-28)
П’ятницький Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.29-35)
Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/ О. П. Волосовець (стр.36-39)
П’ятницький Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.40-49)
П’ятницький Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.50-53)
Корда М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ М. М. Корда [и др.] (стр.54-57)
Barg Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/ Barg Wojciech (стр.58-59)
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/ К. М. Амосова [и др.] (стр.60-63)
Мороз В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”/ В. М. Мороз [и др.] (стр.64-68)
Вороненко Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.69-72)
Запорожан В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.73-76)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.77-81)
Думанський Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.82-84)
Лісовий В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.85-89)
Колесник Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.90-92)
Ждан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік/ В. М. Ждан [и др.] (стр.93-97)
Дзяк Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.98-101)
Рожко М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків/ М. М. Рожко [и др.] (стр.102-106)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”/ В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь (стр.107-109)
Зіменковський Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.110-112)
Іоффе І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов (стр.113-116)
Хвисюк О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.117-119)
Никоненко О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.120-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амосова К. М., Стеченко О. В., Васильєва І. В., Ковалішин К. С., Захарченко М. В.
Назва : Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця
Паралельн. назви :Scientific and methodological guidance of organization and control oVer students’ self learning in Bohomolets national medical university
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 60-63 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено результати аналізу якості організації самостійної роботи студентів та її методичного забезпечення з клінічних дисциплін на медичних факультетах Національного медичного університету імені О. О. Богомольця як важ¬ливого компонента у системі ефективного управління підготовкою фахівців. Описано основні аспекти функціонування внутрішньовузівської системи управління якістю освіти у визначенні та реалізації науково обґрунтованих підходів до удосконалення організації самостійної роботи студентів
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеченко О. В.
Назва : Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця
Паралельн. назви :The problem of academic honesty in educational process and science: O. O. Bohomolets National medical university experience
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 93-98 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
Анотація: У статті проаналізовано досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця з розробки та впровадження Положення про академічну чесність як важливого документа в рамках функціонування внутрішньовузівської системи управління якістю освіти. Наведено результати аналізу анонімного анкетування 412 респондентів щодо рівня академічної культури та розповсюдження академічного шахрайства в різних формах. Виявлено, що 55 % студентів Університету самостійно складають підсумковий контроль з дисциплін навчального плану, в той час як визнали несамостійність у складанні сесії 16 % респондентів. Визначено важливість трансформації академічної культури науково- педагогічних працівників та студентів для забезпечення успішності євроінтеграційних змін освітнього процесу в країні
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Клінічна та експериментальна патологія -2016р. т.15,N 2 (ч.2)
Цікаві статті :
Бадюк М. І. Проблеми впровадження системи якості медичної допомоги в закладах охорони здоров’я Міністерства оборони України/ М. І. Бадюк, О. О. Микита (стр.3-6)
Антонюк О. П. Фізіологічна атрезія - закономірний етап розвитку травної системи людини/ О. П. Антонюк (стр.7-12)
Бевзо В. В. Дослідження токсодинаміки глутамату натрію на організм щурів за умов тривалого його введення/ В. В. Бевзо (стр.13-16)
Бідзіля П. П. Зміни лабораторних показників у чоловіків із хронічною серцевою недостатністю в залежності від індексу маси тіла/ П. П. Бідзіля (стр.17-21)
Град А. О. Морфологічна характеристика гемосудин жувальних м’язів при цукровому діабеті/ А. О. Град, О. Я. Жураківська (стр.22-25)
Григор’єва Н. П. Кореляційні зв’язки показників системи антиоксидантного захисту нирок щурів/ Н. П. Григор’єва, І. В. Лопушинська (стр.26-28)
Єфременкова Л. Н. Ефективність комплексного лікування на якість життя та перебіг остеоартрозу колінних суглобів при метаболічному синдромі/ Л. Н. Єфременкова (стр.29-32)
Кравчук С. Ю. Оптимізація використання методів комп’ютерної томографії/ С. Ю. Кравчук, В. В. Куфтяк (стр.33-36)
Левицька С. А. Ефективність і безпечність використання електрокоагуляції при тонзилектомії в дітей/ С. А. Левицька (стр.37-39)
Лойтра А. О. Топографічні відношення нервів рухового апарату ока та очного нерва в ділянці верхньої очноямкової щілини впродовж пренатального періоду онтогенезу людини/ А. О. Лойтра, А. А. Шкробанець (стр.40-42)
Луканьова С. М. Розвиток фатерового сосочка та сфінктера ОДДІ в ранньому онтогенезі людини/ С. М. Луканьова, С. С. Малайко (стр.43-45)
Маринчина І. М. Стан ендокринної функції фетоплацентарного комплексу при плацентарній дисфункції/ І. М. Маринчина, В. А. Гайдуков (стр.46-48)
Микулець Т. І. Структурна перебудова секреторних передсердних кардіоміоцитів на 28-му добу стрептозотоцинового цукрового діабету/ Т. І. Микулець, О. Я. Жураківська (стр.49-52)
Панасюк Я. В. Використання комбінації наноаквахелатів металів у наночастинок ловастатину для стимуляції репаративного остеогенезу в щурів/ Я. В. Панасюк, К. С. Волков, М. М. Корда (стр.53-59)
Печеряга С. В. Особливості гормональних змін фетоплацентарного комплексу у вагітних із аномальною плацентацією в ранні терміни гестації/ С. В. Печеряга (стр.60-61)
Прокопів О. В. Прогнозування розвитку флегмонозних уражень шкіри та підлеглих м’яких тканин при вітряній віспі у дітей/ О. В. Прокопів, Н. М. Прикуда (стр.62-66)
Ризничук М. О. Поширеність гіпоспадії у новонароджених Північної Буковини/ М. О. Ризничук, І. В. Ластівка, Т. В. Хмара (стр.67-69)
Романюк А. М. Морфологічні перебудови гіпофізарно-надниркової системи статевозрілих щурів в умовах реадаптації після експериментальної позаклітинної дегідратації легкого ступеня/ А. М. Романюк [та ін.] (стр.70-73)
Сіцінська І. О. Вплив пробіотиків, що містять бактерії роду Bifidobacterium та Lactobacillus на стан цитокінової ланки гемостазу у залежності від цитотоксичності штамів H. Pylori у хворих на пептичну виразку шлунка та дванадцятипалої кишки у поєднанні з артеріальною гіпертензією і цукровим діабетом типу 2/ І. О. Сіцінська (стр.74-76)
Степанчук В. В. Онтогенетичні особливості циркадіанних хроноритмів функціональної активності надниркових залоз за умов дії кадмію хлориду/ В. В. Степанчук (стр.77-79)
Трихліб В. І. Захворюваність на гострі інфекції верхніх дихальних шляхів множинної або невизначеної локалізації у цивільного населення та військовослужбовців у Києві та Київській області/ В. І. Трихліб [и др.] (стр.80-86)
Черкасова Л. А. Результати ультразвукового дослідження матки в різні фази менструального циклу здорових міських дівчат Поділля різних соматотипів/ Л. А. Черкасова, М. М. Ткаченко (стр.87-88)
Яворенко К. Ю. Аналіз адвентивного компонента рудеральної фракції флори Буковинського Передкарпаття/ К. Ю. Яворенко (стр.89-90)
Товкач Ю. В. Оперативні доступи при хірургічному лікуванні раку стравоходу/ Ю. В. Товкач, Л. Д. Назарук (стр.91-93)
Устименко О. С. Морфофункціональні зміни селезінки в щурів внаслідок дії патогенних факторів різного генезу/ О. С. Устименко, Р. М. Матківська (стр.94-96)
Сидорчук А. С. "Амоксиклав"-індуковані медикаментозні реакції в клініці інфекційних хвороб: опис клінічних випадків/ А. С. Сидорчук [та ін.] (стр.97-99)
Гаїна Н. І. Організація самостійної роботи у вищому медичному навчальному закладі/ Н. І. Гаїна [та ін.] (стр.100-101)
Луканьова С. М. Психолого-педагогічні аспекти формування культури здоров’язбереження у студентів ВНЗ в умовах комп’ютеризації навчання/ С. М. Луканьова, М. Д. Лютик (стр.102-103)
Остапюк Л. І. Удосконалення освітнього процесу в університеті з врахуванням сучасної парадигми вищої освіти/ Л. І. Остапюк, І. О. Тимошенко, А. О. Савичук (стр.104-107)
Стеченко О. В. Оптимізація організації навчального процесу на кафедрах університету як важлива складова внутрішньовузівської системи управління якістю/ О. В. Стеченко, Л. І. Остапюк (стр.108-111)
Холодкова О. Л. Тьюторство - як складова системи підготовки викладача анатомії людини/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.112-114)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеченко О. В., Остапюк Л. І.
Назва : Оптимізація організації навчального процесу на кафедрах університету як важлива складова внутрішньовузівської системи управління якістю
Місце публікування : Клініч. та експерим. патологія. - Чернівці, 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 108-111 (Шифр КУ27/2016/15/2 (ч.2))
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Анотація: У статті описано основні аспекти впровадження і функціонування в Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця системи управління якістю освіти (СУЯ) за міжнародним стандартом ISO 9001:2008, проаналізовано її вплив на систематизацію та удосконалення документів кафедри, які регламентують, підтверджують виконання процесів та направленні на їх удосконалення. Описана система оцінювання якості педагогічної, навчально-методичної діяльності науково-педагогічного працівника як складова рейтингу. Приведений досвід Університету з упровадження нових елективних курсів "Основи наукових досліджень", "Розвиток клінічного мислення на основі ситуаційних завдань". Визначенні подальші завдання з удосконалення СУЯ в Університеті оптимізації освітнього процесу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)