Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Суременко, М. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


   
    Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання [Текст] = Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Анотація: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Литвин, К. Ю.
Шевельова, О. В.
Суременко, М. С.
Волікова, О. О.
Дядик, В. П.
Чикаренко, З. О.
Чергінець, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Шевченко, О. П.
    Ефективність застосування глутаргіну у комплексному лікуванні хворих на цирози печінки [Текст] / О. П. Шевченко, М. С. Суременко, Г. С. Біла-Попович // Науковий вісник Ужгородського університету. - 2009. - № 36. - С. 35-37

Дод.точки доступу:
Суременко, М. С.
Біла-Попович, Г. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Використання бупренорфіну у наркозалежних хворих на вірусні гепатити [Текст] / Г. С. Біла-Попович [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2007. - № 4. - С. 17-19

Рубрики: Гепатит вирусный человека--лек тер

   Бупренорфин--тер прим


   Наркомания--патолог


   Абстинентный синдром--патолог


Дод.точки доступу:
Біла-Попович, Г. С.
Суременко, М. С.
Рокутов, С. В.
Дубовик, В. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Патогістологічна картина печінки при вірусних гепатитах у наркоспоживачів [Текст] / Г. С. Біла-Попович [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2008. - № 1. - С. 55-58

Рубрики: Гепатит вирусный человека--патолог--смертн

   Печень--действ преп--патолог


   Наркомания--патолог--смертн


Дод.точки доступу:
Біла-Попович, Г. С.
Суременко, М. С.
Гайдар, Ю. А.
Магай, О. М.
Мамедов, Ш. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Суременко, М. С.
    Клініко-діагностичне значення активності протеолітичних процесів при гострих і хронічних вірусних гепатитах і цирозах печінки [Текст] / М. С. Суременко, О. П. Шевченко // Інфекційні хвороби. - 2011. - № 2. - С. 30-34

Рубрики: Гепатит вирусный человека--диагн

   Циррозы печени--диагн


   Гиалуроновая кислота


   Фибронектины


Дод.точки доступу:
Шевченко, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад [Текст] = Innovative teaching methods for the training of professionally oriented olympiad participants / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.
Будаєва, І. В.
Литвин, К. Ю.
Суременко, М. С.
Гайдук, Т. А.
Якуніна, О. М.
Дядик, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Рівень сироваткового бета-2-мікроглобуліну і його зв’язок з імунологічними та гематологічними показниками при прогресуванні ВІЛ-інфекції / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2017. - N 3. - С. 18-23


MeSH-головна:
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (иммунология, кровь, патофизиология)
БЕТА 2-МИКРОГЛОБУЛИН -- BETA 2-MICROGLOBULIN (кровь, метаболизм)
Анотація: Підвищення вмісту ?2-мікроглобуліну відбувається паралельно зі зростанням ШОЕ та зменшенням кількості тромбоцитів й відповідає розвитку імуносупресії. Комплексне використання означених показників може бути основою предикторної моделі для визначення прогресування ВІЛ-інфекції в періоді між імунологічними дослідженнями.
Повышение содержания ?2-микроглобулина происходит параллельно с ростом СОЭ и уменьшением количества тромбоцитов и соответствует развитию иммуносупрессии. Комплексное использование указанных показателей может служить основанием предикторной модели для определения прогрессирования ВИЧ-инфекции в периоде между иммунологическими исследованиями.
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Литвин, К. Ю.
Волікова, О. О.
Губар, І. О.
Суременко, М. С.
Кушнєрова, О. А.
Шевельова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Суременко, М. С.
    Не переконали [Текст] / М. С. Суременко // Інфекційні хвороби. - 2012. - № 4. - С. 108-109

Рубрики: Микробиология

   Микробиотики


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Клініко-патогенетичне значення а1-кислого глікопротеїну при гострих, хронічних вірусних гепатитах та цирозах печінки [Текст] / К. Ю. Литвин, М. С. Суременко, Н. І. Стеклєньова // Інфекційні хвороби : Наук.- практ. журн. - 2006. - № 3. - С. 21-23.

Рубрики: Гликопротеины--кровь

   Гепатит вирусный человека


   Гепатит хронический


   Циррозы печени


Дод.точки доступу:
Литвин, К. Ю.
Суременко, М. С.
Стеклєньова, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Суременко, М. С.
    Патогенетична роль макрофагів і нейтрофілів при вірусному гепатиті на тлі токсичних уражень печінки [Текст] / М. С. Суременко // Інфекційні хвороби. - 2000. - № 1. - С. 65-70


MeSH-головна:
НЕЙТРОФИЛОВ АКТИВАЦИЯ -- NEUTROPHIL ACTIVATION (иммунология)
МАКРОФАГОВ АКТИВАЦИЯ -- MACROPHAGE ACTIVATION (генетика)
ГЕПАТИТ ВИРУСНЫЙ ЧЕЛОВЕКА -- HEPATITIS, VIRAL, HUMAN (кровь, патофизиология, этиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)