Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Филипюк, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Штрімайтіс О. В., Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В.
Назва : Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу
Паралельн. назви :The importance of using electronic educational resource for quality educational process
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 47-50 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті здійснено аналіз структури електронного освітнього ресурсу як інноваційної технології освітнього процесу та ефективності його використання в КЗВО «Рівненська медична академія». У результаті дослідження встановлено високу ефективність та продуктивність освітнього процесу із застосуванням електрон­ного освітнього ресурсу. Визначено переваги підготовки студентів до підсумкового тестового контролю з використанням електронного освітнього ресурсу, що доведені вищими показниками якісної успішності здобувачів освіти. Залежно від дисципліни показник якісної успішності студентів був вищий на 16–18 %. Структура електронного освітнього ресурсу КЗВО «Рівненська медична академія» представлена у зручній та гнучкій формі, що забезпечує оперативний доступ до інформації, високу оперативність оновлення матеріалів шляхом безперервного впровадження інновацій викладачами та безперешкодного завантаження оновлених матеріалів. Студенти відмічають високу доступність інтерфейсу та інформації навчально-методичних помічників. Електронний освітній ресурс, розміщений у локальній мережі вищого навчального закладу, дозволяє забезпечити здобувачів освіти необхідною інформацією, підвищує рівень та якість освітніх послуг
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Бондарчук В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.] (стр.6-13)
Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/ І. І. Ворона, Т. В. Саварин (стр.14-18)
Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/ М. Р. Демянчук (стр.19-23)
Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/ І. Я. Заліпська (стр.24-27)
Мисула І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.28-30)
Прокопченко О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org/ О. Є. Прокопченко [та ін.] (стр.31-34)
Щербатюк Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії/ Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз (стр.35-38)
Kolodnytska O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students/ O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк (стр.39-43)
Logoyda L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education/ L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда (стр.44-51)
Бількевич Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей/ Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко (стр.52-57)
Вакуленко Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.58-61)
Вакуленко Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.62-65)
Клименко А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/ А. В. Клименко [та ін.] (стр.66-74)
Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/ Т. П. Мельник (стр.75-78)
Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/ О. І. Новіцька (стр.79-84)
Пасєчко Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/ Н. В. Пасєчко [та ін.] (стр.85-90)
Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/ О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач (стр.91-95)
Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/ А. В. Фастівець (стр.96-102)
Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/ Л. П. Шеремета (стр.103-107)
Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/ Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.108-112)
Богданова Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам/ Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко (стр.113-118)
Кушинська М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.119-122)
Мельничук І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті/ І. М. Мельничук (стр.123-127)
Рамбу Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення/ Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.128-134)
Филипюк О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта/ О. М. Филипюк [та ін.] (стр.135-138)
Христенко О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст/ О. М. Христенко (стр.139-143)
Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/ K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona (стр.144-149)
Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/ M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir (стр.150-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Штрімайтіс О. В., Сабадишин Р. О.
Назва : «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта
Паралельн. назви :“Pharmacy of happiness” – a charity event with the professional and moral-ethical direction by the student pharmacist
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 135-138 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: У статті проаналізовано продуктивність роботи професійно-зорієнтованого благодійного заходу «АПТЕКА ЩАСТЯ» для формування професійної компетентності студентів спеціальності «Фармація». Розробили методологію та принцип роботи «АПТЕКИ ЩАСТЯ» як професійно-зорієнтованої структури. Задекларували асортимент та анотації до «чудодійних» ліків. Залучили студентство до формування асортименту, пакування «чарівних пігулок», а пізніше і до їх реалізації. Вартість «цікавинок» не обмежувалася, всі кошти за реалізовані препарати збирали у спеціальні скриньки та були передані з благодійною метою. «АПТЕКА ЩАСТЯ» – благодійний захід професійно-зорієнтованого спрямування. Має на меті сформувати стійкі моральні якості майбутнього фармацевтичного працівника: людяність, доброту, милосердя, відповідальність, порядність та доброчинність. Тому повномасштабне залучення студентів до проведення подібних виховних заходів формує соціально активні та творчі особистості, які поєднують у собі високі моральні й етичні принципи та професійну компетентністьThe article analyzes the performance of the professional-oriented charity event “PHARMACY OF HAPPINESS” for the formation of the professional competence of students with the specialty “Pharmacy”. The methodology and principle of the “PHARMACY OF HAPPINESS” was developed as a professionally-oriented structure. The assortment and annotations for “miraculous” drugs were announced. Students were attracted to the formation of assortment, packaging of “magic pills” and later to their realization. The cost of “interesting things” was not limited, all the funds for the realized drugs were collected in special boxes and were donated for charitable purposes. “PHARMACY OF HAPPINESS” is a charity event of a professional orientation. With the goal of forming the steady moral qualities of the future pharmaceutical worker: humanity, kindness, mercy, responsibility, decency and charity. Therefore, full-scale involvement of students in conducting such educational activities forms socially active and creative individuals, who combine high moral and ethical principles and professional competence
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Соціальна фармація в охороні здоров’я -2021р. т.7,N 4
Цікаві статті :
Kutova О. V. Сonstruction of regression models for developing the technology to obtain tablets based on medicinal ginger/ О. V. Kutova [et al.] (стр.3-13)
Ярема І. О. Особливості проведення об’єктивного структурованого практичного іспиту з дисципліни «Технологія ліків»/ І. О. Ярема [та ін.] (стр.14-23)
Романько Т. А. Аналіз регіонального розподілу державних фінансових ресурсів для здійснення протитуберкульозних заходів/ Т. А. Романько [та ін.] (стр.24-35)
Таможанська Г. В. Застосування терапевтичних вправ на фітболах у разі порушень постави у студентів/ Г. В. Таможанська, О. М. Мятига, Н. О. Зелененко (стр.36-41)
Adauji S. B. The pharmaceutical reform in the Republic of Moldova during the period of independence/ S. B. Adauji [et al.] (стр.42-51)
Немченко А. С. Обґрунтування концептуальної моделі протидії розповсюдженню та боротьби з фальсифікованими лікарськими засобами і медичними виробами в Україні/ А. С. Немченко, С. О. Лебедь (стр.52-60)
Богуцька О. Є. Аналіз вітчизняного ринку препаратів, які використовуються для симптоматичного лікування кашлю/ О. Є. Богуцька, А. С. Максимович (стр.61-69)
Филипюк О. М. Аналіз асортименту препаратів, що застосовуються для лікування функціональних шлунково-кишкових розладів, на фармацевтичному ринку України/ О. М. Филипюк, О. О. Шмалько, Л. І. Вишневська (стр.70-78)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Филипюк О. М., Шмалько О. О., Вишневська Л. І.
Назва : Аналіз асортименту препаратів, що застосовуються для лікування функціональних шлунково-кишкових розладів, на фармацевтичному ринку України
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2021. - Том 7, № 4. - С. 70-78 (Шифр СУ53/2021/7/4)
MeSH-головна: ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНЫЕ СРЕДСТВА -- GASTROINTESTINAL AGENTS
РАСТИТЕЛЬНЫЕ ПРЕПАРАТЫ -- PLANT PREPARATIONS
ФЕНХЕЛЬ -- FOENICULUM
МЕТЕОРИЗМ -- FLATULENCE
Анотація: Було дослідження асортименту лікарських препаратів і дієтичних продуктів для лікування функціональних шлунково-кишкових розладів на фармацевтичному ринку України з подальшим визначенням доцільності розробки лікарських засобів на основі лікарської рослинної сировини, зокрема і для дітей
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Фармацевтичний журнал -2022р. т.77,N 4
Цікаві статті :
Бабенко М. М. Розвиток публічного управління системою охорони здоров’я та фармації в Україні/ М. М. Бабенко (стр.3-11)
Гала Л. О. Аналіз вітчизняного переліку безрецептурних лікарських засобів та розроблення підходів до його вдосконалення/ Л. О. Гала, А. О. Чубай (стр.12-19)
Власенко І. О. Елементи належної аптечної практики за реалізації фармацевтичної допомоги хворим на цукровий діабет під час воєнного стану/ І. О. Власенко, О. О. Комаріда, Л. Л. Давтян (стр.20-30)
Даценко І. С. Фармакоекономічне обгрунтування вибору схем специфічної терапії для лікування дорослих хворих на легеневу артеріальну гіпертензію/ І. С. Даценко, А. В. Кабачна (стр.31-41)
Гаврищук Л. М. Синтез дихлороацетамідів та вивчення їхньої протипухлинної активності/ Л. М. Гаврищук, В. Я. Горішній, Р. Б. Лесик (стр.42-49)
Салій О. О. Сучасні шляхи доставки доксицикліну та перспективи застосування у фармації/ О. О. Салій [та ін.] (стр.50-61)
Тозюк О. Ю. Антисептичні засоби: аналіз асортименту, технології виготовлення та використання/ О. Ю. Тозюк [та ін.] (стр.62-74)
Остащенко Т. М. Аналітичні дослідження наукових публікацій на прикладі "Фармацевтичного журналу" за 1959-2022 рр. щодо розроблення складу та технології лікарських засобів для лікування ранового процесу/ Т. М. Остащенко, А. В. Луцька (стр.75-83)
Филипюк О. М. Дослідження деяких фармакотехнологічних, фізико-хімічних та фармакогностичних властивостей фенхелю звичайного (Foeniculum vulgare)/ О. М. Филипюк, Л. I. Вишневська (стр.84-91)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Филипюк О. М., Вишневська Л. I.
Назва : Дослідження деяких фармакотехнологічних, фізико-хімічних та фармакогностичних властивостей фенхелю звичайного (Foeniculum vulgare)
Місце публікування : Фармац. журн. - київ, 2022. - Том 77, N 4. - С. 84-91 (Шифр ФУ3/2022/77/4)
MeSH-головна: ФЕНХЕЛЬ -- FOENICULUM
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
Анотація: Пошук нових препаратів із лікарської рослинної сировини є актуальним для практичної медицини та фармації нашої країни. Для їх розроблення доцільно використовувати рослинні джерела, які широко розповсюджені на території України, мають достатню сировинну базу і низьку токсичністьВідомості про потужну багатоаспектну фармакотерапевтичну дію фенхелю звичайного, його достатню сировинну базу, зокрема і в Україні, при цьому відсутність цілої низки технологічних характеристик, які б оптимізували технологічний процес одержання лікарських препаратів на його основі, спонукали нас до дослідження плодів цієї лікарської рослиниМетою роботи є дослідження технологічних показників лікарської рослинної сировини – фенхелю звичайного плодів, цілих та подрібнених, для одержання на їх основі лікарських препаратів, що поліпшують процеси травлення, моторно-евакуаторну функцію і функціональний стан шлунково-кишкового тракта. Під час виконання досліджень використовували бібліосемантичні, фармакотерапевтичні, фізико-хімічні, фармакогностичні та статистичні методи дослідження.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)