Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Флекей, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба М. О., Пашко К. О., Крицька Г. А., Козак М. О., Кондратюк В. А., Рега Н. І., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В., Ярема О. М.
Назва : Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 108 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Гигиена-- обуч
Конференции
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Довкілля та здоров’я -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Сердюк А. М. Проблемы и перспективы развития морского транспортного комплекса Украины: аспекты эколого-гигиенической безопасности/ А. М. Сердюк, Н. И. Голубятников (стр.3-7)
Гончарова А. В. Исследование нейрофизиологических механизмов влияния ионизирующего излучения как фактора окружающей среды на процессы обучения в эксперименте/ А. В. Гончарова [и др.] (стр.8-12)
Флекей Н. В. Перекисне окислення ліпідів в організмі піддослідних тварин під впливом субтоксичних доз кадмію на фоні вживання питної води з різними концентраціями натрію/ Н. В. Флекей (стр.13-15)
Крушевський В. Д. Нетрадиционная коррекция содержания и размеров иммунных комплексов при экспериментальном токсико-пылевом бронхите/ В. Д. Крушевський (стр.16-19)
Пригода Ю. Г. Гигиеническая классификация дорожных вяжущих материалов/ Ю. Г. Пригода, Е. И. Обухан (стр.20-23)
Тимощук С. В. Деякі особливості використання сплавів на основі неблагородних металів у стоматологів/ С. В. Тимощук (стр.24-29)
Васильєва В. Л. Роздуми з приводу ювілею Л. В. Громашевського/ В. Л. Васильєва, С. Л. Рибалко (стр.29-34)
Карнаух М. Г. Професійна захворюваність органів дихання та умови праці у гірничо-металургійному комплексі/ М. Г. Карнаух [и др.] (стр.35-39)
Бондаренко Л. А. Результати анкетного дослідження комплексного впливу внутрішньоосередкованих факторів на здоров’я відвідувачів закритих плавальних басейнів/ Л. А. Бондаренко, Н. М. Кателевська, О. О. Пилипко (стр.40-43)
Ларченко В. І. З досвіду держсаннагляду за якістю фасованої питної води/ В. І. Ларченко [и др.] (стр.43-44)
ДО 70-річчя від дня народження Корзуна Віталія Наумовича (стр.45-46)
Бердник О. В. Характеристика екологічної свідомості сучасних підлітків/ О. В. Бердник, В. Ю. Зайковська, О. В. Добрянська (стр.46-49)
Джуринська С. М. Динаміка гармонійності фізичного психічного розвитку дітей дошкільного віку/ С. М. Джуринська (стр.50-52)
Деньга О. М. Мікроелементи та стоматологічне здоров’я дитячого населення/ О. М. Деньга, О. М. Світлична, Ю. М. Ворохта (стр.53-56)
Сисоєнко Н. В. Гігієнічні впровадження нових навчальних програм та педагогічних технологій у сучасній школі/ Н. В. Сисоєнко (стр.56-61)
Щудро С. А. Шкільне середовище як фактор ризику для здоров’я учнів/ С. А. Щудро (стр.61-64)
Безвушко Е. В. Вплив забруднення довкілля на стоматологічну захворюванність дітей/ Е. В. Безвушко, М. А. Климчук (стр.65-68)
Полька Н. С. Поширеність тютюнопаління серед підлітків України/ Н. С. Полька, Н. Я. Яцковська, С. В. Гозак (стр.69-73)
Сердюк А. М. Аналіз діяльності експертної ради з профілактичної медицини ВАК України за період з грудня 2004 року по грудень 2007 р./ А. М. Сердюк (стр.74-78)
Резолюція науково-практичної конференції " Планування та забудова населенних місць: актуальні санітарно-гігієнічні та екологічні проблеми і шляхи їх вирішення" (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Флекей Н. В.
Назва : Перекисне окислення ліпідів в організмі піддослідних тварин під впливом субтоксичних доз кадмію на фоні вживання питної води з різними концентраціями натрію
Місце публікування : Довкілля та здоров’я: Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки / Ін-т.гігієни та мед. екологіі ім. О.М. Марзеева АМН України. - 2008. - № 1. - С. 13-15 (Шифр ДУ9/2008/1)
Предметні рубрики: Перекисное окисление липидов-- животное
Кадмий-- токсич
Вода питьевая
Натрий-- токсич
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лотоцький В. В., Кондратюк В. А., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Флекей Н. В.
Назва : Вплив води з різними комбінаціями натрію і калію на вуглеводний обмін в організмі білих щурів
Місце публікування : Вісник наукових досліджень: Наук.- практ. журн./ Тернопільська держ. мед. акад. ім. І.Я. Горбачевського. - 2008. - № 1. - С. 80-83 (Шифр ВУ9/2008/1)
Предметні рубрики: Вода питьевая
Углеводы-- животное-- метаб
Натрий
Калий
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Лазоришинець В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Довкілля та здоров’я -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Сердюк А. М. Укрепление и сохранение здоровья человека- общее дело ученых разных стран/ А. М. Сердюк [и др.] (стр.3-8)
Крушевський В. Д. співвідношення вмісту та розміру циркулюючих імунних комплексів у легенях білих щурів при експериментальному токсико-пиловому бронхіті/ В. Д. Крушевський (стр.9-13)
Сокуренко Л. М. Морфологічне дослідження органів нервової системи щурів для вивчення корекції нейротоксичної дії ртуті/ Л. М. Сокуренко (стр.14-16)
Пельо І. М. Функціональний стан і структура печінки щурів за умов субхронічної дії сумішей пестицидів, що застосовуються в овочівництві/ І. М. Пельо [и др.] (стр.16-21)
Колінковський О. М. Фосфорна аварія: можлива токсиколого-екологічна небезпека для водойм/ О. М. Колінковський [и др.] (стр.22-25)
Кондратюк В. А. Комбінована дія натрію і кадмію в умовах гострого санітарно-токсикологічного експерименту/ В. А. Кондратюк, О. В. Лотоцька, Н. В. Флекей (стр.26-29)
Відомий педагог та вчений-гігієніст. До 80-річчя від дня народження професора А. М. Шевченка (стр.30-31)
Чорнокозинський А. В. Доочистка і транформація у грунті відходів виробництва спирту/ А. В. Чорнокозинський [и др.] (стр.32-35)
Щоб були здоровими діти. До 80-річчя від дня народження професора Олександри Андріївни Бесєдіної (стр.36)
Гозак С. В. гігієнічна оцінка умов життєдіяльності дітей у спеціальних школах-інтернатах/ С. В. Гозак [и др.] (стр.37-40)
Тернова І. В. гігієнічна оцінка розумової працездатності студентів/ І. В. Тернова (стр.41-44)
Безвушко Е. В. Комплексна оцінка стоматологічного здоров’я иа фізичного розвитку дітей, що проживають у регіоні з комбінованим впливом забруднення довкілля та дефіциту фтору і йоду/ Е. В. Безвушко (стр.45-47)
Капранов С. В. Оценка эффективности оздоровления школьников из промышленного города Донбасса на морском курорте Крыма/ С. В. Капранов, Г. В. Капранова, Л. И. Безручко (стр.48-52)
Басівець Л. М. Вплив мікросоціального середовища на фізичний розвиток і стан здоров’я дітей та підлітків/ Л. М. Басівець, О. І. Іванова (стр.52-55)
Апихтін К. О. Вплив препарату Вітам на варіабельність серцевого ритму осіб напруженої розумової праці/ К. О. Апихтін (стр.55-59)
Вартовий професійного здоров’я. ДО ювілею професора Нагорної Антоніни Максимівни (стр.59-60)
Швець А. В. Комплексний підхід до оцінки стану здоров’я військовослужбовців/ А. В. Швець, В. О. Ігнатьєва (стр.61-66)
Депутат Ю. М. Застосування абстрактних інформаційних моделей для дослідження стану вегетативної нервової системи військовослужбовців Збройних Сил України у разі фактичного і скоригованого раціону харчування/ Ю. М. Депутат, М. П. Гуліч, Й. Р. Левіт (стр.66-72)
Акіменко В. Я. гігієнічні вимоги до звукоізоляції вікон та балконних дверей приміщень для проживання, лікування і оздоровлення/ В. Я. Акіменко, П. В. Семашків (стр.73-75)
Бардов В. Г. Учень, який став учителем. До сторіччя від дня народження Габовича Рафаїла Давидовича/ В. Г. Бардов, С. Т. Омельчук, А. М. Гринзовський (стр.77-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратюк В. А., Лотоцька О. В., Флекей Н. В.
Назва : Комбінована дія натрію і кадмію в умовах гострого санітарно-токсикологічного експерименту
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 1. - С. 26-29 (Шифр ДУ9/2010/1)
Предметні рубрики: Кадмий-- токсич
Натрий-- токсич
Водно-электролитный баланс-- животное
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вісник наукових досліджень -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Мисула Ю. І. Особливості терапії когнітивного дефіциту у хворих на параноїдну шизофренію/ Ю. І. Мисула (стр.4-7)
Пентелейчук Н. П. Морфологічні особливості та топографія сухожилкових струн передсердно-шлуночкових клапанів серця людини/ Н. П. Пентелейчук (стр.8-10)
Грищук М. І. Вплив засобів захисту рослин на екосистему і людину/ М. І. Грищук (стр.11-13)
Семенюк Т. О. Клапани серця: основні моменти їх розвитку, мікроскопічна будова та особливості кровопостачання/ Т. О. Семенюк (стр.14-17)
Марценюк В. П. Обґрунтування об’єктивності семестрового тестування та об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для оцінювання знань та практичних навичок з пропедевтики педіатрії/ В. П. Марценюк, П. Р. Сельський (стр.18-20)
Бількевич Н. А. Вплив внутрішньовенного введення фотомодифікованого ізотонічного розчину хлориду натрію та ентеросорбції на стан перекисного окиснення ліпідів й антиоксидантний захист при негоспітальній пневмонії/ Н. А. Бількевич (стр.21-23)
Погорєлов В. М. Хронічне легеневе серце і терапія серцевої недостатності/ В. М. Погорєлов [и др.] (стр.24-27)
Малик Ю. Ю. Аномально розташовані струни лівого шлуночка серця як прояв сполучно тканинної дисплазії/ Ю. Ю. Малик (стр.28-31)
П’ятночка І. Т. Патоморфоз цитологічного складу крові у хворих на туберкульоз легень/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага, В. І. П’ятночка (стр.32-34)
Скрипник Н. В. Роль йодного дефіциту та гіпотиреозу в розвитку метаболічного синдрому/ Н. В. Скрипник (стр.35-39)
Боровик І. О. Оптимізація лікуванні бронхіальної астми в поєднанні з гастроезофагеальною рефлюксною хворобою/ І. О. Боровик [и др.] (стр.41-41)
Перцева Т. О. Вплив небівололу та івабрадину в складі комплексної терапії на показники добового моніторування ЕКГ пацієнтів з поєднанням ішемічної хворобі серця та хронічного обструктивного захворювання легень зі збереженою систолічною функцією лівого шлуночка/ Т. О. Перцева, О. В. Фесенко (стр.42-49)
Чурпій І. К. Морфологічні зміни нирок при локальному та розлитому перитоніті / І. К. Чурпій (стр.50-51)
Авдеев О. В. Клінічна ефективність використання біотриту при лікуванні гінгівіту в юнаків/ О. В. Авдеев (стр.52-54)
Нечай О. Р. Неспецифічні адаптаційні реакції організму в працівників сірчаного виробництва, хворих на генералізований пародонтит/ О. Р. Нечай [и др.] (стр.55-56)
Лебідь О. І. Стан тканин пародонта у дітей з надмірною масою тіла/ О. І. Лебідь (стр.57-58)
Ішков М. О. Спосіб лікування хронічного верхівкового періодонтиту з використанням препарату на поліетиленоксидній основі "Діоксизоль"/ М. О. Ішков (стр.59-60)
Левандовський Р. А. Умовно-знімний протез на імплантатах при складній щелепно-лицевій патології/ Р. А. Левандовський (стр.61-64)
Лісяна Т. О. Особливості мікроекології статевих шляхів у жінок з папіломавірусною інфекцією/ Т. О. Лісяна [и др.] (стр.65-69)
Борис О. М. Динаміка гормонів сироватки периферичної крові залежно від схеми підготовки до оваріальної стимуляції кломіфен-цитратом у жінок із хронічною гіперандрогенною ановуляцією/ О. М. Борис (стр.70-74)
Мисула І. Р. Особливості перебігу пародонтиту в тварин з адреналіновою міокардіодистрофією/ І. Р. Мисула, І. О. Суховолець (стр.75-77)
Велика А. Я. Зміни показників тіобарбітурат-реакційних продуктів та продуктів окисно-модифікованих білків у нирках щурів за умов сольового навантаження на тлі сулемової нефропатії/ А. Я. Велика [и др.] (стр.78-80)
Мерецький В. М. Морфологічні порушення у структурах головного мозку на тлі експериментальної черепно-мозкової травми/ В. М. Мерецький (стр.81-84)
Сатурська Г. С. Негативні хронотропні реакції серця на ендогенний і екзогенний ацетилхолін у ранньому періоді при моделюванні дифузного кардіосклерозу/ Г. С. Сатурська (стр.85-87)
Шкробот Л. В. Морфометрична характеристика перебудови судин тонкої кишки і селезінки при моделюванні гострої тонкокишкової непрохідності в експерименті/ Л. В. Шкробот (стр.88-90)
Галицька-Хархаліс О. Я. . морфофункціональна та структурно-просторова характеристика артерій нирок у щура в нормі/ О. Я. Галицька-Хархаліс, І. Є. Герасимюк, Н. В. Флекей (стр.91-93)
Олещук О. М. Вплив модуляторів синтезу оксиду азоту на процеси детоксикації у печінці/ О. М. Олещук, О. О. Шевчук, В. В. Ніколаєва (стр.94-97)
Матеріали науково-практичної конференції "Медико-соціальні проблеми педіатрії, акушерства та гінекології" 20-21 вересня 2012 року м. Тернопіль (стр.98-148)
Федорців О. Є. Патофізіологічні та патогенетичні основи формування дисгармонійного фізичного розвитку при ендокринній патології у дітей з позиції оцінки мінеральної щільності кісткової тканини/ О. Є. Федорців, Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний (стр.98-102)
Тітова Н. С. Дезадаптація серцево-судинної системи у дітей раннього віку на тлі постгіпоксичних уражень ЦНС / Н. С. Тітова, В. І. Самсоненко, Л. О. Дзікевич (стр.103-104)
Левицький П. Р. Вплив фотостимуляції на адаптаційні процеси у молодих осіб жіночої статі до фізичного навантаження з різним рівнем вегетативного гомеостазу/ П. Р. Левицький (стр.105-107)
Починок Т. В. Порушення ліпідного обміну у дітей з недиференційованою дисплазією сполучної тканини/ Т. В. Починок [и др.] (стр.108-110)
Волошин М. А. Внутрішньоутробна дія антигену як фактор, що сприяє розвитку алерічно-інфекційних захворювань у новонароджених/ М. А. Волошин, Т. М. Матвєйшина (стр.111-114)
Левенець С. О. Вплив деяких медико-біологічних та соціальних чинників на результати лікування дівчаток-підлітків з вторинною аменореєю/ С. О. Левенець [и др.] (стр.115-117)
Павлишин Г. А. Морфологічні зміни стінки сонної артерії при артеріальній гіпертензії у дітей та підлітків/ Γ. Α. Павлишин, О. І. Слободян (стр.118-119)
Одарчук І. В. Особливості клінічного перебігу гострого пієлонефриту в дітей раннього віку/ І. В. Одарчук (стр.120-121)
Шульгай О. М. Застосування препарату "Мікразим" у лікуванні синдрому циклічного ацетонемічного блювання в дітей/ О. М. Шульгай [и др.] (стр.122-124)
Купріянова Л. С. Морфологічні особливості будови яєчників плодів від матерів із фізіологічною вагітністю/ Л. С. Купріянова (стр.125-126)
Боярчук О. Р. Імунокорегуюча терапія у дітей із хронічною ревматичною хворобою серця/ О. Р. Боярчук (стр.127-129)
Синенко О. А. Медико-соціальні та біологічні чинники успішної лактації у жінок сільської місцевості Полтавської області, які мають дітей віком до двох років/ О. А. Синенко (стр.130-131)
Чайковська Г. С. Клінічний та імунологічний стан здоров’я дітей, які проживають в районах з різним характером забруднення / Г. С. Чайковська, О. З. Гнатейко, Н. С. Лук’яненко (стр.132-134)
Федорців О. Є. Медико-соціальні та екологічні проблеми дітей Тернопільської області/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.135-137)
Беш Л. В. Аналіз динаміки структури сенсибілізації дитячого населення Львівської області до рослинного пилку/ Л. В. Беш [и др.] (стр.138-140)
Черненко Л. М. Особливості перинатального анамнезу дітей із бронхолегеневою дисплазією/ Л. М. Черненко (стр.141-144)
Сторожук І. В. Ефективність використання L - карнітину в комплексній терапії ожиріння у дітей / І. В. Сторожук [и др.] (стр.145-147)
Сенаторова Г. С. Медико-статистичний аналіз впливу соціально-біологічних факторів пренатального періоду на розвиток бронхо-легеневої дисплазії/ Г. С. Сенаторова, О. Л. Логвінова, І. М. Галдіна (стр.148-150)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)