Пошуковий запит: (<.>A=Хайнке, Д. П.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
|
Хайнке, Д. П. Якість життя в компанії - управління стратегією / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2020. - № 3/4. - С. 10-11 : кольор. фот.
MeSH-головна: ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, DENTAL (организация и управление, тенденции, этика) МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS ЖЕСТИКУЛЯЦИЯ КАК СРЕДСТВО ОБЩЕНИЯ -- MANUAL COMMUNICATION КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (законодательство и юриспруденция, психология) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2.
|
Хайнке, Д. П. Успішне спілкування - моделі руху очей. Як дізнатися правду з брехні [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2021. - № 1. - С. 27-30 : фот.цв.
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS ЛИЦА ВЫРАЖЕНИЕ -- FACIAL EXPRESSION Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3.
|
Хайнке, Д. П. Успішні маркетингові стратегії для імплантологів / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2020. - № 3/4. - С. 12-13 : кольор. фот.
MeSH-головна: ЖЕСТИКУЛЯЦИЯ КАК СРЕДСТВО ОБЩЕНИЯ -- MANUAL COMMUNICATION КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение, организация и управление, психология, этика) МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, стандарты, тенденции, этика) КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Якість життя в компанії – керування стратегією [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 3. - С. 60-62 : кольор. фот. - Початок див. у № 2 за 2018 р.
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, стандарты, тенденции) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Якість життя в компанії – керування стратегією [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 2. - С. 48-50 : іл.
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Якість життя в компанії – керування стратегією [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 1. - С. 68-71
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (психология) ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, этика) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – що розкриває мова тіла [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 4. - С. 53-54 : кольор. фот.
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, стандарты, тенденции) МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES ОБЩЕНИЕ НЕВЕРБАЛЬНОЕ -- NONVERBAL COMMUNICATION (психология, физиология) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – форми обличчя / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 2. - С. 17-18 : кольор. іл.
MeSH-головна: ЛИЦО -- FACE (анатомия и гистология) ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы) ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – мова тіла [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2020. - № 1. - С. 62-63
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции, этика) ЖЕСТИКУЛЯЦИЯ КАК СРЕДСТВО ОБЩЕНИЯ -- MANUAL COMMUNICATION Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – міміка / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 3. - С. 42-43
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ ВНУТРИКОСТНАЯ ЭНДОДОНТАЛЬНАЯ -- DENTAL IMPLANTATION, ENDOSSEOUS, ENDODONTIC (методы) ИМПЛАНТАТЫ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ -- IMPLANTS, EXPERIMENTAL (использование) ЛИЦА ВЫРАЖЕНИЕ -- FACIAL EXPRESSION Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>11.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – міміка та жести [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 4. - С. 43-44
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы) ПСИХОМОТОРИКА -- KINESICS СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>12.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування - секрет дзеркальних нейронів / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 1. - С. 57-58 : кольор. іл.
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (классификация, методы, организация и управление, стандарты, тенденции) СТОМАТОЛОГИ-ПРОТЕЗИСТЫ -- DENTURISTS (обучение, тенденции, экономика) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>13.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням ТQМ [Текст]. Частина 13. Життєвий баланс на підприємстві. Майбутнє: постійно тримайте своє майбутнє у полі зору - досягайте мети і сповнення бажань за допомогою стратегічного менеджменту / Д. П. Хайнке ; пер. з нім. О. Яремко> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2016. - № 3. - С. 51-52. - Продовж. у наст. номері
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, DENTAL (использование) Дод.точки доступу: Яремко, Олександра \пер.\
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>14.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM. Частина 12. Життєвий баланс на підприємстві — спокійно досягати мети [Текст] : пер. з нім. / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2016. - № 2. - С. 55-57
MeSH-головна: ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, DENTAL (классификация, организация и управление, тенденции) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>15.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM [Текст]. Частина 15. Стратегічний менеджмент 3. Баланс робота/особисте життя : ці 10 переваг просувають бізнес далі. Життєвий баланс. 10 переваг, які люблять працівники / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2017. - № 1. - С. 36-37
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, методы, организация и управление, тенденции) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>16.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM [Текст]. Частина 14. Життєвий баланс у бізнесі. Минуле: усвідомте своє минуле і чому ви стали саме такими, щоби за допомогою стратегічного менеджменту добитись сповнення бажань і досягнення цілей / Д. П. Хайнке ; пер. з нім. О. Яремко> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2016. - № 4. - С. 46-48. - Продовж. у наст. номері
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика, этика) СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (тенденции, экономика, этика) Дод.точки доступу: Яремко, Олександра \пер.\
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>17.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Секрет успішних людей Soft Skills («м’які навички») - особистий розвиток кар’єри з використанням навичок міжособистісного спілкування [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2012. - № 2. - С. 67-69
Рубрики: Стоматологические кадры--методы--обуч--организ--эконом
Здравоохранения служб маркетинг--исп--тенденции
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>18.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 7. Тенденції майбутнього [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2014. - № 4. - С. 66-67
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (классификация, методы, организация и управление, тенденции) (обучение) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>19.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 6. Успішне використання загального керування якістю TQM (Total Quality Management) / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2014. - № 3. - С. 58-59
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, классификация, методы, организация и управление, тенденции) СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (использование, кадры, методы, оборудование, тенденции) Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>20.
|
Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Конкуренти. Частина З [Текст] / Д. П. Хайнке> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2011. - № 1. - С. 78-79
Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--исп--тенденции
Стоматологические кадры лечебных учреждений--организ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|