Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хайнке, Д. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-51 
1.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Якість життя в компанії – керування стратегією [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 1. - С. 68-71


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (психология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – міміка / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 3. - С. 42-43


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ ВНУТРИКОСТНАЯ ЭНДОДОНТАЛЬНАЯ -- DENTAL IMPLANTATION, ENDOSSEOUS, ENDODONTIC (методы)
ИМПЛАНТАТЫ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ -- IMPLANTS, EXPERIMENTAL (использование)
ЛИЦА ВЫРАЖЕНИЕ -- FACIAL EXPRESSION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 7. Тенденції майбутнього [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2014. - № 4. - С. 66-67


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (классификация, методы, организация и управление, тенденции)

(обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 6. Успішне використання загального керування якістю TQM (Total Quality Management) / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2014. - № 3. - С. 58-59


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, классификация, методы, организация и управление, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (использование, кадры, методы, оборудование, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – міміка та жести [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 4. - С. 43-44


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
ПСИХОМОТОРИКА -- KINESICS
СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») - Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 3. Сила жінки: Який одяг вам потрібен? [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2013. - № 4. - С. 65-86


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, методы, тенденции)
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING (этика)
ОДЕЖДА -- CLOTHING (психология, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM [Текст]. Частина 15. Стратегічний менеджмент 3. Баланс робота/особисте життя : ці 10 переваг просувають бізнес далі. Життєвий баланс. 10 переваг, які люблять працівники / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2017. - № 1. - С. 36-37


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням ТQМ [Текст]. Частина 13. Життєвий баланс на підприємстві. Майбутнє: постійно тримайте своє майбутнє у полі зору - досягайте мети і сповнення бажань за допомогою стратегічного менеджменту / Д. П. Хайнке ; пер. з нім. О. Яремко // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2016. - № 3. - С. 51-52. - Продовж. у наст. номері


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, DENTAL (использование)
Дод.точки доступу:
Яремко, Олександра \пер.\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – що розкриває мова тіла [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 4. - С. 53-54 : кольор. фот.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, стандарты, тенденции)
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES
ОБЩЕНИЕ НЕВЕРБАЛЬНОЕ -- NONVERBAL COMMUNICATION (психология, физиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM [Текст]. Частина 14. Життєвий баланс у бізнесі. Минуле: усвідомте своє минуле і чому ви стали саме такими, щоби за допомогою стратегічного менеджменту добитись сповнення бажань і досягнення цілей / Д. П. Хайнке ; пер. з нім. О. Яремко // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2016. - № 4. - С. 46-48. - Продовж. у наст. номері


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика, этика)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (тенденции, экономика, этика)
Дод.точки доступу:
Яремко, Олександра \пер.\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – форми обличчя / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 2. - С. 17-18 : кольор. іл.


MeSH-головна:
ЛИЦО -- FACE (анатомия и гистология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы)
ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM. Частина 12. Життєвий баланс на підприємстві — спокійно досягати мети [Текст] : пер. з нім. / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2016. - № 2. - С. 55-57


MeSH-головна:
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, DENTAL (классификация, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування - секрет дзеркальних нейронів / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2019. - № 1. - С. 57-58 : кольор. іл.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (классификация, методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТОМАТОЛОГИ-ПРОТЕЗИСТЫ -- DENTURISTS (обучение, тенденции, экономика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Soft Skills («м’які навички») – Особистісне кар’єрне зростання з використанням «м’яких навичок». Частина 2. Сила жінки: Правильний діловий дрес-код [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2013. - № 3. - С. 65-66


MeSH-головна:
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
(обучение)
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ОДЕЖДА -- CLOTHING (психология, стандарты)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів Частина 4. «Зовнішні впливачі» [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2011. - № 2. - С. 74-75

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--исп--организ--тенденции

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Хайнке, Д. П.
    Успішні маркетингові стратегії для імплантологів / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2020. - № 3/4. - С. 12-13 : кольор. фот.


MeSH-головна:
ЖЕСТИКУЛЯЦИЯ КАК СРЕДСТВО ОБЩЕНИЯ -- MANUAL COMMUNICATION
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение, организация и управление, психология, этика)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, стандарты, тенденции, этика)
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Секрет успішних людей Soft Skills («м’які навички») - особистий розвиток кар’єри з використанням навичок міжособистісного спілкування [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2012. - № 2. - С. 67-69

Рубрики: Стоматологические кадры--методы--обуч--организ--эконом

   Здравоохранения служб маркетинг--исп--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Хайнке, Д. П.
    Успішне спілкування - моделі руху очей. Як дізнатися правду з брехні [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2021. - № 1. - С. 27-30 : фот.цв.


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS
ЛИЦА ВЫРАЖЕНИЕ -- FACIAL EXPRESSION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Конкуренти. Частина З [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2011. - № 1. - С. 78-79

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--исп--тенденции

   Стоматологические кадры лечебных учреждений--организ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Якість життя в компанії – керування стратегією [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 2. - С. 48-50 : іл.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)