Пошуковий запит: (<.>A=Хвисюк, О. М.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 89
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта, 2014,N № 2.-С.62-65
|
>2.
| Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.79-82
|
>3.
| Хвисюк О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.93-94
|
>4.
| Хвисюк О. М. Регенерація кістки в умовах імплантації композиційного біоматеріалу на основі полімолочної кислоти, гідроксилапатиту та трикальційфосфату/О. М. Хвисюк, О. Д. Павлов, В. В. Пастух // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2018,N N 2.-С.65-69
|
>5.
| Симуляційне навчання в лапароскопічній хірургії/О. М. Велігоцький [и др.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2016. т.Т. 20,N № 1. Ч.2.-С.303-306
|
>6.
| Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта, 2016,N № 2.-С.117-119
|
>7.
| Актуальні питання розвитку системи громадського здоров’я в Україні/О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N № 2.-С.6-10
|
>8.
| Дослідження тривалості збереження жорсткості фіксації кісткових уламків біодеградуючими накістковими пластинами на основі полілактиду/О. М. Хвисюк [та ін.] // Травма. -Донецк, 2018. т.Том 19,N N 5.-С.102-109
|
>9.
| Народна та нетрадиційна медицина і санологія: пріоритети наукової та навчально-методичної діяльності/О. М. Хвисюк [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини, 2011,N № 2 (т.3).-С.19-23
|
>10.
| Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін // Медична освіта, 2012,N № 2.-С.72-74
|
|
|