Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хламанова, Л. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.
Шифр: МУ7/2015/1
   Журнал

Медична освіта
2015р. № 1 . - 65.22, р.
Зміст:
Авдеев, О. В. Використання дистанційної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі / О. В. Авдеев. - С.6-8
Бондаренко, С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров’язберігаючих технологій / С. В. Бондаренко. - С.9-13
Верещако, Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця / Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко. - С.14-21
Виноградова, О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури / О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін. - С.22-25
Воскобойнік, О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" / О. Ю. Воскобойнік. - С.26-28
Гантімуров, А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти / А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей. - С.29-30
Головчак, І. С. Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури / І. С. Головчак. - С.31-32
Горпініч, Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема / Т. І. Горпініч. - С.33-35
Грицан, Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії / Л. Д. Грицан. - С.36-39
Довганич, Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики / Н. В. Довганич. - С.40-42
Єлагіна, Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками / Н. І. Єлагіна. - С.43-48
Камишний, О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі / О. М. Камишний. - С.49-51
Ковальська, Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету / Н. П. Ковальська. - С.52-54
Ковальчук, О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів / О. Л. Ковальчук. - С.55-59
Кульчицький, B. Й. Філософія здоров’я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні / B. Й. Кульчицький. - С.60-65
Кушнір, Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров / Р. Я. Кушнір. - С.66-68
Меленко, С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу / С. Р. Меленко. - С.69-70
Михалюк, О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів / О. Б. Михалюк. - С.71-74
Молодовець, О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процесі формування лікаря-спеціаліста / О. Б. Молодовець. - С.75-77
Моргунцова, С. А. Нові технології формування професійних компетенцій з дисципліни "Фармакологія’’: можливості кейс-методу / С. А. Моргунцова. - С.78-80
Муратова, Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.81-83
Орел, Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу / Ю. М. Орел. - С.84-86
Пахольчук, О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу / О. П. Пахольчук. - С.87-89
Різничок, С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / С. В. Різничок. - С.90-95
Романова, Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті / Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко. - С.96-98
Семенець, А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах / А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок. - С.99-113
Табалюк, Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.114-116
Тихоновський, О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні / О. В. Тихоновський. - С.117-119
Толокова, Т. І. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті / Т. I. Толокова. - С.120-122
Фрич, Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія’’ у студентів, що навчаються англійською мовою / Н. І. Фрич. - С.123-124
Чайковський, Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні? / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова. - С.125-128
Чорненький, М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права / М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга. - С.129-131
Чугін, С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання / С. В. Чугін. - С.132-134
Шевцова, Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених / Т. І. Шевцова. - С.135-140
Шлімкевич, І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Шлімкевич. - С.141-143
Штробля, А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація" / А. Л. Штробля. - С.144-147
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти / В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко. - С.148-149
Якимець, М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей" / М. М. Якимець. - С.150-152
Палійчук, І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів / І. В. Палійчук. - С.153-157
До 75-річчя видатного науковця. - С.158-160
Машталір, А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження) / А. І. Машталір, М. Я. Фурдела. - С.161-164
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Чайковський, Ю. Б.
    Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні? [Текст] / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 125-128


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Хламанова, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ЖУ3н/2015/21/1
   Журнал

Журнал Національної академії медичних наук України. - Виходить кожного кварталу
2015р. Т. 21 № 1
Зміст:
Романенко, А. М. Повреждение регуляторов клеточного цикла в ткани конвенционного почечно-клеточного рака после аварии на ЧАЭС по сравнению с аналогичными новообразованиями в Испании / А. М. Романенко [и др.] . - С.3-11
Інші автори: Возианов С. А., Бойко С. А., Морелл-Квадрени Л., Лопес-Гверреро Х.-А., Лломбарт-Бош А.
Ярош, О. К. Гіпоглікемічна активність нових галгеновмісних імідазолілметилен-2-тіо-1,3-тіазолідин-4-онів (глітазонів) (огляд літератури та власних досліджень) / О. К. Ярош [и др.] . - С.12-20
Інші автори: Вовк М. В., Родік Р. В., Ярош О. О., Кальченко В. І., Чорноус В. О.
Коваленко, В. М. Пато- і морфогенез ішемічної кардіоміопатії / В. М. Коваленко, О. С. Гавриш. - С.21-27
Фадєєнко, Г. Д. Роль довжини теломер у розвитку серцево-судинних захворювань (огляд літератури) / Г. Д. Фадєєнко, О. В. Колеснікова, Г. С. Попович. - С.28-34
Волошин, П. В. Роль етногенетичних характеристик у механізмах неврозогенезу / П. В. Волошин [и др.] . - С.35-44
Інші автори: Марута Н. О., Кутіков О. Є., Семікіна О. Є., Каленська Г. Ю.
Михейцева, И. Н. Флавоноиды в офтальмологии — новая стратегия фармакологического воздействия (обзор литературы и собственных исследований) / И. Н. Михейцева, Н. В. Пасечникова. - С.45-53
Степанов, Ю. М. Иммуноглобулин С4-ассоциированные склерозирующие заболевания органов пищеварения / Ю. М. Степанов, Ю. А. Гайдар. - С.54-60
Ліскіна, І. В. Гістобактеріоскопія резекційного матеріалу у морфологічній діагностиці туберкульозу легень / І. В. Ліскіна [и др.] . - С.61-68
Інші автори: Кузовкова С. Д., Загаба Л. М., Мельник О. О.
Опанасенко, Н. С. Применение заключительной плевропульмонэктомии у больных с мультипезистентным туберкулезом легких / Н. С. Опанасенко [и др.] . - С.69-76
Інші автори: Коник Б. Н., Терешкович А. В., Кшановский А. Э., Бичковский В. Б., Калениченко М. И., Обремская О. К., Леванда Л. И., Климец Е. В.
Фещенко, Ю. І. Особливості реформування системи охорони здоров’я та протитуберкульозної служби у різних країнах світу / Ю. І. Фещенко [и др.] . - С.77-84
Інші автори: Мельник В. М., Матусевич В. Г., Новожилова І. О.
Охромій, Г. В. Комплексна система реабілітації, прогнозування інвалідності та профілактики інфаркту міокарда / Г. В. Охромій. - С.85-94
Чайковський, Ю. Б. Проблема викладання базових медико-біологічних дисциплін: дискусія протягом століття / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова. - С.95-102
Гуменюк, Г. Л. Метод комп’ютерної томографічної денситометрії легень в алгоритмі лікування хворих на саркоїдоз / Г. Л. Гуменюк. - С.103-107
Антипкін, Ю. Г. Маркери запалення та апоптозу клітин індукованого мокротиння у дітей з бронхіальною астмою та рецидивуючим бронхітом / Ю. Г. Антипкін [и др.] . - С.108-114
Інші автори: Лапшин В. Ф., Уманець Т. Р., Задорожна Т. Д., Пустовалова О. І., Наконечна А. А.
Мишуніна, Т. М. Система генерації оксиду азоту в тканині щитоподібної залози з лімфоїдною інфільтрацією або хронічним тиреоїдитом / Т. М. Мишуніна [и др.] . - С.115-121
Інші автори: Калініченко О. В., Тронько М. Д., Зурнаджи Л. Ю.
Андрейчин, М. А. Роль інтерлейкінів у патогенезі грипу та інших гострих респіраторних вірусних інфекцій / М. А. Андрейчин, Н. А. Васильєва, Я. І. Йосик. - С.122-127
Члену-кореспонденту НАМН України М. А. Андрейчину — 75 років. - С.128-129
Академіку НАМН України В. В. Безрукову — 75 років. - С.129-130
Академіку НАМН України Г. В. Дзяку — 70 років. - С.130-131
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.


    Чайковський, Ю. Б.
    Проблема викладання базових медико-біологічних дисциплін: дискусія протягом століття [Текст] / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова // Журнал Національної Академії Медичних Наук України. - 2015. - Т. 21, № 1. - С. 95-102


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
Дод.точки доступу:
Хламанова, Л. І.


Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта
2019р. № 1 . - 149.64, р.
Зміст:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Інші автори: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. О. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Інші автори: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Хламанова, Л. І.
    Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті [Текст] = Problem-based learning in higher medical education / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 41-47


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Анотація: Мета роботи – аналіз літератури про метод проблемно-орієнтованого навчання (PBL – Problem Based Learning), його впровадження в медичну освіту. Основна частина. Окреслено недоліки та переваги цієї навчальної технології. PBL сприяє появі навичок активного навчання, що є важливим для постійного процесу післядипломного навчання лікарів; навчає вирішувати клінічні ситуації. Але студенти, що навчалися за методом PBL, іноді мали нижчі показники іспитів з фундаментальних дисциплін, ніж ті, хто навчався за традиційною методикою. Оскільки для навчальної моделі PBL надзвичайно важливим є засвоєння фундаментальних дисциплін, ми пропонуємо на доклінічних кафедрах застосовувати активні методи викладання знань шляхом їх інтеграції по горизонталі та вертикалі, практикувати проведення міждисциплінарних занять за сценарієм PBL. Проведення таких занять допоможе поширити ефективність навчання за моделлю PBL на викладання морфологічних дисциплін та фізіології й закріпити базові знання у студентів клінічних кафедр та лікарів під час післядипломної освіти. Висновок. Переваги PBL та зазначені особливості деяких шляхів можливого впровадження цієї інноваційної технології в додипломне та післядипломне навчання спрямовані на підвищення якості медичної освіти та узгоджуються з логіко-змістовою моделлю галузевих стандартів підготовки фахівців, здатних до безперервного професійного розвитку
Дод.точки доступу:
Чайковський, Ю. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: ЖУ3н/2017/23/1/2
   Журнал

Журнал Національної академії медичних наук України. - Виходить кожного кварталу
2017р. Т. 23 № 1/2
Зміст:
Апанасенко, Г. Л. Термодинамическая концепция здоровья / Г. Л. Апанасенко. - С.3-8
Кайдашев, И. П. Поляризация макрофагов и регуляция иммунного ответа (обзор литературы и собственных исследований) / И. П. Кайдашев. - С.9-22
Тронько, Н. Д. Участи ядерного фактора NF-кВ в трансформации хронического воспаления в диабет 2 типа / Н. Д. Тронько [и др.]. - С.23-39
Інші автори: Пушкарёв В. М., Соколова Л. К., Пушкарёв В. В.
Залесский, В. Н. Стволовые клетки тканей зуба: пульпа как инструмент для биоинженерии и посттравматической регенерации тканей в челюстно-лицевой хирургии / В. Н. Залесский, В. С. Процик, Г. Э. Тимен. - С.40-48
Заболотний, Д. І. Діагностика та принципи надання медичної допомоги пацієнтам з сенсоневральними порушеннями слуху, які отримали акутравму під час бойових дій в зоні проведення антитерористичної операції / Д. І. Заболотний [та ін.]. - С.49-64
Інші автори: Шидловська Т. А., Шидловська Т. В., Петрук Л.Г.
Гайко, Г. В. Сучасний підхід до ортопедичного лікування пацієнтів дитячого віку з недосконалим остеогенезом / Г. В. Гайко [та ін.]. - С.65-72
Інші автори: Гук Ю. М., Зима А. М., Кінча-Поліщук Т. А.
Антипкін, Ю. Г. Імунна відповідь та її зв’язок з особливостями біохімічних змін у сироватці крові при ювенільних артритах / Ю. Г. Антипкін [та ін.]. - С.73-83
Інші автори: Омельченко Л. І., Ошлянська О. А., Ніколаєнко В. Б., Дудка І. В., Чернишов В. П.
Вакалюк, І. І. Прогностична оцінка прогресування кардіосклерозу у хворих на стабільну ішемічну хворобу серця, поєднану з неалкогольною жировою хворобою печінки / І. І. Вакалюк, Н. Г. Вірстюк. - С.84-89
Бойко, В. В. Особливості діагностики і хірургічної тактики при пошкодженнях внутрішніх органів та заочеревинних структур в умовах масивної крововтрати / В. В. Бойко [та ін.]. - С.90-97
Інші автори: Замятін П. М., Лихман В. М., Мирошниченко Ю. І., Провар Л. В.
Дзісь, І. Є. Прогностичне значення гіперфібриногенемії й гіперкоагуляції для перебігу В-зрілоклітинних лімфоїдних новотворів / І. Є. Дзісь [та ін.]. - С.98-103
Інші автори: Томашевська О. Я., Виговська Я. І., Дзісь Є. І.
Волошин, П. В. Постстрессовые реакции у взрослого гражданского населения в условиях «гибридной войны» / П. В. Волошин [и др.]. - С.104-115
Інші автори: Линский И. В., Кузьминов В. Н., Шестопалова Л. Ф., Гриневич Е. Г., Прилуцкая Т. Н.
Чайковський, Ю. Б. Деякі шляхи впровадження проблемно-орієнтованого навчання у вищу медичну освіту / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова. - С.116-121
Диннік, В. О. Сучасні тренди часу старту статевого розвитку дівчат (огляд літератури і власних досліджень) / В. О. Диннік. - С.122-128
Задорожный, О. С. Морфометрия структур цилиарного тела в зависимости от передне-заднего размера глазного яблока / О. С. Задорожный [и др.]. - С.129-132
Інші автори: Криворучко А. С., Коган М. Б., Король А. Р., Пасечникова Н. В.
Гайович, І. В. Структурні та метаболічні основи регенерації сідничого нерва при пластиці великого дефекту (експериментальне дослідження) / І. В. Гайович [та ін.]. - С.133-141
Інші автори: Страфун С. С., Лабунець І. Ф., Утко Н. О., Савосько С. І.
V Національний Конгрес неврологів, психіатрів та наркологів України «Неврологічна, психіатрична та наркологічна допомога в Україні: тенденції розвитку та сучасні виклики» (Харків, 16-17 березня 2017 р.). - С.142-143
V Національний Конгрес з міжнародною участю «Радіологія в Україні» (Київ, 22-24 березня 2017 р.). - С.144-145
Академіку НАМН України В. В. Лазоришинцю — 60 років. - С.146-147
Академіку НАМН України В. Г. Майданнику — 60 років. - С.147-148
Академіку НАМН України В. І. Цимбалюку — 70 років. - С.149-150
Академіку НАМН України В. М. Запорожану — 70 років. - С.150-151
Академіку НАМН України Ж. І. Возіановій — 80 років. - С.151
Члену-кореспонденту НАМН України М. І. Пилипенку — 80 років. - С.151-153
Члену-кореспонденту НАМН України Г. Е. Тімену — 80 років. - С.153-154
Юрій Ілліч Кундієв. - С.155
Андрій Семенович Єфімов. - С.156
Галина Констянтинівна Степанківська. - С.157
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Чайковський, Ю. Б.
    Деякі шляхи впровадження проблемно-орієнтованого навчання у вищу медичну освіту [Текст] / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2017. - Том 23, N 1/2. - С. 116-121


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES (методы, обучение, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Аналіз літератури про метод проблемно-орієнтованого навчання (PBL — Problem Based Learning), його впровадження в медичну освіту окреслив недоліки та переваги цієї навчальної технології: вона сприяє появі навичок активного навчання, що є важливим для постійного процесу післядипломного навчання лікарів; навчає вирішувати клінічні ситуації. Але студенти, що навчалися за методом PBL іноді мали нижчі показники іспитів в галузі фундаментальних для медичної освіти наук ніж ті, хто навчався за традиційною методикою. Оскільки для навчальної моделі PBL надзвичайно важливим є засвоєння фундаментальних біологічних дисциплін, нами пропонується на доклінічних кафедрах застосовувати активні методи викладання фундаментальних знань шляхом їх інтеграції по горизонталі та вертикалі, практикувати проведення міждисциплінарних занять за сценарієм PBL. Проведення таких занять допоможе поширити ефективність навчання за моделлю PBL на викладання морфологічних дисциплін та фізіології та закріпити базові знання у студентів клінічних кафедр та лікарів під час післядипломної освіти.
Дод.точки доступу:
Хламанова, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)