Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хламанова, Л. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Назва журналу :Медична освіта -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Авдеев О. В. Використання дистанційної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/ О. В. Авдеев (стр.6-8)
Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров’язберігаючих технологій/ С. В. Бондаренко (стр.9-13)
Верещако Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця/ Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко (стр.14-21)
Виноградова О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури/ О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін (стр.22-25)
Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів"/ О. Ю. Воскобойнік (стр.26-28)
Гантімуров А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти/ А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей (стр.29-30)
Головчак І. С. . Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури/ І. С. Головчак (стр.31-32)
Горпініч Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема/ Т. І. Горпініч (стр.33-35)
Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії/ Л. Д. Грицан (стр.36-39)
Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/ Н. В. Довганич (стр.40-42)
Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/ Н. І. Єлагіна (стр.43-48)
Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі/ О. М. Камишний (стр.49-51)
Ковальська Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету/ Н. П. Ковальська (стр.52-54)
Ковальчук О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів/ О. Л. Ковальчук (стр.55-59)
Кульчицький B. Й. Філософія здоров’я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні/ B. Й. Кульчицький (стр.60-65)
Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров/ Р. Я. Кушнір (стр.66-68)
Меленко С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу/ С. Р. Меленко (стр.69-70)
Михалюк О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів/ О. Б. Михалюк (стр.71-74)
Молодовець О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процесі формування лікаря-спеціаліста/ О. Б. Молодовець (стр.75-77)
Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенцій з дисципліни "Фармакологія’’: можливості кейс-методу/ С. А. Моргунцова (стр.78-80)
Муратова Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.81-83)
Орел Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу/ Ю. М. Орел (стр.84-86)
Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу/ О. П. Пахольчук (стр.87-89)
Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ С. В. Різничок (стр.90-95)
Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/ Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко (стр.96-98)
Семенець А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах/ А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок (стр.99-113)
Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.114-116)
Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні/ О. В. Тихоновський (стр.117-119)
Толокова Т. І. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті/ Т. I. Толокова (стр.120-122)
Фрич Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія’’ у студентів, що навчаються англійською мовою/ Н. І. Фрич (стр.123-124)
Чайковський Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.125-128)
Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/ М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга (стр.129-131)
Чугін С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання/ С. В. Чугін (стр.132-134)
Шевцова Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених/ Т. І. Шевцова (стр.135-140)
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи/ І. В. Шлімкевич (стр.141-143)
Штробля А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація"/ А. Л. Штробля (стр.144-147)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти/ В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко (стр.148-149)
Якимець М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей"/ М. М. Якимець (стр.150-152)
Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ І. В. Палійчук (стр.153-157)
До 75-річчя видатного науковця (стр.158-160)
Машталір А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження)/ А. І. Машталір, М. Я. Фурдела (стр.161-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайковський Ю. Б., Хламанова Л. І.
Назва : Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 125-128 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Журнал Національної академії медичних наук України -2015р. т.21,N 1
Цікаві статті :
Романенко А. М. Повреждение регуляторов клеточного цикла в ткани конвенционного почечно-клеточного рака после аварии на ЧАЭС по сравнению с аналогичными новообразованиями в Испании/ А. М. Романенко [и др.] (стр.3-11)
Ярош О. К. Гіпоглікемічна активність нових галгеновмісних імідазолілметилен-2-тіо-1,3-тіазолідин-4-онів (глітазонів) (огляд літератури та власних досліджень)/ О. К. Ярош [и др.] (стр.12-20)
Коваленко В. М. Пато- і морфогенез ішемічної кардіоміопатії/ В. М. Коваленко, О. С. Гавриш (стр.21-27)
Фадєєнко Г. Д. Роль довжини теломер у розвитку серцево-судинних захворювань (огляд літератури)/ Г. Д. Фадєєнко, О. В. Колеснікова, Г. С. Попович (стр.28-34)
Волошин П. В. Роль етногенетичних характеристик у механізмах неврозогенезу/ П. В. Волошин [и др.] (стр.35-44)
Михейцева И. Н. Флавоноиды в офтальмологии — новая стратегия фармакологического воздействия (обзор литературы и собственных исследований)/ И. Н. Михейцева, Н. В. Пасечникова (стр.45-53)
Степанов Ю. М. Иммуноглобулин С4-ассоциированные склерозирующие заболевания органов пищеварения/ Ю. М. Степанов, Ю. А. Гайдар (стр.54-60)
Ліскіна І. В. Гістобактеріоскопія резекційного матеріалу у морфологічній діагностиці туберкульозу легень/ І. В. Ліскіна [и др.] (стр.61-68)
Опанасенко Н. С. Применение заключительной плевропульмонэктомии у больных с мультипезистентным туберкулезом легких/ Н. С. Опанасенко [и др.] (стр.69-76)
Фещенко Ю. І. Особливості реформування системи охорони здоров’я та протитуберкульозної служби у різних країнах світу/ Ю. І. Фещенко [и др.] (стр.77-84)
Охромій Г. В. Комплексна система реабілітації, прогнозування інвалідності та профілактики інфаркту міокарда/ Г. В. Охромій (стр.85-94)
Чайковський Ю. Б. Проблема викладання базових медико-біологічних дисциплін: дискусія протягом століття/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.95-102)
Гуменюк Г. Л. Метод комп’ютерної томографічної денситометрії легень в алгоритмі лікування хворих на саркоїдоз/ Г. Л. Гуменюк (стр.103-107)
Антипкін Ю. Г. Маркери запалення та апоптозу клітин індукованого мокротиння у дітей з бронхіальною астмою та рецидивуючим бронхітом/ Ю. Г. Антипкін [и др.] (стр.108-114)
Мишуніна Т. М. Система генерації оксиду азоту в тканині щитоподібної залози з лімфоїдною інфільтрацією або хронічним тиреоїдитом/ Т. М. Мишуніна [и др.] (стр.115-121)
Андрейчин М. А. Роль інтерлейкінів у патогенезі грипу та інших гострих респіраторних вірусних інфекцій/ М. А. Андрейчин, Н. А. Васильєва, Я. І. Йосик (стр.122-127)
Члену-кореспонденту НАМН України М. А. Андрейчину — 75 років (стр.128-129)
Академіку НАМН України В. В. Безрукову — 75 років (стр.129-130)
Академіку НАМН України Г. В. Дзяку — 70 років (стр.130-131)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайковський Ю. Б., Хламанова Л. І.
Назва : Проблема викладання базових медико-біологічних дисциплін: дискусія протягом століття
Місце публікування : Журнал Національної Академії Медичних Наук України. - 2015. - Т. 21, № 1. - С. 95-102 (Шифр 74018/2015/21/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. О. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хламанова Л. І., Чайковський Ю. Б.
Назва : Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті
Паралельн. назви :Problem-based learning in higher medical education
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 41-47 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
Анотація: Мета роботи – аналіз літератури про метод проблемно-орієнтованого навчання (PBL – Problem Based Learning), його впровадження в медичну освіту. Основна частина. Окреслено недоліки та переваги цієї навчальної технології. PBL сприяє появі навичок активного навчання, що є важливим для постійного процесу післядипломного навчання лікарів; навчає вирішувати клінічні ситуації. Але студенти, що навчалися за методом PBL, іноді мали нижчі показники іспитів з фундаментальних дисциплін, ніж ті, хто навчався за традиційною методикою. Оскільки для навчальної моделі PBL надзвичайно важливим є засвоєння фундаментальних дисциплін, ми пропонуємо на доклінічних кафедрах застосовувати активні методи викладання знань шляхом їх інтеграції по горизонталі та вертикалі, практикувати проведення міждисциплінарних занять за сценарієм PBL. Проведення таких занять допоможе поширити ефективність навчання за моделлю PBL на викладання морфологічних дисциплін та фізіології й закріпити базові знання у студентів клінічних кафедр та лікарів під час післядипломної освіти. Висновок. Переваги PBL та зазначені особливості деяких шляхів можливого впровадження цієї інноваційної технології в додипломне та післядипломне навчання спрямовані на підвищення якості медичної освіти та узгоджуються з логіко-змістовою моделлю галузевих стандартів підготовки фахівців, здатних до безперервного професійного розвитку
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Журнал Національної академії медичних наук України -2017р. т.23,N 1/2
Цікаві статті :
Апанасенко Г. Л. Термодинамическая концепция здоровья/ Г. Л. Апанасенко (стр.3-8)
Кайдашев И. П. Поляризация макрофагов и регуляция иммунного ответа (обзор литературы и собственных исследований)/ И. П. Кайдашев (стр.9-22)
Тронько Н. Д. Участи ядерного фактора NF-кВ в трансформации хронического воспаления в диабет 2 типа/ Н. Д. Тронько [и др.] (стр.23-39)
Залесский В. Н. Стволовые клетки тканей зуба: пульпа как инструмент для биоинженерии и посттравматической регенерации тканей в челюстно-лицевой хирургии/ В. Н. Залесский, В. С. Процик, Г. Э. Тимен (стр.40-48)
Заболотний Д. І. Діагностика та принципи надання медичної допомоги пацієнтам з сенсоневральними порушеннями слуху, які отримали акутравму під час бойових дій в зоні проведення антитерористичної операції/ Д. І. Заболотний [та ін.] (стр.49-64)
Гайко Г. В. Сучасний підхід до ортопедичного лікування пацієнтів дитячого віку з недосконалим остеогенезом/ Г. В. Гайко [та ін.] (стр.65-72)
Антипкін Ю. Г. Імунна відповідь та її зв’язок з особливостями біохімічних змін у сироватці крові при ювенільних артритах/ Ю. Г. Антипкін [та ін.] (стр.73-83)
Вакалюк І. І. Прогностична оцінка прогресування кардіосклерозу у хворих на стабільну ішемічну хворобу серця, поєднану з неалкогольною жировою хворобою печінки/ І. І. Вакалюк, Н. Г. Вірстюк (стр.84-89)
Бойко В. В. Особливості діагностики і хірургічної тактики при пошкодженнях внутрішніх органів та заочеревинних структур в умовах масивної крововтрати/ В. В. Бойко [та ін.] (стр.90-97)
Дзісь І. Є. Прогностичне значення гіперфібриногенемії й гіперкоагуляції для перебігу В-зрілоклітинних лімфоїдних новотворів/ І. Є. Дзісь [та ін.] (стр.98-103)
Волошин П. В. Постстрессовые реакции у взрослого гражданского населения в условиях «гибридной войны»/ П. В. Волошин [и др.] (стр.104-115)
Чайковський Ю. Б. Деякі шляхи впровадження проблемно-орієнтованого навчання у вищу медичну освіту/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.116-121)
Диннік В. О. Сучасні тренди часу старту статевого розвитку дівчат (огляд літератури і власних досліджень)/ В. О. Диннік (стр.122-128)
Задорожный О. С. Морфометрия структур цилиарного тела в зависимости от передне-заднего размера глазного яблока/ О. С. Задорожный [и др.] (стр.129-132)
Гайович І. В. Структурні та метаболічні основи регенерації сідничого нерва при пластиці великого дефекту (експериментальне дослідження)/ І. В. Гайович [та ін.] (стр.133-141)
V Національний Конгрес неврологів, психіатрів та наркологів України «Неврологічна, психіатрична та наркологічна допомога в Україні: тенденції розвитку та сучасні виклики» (Харків, 16-17 березня 2017 р.) (стр.142-143)
V Національний Конгрес з міжнародною участю «Радіологія в Україні» (Київ, 22-24 березня 2017 р.) (стр.144-145)
Академіку НАМН України В. В. Лазоришинцю — 60 років (стр.146-147)
Академіку НАМН України В. Г. Майданнику — 60 років (стр.147-148)
Академіку НАМН України В. І. Цимбалюку — 70 років (стр.149-150)
Академіку НАМН України В. М. Запорожану — 70 років (стр.150-151)
Академіку НАМН України Ж. І. Возіановій — 80 років (стр.151)
Члену-кореспонденту НАМН України М. І. Пилипенку — 80 років (стр.151-153)
Члену-кореспонденту НАМН України Г. Е. Тімену — 80 років (стр.153-154)
Юрій Ілліч Кундієв (стр.155)
Андрій Семенович Єфімов (стр.156)
Галина Констянтинівна Степанківська (стр.157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чайковський Ю. Б., Хламанова Л. І.
Назва : Деякі шляхи впровадження проблемно-орієнтованого навчання у вищу медичну освіту
Місце публікування : Журнал Національної академії медичних наук України. - К., 2017. - Том 23, N 1/2. - С. 116-121 (Шифр ЖУ3н/2017/23/1/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Аналіз літератури про метод проблемно-орієнтованого навчання (PBL — Problem Based Learning), його впровадження в медичну освіту окреслив недоліки та переваги цієї навчальної технології: вона сприяє появі навичок активного навчання, що є важливим для постійного процесу післядипломного навчання лікарів; навчає вирішувати клінічні ситуації. Але студенти, що навчалися за методом PBL іноді мали нижчі показники іспитів в галузі фундаментальних для медичної освіти наук ніж ті, хто навчався за традиційною методикою. Оскільки для навчальної моделі PBL надзвичайно важливим є засвоєння фундаментальних біологічних дисциплін, нами пропонується на доклінічних кафедрах застосовувати активні методи викладання фундаментальних знань шляхом їх інтеграції по горизонталі та вертикалі, практикувати проведення міждисциплінарних занять за сценарієм PBL. Проведення таких занять допоможе поширити ефективність навчання за моделлю PBL на викладання морфологічних дисциплін та фізіології та закріпити базові знання у студентів клінічних кафедр та лікарів під час післядипломної освіти.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)