Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хоменко, В. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Хоменко В. Є., Баликіна Н. В., Гнатюк С. М.
Назва : Бронхофіброскопія в лікуванні пневмоній
Місце публікування : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2006. - № 2. - С. 71-73 (Шифр ПУ2/2006/2)
Предметні рубрики: Бронхоскопия-- дети-- исп
Пневмония-- дети-- хир
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Больбот Ю. К., Абатуров О. Є., Кривопустов С. П., Беш Л. В., Стоєва Т. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л.
Назва : Динаміка зміни показника захворюваності на пневмонію дітей України за останні 20 років
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 4. - С. 174-181 (Шифр МУ10/2020/25/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ДЕТИ -- CHILD
СМЕРТНОСТЬ ДЕТСКАЯ -- CHILD MORTALITY
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: В Україні пневмонія посідає третє місце в структурі госпітальної летальності немовлят після перинатальної патології та вроджених аномалій розвитку. За останні 20 років в Україні спостерігається зростання на 33,7% захворюваності дітей на пневмонію (р˂0,01) з переважним виявленням цієї патології у дітей з областей країни, що мають проблемні питання в належному забезпеченні педіатричної служби. Найбільший рівень захворюваності на пневмонію у всіх вікових групах спостерігався у дітей Івано-Франківської, Рівненської, Київської та Вінницької областей. Завдяки прогресивному розвитку вітчизняної педіатрії та впровадженню сучасних лікувально-діагностичних технологій, зокрема вакцинопрофілактики, за останні 20 років смертність дітей від гострих інфекцій верхніх дихальних шляхів, пневмонії та грипу знизилася майже в 5 разів. Зміни за останні роки в захворюваності дітей на пневмонію відповідають динаміці поширення грипу та ГРВІ, особливо під час епідемій 2009-2010 рр. і 2015-2016 рр. Оцінка в динаміці цього показника в наступні періоди вкрай важлива в контексті пандемії COVID-19, яка триває
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хоменко В. Є.
Назва : Дискусійні питання малюкової кольки (у світлі Римських критеріїв IV)
Місце публікування : Дитячий лікар. - 2017. - N 3. - С. 15-17 (Шифр ДУ23/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОЛИКА -- COLIC
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
Анотація: Визначення патології було розширено. Малюкові кольки розглядаються як поведінковий синдром у дітей віком від 1 до 4 місяців із тривалими періодами плачу без очевидної причини, часто у другій половині дня, з неможливістю заспокоїти малюка. Напади малюкових кольок починаються та закінчуються раптово
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Назва : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Паралельн. назви :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Для реалізації та адекватного віртуального забезпечення дистанційної освіти у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця використовується дистанційна освітня платформа NMU Neuron, що в нинішній ситуації може стати дієвою складовою освітнього процесу, маючи при цьому низку переваг. Воно не лише забезпечує навчання студента у найбільш зручному місці та часі, доступ до електронних баз знань, але й суттєво підвищує його активну роль у самому процесі самостійного навчання, зокрема й під час вимушеного внаслідок карантину, а від викладача вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Основними видами занять за дистанційною формою навчання є традиційні форми освітньої підготовки: лекція, практичні заняття, семінар, лабораторні заняття, консультації та інші, що відповідають чинному законодавству. У цілому, технології дистанційного навчання як комплекс сучасних освітніх технологій у системі вищої медичної освіти має постійно вдосконалюватися, зокрема шляхом використання сучасних освітніх платформ, якісного методичного наповнення веб-ресурсів, запровадження системи контролю якості дистанційного навчання, аби відповідати викликам часу
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Назва : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Паралельн. назви :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Дитячий лікар -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Марушко Ю. В. Діагностичне значення клінічних симптомів транзиторної лактазної недостатності у дітей першого півріччя життя/ Ю. В. Марушко, Т. В. Іовіца, Ю. І. Тодика (стр.5-8)
Катилов А. В. Химический ожог борщевиком у детей/ А. В. Катилов [та ін.] (стр.10-14)
Хоменко В. Є. Дискусійні питання малюкової кольки (у світлі Римських критеріїв IV)/ В. Є. Хоменко (стр.15-17)
Матєйко Г. Б. Діагностика фіброзу печінки у дітей, хворих на гепатит С/ Г. Б. Матєйко, М. В. Прокоф’єв (стр.18-22)
Важливість догляду за шкірою у лікуванні й профілактиці атопічного дерматиту: роль педіатра та сімейного лікаря (стр.23-24)
Веселова Т. В. Недиференційована дисплазія сполучної тканини - проблема та шляхи вирішення/ Т. В. Веселова (стр.26-32)
Биковська О. А. Діагностика порушень грудного вигодовування у доношених новонароджених дітей із перинатальною патологією/ О. А. Биковська, М. В. Добіжа, Р. О. Гомон (стр.33-37)
Марусик У. І. Вплив комплексної базисної терапії на функціональну активність гранулоцитів крові у школярів, хворих на бронхіальну астму, залежно від ацетиляторних фенотипів/ У. І. Марусик (стр.38-40)
Дитяча плоскостопість: огляд сучасного стану проблеми (стр.41-48)
Комбіноване застосування назального спрею мометазону фуроату та назального спрею оксиметазоліну: короткочасна ефективність і безпечність використання при сезонному алергічному риніті (стр.49)
Чи підвищує оксиметазолін ефективність інтраназальних кортикостероїдів при лікуванні назальних поліпів? (стр.50)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медичні перспективи -2020р. т.25,N 4
Цікаві статті :
Diachuk D. D. Current approaches to medical care optimization for patients with multimorbidity/ D. D. Diachuk [et al.] (стр.4-11)
Юр’єва Л. М. Oхорона психічного здоров’я медичних працівників в умовах пандемії COVID-19/ Л. М. Юр’єва (стр.12-21)
Іванов В. П. Місце біомаркерів фіброзу міокарда в прогнозуванні аритмій у пацієнтів з гіпертонічною хворобою в поєднанні з ішемічною хворобою серця (огляд літератури)/ В. П. Іванов [та ін.] (стр.22-31)
Burlaka B. S. Neuroprotective properties of n-phenylacetyl-l-prolylglycine ethyl ester nasal gel in an experimental model of multiple sclerosis equivalent/ B. S. Burlaka [et al.] (стр.31-38)
Волотовська Н. В. Порівняльна характеристика активності пероксидного окиснення ліпідів та антиоксидантного захисту в печінці щура на тлі експериментального ішемічно-реперфузійного синдрому кінцівки/ Н. В. Волотовська (стр.39-47)
Kotsiubynska Yu. Z. Use of dermatoglyphic parameters of the medium and proximal phalanges of fingers for integrated legal-medical identification of a person/ Yu. Z. Kotsiubynska, N. M. Kozan (стр.47-58)
Перцева Т. О. Процеси запалення та фіброзування у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.59-65)
Rodionova V. V. Renal function and nutritional status in patients with arterial hypertension/ V. V. Rodionova, O. O. Boiko (стр.66-72)
Poniatovskyi V. A. Bacteriophages against methicillin resistant Staphylococcus aureus strains/ V. A. Poniatovskyi [et al.] (стр.73-80)
Ван Цзи Вей. Ефекти дигідрокверцетину (ДГК "Р" краплі) в пацієнтів після перенесених транзиторних ішемічних атак з порушеннями зору/ Ван Цзи Вей [та ін.] (стр.81-87)
Kovalyova O. M. The state of antioxidant defense system in young persons with gastroesophageal reflux disease and autoimmune thyroiditis/ O. M. Kovalyova [et al.] (стр.87-93)
Shyshkin M. A. Comparative analysis of aldehyde dehydrogenase 1 expression in polyps and adenocarcinoma of the distal colon/ M. A. Shyshkin, T. O. Khrystenko (стр.94-98)
Gamian A. Andvanced glycation end-products as novel biomarkers of eosinophil-derived lung inflammatory diseases (literature review)/ A. Gamian [et al.] (стр.99-106)
Неханевич О. Б. Вплив мотивованої ходьби з частковим розвантаженням ваги тіла на великі моторні функції в дітей з церебральним паралічем/ О. Б. Неханевич [та ін.] (стр.107-114)
Makarchuk O. M. Endometrial state in women with uterine factor of infertility at the stage of preconceptional care according to sonography and doplerometry data/ O. M. Makarchuk [et al.] (стр.114-121)
Umanets T. R. Impact of risk factors in developing bronchial asthma combined with gastroesophageal reflux disease in children/ T. R. Umanets [et al.] (стр.121-127)
Гресько І. В. Ефективність програми реабілітації хворих на поперековий остеохондроз з порушеннями рухового стереотипу з використанням ударно-хвильової терапії/ І. В. Гресько, В. А. Колесніченко (стр.127-137)
Gudaryan A. A. Justifications for differentiated approach in correction of some changes of the immunologic disorders in patients with rapidly progressing generalized parodontitis with different drug susceptibility of the parodontal bacteria/ A. A. Gudaryan [et al.] (стр.138-146)
Фастовець О. О. Результати дослідження напружено-деформованих станів при протезуванні різних типів атрофії нижньої беззубої щелепи/ О. О. Фастовець, С. О. Сапальов, В. О. Штепа (стр.146-158)
Яворовський О. П. Проблеми безпеки, гігієни праці та інфекційного контролю в боротьбі з професійними захворюваннями медичних працівників на COVID-19 у закладах охорони здоров’я України/ О. П. Яворовський [та ін.] (стр.159-165)
Vavrinevych O. P. Hygienic substantiation of calculating models for prognosis of toxicity of different classes insecticides (second part)/ O. P. Vavrinevych [et al.] (стр.166-173)
Волосовець О. П. Динаміка зміни показника захворюваності на пневмонію дітей України за останні 20 років/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.174-181)
Ipatov A. V. Primary disability due to neoplasms in Ukraine: structure, trends, influencing factors/ A. V. Ipatov [et al.] (стр.181-188)
Lekhan V. N. Estimates of potentially preventable hospitalizations for ambulatory care sensitive conditions in Ukraine/ V. N. Lekhan [et al.] (стр.189-198)
Горбунова Г. Д. Качество жизни детей трудовых мигрантов/ Г. Д. Горбунова (стр.198-206)
Парій В. Д. Порівняння задоволеності пацієнтів отриманою первинною медичною допомогою в умовах реформування галузі: крос-секційне дослідження (на прикладі центру первинної медичної допомоги міста Києва)/ В. Д. Парій, О. В. Короткий, В. Г. Гур’янов (стр.207-213)
Поясник І. М. Невропатія лицевого нерва як маніфестація раннього нейробореліозу (клінічний випадок)/ І. М. Поясник (стр.214-220)
Філат Т. В. Мовна підготовка - необхідна складова формування професійної компетенції лікаря (до ювілею кафедри мовної підготовки)/ Т. В. Філат [та ін.] (стр.221-228)
Доктор філологічних наук, професор Тетяна Віталіївна Філат (до ювілею від дня народження) (стр.229-230)
До 100-річчя від дня народження Віктора Миколайовича Дзяка (стр.231-232)
Стусь В. П. Талановитий вчений, блискучий хірург-уролог, педагог/ В. П. Стусь (стр.233-235)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/ А. В. Вихрущ, О. М. Христенко (стр.5-13)
Волосовець А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.14-17)
Дубина С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/ С. О. Дубина [та ін.] (стр.18-22)
Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, І. І. Міхіна (стр.23-29)
Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/ Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар (стр.30-37)
Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/ В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко (стр.38-42)
Волосовець О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.43-47)
Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/ Н. Я. Олійник (стр.48-55)
Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/ М. П. Тишковець (стр.56-60)
Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/ R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna (стр.61-67)
Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.68-73)
Волосовець О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.74-80)
Марущак М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів/ М. І. Марущак, М. Ю. Синенко (стр.81-87)
Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/ О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк (стр.88-92)
Bilavych I. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/ І. V. Bilavych [та ін.] (стр.93-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.56-57)
Коломоєць М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір/ М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш (стр.58-61)
Васюк В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-63)
Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. О. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Стродумова Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. П. Стродумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-91)
Годлевський Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Олійник О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії/ О. В. Олійник [и др.] (стр.99-100)
Хомік Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти/ Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук (стр.101-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)